Vorige week voor de kust van Curaçao:quote:Op woensdag 8 november 2023 23:46 schreef AnneX het volgende:
Is iemand wel eens met zo’n voetgangerspontje naar de overkant gegaan? Heen en weer…
quote:Op donderdag 9 november 2023 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week voor de kust van Curaçao:
[ afbeelding ]
De boot is vol.
Ik zeg: De boot is vol…
Door de opwarming van het zeewater zaten er vorige week bij Curaçao inderdaad ook witte haaien. 🦈quote:
Witte haaien, gezellig!quote:Op donderdag 9 november 2023 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de opwarming van het zeewater zaten er vorige week bij Curaçao inderdaad ook witte haaien. 🦈
Normaal heb je er alleen verpleegsterhaaien, citroenhaaien en hamerhaaien…
Gaaf!quote:Op donderdag 9 november 2023 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week voor de kust van Curaçao:
[ afbeelding ]
De boot is vol.
Ik zeg: De boot is vol…
Niet! Heb hem niet. Weet ook niet wat het is, is het beter of daadwerkelijk anders?quote:Op donderdag 9 november 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
@:DancingPhoebe hoevaak heb jij Jason Isbell zn South Eastern 10 year anniversary al door je woonkamer geblazen?
Tsja, we hebben vorige week gekeken wat het huizenaanbod op Curaçao is en wat dat dan zo'n beetje kost. Viel nog reuze mee, vergeleken met Nederland.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Witte haaien, gezellig!![]()
En tof, heb je vaste plekken waar je verblijft? Vraag me dan wel af, waarom in maart/april er weer heen en niet lekker overwinteren daar? Ongehinderd door kennis van omstandigheden zoals werkzaken endezo hier uiteraard
Als mijn kind oud genoeg is ga ik mooi af en toe remote werken is mijn plan, lijkt me zaaaaaalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zelf kan makkelijk op afstand werken, wat ik ook nog steeds voornamelijk doe.
Maar ik heb geen idee hoe mijn werkgever omgaat met 'verplichte' face-to-face meetings in dat geval.
Mijn eega kan niet op afstand werken, dus dat is sowieso nog wel een dingetje.
Met haar vakantiedagen is overwinteren nu geen optie…
Het is remastered, de demo's en live-opname.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet! Heb hem niet. Weet ook niet wat het is, is het beter of daadwerkelijk anders.ik hou niet van anders
quote:Op donderdag 9 november 2023 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, we hebben vorige week gekeken wat het huizenaanbod op Curaçao is en wat dat dan zo'n beetje kost. Viel nog reuze mee, vergeleken met Nederland.
Vorige week ook het optrekje van één van onze vrienden daar bezocht, dat leek ons ook wel wat.We kunnen dromen natuurlijk, dat is ook al topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zelf kan makkelijk op afstand werken, wat ik ook nog steeds voornamelijk doe.
Maar ik heb geen idee hoe mijn werkgever omgaat met 'verplichte' face-to-face meetings in dat geval.
Mijn eega kan niet op afstand werken, dus dat is sowieso nog wel een dingetje.
Met haar vakantiedagen is overwinteren nu geen optie…
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Thank youquote:Op donderdag 9 november 2023 09:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik heb mezelf vandaag toch maar afgemeld voor de cursusdag. Voelt als spijbelen, maar het is toch wel verstandig denk ik. Hoofd loopt te laatste tijd een beetje over.
Nog een late felicitatie @:Lonaa
O ja o ja o ja o ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is remastered, de demo's en live-opname.
Spotify
Ik wil gewoon cryostase, tot alles beter is jaquote:Op donderdag 9 november 2023 09:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook ergens heen waar het warm is
Ik word zelfs op kantoor verwacht straksquote:Op donderdag 9 november 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Die staat al 6 maand open in een tabblad op mijn laptop.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja o ja o ja o ja.
Van de week die docu zitten kijken.
Wow.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik word zelfs op kantoor verwacht straks
Wel ok, maar, hij lijkt me gewoon niet zo'n heel leuk type. En zij ook.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die staat al 6 maand open in een tabblad op mijn laptop.
Dat gevoel had ik soberso al wel beetje.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel ok, maar, hij lijkt me gewoon niet zo'n heel leuk type. En zij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |