Welke mood? Enige sfeer heb ik nog niet onttrekkenquote:Op zondag 12 november 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen dit soort jongens trekken die moodswings van Bernice.
Nadat het van 3 naar 2 boeren ging kon ze weer lachen. Maar idd.quote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke mood? Enige sfeer heb ik nog niet onttrekken
Ook niet veel swings. Stabiel nerveus/bang/onzekerquote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aan die indo achtige ogen kan ze ook weinig doen natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Jasmijn haar blik past zo in een horror film.
De Mood van onzekerheid, een interne worsteling van wat te voelen en te doenquote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook Jordy Clasie krijgt straks een stapeltje brieven dm’s.quote:Op zondag 12 november 2023 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Haiko heeft zijn keus gemaakt, meer met zijn kruis dan met zijn hoofd,
Dat gaat Richard nu ook doen gok ik.quote:Op zondag 12 november 2023 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Nul enthousiasme bij haar, ik had niet verwacht dat hij dit karakter dan leuk zou vinden. Maar misschien zoekt hij rustiger dan Ellen.quote:
Dat is een evolutionair flink ontwikkelde manierquote:Op zondag 12 november 2023 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Yep. Terwijl bij beide de ander veel meer bij hun zouden passen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat gaat Richard nu ook doen gok ik.
Ja ik zou die persoonlijkheid van Ellen ook niet echt trekken. En vind ik ook eigenlijk niet passen bij Haico.quote:Op zondag 12 november 2023 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Terwijl bij beide de ander veel meer bij hun zouden passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |