O ja dan wennen je ogen aan het duister.quote:Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef Enfoire het volgende:
blijkbaar 'moest' je een half uur buiten kijken om het zo nu en dan te zien.
Een camera is er gevoeliger voor. Ik check het altijd met mijn mobiel op nachtstand, kans dat je het daarmee kunt spotten terwijl je het met de oogjes niet kunt zien.quote:Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef Enfoire het volgende:
blijkbaar 'moest' je een half uur buiten kijken om het zo nu en dan te zien.
ohh dat wist ik dus niet.quote:Op maandag 6 november 2023 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Een camera is er gevoeliger voor. Ik check het altijd met mijn mobiel op nachtstand, kans dat je het daarmee kunt spotten terwijl je het met de oogjes niet kunt zien.
je 'moet' er soms wat voor over hebbenquote:Op maandag 6 november 2023 09:57 schreef bondage het volgende:
Niets gezien hier want het was bewolkt... En om het te checken moest ik eerst een deel boerenland oversteken wat ook een hele opgaaf was gezien de drassigheid en blubber overal.
Jammer he, want het lijkt mij zo mooi om te zienquote:Op maandag 6 november 2023 09:57 schreef bondage het volgende:
Niets gezien hier want het was bewolkt... En om het te checken moest ik eerst een deel boerenland oversteken wat ook een hele opgaaf was gezien de drassigheid en blubber overal.
Bij deze dan, kun je een volgende keer kijken of het op die manier luktquote:Op maandag 6 november 2023 10:02 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ohh dat wist ik dus niet.
Ik heb gister gekeken met de oogjes alleen maar helapidaka niks te zien
hmpf
Dat sowieso, wou het toch zeker weten. Een paar uur later was de bewolking weg maar toen was de activiteit ook al een stuk minder en dus niets te zien. Volgende keer beter, de zon is op dit moment lekker actief dus komt vast wel goed.quote:Op maandag 6 november 2023 10:04 schreef Enfoire het volgende:
[..]
je 'moet' er soms wat voor over hebben![]()
over 20 jaar of zoquote:Op maandag 6 november 2023 10:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij deze dan, kun je een volgende keer kijken of het op die manier lukt
De zon is op dit moment erg actief en dat blijft ook nog wel even zo, check ook: https://spaceweather.com/quote:
Ik las je post gisteren in dtsquote:Op maandag 6 november 2023 09:57 schreef bondage het volgende:
Hopelijk dan een nieuwe kans binnenkort. Lijkt me echt mooi om te zienquote:Op maandag 6 november 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De zon is op dit moment erg actief en dat blijft ook nog wel even zo, check ook: https://spaceweather.com/
Gaat om dit plaatje, zoals je kunt zien is er nu ook eea gaande:
[ afbeelding ]
Gewoon bij @Fogel op de berg gaan zittenquote:Op maandag 6 november 2023 10:15 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hopelijk dan een nieuwe kans binnenkort. Lijkt me echt mooi om te zien![]()
en op vakantie naar het noorden dan moet je ook al geluk hebben om het te zien.
buren op de laatste dag van hun 10 daagse vakantie pas het noorderlicht gezien (noorwegen )
Jup, heb daar uitgebreid verslag van het avontuur gedaanquote:Op maandag 6 november 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las je post gisteren in dts
Moest lachen
Mooie site.quote:Op maandag 6 november 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De zon is op dit moment erg actief en dat blijft ook nog wel even zo, check ook: https://spaceweather.com/
Gaat om dit plaatje, zoals je kunt zien is er nu ook eea gaande:
[ afbeelding ]
Op welke berg zit @Fogel ?quote:Op maandag 6 november 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon bij @:Fogel op de berg gaan zitten
Ja tochquote:Op maandag 6 november 2023 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heb daar uitgebreid verslag van het avontuur gedaan![]()
En ach, het heeft ook wel weer wat.
Jup, zoveel te hoger in het noorden zoveel te beter je het kunt zien. En wat we hier zien is sowieso maar minimaal, voor het echt mooie wat je met het blote oog ook goed kunt zien moet je inderdaad bijv. hoog in Noorwegen zitten.quote:Op maandag 6 november 2023 10:15 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hopelijk dan een nieuwe kans binnenkort. Lijkt me echt mooi om te zien![]()
en op vakantie naar het noorden dan moet je ook al geluk hebben om het te zien.
buren op de laatste dag van hun 10 daagse vakantie pas het noorderlicht gezien (noorwegen )
haha lees net dat je dus toch een poging hebt gedaan door het weiland.quote:Op maandag 6 november 2023 10:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, zoveel te hoger in het noorden zoveel te beter je het kunt zien. En wat we hier zien is sowieso maar minimaal, voor het echt mooie wat je met het blote oog ook goed kunt zien moet je inderdaad bijv. hoog in Noorwegen zitten.
Ik rij nu ook Fiesta privéquote:Op maandag 6 november 2023 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiesta is een heerlijke wagen
Dit is mijn derde
En het bleek een foutje te zijn
Deze is ook mooi iquote:Op maandag 6 november 2023 10:21 schreef Enfoire het volgende:
[..]
haha lees net dat je dus toch een poging hebt gedaan door het weiland.
Jammer dat je niks kon zien.
Ik vond sommige foto's op social media echt prachtig hier in ned al.
Ford heeft een domme keuze gemaakt om deze de nek om te draaienquote:
Echt hequote:Op maandag 6 november 2023 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford heeft een domme keuze gemaakt om deze de nek om te draaien
Was zelfs onderin Nederland te zien, richting Zeeland enzo. Was hier in Noordbroek vast ook goed te zien geweest als er geen bewolking was.quote:Op maandag 6 november 2023 10:21 schreef Enfoire het volgende:
[..]
haha lees net dat je dus toch een poging hebt gedaan door het weiland.
Jammer dat je niks kon zien.
Ik vond sommige foto's op social media echt prachtig hier in ned al.
Ja, die heb ik ook op het oog. Focus is te duur. En het is pas voor 2025. Verleng mijn Fiesta nog met een jaar.quote:Op maandag 6 november 2023 10:32 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Echt he
De kleinste Ford is nu een Puma geloof ik?
Ja vanuit het hele land zag ik de foto's voorbij komen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Was zelfs onderin Nederland te zien, richting Zeeland enzo. Was hier in Noordbroek vast ook goed te zien geweest als er geen bewolking was.
Mijn eerste auto een Fiesta in sportuitvoeringquote:
Die link werkt niet maar ik heb hem wel gevonden op nu.nlquote:Op maandag 6 november 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is ook mooi i
https://www.nu.nl/303994/(...)or-noorderlicht.html
STquote:Op maandag 6 november 2023 10:42 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Mijn eerste auto een Fiesta in sportuitvoeringGeen idee hoe dat eigenlijk heet. Maar ding had een sportstuurtje sjieke velgen en ietwat getint glas
![]()
spijt daarna dat ik hem weg had gedaan. Zat maar 1.1 motor in wat voor geen meter trok in de bergen.
quote:
Dan had je wellicht de 75pk variant. Ik heb nu de 125pk, die trekt welquote:Op maandag 6 november 2023 10:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
![]()
ja leuk ding aan de buitenkant maar met moeite kon je mensen inhalen op de autobaan![]()
moet wel iets van pit inzitten
quote:Op maandag 6 november 2023 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had je wellicht de 75pk variant. Ik heb nu de 125pk, die trekt wel
Tegenwoordig is 125pk wel standaard. Ik merkte dat meteen toen ik mijn oude inwisselde voor dezequote:Op maandag 6 november 2023 11:00 schreef Enfoire het volgende:
[..]ja ik mee het serieus. Ging ik een vrachtwagen inhalen op de autobaan nou trek daar maar 2 min voor uit me dat ding van toen.
Maar ik was verliefd op de velgen![]()
al wist ik ook die te vernaggelen met stoeprandjes en rotondes iets met 'jonge jaren' en nog wat onstuimig rijden![]()
Zeker voor mensen op leeftijd een veilige keus.quote:Op maandag 6 november 2023 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 125pk wel standaard. Ik merkte dat meteen toen ik mijn oude inwisselde voor deze
Maar met Ford kan je mijns inziens niet verkeerd gaan vind ik. Goede auto's.
Ik een Opel Corsa 16vquote:Op maandag 6 november 2023 10:42 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Mijn eerste auto een Fiesta in sportuitvoeringGeen idee hoe dat eigenlijk heet. Maar ding had een sportstuurtje sjieke velgen en ietwat getint glas
![]()
spijt daarna dat ik hem weg had gedaan. Zat maar 1.1 motor in wat voor geen meter trok in de bergen.
Volgens mij was het toen nog wel redelijk actief... Echter toen mijn vriendin terug was van het werk was het rond middernacht en toen was het voorbij helaas.quote:Op maandag 6 november 2023 10:39 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja vanuit het hele land zag ik de foto's voorbij komen.
maar wel al eerder op de avond. Toen ik ging kijken was het al een uur of 22.
Maar we kunnen nog meer wonderen verwachten ??quote:Op maandag 6 november 2023 11:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen nog wel redelijk actief... Echter toen mijn vriendin terug was van het werk was het rond middernacht en toen was het voorbij helaas.
een mini cooper is ook leukquote:Op maandag 6 november 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
Fijnste auto was een mini cooper countryman s met 184pk
Het gevoel of je in een kart rijdt
Het is niet alleen de snelheidquote:Op maandag 6 november 2023 11:57 schreef Enfoire het volgende:
[..]
een mini cooper is ook leuk![]()
Die trekken goed op. Heb van de garage wel eens een mini te leen als die van mij voor onderhoud weg is.
Ik heb niet lang genoeg gekeken moet ik bekennenquote:Op maandag 6 november 2023 11:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen nog wel redelijk actief... Echter toen mijn vriendin terug was van het werk was het rond middernacht en toen was het voorbij helaas.
De zon is op dit moment erg actief dus ja, is wel in de lijn der verwachting dat dit vaker voor gaat komenquote:Op maandag 6 november 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar we kunnen nog meer wonderen verwachten ??
Gedaan maar toen was het veel te bewolkt helaas. Pas later was dat weg maar het noorderlicht ook...quote:Op maandag 6 november 2023 11:57 schreef Enfoire het volgende:
Uhm je had ook zonder vriendin kunnen gaan kijken?
ik heb alleen in die auto het gevoel dat ik in een sardienblikje zitquote:Op maandag 6 november 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet alleen de snelheid
Maar vooral de wegligging die echt fenomenaal is
Ik hou ervanquote:Op maandag 6 november 2023 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
De zon is op dit moment erg actief dus ja, is wel in de lijn der verwachting dat dit vaker voor gaat komen![]()
Ik check sowieso elke dag even op Spaceweather hoe het ervoor staat.
Wij hadden een countryman die zijn echt ruimquote:Op maandag 6 november 2023 11:58 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ik heb alleen in die auto het gevoel dat ik in een sardienblikje zit![]()
en wat slecht overzicht heb.
oh die is mooiquote:
Ja, totdat je vooraan ligt en dan een blauw schild op je mik krijgtquote:
Klep dicht uit voorzorg?quote:Op maandag 6 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, totdat je vooraan ligt en dan een blauw schild op je mik krijgt
Zal jou eens kleppen!quote:
Ja jij dacht dat het hier gezellig was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat het hier gezellig was?
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garpje uit DTS tijd, volgens mijquote:
quote:
Nee, gebruikte hem wel eerderquote:
Ik ook?quote:Op maandag 6 november 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Nee, gebruikte hem wel eerder
Dat weet ik nietquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat het hier gezellig was?
Dat is toch zo? Of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Oh maar dat moet je nie gebeure hoor nie Stiggiequote:Op maandag 6 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, totdat je vooraan ligt en dan een blauw schild op je mik krijgt
Nee daarom, want dan ben ik Angry Stigquote:Op maandag 6 november 2023 15:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh maar dat moet je nie gebeure hoor nie Stiggie
Oh noesquote:Op maandag 6 november 2023 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee daarom, want dan ben ik Angry Stig
Zometeen gaat hij nog inrijden op varkentjesquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zometeen gaat hij nog inrijden op varkentjes
Spareribsquote:Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zometeen gaat hij nog inrijden op varkentjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2023 17:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]Hoi henkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi henkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx HCquote:Op maandag 6 november 2023 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb jij deze foto gemaakt?
Prachtig
quote:Op maandag 6 november 2023 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi henk
Hoi henkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Grijsjequote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Sounds like angry birdsquote:Op maandag 6 november 2023 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee daarom, want dan ben ik Angry Stig![]()
![]()
Moest ik ook aan denkenquote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zal jou eens angry birds!quote:Verbaast me ook weer niks ditquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op maandag 6 november 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens angry birds!
[..]
Verbaast me ook weer niks dit![]()
Zeg me dat jij er niet OOK aan dacht.
Zal ik jou eens.
![]()
![]()
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 6 november 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens angry birds!
[..]
Verbaast me ook weer niks dit![]()
![]()
Zal jou eensquote:Op maandag 6 november 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zeg me dat jij er niet OOK aan dacht.
Zal ik jou eens.
![]()
![]()
Gemiste kans dit.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kom dan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben al onderweg!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mooi.quote:
Ik had de inkopper "Oeh - kom!" verwacht
Die was te makkelijkquote:Op maandag 6 november 2023 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooi.
Ik had de inkopper "Oeh - kom!" verwacht
Maar vooruit, speciaal voor jou:
Zal jou eens komen!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Aaah - daar is Stiggy weerquote:Op maandag 6 november 2023 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was te makkelijk
Maar vooruit, speciaal voor jou:
Zal jou eens komen!![]()
![]()
Hmmm, njamnjam
quote:Op maandag 6 november 2023 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaah - daar is Stiggy weer![]()
![]()
Hmmm, njamnjam
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
speciaal nog welquote:Op maandag 6 november 2023 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaah - daar is Stiggy weer![]()
![]()
Hmmm, njamnjam
stiggy speciaal![]()
![]()
![]()
quote:
"Nu verkrijgbaar bij uw lokale snackbar: de Stiggy Speciaal! Hoe sneller je eet, hoe beter!""They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Met roze glazuurquote:Op maandag 6 november 2023 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Nu verkrijgbaar bij uw lokale snackbar: de Stiggy Speciaal! Hoe sneller je eet, hoe beter!"![]()
![]()
![]()
![]()
Nee witte!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Zal jou eens visualiserenquote:Op maandag 6 november 2023 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik visualiseer de verpakking he!
Moet je eerst het klepje opendoen![]()
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op maandag 6 november 2023 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens visualiseren![]()
![]()
Smakelijkquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguh
Weer cursusdag vandaag... was weer vroeg op dus!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoeveel dagen moet je nog?quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:56 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Weer cursusdag vandaag... was weer vroeg op dus!
En goedemorgennnnn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens happenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ik kan je lekker soepel en zacht maken hoorquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Oeh lalaquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan je lekker soepel en zacht maken hoor
"Omae wa mou shindeiru."
Nog 1 - morgen nog!quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je nog?
En goedemorgennnnn
En dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee hoor, met vroeg opstaan![]()
Plus: aan het einde vd dag helemaal gaar...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Meetingsquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ga maandag helemaal brak zijnquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog 1 - morgen nog!
En dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee hoor, met vroeg opstaan![]()
Plus: aan het einde vd dag helemaal gaar...![]()
Moet vandaag naar het buitenland tot en met maandag met een nogal tijdverschil ertussen dus dat word weer wennen aan de Nederlandse tijd als ik net ben bijgekomen van de eerste jetlag
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
waar ga je naar toe dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maandag helemaal brak zijn![]()
Moet vandaag naar het buitenland tot en met maandag met een nogal tijdverschil ertussen dus dat word weer wennen aan de Nederlandse tijd als ik net ben bijgekomen van de eerste jetlagDo what you love, love what you do!![]()
Midden Azië, een klein weekje voor werk.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zal nooit veranderen ben ik bangquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een eind weg zeg? naja heb het vaker gezegd klinkt altijd leuker als dat het is voor werk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Midden Azië, een klein weekje voor werk.
Maar wat ga je daar doen ongeveer dan?Do what you love, love what you do!![]()
Geen al te lang weer goedquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal nooit veranderen ben ik bang
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet je wat mij altijd verbaasd? Hoe anders mensen kunnen doen als ze ineens een bepaalde functie hebben. Zo apart altijd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vertel? op je werk met iemand?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat mij altijd verbaasd? Hoe anders mensen kunnen doen als ze ineens een bepaalde functie hebben. Zo apart altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja werk ja. Gewoon dan heeft iemand een leidinggevende functie gekregen en dan verandert er iets in hun gedrag en soms ook in karakter. Zo apart.quote:
Gaan ze ineens doen of ze de meest serieus ambitieuze persoon zijn ter wereld. Spontaan is er bijna geen tijd meer voor een informeel gesprek. Alles moet vaak ineens zakelijk en serieus. Alsof ze geen lol meer mogen hebben in het levenTrotste mama van Ambar
hoe bedoel je dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat mij altijd verbaasd? Hoe anders mensen kunnen doen als ze ineens een bepaalde functie hebben. Zo apart altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt Jammiequote:Op dinsdag 7 november 2023 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook van de week ff kijken of ze er liggenTrust nobody![]()
Laat maar weten of het lekker isquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, ga ik ze wel testen vanmiddag.
O lijkt mij ook wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan het bedenken of ik nog meer weef spullen mag kopen of dat ik moet wachten tot volgende maandTrotste mama van Ambar
Dat kan je alleen zelf bepalenquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan het bedenken of ik nog meer weef spullen mag kopen of dat ik moet wachten tot volgende maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat kan ik nietquote:![]()
Ik ben ontzettend besluitloos en heb geen eigen mening /sarcasmeTrotste mama van Ambar
O jee, ik kan wel zeggen koop maar maar geen idee of je banksaldo dat toelaatquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet![]()
Ik ben ontzettend besluitloos en heb geen eigen mening /sarcasmeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal is dat niet het geval, die appelflappen van de AH zit ook amper appel in.quote:
Maar ik ga ze ook wel proberen , als ik bij de lild ben zal ik ze meenemen als ze ze hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spaarrekening is groot genoegquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ik kan wel zeggen koop maar maar geen idee of je banksaldo dat toelaatTrotste mama van Ambar
Dan jezelf lekker verwennen op een gegeven moment haal je je voordeel er oook wel uitquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spaarrekening is groot genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle seinen staan op groenquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spaarrekening is groot genoegTrust nobody![]()
Bij de meeste winkels helaas, meer lucht wat er in zitquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal is dat niet het geval, die appelflappen van de AH zit ook amper appel in.
Maar ik ga ze ook wel proberen , als ik bij de lild ben zal ik ze meenemen als ze ze hebben
Ja nu heb ik zin in een appelflap
StrugglesTrotste mama van Ambar
Hoe durf jequote:Op dinsdag 7 november 2023 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was even mijn ogen rust aan het gunnen.
Trotste mama van Ambar
Ja zo jammerquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij de meeste winkels helaas, meer lucht wat er in zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig slaap gehad?quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was even mijn ogen rust aan het gunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik dacht dat als het weer een keer op slot zou moeten, het dan einde DTS zou zijn, maar blijkbaar niet als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat het snel open is. Vast tr over steeds hetzelfde van vannacht
Sommigen nemen het iets te serieus allemaal.![]()
Het is alleen ff op slot om tr's rustig af te handelenquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat als het weer een keer op slot zou moeten, het dan einde DTS zou zijn, maar blijkbaar niet als ik het zo lees.
Sommigen nemen het iets te serieus allemaal.Trust nobody![]()
Oké.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is alleen ff op slot om tr's rustig af te handelen![]()
![]()
Ik ga even uitrekenen wat het allemaal moet kosten als ik alles koop wat ik wil hebbenTrotste mama van Ambar
Dat is niet heel veel dus.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gisteren van 2100 tot 23.30 en vanmorgen vanaf mijn laatste post tot 11.30Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sommetje heb ik ooit ook gemaakt voor wat ik in mijn studiootje wil hebben. Bij ¤ 50.000 ben ik gestopt met tellen. Het lullige is dat het dan bijna allemaal nog 2de hands is ook.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even uitrekenen wat het allemaal moet kosten als ik alles koop wat ik wil hebben![]()
MOGGE MOONquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:16 schreef M_0_0_N het volgende:
Mogge mogge NIKS mogge, en ik niet vandaag![]()
Allerliefste moooonnnnnquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:16 schreef M_0_0_N het volgende:
Mogge mogge NIKS mogge, en ik niet vandaag![]()
Jaaa wat een heerlijk weerquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij ook zo’n lekker zonnetje?![]()
![]()
Hey Moonquote:
minstens twee keer de helftquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even uitrekenen wat het allemaal moet kosten als ik alles koop wat ik wil hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot nu toe 226 euro, maar daar zou ik ook wat van kunnen skippenTrotste mama van Ambar
Tijd voor tosti's
"Omae wa mou shindeiru."
Hard en snelquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Lekkuhhhh Hey Stigquote:
Dotquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Uiteraardquote:Neequote:quote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Als ik daar wat moet halen kom ik met een wasmand vol spullen terugquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik moet straks een wasmand halen bij de action [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik daar wat moet halen kom ik met een wasmand vol spullen terug
"Omae wa mou shindeiru."
Connecties aangeboord op werk voor wat mooi karton wat normaal gesproken wordt weggegooid. Handig voor mijn hobby'sTrotste mama van Ambar
kopje koffie maken of geen kopje koffie makenWhen it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
Hahha ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik daar wat moet halen kom ik met een wasmand vol spullen terug![]()
![]()
Ik kan de Action wel redelijk snel door. Zoveel leuke spullen hebben ze nou ook weer nietTrotste mama van Ambar
Hoi, ik weet niet wat je allemaal doet aan hobby'n maar je kunt ook naar een verfwinkel gaan voor karton en behangboeken. Kun je ook veel leuks mee doen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Connecties aangeboord op werk voor wat mooi karton wat normaal gesproken wordt weggegooid. Handig voor mijn hobby'sWhen it rains look for rainbows
koffie it isheul veul koffie in de maak
nierspoeling doen
When it rains look for rainbows
Oh dit is gewoon voor opbergen van kantjes enzoquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:42 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hoi, ik weet niet wat je allemaal doet aan hobby'n maar je kunt ook naar een verfwinkel gaan voor karton en behangboeken. Kun je ook veel leuks mee doen.
Trotste mama van Ambar
dan maar zelf het zonnetje in huis zijnquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helpt niet denk ik, zit een wolken laag over
Uw ADH vitamine Worst
eensquote:
![]()
in de maak hier met monin siroop
Dat ben ik al gelukkigquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maar zelf het zonnetje in huis zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien moet je @Lovely in huis nemen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maar zelf het zonnetje in huis zijn
de vraag is of zij dat wel wilquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je @:lovely in huis nemen.
Uw ADH vitamine Worst
nou ik hoef niet meer te werken, ben uit de cloud gegooid
Uw ADH vitamine Worst
@Lovely wil je het zonnetje in huis zijn van Hema ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de vraag is of zij dat wel wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens...quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
"Omae wa mou shindeiru."
Das echt vervelend !quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
nou ik hoef niet meer te werken, ben uit de cloud gegooid![]()
Mag ook eldersquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Maar dan worden er mensen misschien jaloersquote:
nou ja gewoon opnieuw inloggen dan, beetje zelfde grap als: oh er staat geen prijskaartje op, dus zal wel gratis zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Ohh dat doet mijn moeder ook altijd das zo lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:43 schreef Enfoire het volgende:
[..]
eens
![]()
in de maak hier met monin siroop![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de vraag is of zij dat wel wilJa dat wil ik welquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lovely wil je het zonnetje in huis zijn van Hema ?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow jammerquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja gewoon opnieuw inloggen dan, beetje zelfde grap als: oh er staat geen prijskaartje op, dus zal wel gratis zijn
ja zo vind ik het wel het lekkerstequote:Op dinsdag 7 november 2023 12:49 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ohh dat doet mijn moeder ook altijd das zo lekker
warme melk, opschuimen met koffie en monin siroop erin hmmmmWhen it rains look for rainbows
Ik lach je toequote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Zo, ik heb ze gehaald, vanavond eens proberenquote:
Nee!quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem Henk es in huis!
@2xHenk![]()
Misschien moeten ze een FOK huis oprichtenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is een afkoquote:
Dequote:was voor jou
Alleen werkt de Mention niet meer als een post wordt aangepast.
Uw ADH vitamine Worst
kunnen we hem rouleren?quote:![]()
Was lekker buiten net in het zonnetje, hier nog wel steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: