Is ie wezen skiën?quote:Op zondag 5 november 2023 19:21 schreef Perox het volgende:
[..]
De GOAT is al een tijdje een kasplantje.
Het zal een gok worden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:26 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe Mercedes in Las Vegas gaat zijn.
Gokken op roodquote:Op zondag 5 november 2023 19:26 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe Mercedes in Las Vegas gaat zijn.
Tijd om met pensioen te gaanquote:Op zondag 5 november 2023 19:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Is de ouderdom die toeslaat bij hem
Nee want hij heet GASly.quote:
Water is nat.quote:
Winderigheid.quote:
Iets minder scheten laten in de in de autoquote:
Of regen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:28 schreef trein2000 het volgende:
Deze wedstrijd kan wel een SC gebruiken
neh ALO mag 3 wel houden van mijquote:Op zondag 5 november 2023 19:29 schreef RAVW het volgende:
Per moet nog even naar 3 dan afvlaggen graag
Die schijt 7 kleuren stond dat die zo veel om ze oren gereden wordquote:
Bang dat ie zelf een tikkie terug krijgtquote:Op zondag 5 november 2023 19:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die schijt 7 kleuren stond dat die zo veel om ze oren gereden word
Zal niet aan hem liggenquote:
Gras is groen en water is natquote:Op zondag 5 november 2023 19:32 schreef Nizno het volgende:
Ham vind de bandenkeuze weer verkeerd.
geen bijzonderheid zo'n radiobericht
Ze hebben de stekker eruit getrokken van georgequote:
engineer in gedachten: Really intelligent input darling, have another beer thenquote:
Voor een zelfverklaarde geit neemt hij wel erg weinig regie…quote:Op zondag 5 november 2023 19:32 schreef Nizno het volgende:
Ham vind de bandenkeuze weer verkeerd.
geen bijzonderheid zo'n radiobericht
Hij is hier wel flink verneuqt, eerlijk.quote:Op zondag 5 november 2023 19:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Russell moet eerst verwerken dat hij de nieuwe Bottas is.
Ja manquote:Op zondag 5 november 2023 19:33 schreef Zorro het volgende:
Ik erger me kapot aan dat man of mate achter elke zin, man.
Dat is toch bloedirritant, man.
Ja toch, mate?
Meltdown?quote:
Maar waarom zit hij er nu 7 seconden achter dan?quote:Op zondag 5 november 2023 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij is hier wel flink verneuqt, eerlijk.
Dat wordt een topfilmpje manquote:Op zondag 5 november 2023 19:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Rocketpowered gaat zo'n fijne dag tegemoet
Tussen TSU en SAI.quote:
Geen idee, stream van telefoon naar tvquote:Op zondag 5 november 2023 19:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar waarom zit hij er nu 7 seconden achter dan?
Nu al zin in de videoquote:Op zondag 5 november 2023 19:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Rocketpowered gaat zo'n fijne dag tegemoet
quote:
thanksquote:
Nee maar RUS wel.quote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef amp25 het volgende:
Gaat Verstappen Hamilton op 1 ronde zetten
Dan wel even zwaaien als die voorbij gaat aan Hamquote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef amp25 het volgende:
Gaat Verstappen Hamilton op 1 ronde zetten
Je wilt niet weten hoe het bij Sky isquote:Op zondag 5 november 2023 19:35 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk dat die debiele hoofdcommentator bij F1TV (De rest is prima maar hij komt iedere keer klaar als er een Mercedes in beeld is) helemaal in de put zit nu, man.
Die zijn al sinds maart bezig met de auto van 2024quote:
Omdat Mercedes?quote:
Sky is beroerd vandaagquote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe het bij Sky is
oe daar zeg je wat... ik ga SKY even aanzettenquote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De ene coureur is strategisch weer genaaid en de ander kan er niet zoveel van.quote:
die gun ik het welquote:
Geen geld meer?quote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die zijn al sinds maart bezig met de auto van 2024
o nee dat is RBR... euh geen idee
zonde... want ik gun het Alonso echt welquote:
Arme jijquote:Op zondag 5 november 2023 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oe daar zeg je wat... ik ga SKY even aanzetten
Me2quote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde... want ik gun het Alonso echt wel
Wat dan?quote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die pakt nu de snelste rondequote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Ocon Russell nog wel pakken
Ja ik ook maar dit is niet te houden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nog nooit Sky commentaar geluisterdquote:
neh leedvermaak.quote:
Te warm/hogere luchtvochtigheid en die auto vreet dan zijn banden opquote:
Hij is snel jaquote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Ocon Russell nog wel pakken
Zou het ook wel leuk vinden voor Alonso op 3.quote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 5 november 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog nooit Sky commentaar geluisterd![]()
Please, ga het ook niet doen
ik vind ze na de race echt beter dan Viaplay.. en ook dan dat Ziggo was...quote:Op zondag 5 november 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog nooit Sky commentaar geluisterd![]()
Please, ga het ook niet doen
Dit, maar je moet wel door de Britten heen kijken.quote:Op zondag 5 november 2023 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind ze na de race echt beter dan Viaplay.. en ook dan dat Ziggo was...
snellere interviews, betere terugblikken en alles
Norris heeft hoezen om zijn banden?quote:
ja maar dat moet je bij nederlanders om om de oranje bril heen te kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 19:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit, maar je moet wel door de Britten heen kijken.
Omdat hij niet gestart isquote:
True, dat is ook weer zo, echt een neutrale uitzending is er niet.quote:Op zondag 5 november 2023 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat moet je bij nederlanders om om de oranje bril heen te kijken
nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aanquote:Op zondag 5 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
True, dat is ook weer zo, echt een neutrale uitzending is er niet.
ALO gestemd.quote:
Verse bandjes...soms nog DRSquote:
Ehhh Norris heeft gepit.quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef RAVW het volgende:
Max 1 sec per ronde inlopen dat word gewoon plek 1
heel veel blijktquote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Perox het volgende:
Weer gemist. Hoeveel kan je missen als regie?
Luxemburg?quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aan
nog geen land gevonden waar ze een eigen uitzendkanaal hebben met eigen commentaar (dat ik ook kan verstaan trouwens)
En Alonso meenemen, Stroll op het podiumquote:
alonso zit in luxe, in beide gevallen wint het team dus laat het maar hard tegen hard gaanquote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk duel tussen Alonso en Perez
Ja aan de koffiequote:
Bwoahquote:Op zondag 5 november 2023 19:47 schreef Tekaschi het volgende:
Wat had ik Alonso eens graag in die RB gezien.
Ik kijk prima via Zwitserland, ik hoef me nergens aan te ergeren.quote:Op zondag 5 november 2023 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik heb nog gekeken naar een Canadese zender, maar die bleken 1 op 1 SKY UK uit te zenden dus had ik ook niets aan
nog geen land gevonden waar ze een eigen uitzendkanaal hebben met eigen commentaar (dat ik ook kan verstaan trouwens)
het duits en nederlands dat ze in hun taal hebben versta ik nog wel maar er zit frans tussen, daarbij haak ik direct afquote:
One down one to goquote:Op zondag 5 november 2023 19:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja aan de koffie
Merc had er geen zin meer er in
das duits? welke zender is dat?quote:Op zondag 5 november 2023 19:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik kijk prima via Zwitserland, ik hoef me nergens aan te ergeren.
It is a tough cookiequote:
Dat was slechtquote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, Cookie bakte er minder van gisteren .
dat zit ook echt wel in zn achterhoofd anders was hij al veel harder tegen Alonso in gegaanquote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef beantherio het volgende:
Perez moet even niet vergeten dat de P2 aan het eind van het seizoen belangrijk is.
Moet wel jeuken met een eerste podium sinds Monza binnen bereik.quote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef beantherio het volgende:
Perez moet even niet vergeten dat de P2 aan het eind van het seizoen belangrijk is.
ow ik hoefde alleen de naam, ik kan zender wel vinden op iptv...quote:
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomenquote:
Verstappen managed weer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Norris gaat wel hard op zijn nieuwe bandjes
Goed voor de Plek 2 in het WDCquote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomen
gefundenquote:
Tsja. Als hij te dicht bij komt (als hij dat al haalt) geeft Max ff gas bij en dan is hetquote:
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zeroquote:
Ik denk niet dat zijn muurtje hem zo maar laat gaan als het echt risico is met de bandjes hoorquote:Op zondag 5 november 2023 19:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zero
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachendequote:
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachende
Hij krijgt van papa een nieuwe Lego set als hij goed zal presteren vandaag.quote:
PIA pech he.quote:
Of de auto is wel dominant en Perez is gewoon een middelmatige coureur?quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Vooraan rijden is makkelijker omdat je dan niet in de vuile wind rijdt.quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Oude Gran Turismo tactiek, blijven rijden en profiteren als de rest het verklootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |