SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef bbuddybb het volgende:
zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:[/b]
En dan waren er users die liever geen Alireza wouden zie
Ja leuk mooie quote.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah, jij zit dus achter het account van klaas.
Wel eens ja, maar zo’n pot zit er weleens tussen. Maar we hadden er vandaag toch minstens 5 moeten maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef H.FR het volgende:
Beetje belachelijk hoeveel kansen er vandaag gemist worden hoor.
Twee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mag nog wel een goaltje bij, anders is het wel erg karig.
Laat mij met rust.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:22 schreef snabbi het volgende:
danl Dombo!, al dat gefoeter op de eigen spelers
nee jij moet ons met rust latenquote:
Wie is ons?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij moet ons met rust laten
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij moet ons met rust laten
al mijn vrienden van het feyenoord topicquote:
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
al mijn vrienden van het feyenoord topic
Paixao.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zou bij Feyenoord de muurligger zijn?
3,82 xG!!!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Gooi van den Belt er maar in, die gaat moeiteloos mee in het dramatische niveau van deze pot.
Ik weet wel wie de muurligger van Ajax is maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zou bij Feyenoord de muurligger zijn?
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.quote:
dit kan echt nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.
Tenzij hij zijn broek uit doet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nuttig met die 1 vierkante centimeter.
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik Ueda ingebracht.
Denk dat de gedachte was dat een goaltje 'm wel goed zou doen, ook voor de volgende wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik Ueda ingebracht.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat zij hem heerlijk naar binnen laat glijden
Twee wedstrijden zonder goal.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Snap dat ook niet echt. Santi zit er totaal niet in.
BartGodquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
Bart met een ongelooflijk debiele overtreding.![]()
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebtquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee die had die bal namelijk netjes teruggespeeld naar Bijlow.
Mokersnel enzo
Komt van Tholen. stukje incest.quote:
Doet me denken aan Nieuwkoop vorige week.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebt
@Scrummie en ik hebben daar nog steeds trauma’s aan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals in de finale tegen Roma terwijl je nog 30 seconden te spelen hebt
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:39 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen iig stellen dat een paar goede potjes in de CL ons geen goed doen in de competitie.
Vandaag en vorige week was toch wel duidelijk een gevalletje van spelers die iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven en zijn gaan zweven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.
We hebben echt heel veel kansen verprutst en de eerste helft was wel echt matig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, mindere potjes zitten er altijd tussen. Zaak is dat je die ook (eenvoudig) wint.
We halen er iig geen extra energie uit, eerder andersom, komt allemaal wat gemakzuchtig over. Waarbij de penalty van Gimenez wel het meest treffende voorbeeld is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excelsior is DE club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel over naar AZ. Excelsior maakt in de blessuretijd de 1-1.
Nog twee minuten te gaan...
Ik vond het veldspel niet eens zo slecht de eerste helft. We waren gewoon wat slordig voor de goal of de pass daarvoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben echt heel veel kansen verprutst en de eerste helft was wel echt matig.
Ik vond het wel heel erg slordig. Onder ons gemiddelde niveau in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het veldspel niet eens zo slecht de eerste helft. We waren gewoon wat slordig voor de goal of de pass daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |