abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211276536
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mannen maken vaak de verkeerde keuzes. Richard denkt met zijn lul en willen liever een tijger in bed, om er vervolgens achter te komen dat de stabiliteit die Marijke hem kan bieden er bij Robin totaal niet uit gaat komen.
Ik zou ook denken dat Marijke beter past, maar als er geen vonk is, wat moet je dan?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 12 november 2023 @ 21:36:38 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211276539
Als Haico verstandig was geweest dan had hij beiden gevraagd hoe ze hun leven daar voor zich zouden zien, want ik ben heel nieuwsgierig wat Jasmijn daar denkt te gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211276560
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De gemiddelde twintiger zit niet op het gedrag van Bernice te wachten. Dus de boerderij nooit verlaten lijkt me niet het enige probleem.

Haico, met alle respect, piepklein en niet het knapste. Ook daar niet enkel het probleem de boerderij als je het mij vraagt.
Niet de knapste inderdaad, maar dan nog. Qua persoonlijkheid is het wel een leuke vent. Dat gaat bij een bepaalde leeftijd denk ik toch wel meer een rol spelen dan uiterlijk.
pi_211276566
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
Ik loop ongeveer een kwartiertje achter met kijken, maar ik zit me nu te denken: had het voor het keuzemoment van Haico uitgemaakt als Ellen lang, vrouwelijk haar had gehad in plaats van dat kortgeschoren hoofd?
Dat weet ik niet ik vond Ellen ook niet echt sympathiek of heel goed bij Haico passen. Bijvoorbeeld toen ze hoofdpijn had moest iedereen het weten en was er geen land mee te bezeilen. Als je je al zo gedraagt voor de camera vraag ik me af hoe dat in het dagelijks leven is bij tegenslag.
pi_211276574
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zou ook denken dat Marijke beter past, maar als er geen vonk is, wat moet je dan?
Tja ze weten zelf het beste wat ze willen natuurlijk maar ik denk (en dan ga ik weer even lekker voor meerdere mannen spreken) dat veel mannen wel het gevoel kennen wat zo'n Robin bij je oproept. Zwoele, geile stem. Ondeugend lachend. Dat geile opgewonden gevoel is een ander gevoel dan het vertrouwde en liefdevolle van een relatie.

Kan natuurlijk ook samengaan.
pi_211276578
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:39 schreef Inbox het volgende:

[..]
Niet de knapste inderdaad, maar dan nog. Qua persoonlijkheid is het wel een leuke vent. Dat gaat bij een bepaalde leeftijd denk ik toch wel meer een rol spelen dan uiterlijk.
Wie weet is hij erg kritisch op een datingapp. :+

Hij is echt mega klein. Daar haakt een enorme groep af.
pi_211276582
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:39 schreef Remco het volgende:

[..]
Dat weet ik niet ik vond Ellen ook niet echt sympathiek of heel goed bij Haico passen. Bijvoorbeeld toen ze hoofdpijn had moest iedereen het weten en was er geen land mee te bezeilen. Als je je al zo gedraagt voor de camera vraag ik me af hoe dat in het dagelijks leven is bij tegenslag.
Plus erg op het gevoel van Haico inspelen. Zeggen hoe erg ze het zou vinden als hij niet voor hem zou kiezen enzo.
pi_211276586
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
Ik loop ongeveer een kwartiertje achter met kijken, maar ik zit me nu te denken: had het voor het keuzemoment van Haico uitgemaakt als Ellen lang, vrouwelijk haar had gehad in plaats van dat kortgeschoren hoofd?
Dat zat ik me dus ook heel die tijd af te vragen. Waarom heeft ze zo'n pottenkapsel en hoe zou ze eruit zien met langer haar? Ze zal het toch niet altijd zo kort hebben gehad?
pi_211276593
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja ze weten zelf het beste wat ze willen natuurlijk maar ik denk (en dan ga ik weer even lekker voor meerdere mannen spreken) dat veel mannen wel het gevoel kennen wat zo'n Robin bij je oproept. Zwoele, geile stem. Ondeugend lachend. Dat geile opgewonden gevoel is een ander gevoel dan het vertrouwde en liefdevolle van een relatie.

Met het vertrouwde seksloze heb je ook geen toekomst. :+

Wie weet kan Robin daar aarden en heeft hij goed gekozen. :)
pi_211276600
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Meen je dat laatste nu echt? :{
pi_211276608
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:43 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Meen je dat laatste nu echt? :{
Wat?
pi_211276611
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wie weet is hij erg kritisch op een datingapp. :+

Hij is echt mega klein. Daar haakt een enorme groep af.
Ja, klopt wel.

Mn broer is ook ietwat aan de korte kan en heeft ook weleens opmerking over zn lengte gehad als 'kom maar terug als je 10cm groter bent' van een meid waar ie het verder wel goed mee kon vinden.
Totale lengte dus, niet zn plaatselijke lengte want daar heb ik het niet over met 'm :)
pi_211276620
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat?
dat het geile opgewonden gevoel kan samengaan met het vertrouwde van een relatie
pi_211276626
Hier trouwens de interviews. Zoals te zien kan Ellen het moeilijk hebben en hebben de andere 2 het wel prima opgepakt.

https://boerzoektvrouw.kr(...)s-verlaten-boerderij
pi_211276628
Maar al met al vond ik Haico wel een van de opvallende boeren van dit jaar en heeft ie me positief verrast eigenlijk.

Voor Bernadice is een liedje geschreven :Y
pi_211276633
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:42 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dat zat ik me dus ook heel die tijd af te vragen. Waarom heeft ze zo'n pottenkapsel en hoe zou ze eruit zien met langer haar? Ze zal het toch niet altijd zo kort hebben gehad?
Ze doet me een beetje denken aan een nicht van mij. Niet positief of negatief, en mijn nicht is echt een leuk mens, maar beetje zelfde lichaamsbouw, ook dat korte haar, zelfde leeftijd ongeveer, en ook dat pittige. Mijn nicht heeft ooit een boerse Groninger aan de haak geslagen :D (zij is zelf ook Groningse). Je vindt het aantrekkelijk of je vindt het niet aantrekkelijk. Blijkbaar vond Haico het niet zó aantrekkelijk. Ook al zag je in alles dat zij wel meer een klik hadden.
Overigens zag je bij Ellen het kwartje vallen toen Haico nog een keertje wilde gaan praten met Jasmijn. En je zag het lampje bij haar uitgaan. Ik had wel met haar te doen.
Somebody that I used to know
pi_211276664
Ik voelde deze keuzes vorige week al aankomen. Frustrerend om aan te moeten zien. Ik kan me niet herinneren dat in een eerder seizoen zoveel boeren niet voor de “favoriet van de kijker” gingen. (Ik anticipeer ook op Claudia -> Paul, al is Rene volgens mij niet zozeer favoriet maar ergeren veel mensen zich gewoon aan Paul).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211276671
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 21:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ze doet me een beetje denken aan een nicht van mij. Niet positief of negatief, en mijn nicht is echt een leuk mens, maar beetje zelfde lichaamsbouw, ook dat korte haar, zelfde leeftijd ongeveer, en ook dat pittige. Mijn nicht heeft ooit een boerse Groninger aan de haak geslagen :D (zij is zelf ook Groningse). Je vindt het aantrekkelijk of je vindt het niet aantrekkelijk. Blijkbaar vond Haico het niet zó aantrekkelijk. Ook al zag je in alles dat zij wel meer een klik hadden.
Overigens zag je bij Ellen het kwartje vallen toen Haico nog een keertje wilde gaan praten met Jasmijn. En je zag het lampje bij haar uitgaan. Ik had wel met haar te doen.
Het positieve is dat iedereen na een afscheid post krijgt. Hopelijk krijgt Ellen straks leuke reacties. :)
pi_211276689
Ik vond dat momentje met die sleutel van Paul zo veelzeggend. Paul die staat te klunzen met de Franse ANWB, René die Claudia vraagt of ze daar niet heen moet. Claudia die vervolgens zoiets heeft van: waarom? René die zegt: voor de taal. Claudia die dan zegt: oja, shit. En René die haar gebiologeerd/hoofdschuddend nakijkt.

Het zal wel een hectische morgen zijn geweest waarin ze allemaal niet konden doen wat ze hadden willen doen. :+
Somebody that I used to know
pi_211276691
Niemand anders die dacht te zien dat Haico Ellen wilde lijmen als reserve voor als het met Jasmijn spaak zou lopen op de citytrip (of kort daarna)?
pi_211276698
Ik had even het idee dat Rene zou zeggen dat Claudia het maar uitzoekt met Paul maar ook hij deed braaf een sollicitatie naar een langer verblijf in Frankrijk.
pi_211276701
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde deze keuzes vorige week al aankomen. Frustrerend om aan te moeten zien. Ik kan me niet herinneren dat in een eerder seizoen zoveel boeren niet voor de “favoriet van de kijker” gingen. (Ik anticipeer ook op Claudia -> Paul, al is Rene volgens mij niet zozeer favoriet maar ergeren veel mensen zich gewoon aan Paul).
Daar erger ik me vooral aan Claudia.
Paul of René is mij om het even
pi_211276704
Jasmijn gaat óf helemaal ontdooien nu ze Haico voor zichzelf heeft, óf ze gooit het bijltje er na enige tijd bij neer omdat ze het toch niet ziet zitten daar. Ik gok het laatste. Maar voor Haico hoop ik het eerste.
Die meid heeft issues.
pi_211276708
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:52 schreef kikkerrrtje het volgende:
Niemand anders die dacht te zien dat Haico Ellen wilde lijmen als reserve voor als het met Jasmijn spaak zou lopen op de citytrip (of kort daarna)?
Zullen echt wel contact houden, denk ik.
pi_211276777
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:53 schreef Seeburg54 het volgende:
Jasmijn gaat óf helemaal ontdooien nu ze Haico voor zichzelf heeft, óf ze gooit het bijltje er na enige tijd bij neer omdat ze het toch niet ziet zitten daar. Ik gok het laatste. Maar voor Haico hoop ik het eerste.
Die meid heeft issues.
In de beelden van volgende week zag het er allemaal weinig belovend uit. Volgens mij wordt dat helemaal niets, alleen maar ingewikkeld gedoe.

Helaas komt Haico er pas op zijn 43ste achter dat dit soort vrouwen bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')