Jongste vs Oudstequote:
foutje, moet kunnenquote:
Senna was hem niet goed gezind vandaagquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
Wat was dat nu
Ham en Brazilië
Dan kreeg hij wat extra’s ?
Vorige keer had ie de raketmotor, die heeft ie nu niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
Wat was dat nu
Ham en Brazilië
Ik denk dat zijn grondplaat aanliep.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
Wat was dat nu
Ham en Brazilië
je zou denken dat het een sprint isquote:
die kan echt niet naast Max gaan zitten, hij is nu al frust met de tweede plekken die hij steeds heeftquote:
Moet hij ook echt niet doen neequote:Op zaterdag 4 november 2023 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan echt niet naast Max gaan zitten, hij is nu al frust met de tweede plekken die hij steeds heeft
Ik denk dat Norris ook een betere race afstelling heeftquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:07 schreef Jane het volgende:
Lando weer veel sneller dan Piastri. Oscar moet echt leren bandenmanagen (als dat het probleem is), want anders worden het vervelende zondagen voor hem.
Ham was het vooral zelf aan het benoemen elke keerquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar komt eigenlijk die mythe vandaan dat HAM hier altijd goed is? De Braziliaanse GP was de laatste die hij won in 2016. Hij verprutste er 1 WK en en weet 1 tamelijk lucky. Dan hebben we nog een zege in 2018 (dankzij Ocon) en 1 dankzij de raketmotor.
de britse wanhoop.....hahaquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar komt eigenlijk die mythe vandaan dat HAM hier altijd goed is? De Braziliaanse GP was de laatste die hij won in 2016. Hij verprutste er 1 WK en en weet 1 tamelijk lucky. Dan hebben we nog een zege in 2018 (dankzij Ocon) en 1 dankzij de raketmotor.
Je vergeet 2021 dat was zijn laatste win in Brazil met de raketmotorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jammer dat ze morgen verder naar achteren startenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:06 schreef Tijn het volgende:
Alpha Tauri nu beter dan Mercedes en kan zich over een hele race denk ik wel meten met Ferrari
Piastri heeft overall een vormdipje.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:07 schreef Jane het volgende:
Lando weer veel sneller dan Piastri. Oscar moet echt leren bandenmanagen (als dat het probleem is), want anders worden het vervelende zondagen voor hem.
Te zuinig op de bandjes geweest? De laatste 4 rondes werden de Mercedessen weer binnen gehaald.quote:
En reed tsunoda naar leclerc toe.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Te zuinig op de bandjes geweest? De laatste 4 rondes werden de Mercedessen weer binnen gehaald.
en een illegale autoquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vergeet 2021 dat was zijn laatste win in Brazil met de raketmotor
Ook alleen Max, niet Perezquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef schommelstoel het volgende:
Zo zo, Lando over Max en Redbull.
In een sollicitatiegesprek ben je na 2x unfortunately gebruiken gewoon afgewezen. Elementaire HR kennis.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Perez weer met een hoop unfortunately in zijn interview.
Max volgend jaar zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:10 schreef rotaderp44 het volgende:
gaat iemand dit ooit nog evenaren ??
aantal sprint overwinningen, aantal punten, aantal race overwinningen, 10 races achter elkaar gewonnen etc.....
De echte GOAT
Werd ook een beetje gehyped toen het bij Norris allemaal even stroef liep. Norris gaf nog aan dat hij het gewoon niet goed gedaan had, maar dat mocht niet baten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Piastri heeft overall een vormdipje.
Als ze zo door blijven gaan met de kalender uitbreiden vast wel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:10 schreef rotaderp44 het volgende:
gaat iemand dit ooit nog evenaren ??
aantal sprint overwinningen, aantal punten, aantal race overwinningen, 10 races achter elkaar gewonnen etc.....
De echte GOAT
Ik vind dat ook wel leuk. Jammer dat het voor Nyck te laat kwam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel positief verrast voor de AlphaTauri's
Lijkt erop dat ze echt iets hebben gevonden
Kwam Barrichello ook nog even claimen dat hij eigenlijk beter was dan Schumacher maar die ene teamorder in Oostenrijk hem van meerdere WK's beroofde?quote:
Op die van Norris ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn naam stond er al op![]()
[ afbeelding ]
Logisch. Die naam konden ze voor de race er al op zettenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Liam ook..quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Jammer dat het voor Nyck te laat kwam.
Ik wist het...hele race is gefixtquote:
Dat waarschijnlijk, of erin klikken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn het niet iets van naam plaatjes die ze erop lijmen?
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook wel knap van Norris dat hij zijn vorm weer heeft kunnen terugvinden ondanks de druk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Werd ook een beetje gehyped toen het bij Norris allemaal even stroef liep. Norris gaf nog aan dat hij het gewoon niet goed gedaan had, maar dat mocht niet baten.
denk ut wel jaquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja verwacht ik wel. Anders zou het wel raar zijnquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Twee-stopper of meer is niet uitzonderlijk voor dit circuit, dus niet per se!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't maar en korte race.
En 't lijkt erop dat het morgen vooral bandensparen wordt.
Liam heeft het zeker goed gedaan, maar ik denk dat het geholpen heeft dat Dani Ric er enige tijd uit lag. Ze konden met hem in de simulator extreme setups testenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Liam ook..
Al deed hij het dus beter dan TSU![]()
Dat moet RIC nog ff doen
Ik ben ook voor Lawson, maar eerlijk is eerlijk TSU heeft dit natuurlijk wel gewoon goed gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Liam ook..
Al deed hij het dus beter dan TSU![]()
Dat moet RIC nog ff doen
gewoon 20 plakkies van 1 en 20 van 2 en 20 van 3quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja verwacht ik wel. Anders zou het wel raar zijn
Heb je nog nooit gezien hoe ze de naam erop graveren na de wedstrijd bij voetbal?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Not really. Dik achter TSU.quote:
Het heet niet voor niets een sprintracequote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't maar en korte race.
En 't lijkt erop dat het morgen vooral bandensparen wordt.
En gister waren ze het Wilhelmus ook al aan het testenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |