Laat weten hoe het bevalt. Ben benieuwd.quote:Op maandag 6 november 2023 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Voor 2 tientjes verzwaringsdeken gekocht. En gisteren voor een tientje een werkbroek.
Mijn hemelquote:Op maandag 6 november 2023 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat weten hoe het bevalt. Ben benieuwd.
Ik ken een Kick en er is een Nederlands meisje met de naam Melena (Nee, niet Milena maar Melena). Die ouders hadden nog nooit van Google gehoord.
Een kei van een vent!!!quote:Op maandag 6 november 2023 07:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha, ik ken een Stony. Ontzettend lieve kerel.
Salami....quote:Op maandag 6 november 2023 08:44 schreef Molo het volgende:
Mijn hemel![]()
![]()
Ik heb wel een Jihad en een Salami gekend
Maar Kick is heel 'normaal'. Was een voetballer die zo heettequote:Op maandag 6 november 2023 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat weten hoe het bevalt. Ben benieuwd.
Ik ken een Kick en er is een Nederlands meisje met de naam Melena (Nee, niet Milena maar Melena). Die ouders hadden nog nooit van Google gehoord.
Mijn neefjes hebben dat als Achternaamquote:Op maandag 6 november 2023 08:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Een Jihad ken ik ook. Is aangepast naar Jehad![]()
Salami is wel heel vervelend. Vraag me vaak af wat ouders bezielde. Kan me niet voorstellen dat het een normale naam in Italië is.
Salami? Maar da’s iets waar je weinig aan kon doen, nu is dat makkelijker. Maar als voornaam, dat je denkt dat dat hde allermooiste naam is voor je kindquote:Op maandag 6 november 2023 09:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn neefjes hebben dat als Achternaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me echt rot, ook als je samen slaapt met een partner. Hopelijk is slaap apneu tijdelijk?quote:Op maandag 6 november 2023 13:18 schreef Barreltje het volgende:
zo.. de week ged begonnen.
katten ingeleverd, gezwommen en daarna bij een advocaat geweest om te begrijpen hoe ik het beste mn bedrijven op kan zetten.. bijna thuis en opgebeld dat ik een afspraak vergeten was met de KNO arts. dus daar weer heen geraced en de diagnose van slaap apneu gekregen.. dus binnenkort mag ik met een kastje slapen :p
quote:Op maandag 6 november 2023 13:37 schreef AnneX het volgende:
Nou @:Barreltje dat is een vervelende diagnose!
Is er verder niks mogelijk?
Vandaag maar weer rustig een rondje gesport.
Groeten uitBeen thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ging t weer?
Ga je voor jezelf beginnen?quote:Op maandag 6 november 2023 13:18 schreef Barreltje het volgende:
zo.. de week ged begonnen.
katten ingeleverd, gezwommen en daarna bij een advocaat geweest om te begrijpen hoe ik het beste mn bedrijven op kan zetten.. bijna thuis en opgebeld dat ik een afspraak vergeten was met de KNO arts. dus daar weer heen geraced en de diagnose van slaap apneu gekregen.. dus binnenkort mag ik met een kastje slapen :p
slaap apneu is voor "altijd" er zijn dingen die je kan doen om het minder zwaar te maken, afvallen, geen alcohol, etc..quote:Op maandag 6 november 2023 13:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lijkt me echt rot, ook als je samen slaapt met een partner. Hopelijk is slaap apneu tijdelijk?
Kleinkinderen van m'n zus heten o.a. Kick en Puckquote:Op maandag 6 november 2023 09:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar Kick is heel 'normaal'. Was een voetballer die zo heette
ik ben nu eigenlijk alleen maar blij .. nu kom ik hopelijk van mijn slaapproblemen af en krijg ik meer energie.. ik heb er eigenlijk gewoon wel zin in!quote:Op maandag 6 november 2023 13:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je voor jezelf beginnen?
Domme vraag Blues![]()
Wat voor bedrijven?#aagje
Wat een rot diagnose joh
Een diagnose is fijnquote:Op maandag 6 november 2023 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nu eigenlijk alleen maar blij .. nu kom ik hopelijk van mijn slaapproblemen af en krijg ik meer energie.. ik heb er eigenlijk gewoon wel zin in!![]()
ik ga hier een airBNB beginnen, een consultancy burootje en samen met een partner een non-profit organisatie.. dus dat moet allemaal even goed geregeld worden dat dat niet in elkaar overloopt ..
Kunnen ze meteen stembiljetten gaan drukkenquote:Op maandag 6 november 2023 14:50 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Goed om te weten als je op Pietertje wil stemmen.
Mooi, dan kan Hugo gewoon minister blijvenquote:Op maandag 6 november 2023 14:50 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
een coalitie van 6 partijen waarvan er 4 geen enkele bestuurlijke ervaring hebben. Wat kan er nou helemaal mis gaan.quote:Op maandag 6 november 2023 14:50 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Genoeg bestuurservaring bij al die partijen maar niet op het niveau waarvoor we straks naar de stembus mogen.quote:Op maandag 6 november 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een coalitie van 6 partijen waarvan er 4 geen enkele bestuurlijke ervaring hebben. Wat kan er nou helemaal mis gaan.
Hou je ons op de hoogte? @boriszquote:Op maandag 6 november 2023 14:50 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Wat een plannen! Met hopelijk nieuwe energie nu.quote:Op maandag 6 november 2023 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nu eigenlijk alleen maar blij .. nu kom ik hopelijk van mijn slaapproblemen af en krijg ik meer energie.. ik heb er eigenlijk gewoon wel zin in!![]()
ik ga hier een airBNB beginnen, een consultancy burootje en samen met een partner een non-profit organisatie.. dus dat moet allemaal even goed geregeld worden dat dat niet in elkaar overloopt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |