Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh er is weer iemand dood.
Het lijkt wel het leven dus we zijn weer een minuut stil
Ik word een beetje moe van al die minuut stil zijn de laatste tijd.quote:
Buitenspel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
huh wtf is er gebeurd? Het stond al op teletekst
Fake news bij de NOS. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
huh wtf is er gebeurd? Het stond al op teletekst
Volgens @yats is dat de schuld van de KNVB.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse wordt wel elk jaar slechter.
Er is geen enkele transparantie van de KNVB inzake een overname die Vitesse hard nodig heeft, al meer dan een jaar. Dat is best kwalijk te noemen.quote:Op zondag 5 november 2023 11:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens @:yats is dat de schuld van de KNVB.
Waar komt deze woede vandaan?quote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb heel erg zin om vRiEndEntEaM Twente te zien verliezen.
Het zeer nare spel van engnekken als Pröpper en het koketteren met hoe leuk ze het wel niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zeer nare spel van engnekken als Pröpper en en het koketteren met hoe leuk ze het wel niet hebben.Robin Pröpper is voor mij ook het toonbeeld van de afschuwelijke mens. Ik vergeet nooit meer hoe hij bij Ajax v Heracles deed alsof zijn knie in duizend stukjes was gescheurd en een paar dagen later kiplekker op het veld stond. Zijn gejank na Sparta v FC Twente over het voetbal van Sparta was ook niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robin Pröpper is de klassieke Nederlander die bang is voor nieuwigheid omdat ze verdomme wel zelf weten hoe het leven heurt.
Wat zal jij gelukkig zijn nuquote:Op zondag 5 november 2023 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robin Pröpper is een soort mislukt neefje van Peter Wisgerhof.
Ik ben wat in dubio. Twente is een walgelijk team maar die vriendelijke oom Jan Rons act hangt mij ont-zettend de keel uit. Om vervolgens bij enige tegenslag weer zijn ware aard laten zien, namelijk een ontzettende klootzak. Lazer op met je Frank Zappa.quote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb heel erg zin om vRiEndEntEaM Twente te zien verliezen.
Insinueer je dat ik juich om blessures van voetballers?quote:Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zal jij gelukkig zijn nu
Graag met 15 seconden vertraging posten allen.quote:Op zondag 5 november 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verlaat het koude bad in F1.
Hopelijk wordt dit een leuke wedstrijd
Absoluut niet.quote:Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Insinueer je dat ik juich om blessures van voetballers?
Eensquote:Op zondag 5 november 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anders wordt het poesje weer boos.quote:Op zondag 5 november 2023 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag met 15 seconden vertraging posten allen.
Autootje rijden met een helmpie op is geen sport.quote:Op zondag 5 november 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op zondag 5 november 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt loopt altijd zo lekker achter hier toch met zijn stream?
Ik vind dat wij ons hier moeten aanpassen. @:R-woud93 regel dit eens even.
NIETSontzienende mod.quote:Op zondag 5 november 2023 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders wordt het poesje weer boos.
Leg user TweedeKlum gewoon het zwijgen op joh.quote:Op zondag 5 november 2023 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
Zouden jullie iets later willen juichen, ik zie de goal nu pas.
Vanuit zo'n volley heb je geen idee waar die bal heen zal gaanquote:Op zondag 5 november 2023 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Keepertje had wel wat kunnen doen, bal was niet zo hard.
Ik loop zelfs al een seconde of 10 achter. Dus jij loopt wel erg ver achter.quote:Op zondag 5 november 2023 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2023 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leg user TweedeKlum gewoon het zwijgen op joh.
Dit was wel heel dom je arm uitsteken.quote:Op zondag 5 november 2023 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Soms lijken we een beetje teveel op hockey
Onhandig wil ik het noemen.quote:Op zondag 5 november 2023 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was wel heel dom je arm uitsteken.
Er mist een beetje interpunctie in je post.quote:Op zondag 5 november 2023 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente krijgt weer hulp vorige week ook al.
Maar jij bent niet objectief als het over Twente gaatquote:Op zondag 5 november 2023 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente krijgt weer hulp vorige week ook al.
1-1quote:Op zondag 5 november 2023 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
Dat.quote:
Nattekrant smeerde mij ooit een ban aan omdat ik benoemde dat hij een topic aan het provoceren wasquote:
Die is er wel een beetje in gaan geloven.quote:Op zondag 5 november 2023 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nattekrant smeerde mij ooit een ban aan omdat ik benoemde dat hij een topic aan het provoceren was.
Laten we het maar over de wedstrijd gaan hebben ja.quote:Op zondag 5 november 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat de focus hier maar veel ligt op nietszeggende users.
Ga dan weg.quote:Op zondag 5 november 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat de focus hier maar veel ligt op nietszeggende users.
Hij stak duidelijk zijn arm uit en de bal kwam er tegen aan, tja, dat is volgens de regels een pinaltie.quote:Op zondag 5 november 2023 12:52 schreef ashardalan het volgende:
Ik wil wel een herhaling zien van die vermeende hands bal in het Twente strafschopgebied
Ik loop een beetje achter, hij komt NU in beeld. Het was geen hands.quote:Op zondag 5 november 2023 12:52 schreef ashardalan het volgende:
Ik wil wel een herhaling zien van die vermeende hands bal in het Twente strafschopgebied
Watquote:Op zondag 5 november 2023 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter, hij komt NU in beeld. Het was geen hands.
Een ludieke verwijzing naar de eerdere discussie. Als je het niet kan volgen ga je maar weer naar de keuken hoor!!!quote:
FC Twente speelt nog niet eens 45 minuten.quote:Op zondag 5 november 2023 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een acts weer vandaag, trouwens
Je dikke moeder op een driewieler.quote:Op zondag 5 november 2023 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ludieke verwijzing naar de eerdere discussie. Als je het niet kan volgen ga je maar weer naar de keuken hoor!!!
Boksen is ook geen sport.quote:Op zondag 5 november 2023 12:57 schreef Oriente het volgende:
F1 is toch überhaupt geen sport, boeiend
Ach het is zo nu en dan wel leuke TV.quote:
Alleen als je dat met handschoenen doet.quote:Op zondag 5 november 2023 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GEEN SPORT.
Als ik @:Oriente op zijn bek sla, ben ik aan het "sporten"
Na vorige week heb ik echt een enorme hekel aan die gozer gekregen.quote:
Jawel.quote:Op zondag 5 november 2023 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het erge is.
Die Ugalde kan er geen pepernoot van
Mwuah. Prima voetballertje voor Twente.quote:Op zondag 5 november 2023 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het erge is.
Die Ugalde kan er geen pepernoot van
Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoe was die wedstrijd?quote:Op zondag 5 november 2023 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier erg vol met Feyenoorders die nog woest zijn vanwege vorige week.
Enkel om het spel van Feyenoord, maar sws verdiend Twente een verlies.quote:Op zondag 5 november 2023 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier erg vol met Feyenoorders die nog woest zijn vanwege vorige week.
Twente was wel vervelend moet ik toegeven. Maar een terecht verlies.quote:Op zondag 5 november 2023 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoe was die wedstrijd?
Vorig jaar was Feyenoord vervelend in Enschede, dus dat heft elkaar dan mooi op.quote:Op zondag 5 november 2023 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente was wel vervelend moet ik toegeven. Maar een terecht verlies.
Twente deed een goede Atletico imitatie en Higler en Van Boekel zagen een overduidelijke pingel over het hoofd.quote:Op zondag 5 november 2023 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoe was die wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we nou niet terug in de tijd gaan.
Nog steeds geen darkmode.quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de oude FOK forum layout. Gelukkig hebben we nu een nieuwe. 100 jaar project. @:fetx
quote:Op zondag 5 november 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog steeds geen darkmode.
Forum uit het jaar nul.
Wat ben je onaardig vandaag.quote:
Veel plezier maxi-mus.quote:Op zondag 5 november 2023 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga even bij mijn moeder op visite en dan bij de lokale voetbalclub kijken. Gedrag u en heb een fijne zondag mensen.
Veel plezier makker.quote:Op zondag 5 november 2023 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga even bij mijn moeder op visite en dan bij de lokale voetbalclub kijken. Gedrag u en heb een fijne zondag mensen.
Veel plezier maat.quote:Op zondag 5 november 2023 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik mee?quote:Op zondag 5 november 2023 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was terecht.quote:
Komt omdat sympathieke en verstandige mensen in de voetbalwereld zeldzaam zijn. Dan duikt de media er meteen bovenop.quote:Op zondag 5 november 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik merk dat ik mensen vaak vervelend vind als de media er en masse mee gaan dwepen.
Heeft Barney op Fok gezeten?quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de oude FOK forum layout. Gelukkig hebben we nu een nieuwe. 100 jaar project. @:fetx
Dat is een patroon wat mij nog nooit bij jou is opgevallen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik merk dat ik mensen vaak vervelend vind als de media er en masse mee gaan dwepen.
Het is idd tijd voor de meer dan verdiende 2-1quote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten op de goal van Jens.
Het is alle Jens aan dek voor Twentequote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten op de goal van Jens.
@Zorroquote:Op zondag 5 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is alle Jens aan dek voor Twente
Dit rapporteer ikquote:Op zondag 5 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stop hier mee.quote:Op zondag 5 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dit kan niet.quote:
Regenpakken en poncho'squote:Op zondag 5 november 2023 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Trek een regenpak aan, dom Ponchovolk.
Ugalde is een vervelende bromvlieg maar totaal niet gevaarlijk. Nu Van Wolfswinkel blijkbaar te oud is hebben ze geen dreiging meer in de spits.quote:Op zondag 5 november 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twente kan de boel enorm goed ontregelen, maar aanvallend is het echt te weinig.
Dan hadden ze hier een weekje mee gewacht hans.quote:Op zondag 5 november 2023 13:49 schreef PSVCL het volgende:
Sadilek en Propper willen niet tegen PSV spelen
Propper ligt er wel een paar weken uit denk ik , en Sadilek is 2 wedstrijden geschorstquote:Op zondag 5 november 2023 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hadden ze hier een weekje mee gewacht hans.
Ik denk wel dat ze derde gaan worden uiteindelijk, AZ is gewoon niet zo goed. Maar om PSV en Feyenoord bij te blijven moet je aanvallend meer te bieden hebben.quote:Op zondag 5 november 2023 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ugalde is een vervelende bromvlieg maar totaal niet gevaarlijk. Nu Van Wolfswinkel blijkbaar te oud is hebben ze geen dreiging meer in de spits.
En Cerny wordt nog veel meer gemist.
Alsof psv het nog weg gaat gevenquote:Op zondag 5 november 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze derde gaan worden uiteindelijk, AZ is gewoon niet zo goed. Maar om PSV en Feyenoord bij te blijven moet je aanvallend meer te bieden hebben.
Die moeten in de komende vijf potjes naar Twente, Feyenoord en AZ, met tussendoor een zwaar Europees schema.quote:Op zondag 5 november 2023 13:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Alsof psv het nog weg gaat geven
We gaan het zien, ik geloof er niet in.quote:Op zondag 5 november 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moeten in de komende vijf potjes naar Twente, Feyenoord en AZ, met tussendoor een zwaar Europees schema.
Met hoe kwetsbaar ik ze defensief vond tegen Ajax en Europees denk ik niet dat ze daar krasvrij uit gaan komen. Uiteindelijk hebben ze gewoon een extreem simpel schema gehad.
9 punten.quote:Op zondag 5 november 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moeten in de komende vijf potjes naar Twente, Feyenoord en AZ,
De titel wordt niet na elf speelrondes gegeven en zeker niet na een extreem eenvoudig programma.quote:Op zondag 5 november 2023 14:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik geloof er niet in.
Als wij blijven spelen zoals gisteravond wordt het gat alleen maar groter.quote:Op zondag 5 november 2023 14:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik geloof er niet in.
Klopt, maar goed. RKC schijnt altijd moeilijk te zijn, als ik de statistieken mag gelovenquote:Op zondag 5 november 2023 14:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als wij blijven spelen zoals gisteravond wordt het gat alleen maar groter.
Voetbal is opportunistischquote:Op zondag 5 november 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is speelronde 11 mensen.
PSV is veel sterker dan AZ en Twente. Beide duels winnen dan is een gelijkspel in Rotterdam genoeg voor de titel.quote:
Mwah, zelfs met zulk waardeloos voetbal was 1-7 winnen realistischer dan puntverlies.quote:Op zondag 5 november 2023 14:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als wij blijven spelen zoals gisteravond wordt het gat alleen maar groter.
Ja, als het zo zou werken was Ajax in de afgelopen seizoenen minstens 3x kampioen geworden met 102 punten.quote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV is veel sterker dan AZ en Twente. Beide duels winnen dan is een gelijkspel in Rotterdam genoeg voor de titel.
En Twente is een klote tegenstander. Ik denk niet dat PSV daar van gaat winnen, eigenlijk.quote:Op zondag 5 november 2023 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, als het zo zou werken was Ajax in de afgelopen seizoenen minstens 3x kampioen geworden met 102 punten.
PSV gaat conditioneel nog in elkaar zakken.quote:Op zondag 5 november 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Twente is een klote tegenstander. Ik denk niet dat PSV daar van gaat winnen, eigenlijk.
Dan gaat Feyenoord - PSV wel een heel spannende en leuke kraker worden. Als PSV na die wedstrijd de voorsprong van 7 punten behoud krijg ik er pas een hard hoofd in.
Denk dat PSV wel wint van Twente. Die hebben de laatste wedstrijden ook echt veel geluk gehad, zitten een paar lucky 1-0 dit seizoen. Zelfs tegen dit utrecht best pover. Psv maakt die expected goals wel af hoorquote:Op zondag 5 november 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Twente is een klote tegenstander. Ik denk niet dat PSV daar van gaat winnen, eigenlijk.
Dan gaat Feyenoord - PSV wel een heel spannende en leuke kraker worden. Als PSV na die wedstrijd de voorsprong van 7 punten kan behouden krijg ik er pas een hard hoofd in.
Twente thuis en uit is een wereld van verschil. Denk ook niet dat PSV daar gaat winnen.quote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat PSV wel wint van Twente. Die hebben de laatste wedstrijden ook echt veel geluk gehad, zitten een paar lucky 1-0 dit seizoen. Zelfs tegen dit utrecht best pover. Psv maakt die expected goals wel af hoor
Zolang je niet verliest van Twente en Feyenoord zit PSV prima. Hopelijk dat Bosz dat plan ook voor ogen heeft en niet té naïef in die wedstrijden duikt.quote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat PSV wel wint van Twente. Die hebben de laatste wedstrijden ook echt veel geluk gehad, zitten een paar lucky 1-0 dit seizoen. Zelfs tegen dit utrecht best pover. Psv maakt die expected goals wel af hoor
Je projecteert je, zeer terechte, mening over de shirts van Fortuna...quote:Op zondag 5 november 2023 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het intens lelijke PEC Zwolle ontsnapt.
Even gekeken. Hier ziet het er normaal uit.quote:Op zondag 5 november 2023 14:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Is bij meer mensen nec Volendam in fletse kleuren?
Nee, of heb je ESPN UHD?quote:Op zondag 5 november 2023 14:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Is bij meer mensen nec Volendam in fletse kleuren?
Kan je tv HDR beelden aan?quote:Op zondag 5 november 2023 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Op andere zenders heb ik t niet, maar deze hapert even en dan is t meh.
zou hij de Graafschap ondertussen eindelijk vergeven hebben voor het verneuken van zijn droomtransfer?quote:Op zondag 5 november 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De rebelse jongen Anco Jansen lijkt nu opeens een beschaafde analist.
Fijn!quote:Op zondag 5 november 2023 15:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Beeldscherminstellingen van mn tv aangepast, dat helpt.
Marcel Boekhoorn heeft een groot probleem.quote:Op zondag 5 november 2023 16:14 schreef Zorro het volgende:
Verliezen van een club waar zelfs ajax nog van wint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |