Vind sneeuw wel leuk, maar minder als er door moet met auto of fietsquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriezen prima. Sneeuw mag weg blijven.
WELquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
Dik pak sneeuw graag
Stig moet nie zeuren
Mag wel weer eens..quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Let is snow let it snow let it snow![]()
![]()
Zal jou eens sneeuwen!quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Let is snow let it snow let it snow![]()
![]()
Die belofte viel afgelopen weekend in het tuinhuisje behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens sneeuwen!
Tuinhuisjeconfessionsquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die belofte viel afgelopen weekend in het tuinhuisje behoorlijk tegen
quote:overdag is hij een harde bolkert, maar 's avonds verandert hij in een ondersneeuwer
Is it a bird? Is it a plain? No, it's the ondersneeuwert!quote:
glow snow in the darkquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef Lovely het volgende:
Kijk maar uit voor deze enge sneeuwpop
[ afbeelding ]
Henkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhh neequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens sneeuwen!
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Henkie![]()
Bijna weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat?quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef maily het volgende:
De Kalles Kaviar wordt niet meer verkocht bij de Ikea![]()
MA1LYquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Kaviaar in een tube .... zo lekker ....
https://www.etsy.com/nl/l(...)jFAUyUAaAjM1EALw_wcB
Mag ik ook eens een weekendje naar het gezeik van Muis luisteren?!quote:
Nouuuuuquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een weekendje naar het gezeik van Muis luisteren?!
en heel weekend?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een weekendje naar het gezeik van Muis luisteren?!
het feest kan beginnen want stig is binnenquote:
Ftfyquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
het feest kan beginnen want stig is binnen
Dat is heel heel goed planquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Plannen voor t weekend of lekker relaxen?
Vandaag niet?quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Relaxen? Doe ik morgen wel een beetje
Grijsjequote:
Lovelyquote:
Klepjequote:
Allemaal strafjes uitgedeeldquote:
Die was wel even leuk jaquote:
Morguh Stig kan nog netquote:
En water is nat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal strafjes uitgedeeld![]()
Engelsen weer booswoest
Tis weer wat
De training heb ik gemist.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was wel even leuk ja
Maar ook omdat je uit de eerste training eigenlijk geen info kon halen.
GONZOOOOOOOOOOOOOO!quote:
Ik zag een filmpje; het dak ging erafquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was wel even leuk ja
Maar ook omdat je uit de eerste training eigenlijk geen info kon halen.
Letterlijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje; het dak ging eraf
3 gewonden blijkbaarquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje; het dak ging eraf
Shelfcloudquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Letterlijk
En die lucht dan, die eraan kwam...!Inktzwart, en dan nog met op de achtergrond die lichte lucht waar de zon nog flets te zien was... extra contrast
![]()
Maar dat gaf al aan dat er wat op komst was...
Die zag ik hier bij mijn huis ook aankomen uit het zuidwesten... in de zomer van 2010quote:
Henk!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Henk!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook vaak gezienquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zag ik hier bij mijn huis ook aankomen uit het zuidwesten... in de zomer van 2010![]()
Groene lucht![]()
![]()
Ik was net thuisgekomen vanuit station naar huis fietsen, en ging op mn balkon nog snel de boel laag leggen en vast zetten... Kon het perfect zien... hoe snel het dichterbij kwam. Dikke vette druppels! En daarna keiharde wind.
Veel bomen hier in de buurt toen omgegaan (juli, dus volop in blad).
Net als nu ook weer hier in NL. Maar in Brazilie was ook wel fiks weer, ja,
Als ze die start nou NIET hadden uitgesteld... had de complete kwali verreden kunnen worden...
Als Maily of Henk met elkaar postenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Maily of Henk met elkaar posten
Klik ik niet meer op de spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar stel dat er wel iets in staat, iets leuks of liefsquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Maily of Henk met elkaar posten
Klik ik niet meer op de spoilers
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kliktequote:![]()
Je weet maar nooit wat voor een verrassing er in zit he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:28 schreef 2xHenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan mis ik datquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar stel dat er wel iets in staat, iets leuks of liefs
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben wel een keer heel dts volgespamd met alleen maar posts in spoilers
Vakantietijd?quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
We hebben wel een keer heel dts volgespamd met alleen maar posts in spoilers![]()
Tijdwinstquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
We hebben wel een keer heel dts volgespamd met alleen maar posts in spoilers![]()
Mja het posten kost dan ook meer tijd.![]()
Zat er toen óók bij jaquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook vaak gezien![]()
Groene lucht betekent meestal hagel..
Laatst weer zo'n groensige shelf cloud gezien hier.
En ook van die weirde lila luchten, met aan één stuk door gerommel van onweer...
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 04-11-2023 16:50:42 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat er toen óók bij ja
En ook van die weirde lila, met aan één stuk door gerommel van onweer...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar stel dat er wel iets in staat, iets leuks of liefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Je weet maar nooit wat voor een verrassing er in zit he!Haha, heb ik je lekker terug gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:51 schreef maily het volgende:
[..]Jammie, had je dat nog over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat ga je eten dan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
ja van gisterenavond
andere plannen voor vandaag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb er nog ergens een loop van. Ooit gemaakt vanuit mijn dakraam. Hele lucht gifgroenquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat er toen óók bij ja
En ook van die weirde lila luchten, met aan één stuk door gerommel van onweer...![]()
![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een loop van. Ooit gemaakt vanuit mijn dakraam. Hele lucht gifgroen![]()
dat ik het ook niet weet ....quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wat moeten we hier nu van denken![]()
![]()
@greysbones @Shii @Lovely @Sally @ieniminimuis
Zullen we vanavond een bopla doen mdm? Met een esma of ginto erbij? Lijkt mij hdp!
Doe jij dan wel boscha?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:30 schreef maily het volgende:
@:greysbones @:Shii @:Lovely @:Sally @:ieniminimuis
Zullen we vanavond een bopla doen mdm? Met een esma of ginto erbij? Lijkt mij hdp!
Doe jij dan wel boscha?Ik snap hier niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe jij dan wel boscha?Kladiladi en gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel een ginto danquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
spoiler ....
moest aan je denken vanwege je plepaTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe jij dan wel boscha?Dacht dat dit soort taal alleen in een dispuut appgroep gebezigd wordt door een groepje Anne FleursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze knalworst weetquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat dit soort taal alleen in een dispuut appgroep gebezigd wordt door een groepje Anne Fleurs
Ik heb mijn witte blouse en linnen broek al gestrekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe jij dan wel boscha?Vind het een top ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerliedepeerlie
Doe jij dan wel boscha?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briljant! Ik kende er maar 1, lol
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh lieverd, dan doe ik mn plooirok aan!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Ik heb mijn witte blouse en linnen broek al gestreken
Met mn kanten bloesje
Een ploro met een kabloquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh lieverd, dan doe ik mn plooirok aan!
Met mn kanten bloesjeUw ADH vitamine Worst
quote:![]()
*proest*
Doe jij dan wel boscha?Ik had een studiegenoot die altijd priem zei ipv primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Priem tochquote:Op zondag 5 november 2023 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had een studiegenoot die altijd priem zei ipv prima![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Doe jij dan wel boscha?Oh dit lees ik nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 08:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee een bopla met een esma. Heerliedepeerlie.![]()
![]()
Alle anne fleurs gezel samen aan de esma’s en met bopla erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sow heerlijk miezer weer hier![]()
Kom maar door met die vrieskou hoor
Alles beter dan ditThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt hequote:Op zondag 5 november 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
Sow heerlijk miezer weer hier![]()
Kom maar door met die vrieskou hoor
Alles beter dan ditTrust nobody![]()
Wat voor hersengymnastiek?quote:Op zondag 5 november 2023 10:59 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje huishoudelijk, beetje hersengymnastiek, hopelijk straks droog voor een wandeling.Trust nobody![]()
Moet mijn puzzel nog uit elkaar halen, maar dat ik vanmiddag wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb deze spelletje veel gespeeld https://www.funnygames.nl/spel/goldstrike.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Straks even kijken.quote:Op zondag 5 november 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
Ik heb deze spelletje veel gespeeld https://www.funnygames.nl/spel/goldstrike.html
Ben met dat andere gestopt, satisfy.![]()
Ik doe mee hoor.quote:
Lekker Virgin!!
Ik niet, maar je moet wel lang wachten op nieuwe levelsquote:Op zondag 5 november 2023 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Straks even kijken.
Ben met dat andere gestopt, satisfy.
Mogguh, btw!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Had ik dus geen zin in.quote:Op zondag 5 november 2023 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, maar je moet wel lang wachten op nieuwe levels![]()
![]()
Hoi jijquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zondag rustdag
"Omae wa mou shindeiru."
"Omae wa mou shindeiru."
Rustig, en daar?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
https://www.pirk.nl/smilies/quote:Op zondag 5 november 2023 12:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hey lovie!waar vind je die emoji's ook alweer
Ik ook, dadelijk even wat anders doen.quote:Op zondag 5 november 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker dagje wel, beetje bezig beetje fokken"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ga zo even puzzel uit elkaar halen en misschien beginnen met een nieuwequote:Op zondag 5 november 2023 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, dadelijk even wat anders doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DAMN dat was een toffe race!![]()
Vooral die laatste bocht![]()
![]()
Perez nog BIJNA Alonso (weer) voorbij![]()
Ik heb The Callisto Protocol verder gespeeld.quote:Op zondag 5 november 2023 13:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga zo even puzzel uit elkaar halen en misschien beginnen met een nieuwe"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ziet er uit als een enge gamequote:Op zondag 5 november 2023 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb The Callisto Protocol verder gespeeld.
Is het ookquote:
Als je een zwakke maag hebt zou ik hem afraden
"Omae wa mou shindeiru."
Kan opzich wel wat hebbenquote:Op zondag 5 november 2023 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook
Als je een zwakke maag hebt zou ik hem afraden
Maar ik game eigenlijk bijna nooit
Soms op de Switch maar is ook al even geleden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op de Switch binnenkort wel de Super Mario RPG Remakequote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan opzich wel wat hebben
Maar ik game eigenlijk bijna nooit
Soms op de Switch maar is ook al even geleden
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wil Super Mario Bros Wonderquote:Op zondag 5 november 2023 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de Switch binnenkort wel de Super Mario RPG Remake"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alonsoooooquote:Op zondag 5 november 2023 20:31 schreef Sally het volgende:
DAMN dat was een toffe race!![]()
Vooral die laatste bocht![]()
![]()
Perez nog BIJNA Alonso (weer) voorbij![]()
![]()
![]()
Alonso was echt een beestquote:
Maar Perez deed het ook erg goed vond ik
En Mercedes...
"Omae wa mou shindeiru."
Ahzo, wel leuk mario spellenquote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Neeee dat was toen op de playstation 2 of nintendo ofzo als kind gingen wij mario racing doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Got back his mojooooooo!quote:
Wel een heel leuk spelquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
.
[ Bericht 46% gewijzigd door gebrokenglas op 06-11-2023 07:45:04 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja, ik zat in het verkeerde topic. Ik dacht dat ik in DTS zat.
[ Bericht 66% gewijzigd door gebrokenglas op 06-11-2023 07:17:08 ]How can I make this topic about me?![]()
mogguh![]()
nou, cursusdag 3.... ben benieuwd. Ietsje minder goed voorbereid dan ik had gehoopt, dit weekend
Spel ken ik inderdaad nog jaquote:
Marioooo kartttt wieeeeeeeequote:
Nee hier is het gezelligquote:Op maandag 6 november 2023 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik zat in het verkeerde topic. Ik dacht dat ik in DTS zat.![]()
![]()
Daar is een weekend toch ook niet voorquote:Op maandag 6 november 2023 08:45 schreef Sally het volgende:
mogguh![]()
nou, cursusdag 3.... ben benieuwd. Ietsje minder goed voorbereid dan ik had gehoopt, dit weekend
Ik zal hier vaker komen.quote:Het is hier wel rustiger.
Even een koffie.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb idd de Switch maar weinig eigenlijk op gespeeld in het begin met dat ene spel wat zo populair was
Ja kloptquote:Op maandag 6 november 2023 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal hier vaker komen.Het is hier wel rustiger.
Even een koffie.
De doorloopsnelheid is wat minder maar
Dat maakt het niet minder gezellig
Goede plannenquote:Op maandag 6 november 2023 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal hier vaker komen.Het is hier wel rustiger.
Even een koffie.![]()
![]()
ah ja dat is duidelijkquote:Op maandag 6 november 2023 09:18 schreef Lovely het volgende:
Ik heb idd de Switch maar weinig eigenlijk op gespeeld in het begin met dat ene spel wat zo populair was
dat ene spel
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
Heb je eigen eiland en moet je dingen maken enz, ik ga even zoekenquote:Op maandag 6 november 2023 09:28 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ah ja dat is duidelijk
dat ene spel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Succes!quote:Op maandag 6 november 2023 08:45 schreef Sally het volgende:
mogguh![]()
nou, cursusdag 3.... ben benieuwd. Ietsje minder goed voorbereid dan ik had gehoopt, dit weekend![]()
Goedemorgen
Leasebudget omhoog
"Omae wa mou shindeiru."
oh jaaa ik weet wat je bedoeld. Even gedaan maar dat ging me echt veel te langzaam allemaal.quote:Op maandag 6 november 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je eigen eiland en moet je dingen maken enz, ik ga even zoekenWhen it rains look for rainbows
Zo is dat.quote:Op maandag 6 november 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja klopt
De doorloopsnelheid is wat minder maar
Dat maakt het niet minder gezellig
Alleen maar gezel hier, op eigen tempo. Geen stress.![]()
ja diequote:Op maandag 6 november 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
Animal Crossing New Horizons
Bedoel ik dusWhen it rains look for rainbows
Vond het even wel leuk, daarna niet meerquote:Op maandag 6 november 2023 09:31 schreef Enfoire het volgende:
[..]
oh jaaa ik weet wat je bedoeld. Even gedaan maar dat ging me echt veel te langzaam allemaal.
Stigquote:Op maandag 6 november 2023 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Leasebudget omhoog![]()
mooiquote:Op maandag 6 november 2023 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Leasebudget omhoog
kun je meer schulden maken
niet dus
[ Bericht 7% gewijzigd door Enfoire op 06-11-2023 09:38:08 ]When it rains look for rainbows
quote:Op maandag 6 november 2023 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Leasebudget omhoog![]()
Ik werd door mijn collega's voor gel verklaard dat ik een Fiestaatje nam ipv een auto van de categorie waar ik volgens mijn budget recht had![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 09:33 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Schulden maken met een zakelijke auto?![]()
dat wist ik nietWhen it rains look for rainbows
Oehhhhquote:
Het noorderlicht was hier te zien.. heb het alleen niet kunnen vinden
Heb het niet live gezien; wel prachtige foto's overalquote:Op maandag 6 november 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh
Het noorderlicht was hier te zien.. heb het alleen niet kunnen vinden![]()
![]()
ja hele mooie foto's baal dat ik het niet heb kunnen zien.
zou ik graag willen zien![]()
When it rains look for rainbows
Er zijn mensen die foto’s hebben gepost die echt zowat vanuit mijn achtertuin zijn genomenquote:Op maandag 6 november 2023 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Heb het niet live gezien; wel prachtige foto's overal
Jammer dat je dat niet wistquote:Op maandag 6 november 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn mensen die foto’s hebben gepost die echt zowat vanuit mijn achtertuin zijn genomen
Ik ben niet buiten geweest gisteravond dus niks gezien.![]()
Ik wist het welquote:Op maandag 6 november 2023 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet wist
Ik ben niet buiten geweest gisteravond dus niks gezien.
Maar denk ik net op het verkeerde moment gekekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu ja... huiswerk...quote:Op maandag 6 november 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar is een weekend toch ook niet voorOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat je niet wist dat ze zo dichtbij foto's hadden gemaaktquote:Op maandag 6 november 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist het wel
Maar denk ik net op het verkeerde moment gekeken![]()
![]()
Fiesta is een heerlijke wagenquote:Op maandag 6 november 2023 09:34 schreef 2xHenk het volgende:
[..]![]()
Ik werd door mijn collega's voor gel verklaard dat ik een Fiestaatje nam ipv een auto van de categorie waar ik volgens mijn budget recht had
Dit is mijn derde
En het bleek een foutje te zijn
"Omae wa mou shindeiru."
Stom, ik wist het niet. Het was ook blijkbaar onbewolkt vannacht?quote:Op maandag 6 november 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh
Het noorderlicht was hier te zien.. heb het alleen niet kunnen vindenHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: