zonder de intentie is het geen genocidequote:Op maandag 6 november 2023 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk je dat er ook Joden tussen zitten dan?
Laten we elkaar aub geen mietje noemen. De intentie kan mij helemaal niks verotte als de uitkomst wel degelijk een genocide laat zien.²
misschien hebben ze het fripsquote:Op maandag 6 november 2023 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Gezichtsbedekking, dan ben je toch al af, dat is voor boeven en inbrekers.
Intentie is iets van het hart en kan ik niet zien. En de Hebreeuwen blind geloven op wat ze zeggen in deze raad ik iedereen af.quote:Op maandag 6 november 2023 15:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder de intentie is het geen genocide
En die precies dezelfde criteria toegepast op wat de Koerden, Armeniërs, Syriërs, Yezidi is overkomen ineens geen genocide maar "zelfverdediging" vinden.quote:Op maandag 6 november 2023 15:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De definitie van genocide is gewoon duidelijk. Er is alleen een bepaalde groep mensen die deze definitie graag misbruikt om Israël te kunnen demoniseren. Opmerkelijk genoeg vaak dezelfde mensen die ook bereid zijn om terreur tegen Israël en diens burgers goed te praten of van allerlei context en kanttekeningen te willen voorzien.
Dat ze de westerse waarden van harte onderschrijven, vooral die op het gebied van mensenrechten.quote:
ja dat is niet hoe het werktquote:Op maandag 6 november 2023 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Intentie is iets van het hart en kan ik niet zien. En de Hebreeuwen blind geloven op wat ze zeggen in deze raad ik iedereen af.
Ik kijk naar de uitwerking en als ik dan reverse engineer kom ik met logisch redeneren helaas toch tot genocide. Palecaust zo u wilt.²
Opgezwolle!quote:Op maandag 6 november 2023 15:55 schreef Qarrad het volgende:
https://1zwolle.nl/nieuws(...)atie-in-zwolle1.html
Meer foto's van de demonstratie in Zwolle. Gewoon in mofoing Zwolle Talibanvlaggen, gezichtsbedekking, ondanks een kleine opkomst geen handhaving hierop.
Bordje "Palestina is Arabisch" met het silhouet van Israël ernaast om de nek bij een joch van 5 of zo vond ik ook wel ehm...tekenend.
quote:Op maandag 6 november 2023 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waarom is mij topictitel aangepast.
Hmmm... een definitie wordt niet bepaald door in hoeverre men als eigen keuze ergens iets, door veel en weinig mensen, van vindt.quote:Op maandag 6 november 2023 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Grote getalen mensen die vinden dat Israël al decennia genocide aan het plegen is op de Palestijnen. We kunnen het met z'n allen amper eens worden wat de definitie van genocide nou eigenlijk is.
Als je dit denkt te kunnen vergelijken met de holocaust ben ook wel een grote smeerlap hoor. Er een eigen woord voor bedenken is de overtreffende trap.quote:Op maandag 6 november 2023 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Intentie is iets van het hart en kan ik niet zien. En de Hebreeuwen blind geloven op wat ze zeggen in deze raad ik iedereen af.
Ik kijk naar de uitwerking en als ik dan reverse engineer kom ik met logisch redeneren helaas toch tot genocide. Palecaust zo u wilt.²
quote:Op maandag 6 november 2023 16:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ze de westerse waarden van harte onderschrijven, vooral die op het gebied van mensenrechten.
Haha, hilarisch. Dit wordt trouwens ook veelvuldig gepropagandeerd door sommige media, dat er bij Hamas slechts één militante tak zou zijn, de rest zijn gewoon mensen redelijk mensen waarmee te praten valtquote:
Dit is niet de eerste keer dat hij die walgelijke vergelijking maakt of de holocaust probeert te nuanceren.quote:Op maandag 6 november 2023 16:03 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Als je dit denkt te kunnen vergelijken met de holocaust ben ook wel een grote smeerlap hoor. Er een eigen woord voor bedenken is de overtreffende trap.
Het is volgens mij de Shahada, de geloofsbelijdenis.quote:
ah oke.quote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is volgens mij de Shahada, de geloofsbelijdenis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Afghanistan
Op zich niks mis met die belijdenis, maar in deze kleurencombinatie is het de vlag van de Taliban.
Lekker voor je.quote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Slayage het volgende:
Het verschil zit hem in het feit dat het publiek niet gefinancierd wordt door de Israël lobby
[ twitter ]
Joden zijn slecht en onderdrukkers, Hamas is niet echt goed maar prima te begrijpen wel en Palestijnen zijn superlief, zelfs cavia's zijn nog niet zo schattig en lief.quote:Op maandag 6 november 2023 16:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, hilarisch. Dit wordt trouwens ook veelvuldig gepropagandeerd door sommige media, dat er bij Hamas slechts één militante tak zou zijn, de rest zijn gewoon mensen redelijk mensen waarmee te praten valt_!. Zowel bij de NOS, NRC als bij Nieuwsuur heeft men dit al proberen te beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |