SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef bbuddybb het volgende:
zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:[/b]
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Ja leuk mooie quote.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.
Wel eens ja, maar zo’n pot zit er weleens tussen. Maar we hadden er vandaag toch minstens 5 moeten maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef H.FR het volgende:
Beetje belachelijk hoeveel kansen er vandaag gemist worden hoor.
Twee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mag nog wel een goaltje bij, anders is het wel erg karig.
Laat mij met rust.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef snabbi het volgende:
danl Dombo!, al dat gefoeter op de eigen spelers
nee jij moet ons met rust latenquote:
Wie is ons?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij moet ons met rust laten
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij moet ons met rust laten
al mijn vrienden van het feyenoord topicquote:
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
al mijn vrienden van het feyenoord topic
Paixao.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zou bij Feyenoord de muurligger zijn?
3,82 xG!!!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Gooi van den Belt er maar in, die gaat moeiteloos mee in het dramatische niveau van deze pot.
Ik weet wel wie de muurligger van Ajax is maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zou bij Feyenoord de muurligger zijn?
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.quote:
dit kan echt nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.
Tenzij hij zijn broek uit doet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik Ueda ingebracht.
Denk dat de gedachte was dat een goaltje 'm wel goed zou doen, ook voor de volgende wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik Ueda ingebracht.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat zij hem heerlijk naar binnen laat glijden
Twee wedstrijden zonder goal.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.
BartGodquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
Bart met een ongelooflijk debiele overtreding.![]()
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebtquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee die had die bal namelijk netjes teruggespeeld naar Bijlow.
Mokersnel enzo
Komt van Tholen. stukje incest.quote:
Doet me denken aan Nieuwkoop vorige week.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebt
@Scrummie en ik hebben daar nog steeds trauma’s aan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebt
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:39 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen iig stellen dat een paar goede potjes in de CL ons geen goed doen in de competitie.
Vandaag en vorige week was toch wel duidelijk een gevalletje van spelers die iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven en zijn gaan zweven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.
We hebben echt heel veel kansen verprutst en de eerste helft was wel echt matig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.
We halen er iig geen extra energie uit, eerder andersom, komt allemaal wat gemakzuchtig over. Waarbij de penalty van Gimenez wel het meest treffende voorbeeld is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excelsior is DE club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel over naar AZ. Excelsior maakt in de blessuretijd de 1-1.
Nog twee minuten te gaan...
Ik vond het veldspel niet eens zo slecht de eerste helft. We waren gewoon wat slordig voor de goal of de pass daarvoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel kansen verprutst en de eerste helft was wel echt matig.
Ik vond het wel heel erg slordig. Onder ons gemiddelde niveau in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het veldspel niet eens zo slecht de eerste helft. We waren gewoon wat slordig voor de goal of de pass daarvoor
Ah.quote:
Mwah, vorig seizoen hadden we een aantal zorgelijke wedstrijden op een rij en vervolgens werd Shakhtar met 7-1 weggeblazen en het kampioenschap in de Arena beslist. Je kan niet altijd geweldig spelen, zeker als de ruimtes er niet liggen. Plus vandaag deden we onszelf duidelijk tekortquote:
AZ is dan ook een vrij slechte ploeg.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik dacht dat de Eredivisie zo slecht was.
Laat dat AZ toch even punten liggen.
Jij bekijkt de lijst eens per kwartaal?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah.Dacht na de zeperd tegen NEC dat het gat al groot moest zijn, blijkbaar verder nauwelijks verloren.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bekijkt de lijst eens per kwartaal?
Dit vergeten mensen wel vaak ja. Die denken dat het kampioensseizoen alleen maar hosana was. Zoals je zegt, voor Shaktar waren er ook een aantal matige potten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vorig seizoen hadden we een aantal zorgelijke wedstrijden op een rij en vervolgens werd Shakhtar met 7-1 weggeblazen en het kampioenschap in de Arena beslist. Je kan niet altijd geweldig spelen, zeker als de ruimtes er niet liggen. Plus vandaag deden we onszelf duidelijk tekort
Qua instelling wel, gewoon ongelukkig dat het er uiteindelijk zo moeizaam uitzagquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Slot wilde een reactie maar dat was dit niet dunkt me.
Gewoon terecht volgens de regelsquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:54 schreef Caland het volgende:
Belachelijke rode kaart imo.
Verder had dit gewoon 1-5 moeten worden ofzo.
Nou, dan vind ik dat een kutregel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon terecht volgens de regels
Je moet binnen de 16 iemand die een vrije schietkans kan krijgen gewoon niet vasthouden, dat is een bewuste actie en terecht dat dat zwaar bestraft wordt. Een net misgetimede tackle is totaal iets anders.
En PSV tegen Zwolle. Thuis. Die kunnen er weer drie punten bij schrijven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgende week AZ thuis, dat wordt hopelijk wel een leuk potje.
2 dagen extra rust na een Europese wedstrijd, dat is echt een gigantisch voordeel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgende week AZ thuis, dat wordt hopelijk wel een leuk potje.
Mwah, Santi is imo totaal geen gemakzuchtige jongen, maar wel overmoedig in zijn keuzes en dat maakt hem juist ook een heel goede opportunistische spits. En af en toe krijg je dit soort flaters. Wat dat betreft blijf ik erbij dat Santi de betere uitvoering is van Guidetti.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We halen er iig geen extra energie uit, eerder andersom, komt allemaal wat gemakzuchtig over. Waarbij de penalty van Gimenez wel het meest treffende voorbeeld is.
Maar goed drie punten, dat telt.
Mwah, dit kan je onmogelijk af kaderen. Uiteindelijk is het een bewuste keuze. Prima regel alhoewel het zwaar aanvoelt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik dat een kutregel.
Ja ik snap de regel wel, maar ze waren al in duel, geen 100% goal. Maargoed, fijn dat je hem meekrijgt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit kan je onmogelijk af kaderen. Uiteindelijk is het een bewuste keuze. Prima regel alhoewel het zwaar aanvoelt.
Ja, dat zou wel moeten helpen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 dagen extra rust na een Europese wedstrijd, dat is echt een gigantisch voordeel.
Vond hem vandaag eigenlijk wel matig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel moeten helpen.
Wel lekker dat Ivanusec weer fit begint te worden. Die heeft echt wel wat extra's.
Ja dat viel mij ook op. Maar hij is vooral goed in de combinatie met medespelers en dat liep nog niet helemaal soepelquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Vandaag viel me op dat ie behoorlijk traag is.
Ik heb 'm voor je gefixed. Ik zou heel snel cashen dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
@:Wotte zag dit allang. Metname voorin met die Europees gezien matige spits.
Dat lijkt me statistisch niet helemaal juist.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Als je deze wedstrijd nog 10x speelt win je 9 keer met 3 doelpunten verschil
Verstandige teksten weer van Arend Martijn.quote:Slot: ‘Rendement had hoger gemoeten’
Op basis van het resultaat (1-2) had Arne Slot zaterdag in Waalwijk de juiste reactie gezien van zijn ploeg na de nederlaag tegen FC Twente van vorige week. Over de uitvoering was de coach echter maar gedeeltelijk tevreden.
Tevreden was hij in elk geval niet over de eerste helft, waarin Feyenoord evenals vorige week op achterstand kwam. ‘Dat is tot nu toe niet het verhaal van dit seizoen. Gelukkig zijn we er vandaag in geslaagd de wedstrijd om te buigen, al is dat niet helemaal los te zien van de rode kaart. Tot die tijd vond ik ons in balbezit niet goed en benutten we ook de zijkanten niet goed, daardoor werd het heel lastig tegen een tegenstander die zich zo ingraaft.’
Santiago Gimenez had het zijn ploeg een stuk eenvoudiger kunnen maken, als hij op slag van rust bij een stand van 1-1 een strafschop had benut. De spits koos voor een Panenka, maar zag zijn poging over gaan. Slot: ‘Dat hij het op die manier probeerde, zegt veel over zijn vertrouwen. Maar als je ‘m vervolgens mist, is dat waardeloos. Daarnaast was dit evenals vorige week een ongelukkige wedstrijd van hem, hopelijk draait hij dat snel weer om en gaat hij zijn kansen weer afmaken.’
Er waren meer Feyenoorders die het vizier niet op scherp hadden in Waalwijk, waardoor het duel in de tweede helft tegen tien man maar ternauwernood over de streep werd getrokken. ‘Ik vind dat we tegen tien man uitstekend hebben gespeeld en meer dan voldoende kansen hebben gecreëerd. Ons rendement had hoger gemoeten, maar we hebben gewonnen en gaan met een goed gevoel naar Lazio. Zonder arrogantie, want we weten hoe lastig uitwedstrijden zijn in Europa.’
Hij moet altijd naar binnentrekken, maar zijn balbehandeling is toch wel heel soepel. Het is zeker een goede speler maar wel echt een type Berghuis / Stengs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Maar hij is vooral goed in de combinatie met medespelers en dat liep nog niet helemaal soepel
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Excelsior is DE club van Rotterdam.
Klopt, de opstelling van vandaag was bijna ideaal, zeker qua middenveld en aanval. Dat er dan pas na een rode kaart en de wissel van Paixao veel gecreëerd werd is teleurstellend. Maar Ivanusec mist nog een beetje wedstrijdritme. Ik vond Hartman best goed maar hij maakte te weinig gebruik van het naar binnen trekken van Luka.quote:Op zondag 5 november 2023 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet altijd naar binnentrekken, maar zijn balbehandeling is toch wel heel soepel. Het is zeker een goede speler maar wel echt een type Berghuis / Stengs.
Momenteel heb je alleen het probleem dat aan de andere kant Paixao in waardeloze vorm verkeert en Minteh geblesseerd is. Terwijl je die diepgang/onvoorspelbaarheid echt nodig hebt als je met Ivanusec én Stengs wil spelen. Alireza vult dat nu aardig in gelukkig maar dat zie ik ook niet zo zitten op de lange termijn.
Ik ook maar tegelijkertijd zie je dat hij veel kwaliteit heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond hem vandaag eigenlijk wel matig.
Op TV lieten ze tussendoor nog een xgoal van 3.5 zien, wel apart dat hij er aan het eind vd wedstrijd lager uit ziet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Als je deze wedstrijd nog 10x speelt win je 9 keer met 3 doelpunten verschil
Dat getal is zonder de penalty.quote:Op zondag 5 november 2023 08:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op TV lieten ze tussendoor nog een xgoal van 3.5 zien, wel apart dat hij er aan het eind vd wedstrijd lager uit ziet.
Hm, tsja. Doe dit maar niet meer. Geen Depay-trekjes bij Feyenoord.quote:Giménez stiftte zijn penalty over het doel van RKC. Op dat moment stond het 1-1 in Waalwijk. ,,Ik doe het liever op deze manier als het gelijk staat. Als je 4-0 voor staat, kan iedereen het wel. De echte druk is er als het gelijk staat, daarom nam ik deze beslissing.’
Die jongen moet inderdaad niet teveel over de top schieten inderdaad. Zou zonde zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hm, tsja. Doe dit maar niet meer. Geen Depay-trekjes bij Feyenoord.
Kloptquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:26 schreef Divje het volgende:
3 punten. RKC uit altijd een kutpot. En doorrrr.
Rustig en gefocust blijven met zoveel succes en adoratie is ook lastig, maar ik dacht dat God hem daarbij hielpquote:Op zondag 5 november 2023 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hm, tsja. Doe dit maar niet meer. Geen Depay-trekjes bij Feyenoord.
Toch altijd wel interessant hoe dat vertrouwen bij een spits werkt. Gisteren was Gimenez ontzettend aan het zoeken en dan is het ook allemaal net niet. Voorzetten die op 20 centimeter van hem langs vliegen en hij net niet haalt, gemiste kansen, ballen van zijn voet.quote:Op zondag 5 november 2023 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rustig en gefocust blijven met zoveel succes en adoratie is ook lastig, maar ik dacht dat God hem daarbij hielp
Toch wat extra hulp van Arne nodig blijkbaar
Cor Pot zou hem afschrijven op basis van deze beeldenquote:Op zondag 5 november 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
Ach, hij mag ook wel een keer een mindere dag hebben natuurlijk. Al blijf ik die pingel heel erg dom vinden. Is ook nog een jong ventje.
Blijft een geweldige spits.
Cor Pot is dan ook een enorme idioot.quote:Op zondag 5 november 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cor Pot zou hem afschrijven op basis van deze beelden
Ik dacht dat die regel juist aangepast was om dubbele straffen te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt maar geel zou voldoende moeten zijn lijkt me. Dus lekker aanpassen die regel.
Alleen als je een poging doet om de bal te spelen, wat hier duidelijk niet zo wasquote:Op zondag 5 november 2023 12:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel juist aangepast was om dubbele straffen te voorkomen.
Duidelijk!quote:Op zondag 5 november 2023 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als je een poging doet om de bal te spelen, wat hier duidelijk niet zo was
Die kon alleen maar panenka’s. Wat was die slecht in strafschoppen, pfoe.quote:
Liep hij niet tegen Krasnodar te bluffen dat hij een panenka ging doen, om vervolgens te missen?quote:Op zondag 5 november 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kon alleen maar panenka’s. Wat was die slecht in strafschoppen, pfoe.
Niet 100% zeker.quote:Op zondag 5 november 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
Zijn we bij winst door? @:gurneyisbestoke
Mwah.quote:Op zondag 5 november 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaan we het wel lastig krijgen in de tweede helft.
Klopt, overigens scoorde Feyenoord letterlijk 30 seconden later alsnog de 1-2 en werd het 1-4 met een goal van Berghuis.quote:Op zondag 5 november 2023 22:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Gimenez zijn panenka deed me denken aan een keer met Berghuis destijds dat hij eerst vijf keer naar de scheids liep om te zeggen dat we een penalty zouden moeten krijgen en dat de VAR het moest checken. Na aandringen gebeurde dat en kregen we de penalty en toen deed hij een mislukte panenka. Was ook bij een gelijke standTegen Fortuna of zo vgm. Goede tijden
Waarschijnlijk gewoon als mascotte mee.quote:Op maandag 6 november 2023 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot wordt gewoon klaar gestoomd voor heel dit CL seizoen
voor de interviews na afloopquote:Op maandag 6 november 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon als mascotte mee.
In dit soort wedstrijden blinkt Zerrouki uit, daar twijfel ik niet aan. Maar voor de variant met Stengs op rechts moet Wieffer wel spelen. Of zou Slot een middenveld Timber - Lingr - Zerrouki overwegen?quote:Op maandag 6 november 2023 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Zerrouki zal morgen wel spelen
ik vond hem zaterdag niet best weer
is Wieffer alweer fit morgen?
quote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn er interviews van (oud)-spelers die jullie altijd is bijgebleven/die je echt legendarisch vond(of gewoon grappig/opmerkelijk)
Zoals die van Pelle met Jan Joost na de Klassieker bijv
quote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn er interviews van (oud)-spelers die jullie altijd is bijgebleven/die je echt legendarisch vond(of gewoon grappig/opmerkelijk)
huilende giogodquote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Om het maar recent te houdenquote:Op maandag 6 november 2023 16:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
quote:Lazio - Feyenoord, een wedstrijd waarin geld vermoedelijk de doorslag zal gaan geven. Dat deden althans de reportages in de Nederlandse kranten vermoeden. Ook toen al ging het vaak over de financiële kloof tussen Nederland en de Europese topcompetities. Lazio was de club van de steenrijke voorzitter Sergio Cragnotti, een oud-bankier die in de jaren ervoor 600 miljoen gulden in de club pompte.
Leo Beenhakker haalde er zijn schouders over op. Alhoewel? De trainer ergerde zich wel aan de hooghartigheid die hij bij de rijke Italianen bespeurde. Hij vond ze arrogant en vervelend. Dat bleek toen de trainer een dag eerder aanschoof voor de gebruikelijke persconferentie voor een Europese wedstrijd, die ook op YouTube staat.
Beenhakker was wat later dan gepland de perszaal van Stadio Olimpico binnengekomen. Dat kwam door de 'geweldige gastvrijheid en hulpvaardigheid van Lazio Roma', vertelde hij. De trainer en de persman van Feyenoord waren er voor het stadion 'uitgepleurd' en moesten naar eigen zeggen een half uur zoeken naar de ingang. 'We hebben nu ook bestuurlijk voorgesteld om de afvaardiging van Lazio volgende week onder te brengen in Pieterburen, bij het zeehondencentrum. Wellicht dat ze daar wat manieren kunnen leren', zei Beenhakker.
dan gaat het broekje uitquote:Op maandag 6 november 2023 17:37 schreef Document1 het volgende:
Laatste 16 zou geweldig zijn. Alles daarna mooi meegenomen.
Ik reken inmiddels al bijna op laatste 16quote:Op maandag 6 november 2023 17:37 schreef Document1 het volgende:
Laatste 16 zou geweldig zijn. Alles daarna mooi meegenomen.
quote:Arne Slot wil niets weten van mindere vorm Feyenoord: ‘Blij dat ikzelf niet met dit soort simpele analyses wegkom’
De wedstrijd tegen Lazio zou voor Feyenoord de deur kunnen openen naar de knock-outfase, zover komt de club zelden. Maar Arne Slot waakt ervoor om de partij in Italië zo te benaderen. ,,Dit wordt weer heel zwaar en we zullen weer heel goed moeten zijn.”
Mikos Gouka 06-11-23, 19:16 Laatste update: 19:17
Arne Slot is blij dat Mats Wieffer zich weer bij de groep heeft gevoegd in Rome. De middenvelder lag zaterdagavond nog ziek op bed en miste de competitiewedstrijd tegen RKC, maar herstelde vervolgens snel. Wieffer is in de ogen van Slot nodig, want de trainer kiest in de Champions League vaak voor een stevig middenveld met Ramiz Zerrouki én Mats Wieffer samen en Calvin Stengs op de rechterflank.
Dan komt er kritiek, dat is juist een compliment
Arne Slot
,,Als Mats de laatste training doorstaat, denk ik dat hij kan spelen’’, zegt Slot, die ook Gernot Trauner heeft meegenomen naar Italië. De Oostenrijker komt sowieso niet in aanmerking voor een basisplaats tegen Lazio, daar ligt de verdediger er al te lang voor uit.
Feyenoord kan heel goede zaken doen in Rome. Een overwinning in het Stadio Olimpico betekent zo goed als zeker overwinteren in de Champions League. De laatste keer dat de Rotterdammers de poulefase van het miljoenenbal overleefden, was in 1999 toen Somalia in de Kuip Rosenborg over de knie legde. Feyenoord zat toen bij de laatste zestien clubs in Europa, maar die wedstrijden werden al voor de winterstop afgewerkt.
Word lid van het AD en krijg online toegang tot de 11 beste kranten
Van regio- tot wereldnieuws, van sport tot cultuur
Niet uit vorm
,,Ik ben niet zo bezig met de stand’’, zegt Slot. ,,We willen hier gewoon een heel goede wedstrijd spelen. Dat is lastig. In de Kuip speelden we heel goed tegen Lazio, maar die club heeft die wedstrijden ook teruggekeken en ze zullen vast dingen anders doen. Uit of thuis spelen is ook een wereld van verschil. Dat we in mindere vorm steken of dat de spits in mindere vorm is, daar geloof ik niet zo in. Tegen FC Twente waren we niet goed. Tegen RKC kregen we heel veel kansen en dan is de uitslag van 1-2 te mager.”
,,Dan komt er kritiek, dat is juist een compliment. Ik hoor ook dat we slap zouden zijn gestart tegen RKC. Maar Giménez staat binnen een minuut alleen voor de keeper. Dat wordt dan in hapklare brokken geserveerd in analyses. En dat willen mensen ook zo. Maar ik ben blij dat ikzelf niet met dit soort simpele analyses wegkom.’’
Galaxybrain Slot geeft zichzelf een compliment dat ie wedstrijden uitstekend kan analyseren en de media niet aan dat niveau kan tippenquote:
Straks speelt die net als Mannsverk en Singh de pannen van het dak.quote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef Elan het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/(...)enkie-de-jong/426531
Nieuwe Frenkie de Jong die stage gelopen heeft bij ons en nu wellicht bij PSV tekent.
Dit kan maar beter niet uitkomen.
Sommige TV analisten. En ongetwijfeld Fallentijn.quote:Op maandag 6 november 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
Wie vond er dan dat er slecht werd gestart tegen RKC?
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 6 november 2023 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Galaxybrain Slot geeft zichzelf een compliment dat ie wedstrijden uitstekend kan analyseren en de media niet aan dat niveau kan tippen
In de CL zelfs 21 jaar, las ik vandaag.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij mag wel weer eens een Europees uitpotje winnen.
Veel te lang geleden!
Volgens mij hebben we überhaupt maar twee uitpotjes gewonnen in de Champions League.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In de CL zelfs 21 jaar, las ik vandaag.
En Fenerbahce? Of was dat voorrondequote:Op dinsdag 7 november 2023 08:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we überhaupt maar twee uitpotjes gewonnen in de Champions League.
Één daarvan tegen Lazio, overigens.
Edit: o nee, drie, ik vergeet FC Kolsice (wie)
Ja inderdaad, doorgeslagen Turken die toen in eigen huis aardig weggespeeld werden en vervolgens al hun bezittingen op het veld flikkerden, genot. En vMarwijk die weggestuurd werd toen hij verhaal kwam halen toen Zoetebier bijna gespietst werd met een staafquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En Fenerbahce? Of was dat voorronde
Mij staat juist bij dat Feyenoord daar applaus kreeg, maar dat zal ik dan vast hebben verzonnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doorgeslagen Turken die toen in eigen huis aardig weggespeeld werden en vervolgens al hun bezittingen op het veld flikkerden, genot. En vMarwijk die weggestuurd werd toen hij verhaal kwam halen toen Zoetebier bijna gespietst werd met een staaf
Als ik het mij heel goed herinner wilden ze dat de trainer daar op zou donderen en werd er na de 0-2 cynisch geapplaudisseerd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij staat juist bij dat Feyenoord daar applaus kreeg, maar dat zal ik dan vast hebben verzonnen.
Als je in de tt naar rechts swiped kun je 'm lezen maatquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:28 schreef ZKA het volgende:
Kan de TT niet helemaal lezen op smartphone (of ik weet niet met dit forum om te gaan), maar Lopez is zo’n beetje de enige die niet onwelwillend tegenover een winters vertrek staat. Niets concreets voor nu.
Feyenoord zal in dat geval medewerking verlenen + een degelijke vervanger halen die er ook meteen staat indien Hartman de club in een later stadium verlaat.
Procentueel vast wel, maar hij heeft te weinig gespeeld om meer dan 10 miljoen op te leveren lijkt mequote:Op dinsdag 7 november 2023 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op Lopez kunnen we ook wel een dikke winst realiseren toch?
Is zo, maar met flinke winst in absolute zin denk ik tegenwoordig aan winsten zoals bij Aursnes, Sinisterra of zelfs Danilo/Pedersen (meer dan 5 miljoen). En potentieel Wieffer, Hancko, Gimenez. Dat gaat bij Lopez niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar heeft 1.5 gekost toch? Zie dat ie rond de 4 (?!) ligt nu
Denk dat Bijlow of Goatruida het te warm had en hem daar even overheen hangt om hem niet te hoeven dragen.quote:
quote:
Bedank me later.quote:Een paljas is een clownsfiguur, oorspronkelijk met stro uit de kleren stekend, een levende vogelverschrikker. Zijn opdracht is om andere clowns te parodiëren. De figuur ontwikkelde zich in verschillende landen op verschillende manieren.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:28 schreef ZKA het volgende:
Kan de TT niet helemaal lezen op smartphone (of ik weet niet met dit forum om te gaan), maar Lopez is zo’n beetje de enige die niet onwelwillend tegenover een winters vertrek staat. Niets concreets voor nu.
Feyenoord zal in dat geval medewerking verlenen + een degelijke vervanger halen die er ook meteen staat indien Hartman de club in een later stadium verlaat.
quote:Op zondag 5 november 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog steeds geen darkmode.
Forum uit het jaar nul.
Dat was fake news. Graag geen fakenieuws verspreiden over MaschaGodin.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is dat niet dat jasje wat dat Feyenoord influencertje probeerde te verkopen op marktplaats?
Mascha is overratedquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was fake news. Graag geen fakenieuws verspreiden over MaschaGodin.
Nieuwe Frenkie de Jong heb je niets aan, wij hebben Cabral, de nieuwe Messi.quote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef Elan het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/(...)enkie-de-jong/426531
Nieuwe Frenkie de Jong die stage gelopen heeft bij ons en nu wellicht bij PSV tekent.
Dit kan maar beter niet uitkomen.
ArneGod voelt hem nog niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al een kaart in de brievenbus van Feyenoord. Wat lief.
O, al besprokenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Lingr zit weer aan de zooi zo te zien
Ziggo dusquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
1-1 inmiddels.
Is t nergens live te bekijken?
Wat een leuke jongen is het toch ook .quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Lingr zit weer aan de zooi zo te zien
Ik dacht dat het rust wasquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:59 schreef Scrummie het volgende:
1-3 geworden, Rust met de laatste goal. Volgende ronde genot.
Deze grap is al zo vaak gemaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het rust was
Ik vind dit heel erg vervelend worden.
Oei.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was geen grap deze keer en ik wilde vragen wie de goal had gemaakt
Ik zit er wel relaxed in, zo meteen even lekker uit eten, en daarna onderuitgezakt naar Feyenoord kijken. Het leven is mooiquote:
Sliti weer gescoordquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:59 schreef Scrummie het volgende:
1-3 geworden, Rust met de laatste goal. Volgende ronde genot.
Vergelijkbaar, ik gok op 3-2.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:16 schreef Document1 het volgende:
Ik heb geloof in slot maar m’n hoop is er even niet vandaag. Ik zet hem voorzichtig op 2-1.
Ik heb er ook een slecht gevoel bij, maar dat had ik ook bij Atletico dus ik laat me graag opnieuw verrassen.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:04 schreef Zipportal het volgende:
@:klaasweetalles graag de opstelling.
Alireza was dan nog logischer geweest volgens de Slot-retoriek. Stengs en Ivanusec op de flanken is echt te traag, je hebt toch een onvoorspelbare actie nodig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Hm ik had Luka verwacht ipv Paixao. Maar goed, die gaat er zeker in komen.
Rot op met je Amsterdamse zangerquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
2-3 wordt het, minimaal een goal van Stengs.
'Laaazio,....Lazio....Lazio Rome gaat eraan...
Lazio......Laaazio....Wwe hebben het eerder al gedaan'
(op de wijs van 'Laat me')
Maar ik zong het, weinig amsterdams aan mij.quote:
Het genie achter de bald fraudquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hebben we een terugkoopclausule voor Pusic?
1-0 voor tegen Barca
Oke dat spreekt dan weer voor je.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ik zong het, weinig amsterdams aan mij.
Kan je ook in mijn huis komen klussen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb RKC en Twente niet gezien omdat ik aan het klussen was in m'n nieuwe woning. Dat was eigenlijk best relaxed en ik zit nog steeds in die modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |