Bronquote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mocro criminelen die kennelijk wat te zeggen hebben als je de verhalen moet geloven.
Maar een palestijnse vlag op de fside kan echt niet.
tong80? Maak me verder niet druk maar heb er een mening over. Net als velenquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Valt wel mee toch? Dont worry be happyquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?quote:Op zondag 5 november 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dont worry be happy
Mwa.quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
Oh ik zit niet in de f-side dus ik distantiër mij van hun gedragquote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit (de rest zijn surinamers of indo's), die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.quote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.quote:Op zondag 5 november 2023 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit, die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.
Als je Kenneth Taylor eindelijk eens op de bank zet is dat probleem ook opgelost. Zet daar maar Vos naast Branco.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef manny het volgende:
Lekker drie punten.
Tevens: Brighton speelt ons helemaal aan gort als we zoals vandaag spelen. Werk aan de winkel.
Middenveld ruimtes weggeven issue verre van opgelost.
quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
@GGMM en @onlogisch worden daar ook heel blij vanquote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Ben wel verbaasd dat ie al 20 is. Heeft het fysiek van een kind.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben om dingen om te keren.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Ja.quote:Op maandag 6 november 2023 09:36 schreef dimmak het volgende:
Waarom liepen de sfeer gasten nou het vak uit? Was dat omdat die mocro's met vlaggen tikken kregen? Of juist om die vlaggen?
Beetje geluk maar waarom dat doelpunt van Brobbey werd afgekeurd is dan ook weer een raadsel en pech.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israëlquote:Op zondag 5 november 2023 23:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.
Je hebt die mocro5th groep daar ook zitten, leuke groep...
Verbaasde me over het bericht, het leek een kleine groep die kan je er dan toch wel uitrammen als de wil er is? Kennelijk niet
Stukje maatschappelijke discussie en reflectie.quote:Op maandag 6 november 2023 09:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israël
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
en dat maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 6 november 2023 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |