Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh er is weer iemand dood.
Het lijkt wel het leven dus we zijn weer een minuut stil
Ik word een beetje moe van al die minuut stil zijn de laatste tijd.quote:
Buitenspel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
huh wtf is er gebeurd? Het stond al op teletekst
Fake news bij de NOS. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
huh wtf is er gebeurd? Het stond al op teletekst
Volgens @yats is dat de schuld van de KNVB.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse wordt wel elk jaar slechter.
Er is geen enkele transparantie van de KNVB inzake een overname die Vitesse hard nodig heeft, al meer dan een jaar. Dat is best kwalijk te noemen.quote:Op zondag 5 november 2023 11:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens @:yats is dat de schuld van de KNVB.
Waar komt deze woede vandaan?quote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb heel erg zin om vRiEndEntEaM Twente te zien verliezen.
Het zeer nare spel van engnekken als Pröpper en het koketteren met hoe leuk ze het wel niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zeer nare spel van engnekken als Pröpper en en het koketteren met hoe leuk ze het wel niet hebben.Robin Pröpper is voor mij ook het toonbeeld van de afschuwelijke mens. Ik vergeet nooit meer hoe hij bij Ajax v Heracles deed alsof zijn knie in duizend stukjes was gescheurd en een paar dagen later kiplekker op het veld stond. Zijn gejank na Sparta v FC Twente over het voetbal van Sparta was ook niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robin Pröpper is de klassieke Nederlander die bang is voor nieuwigheid omdat ze verdomme wel zelf weten hoe het leven heurt.
Wat zal jij gelukkig zijn nuquote:Op zondag 5 november 2023 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robin Pröpper is een soort mislukt neefje van Peter Wisgerhof.
Ik ben wat in dubio. Twente is een walgelijk team maar die vriendelijke oom Jan Rons act hangt mij ont-zettend de keel uit. Om vervolgens bij enige tegenslag weer zijn ware aard laten zien, namelijk een ontzettende klootzak. Lazer op met je Frank Zappa.quote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb heel erg zin om vRiEndEntEaM Twente te zien verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |