Moet wel jeuken met een eerste podium sinds Monza binnen bereik.quote:Op zondag 5 november 2023 19:49 schreef beantherio het volgende:
Perez moet even niet vergeten dat de P2 aan het eind van het seizoen belangrijk is.
ow ik hoefde alleen de naam, ik kan zender wel vinden op iptv...quote:
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomenquote:
Verstappen managed weer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Norris gaat wel hard op zijn nieuwe bandjes
Goed voor de Plek 2 in het WDCquote:Op zondag 5 november 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat extra puntje voor FL is wel leuk meegenomen
gefundenquote:
Tsja. Als hij te dicht bij komt (als hij dat al haalt) geeft Max ff gas bij en dan is hetquote:
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zeroquote:
Ik denk niet dat zijn muurtje hem zo maar laat gaan als het echt risico is met de bandjes hoorquote:Op zondag 5 november 2023 19:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hopelijk niet een klapband dan is het van Hero naar Zero
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachendequote:
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Perez kan niet te veel risico nemen. Als Perez een fout maakt en zich er uit knalt is Ham de lachende
Hij krijgt van papa een nieuwe Lego set als hij goed zal presteren vandaag.quote:
PIA pech he.quote:
Of de auto is wel dominant en Perez is gewoon een middelmatige coureur?quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Vooraan rijden is makkelijker omdat je dan niet in de vuile wind rijdt.quote:Op zondag 5 november 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toch hè? Dat gelul over dat de RB zo’n dominante auto is kan voorlopig weer de ijskast in.
De combinatie Max/deze RB, die is dominant. Maar verder niet.
Oude Gran Turismo tactiek, blijven rijden en profiteren als de rest het verklootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |