Ik vind dat ook wel leuk. Jammer dat het voor Nyck te laat kwam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel positief verrast voor de AlphaTauri's
Lijkt erop dat ze echt iets hebben gevonden
Kwam Barrichello ook nog even claimen dat hij eigenlijk beter was dan Schumacher maar die ene teamorder in Oostenrijk hem van meerdere WK's beroofde?quote:
Op die van Norris ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn naam stond er al op![]()
[ afbeelding ]
Logisch. Die naam konden ze voor de race er al op zettenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Liam ook..quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Jammer dat het voor Nyck te laat kwam.
Ik wist het...hele race is gefixtquote:
Dat waarschijnlijk, of erin klikken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn het niet iets van naam plaatjes die ze erop lijmen?
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook wel knap van Norris dat hij zijn vorm weer heeft kunnen terugvinden ondanks de druk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Werd ook een beetje gehyped toen het bij Norris allemaal even stroef liep. Norris gaf nog aan dat hij het gewoon niet goed gedaan had, maar dat mocht niet baten.
denk ut wel jaquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja verwacht ik wel. Anders zou het wel raar zijnquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Twee-stopper of meer is niet uitzonderlijk voor dit circuit, dus niet per se!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't maar en korte race.
En 't lijkt erop dat het morgen vooral bandensparen wordt.
Liam heeft het zeker goed gedaan, maar ik denk dat het geholpen heeft dat Dani Ric er enige tijd uit lag. Ze konden met hem in de simulator extreme setups testenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Liam ook..
Al deed hij het dus beter dan TSU![]()
Dat moet RIC nog ff doen
Ik ben ook voor Lawson, maar eerlijk is eerlijk TSU heeft dit natuurlijk wel gewoon goed gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Liam ook..
Al deed hij het dus beter dan TSU![]()
Dat moet RIC nog ff doen
gewoon 20 plakkies van 1 en 20 van 2 en 20 van 3quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja verwacht ik wel. Anders zou het wel raar zijn
Heb je nog nooit gezien hoe ze de naam erop graveren na de wedstrijd bij voetbal?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Not really. Dik achter TSU.quote:
Het heet niet voor niets een sprintracequote:Op zaterdag 4 november 2023 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't maar en korte race.
En 't lijkt erop dat het morgen vooral bandensparen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |