Bronquote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mocro criminelen die kennelijk wat te zeggen hebben als je de verhalen moet geloven.
Maar een palestijnse vlag op de fside kan echt niet.
tong80? Maak me verder niet druk maar heb er een mening over. Net als velenquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Valt wel mee toch? Dont worry be happyquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?quote:Op zondag 5 november 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dont worry be happy
Mwa.quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
Oh ik zit niet in de f-side dus ik distantiër mij van hun gedragquote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit (de rest zijn surinamers of indo's), die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.quote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.quote:Op zondag 5 november 2023 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit, die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.
Als je Kenneth Taylor eindelijk eens op de bank zet is dat probleem ook opgelost. Zet daar maar Vos naast Branco.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef manny het volgende:
Lekker drie punten.
Tevens: Brighton speelt ons helemaal aan gort als we zoals vandaag spelen. Werk aan de winkel.
Middenveld ruimtes weggeven issue verre van opgelost.
quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
@GGMM en @onlogisch worden daar ook heel blij vanquote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Ben wel verbaasd dat ie al 20 is. Heeft het fysiek van een kind.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben om dingen om te keren.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Ja.quote:Op maandag 6 november 2023 09:36 schreef dimmak het volgende:
Waarom liepen de sfeer gasten nou het vak uit? Was dat omdat die mocro's met vlaggen tikken kregen? Of juist om die vlaggen?
Beetje geluk maar waarom dat doelpunt van Brobbey werd afgekeurd is dan ook weer een raadsel en pech.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israëlquote:Op zondag 5 november 2023 23:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.
Je hebt die mocro5th groep daar ook zitten, leuke groep...
Verbaasde me over het bericht, het leek een kleine groep die kan je er dan toch wel uitrammen als de wil er is? Kennelijk niet
Stukje maatschappelijke discussie en reflectie.quote:Op maandag 6 november 2023 09:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israël
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
en dat maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 6 november 2023 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.
En als die van Brobbey gewoon geteld had had het weer anders geweest.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwamquote:Op zondag 5 november 2023 21:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de laatste 2 wedstrijden latem zien dat we er nog niet zijn, maar dat er wel al direct wat automatismes en vertrouwen is ingeslopen wat alleen maar kan groeien. Dan zie je dat een Sutalo best kan verdedigen, een Branco best goede balletjes kan geven en dat Brobbey toch wel wat kan.
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?quote:Op maandag 6 november 2023 10:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwam
klopt. Tekengeld welquote:Op maandag 6 november 2023 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?
Dan nog heeft Leipzig er wel wat voor moeten lappen of hoe denk je dat Mino anders die bolle buik kon onderhouden?quote:Op maandag 6 november 2023 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaaldequote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan nog heeft Leipzig er wel wat voor moeten lappen of hoe denk je dat Mino anders die bolle buik kon onderhouden?
De faal ligt volledig bij Ajax, wat Leipzig heeft gedaan is volledig normaal in deze voetbalwereld. Soms pak het goed uit (Simons), soms heel slecht (Brobbey) al heb ik wel het gevoel dat Brobbey het te snel heeft opgegeven bij Leipzig.quote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaalde
Was dat echt zijn oom ja?quote:Op maandag 6 november 2023 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.
Niet verassend.quote:Op maandag 6 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gat is boven jongens, het lag toch allemaal aan Steijn.
Dan moet je het ook wel nodig hebben, in de jeugd was hij fysiek dermate sterker dat het niet nodig leek. Hij kwam op een gegeven moment als huurling terug en dat deed hij naar behoren, sterker nog er waren velen die hem hoger inschatten dan Haller dus dat hij uiteindelijk weer gekocht is vind ik niet zo heel vreemd als je het puur over de speler en z'n kwaliteiten hebt.quote:Op maandag 6 november 2023 10:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwam
quote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaalde
Klopt. Buiten dat is het nog steeds een betere transfer dan ongeveer alle Mislintat transfers en dat zegt een hoop.quote:Op maandag 6 november 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je het ook wel nodig hebben, in de jeugd was hij fysiek dermate sterker dat het niet nodig leek. Hij kwam op een gegeven moment als huurling terug en dat deed hij naar behoren, sterker nog er waren velen die hem hoger inschatten dan Haller dus dat hij uiteindelijk weer gekocht is vind ik niet zo heel vreemd als je het puur over de speler en z'n kwaliteiten hebt.
Een speler eerst laten gaan omdat hij meer salaris wil en hem dan later terughalen voor een transfersom en dat salaris is natuurlijk niet heel handig.
Die had al spijt toen de inkt nog nat was, was toch wel een geval van gepusht door z'n directe omgeving en dan heb ik het niet over Raiola.quote:Op maandag 6 november 2023 10:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De faal ligt volledig bij Ajax, wat Leipzig heeft gedaan is volledig normaal in deze voetbalwereld. Soms pak het goed uit (Simons), soms heel slecht (Brobbey) al heb ik wel het gevoel dat Brobbey het te snel heeft opgegeven bij Leipzig.
Als Leipzig 1 Surinaamse toko met lekkere roti had dan was die wel gebleven denk ikquote:Op maandag 6 november 2023 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had al spijt toen de inkt nog nat was, was toch wel een geval van gepusht door z'n directe omgeving en dan heb ik het niet over Raiola.
Hij is toch van ghanese afkomst?quote:Op maandag 6 november 2023 12:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als Leipzig 1 Surinaamse toko met lekkere roti had dan was die wel gebleven denk ik
De slechtste transfer van Mislintat was de trainer, er zullen echt nog wel wat jongens afvallen van zijn aankopen maar er zullen er ook wat doorbreken.quote:Op maandag 6 november 2023 12:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klopt. Buiten dat is het nog steeds een betere transfer dan ongeveer alle Mislintat transfers en dat zegt een hoop.
Mathematisch gezien is dat nog mogelijk, ja.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax nu alles gaat winnen kunnen ze dan nog kampioen worden of is dat helemaal niet meer mogelijk.
Ik zie het PSV nu al niet meer weggeven (ze gaan nog wel punten verspelen) maar Ajax kan theoretisch zeker nog kampioen worden.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax nu alles gaat winnen kunnen ze dan nog kampioen worden of is dat helemaal niet meer mogelijk.
Als je alles zou winnen kom je op 83 punten. Dan kom je in ieder geval in de buurt.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Theoretisch zou je er dan heel dichtbij zitten want 83 punten maar ik zie PSV er meer halen dit seizoen en misschien Feyenoord ook nog wel, Ajax helaas nietquote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Op basis van de gegeven stand in de Eredivisie hebben we:quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 6 november 2023 12:41 schreef aTypisch het volgende:
Ajax zal niet alleen moeten vertrouwen op hun eigen prestaties, maar ook moeten hopen dat Feyenoord en de andere teams boven hen punten laten liggen.
Concentreren op Almere uit lijkt me beter, het middenveld klopt nog steeds niet dus je kan ook gewoon pech hebben dat een fout wel bestraft wordt en loop je weer achter de feiten aan.quote:Op maandag 6 november 2023 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Zullen we ons eerst maar een concentreren op plek 5, zoals Schip aangaf.
dit idd. Zondag zien we wel weer.quote:Op maandag 6 november 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Concentreren op Almere uit lijkt me beter, het middenveld klopt nog steeds niet dus je kan ook gewoon pech hebben dat een fout wel bestraft wordt en loop je weer achter de feiten aan.
nee, één prompt van een paar woorden en de stand van de eredivise geplaktquote:Op maandag 6 november 2023 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hier heb je de hele ochtend aan gezeten als superAjaxfan?
Hangt er vanaf wie de beker wint.quote:Op maandag 6 november 2023 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Ben blij als we Europa league halen dit jaar. Is dat plek 4?
Voorronde conf keague is plek 4 en de play offs winnaar ook dacht ik. EL is bekerwinnaar?quote:Op maandag 6 november 2023 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Ben blij als we Europa league halen dit jaar. Is dat plek 4?
Laten we de beker maar winnenquote:Op maandag 6 november 2023 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Voorronde conf keague is plek 4 en de play offs winnaar ook dacht ik. EL is bekerwinnaar?
https://www.parool.nl/spo(...)20Champions%20League.
zit dit topic toch vol mee?quote:Op maandag 6 november 2023 13:55 schreef -XOR- het volgende:
Conference league is voor provincialen. Laten we die maar overslaan.
Het stadion ook (tot de 85e minuut.)quote:
Moeten ze donderdag haast wel winnen van Brightonquote:Op maandag 6 november 2023 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat we er nog minimaal een derde plek in die EL-groep uit weten te slepen. Als je na de winterstop hopelijk wat verder bent kan het zomaar nog een leuk seizoen worden in zo'n Conference League.
kleine kans denk. Maar zou mooi zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moeten ze donderdag haast wel winnen van Brighton
Kampioenschap is binnen!quote:Op maandag 6 november 2023 14:46 schreef Coco het volgende:
Jongens hoe is de sfeer nu na deze 2 overwinningen?
We worden uiteraard nog kampioen, dat snapt elke amoebe nog.quote:Op maandag 6 november 2023 14:46 schreef Coco het volgende:
HET LEK IS BOVENquote:Op maandag 6 november 2023 14:46 schreef Coco het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2023 14:46 schreef Coco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |