nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aanquote:Op zondag 5 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
True, dat is ook weer zo, echt een neutrale uitzending is er niet.
ALO gestemd.quote:
Verse bandjes...soms nog DRSquote:
Ehhh Norris heeft gepit.quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef RAVW het volgende:
Max 1 sec per ronde inlopen dat word gewoon plek 1
heel veel blijktquote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Perox het volgende:
Weer gemist. Hoeveel kan je missen als regie?
Luxemburg?quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aan
nog geen land gevonden waar ze een eigen uitzendkanaal hebben met eigen commentaar (dat ik ook kan verstaan trouwens)
En Alonso meenemen, Stroll op het podiumquote:
alonso zit in luxe, in beide gevallen wint het team dus laat het maar hard tegen hard gaanquote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk duel tussen Alonso en Perez
Ja aan de koffiequote:
Bwoahquote:Op zondag 5 november 2023 19:47 schreef Tekaschi het volgende:
Wat had ik Alonso eens graag in die RB gezien.
Ik kijk prima via Zwitserland, ik hoef me nergens aan te ergeren.quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aan
nog geen land gevonden waar ze een eigen uitzendkanaal hebben met eigen commentaar (dat ik ook kan verstaan trouwens)
het duits en nederlands dat ze in hun taal hebben versta ik nog wel maar er zit frans tussen, daarbij haak ik direct afquote:
One down one to goquote:Op zondag 5 november 2023 19:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja aan de koffie
Merc had er geen zin meer er in
das duits? welke zender is dat?quote:Op zondag 5 november 2023 19:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik kijk prima via Zwitserland, ik hoef me nergens aan te ergeren.
It is a tough cookiequote:
Dat was slechtquote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, Cookie bakte er minder van gisteren .
dat zit ook echt wel in zn achterhoofd anders was hij al veel harder tegen Alonso in gegaanquote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef beantherio het volgende:
Perez moet even niet vergeten dat de P2 aan het eind van het seizoen belangrijk is.
Moet wel jeuken met een eerste podium sinds Monza binnen bereik.quote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef beantherio het volgende:
Perez moet even niet vergeten dat de P2 aan het eind van het seizoen belangrijk is.
ow ik hoefde alleen de naam, ik kan zender wel vinden op iptv...quote:
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomenquote:
Verstappen managed weer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Norris gaat wel hard op zijn nieuwe bandjes
Goed voor de Plek 2 in het WDCquote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomen
gefundenquote:
Tsja. Als hij te dicht bij komt (als hij dat al haalt) geeft Max ff gas bij en dan is hetquote:
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zeroquote:
Ik denk niet dat zijn muurtje hem zo maar laat gaan als het echt risico is met de bandjes hoorquote:Op zondag 5 november 2023 19:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zero
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachendequote:
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachende
Hij krijgt van papa een nieuwe Lego set als hij goed zal presteren vandaag.quote:
PIA pech he.quote:
Of de auto is wel dominant en Perez is gewoon een middelmatige coureur?quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Vooraan rijden is makkelijker omdat je dan niet in de vuile wind rijdt.quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Oude Gran Turismo tactiek, blijven rijden en profiteren als de rest het verklootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |