Dat kun je nog steeds niet na 3 doelpunten tegen tegenstanders die al op de knieën liggenquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, iedereen wist al te zeggen dat hij helemaal niks kon na een invalbeurt van 10 minuten op rechtsbuiten.
quote:Op zondag 5 november 2023 18:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
Straks blijkt onze Duitse TD ook een slachtoffer van Steijn...
Ik begin er een beetje in te gelovenquote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
"Sven is de dupe van Steijn geweest "
Beetje hangen en wurgen maar uiteindelijk terechte overwinning.quote:Op zondag 5 november 2023 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie komen wel weer goed weg zeg
Was gewoon een goal naar mijn mening.quote:Op zondag 5 november 2023 19:31 schreef manny het volgende:
Wat was er nou met die 2e goal van Brobbey. Vermeend duwen / hoog been?
Tsja, zei Cruijf niet ooit dat het leuk was als je van de topteams wint, maar als je bij de kleintjes altijd punten verspeelt het nog niks is.quote:Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds niet na 3 doelpunten tegen tegenstanders die al op de knieën liggen
3-1 onterecht afgekeurd, dus valt wel mee dit keer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie komen wel weer goed weg zeg
Vermeend duwen bij die laatste verdediger.quote:Op zondag 5 november 2023 19:31 schreef manny het volgende:
Wat was er nou met die 2e goal van Brobbey. Vermeend duwen / hoog been?
Ah het laat Zlatan, Chivu en Mido het maar zelf uitzoeken- syndroom is er nog steeds.quote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef BobW het volgende:
Akpom vertelt dat hij zich erg alleen voelde de eerste twee maanden. En dat Van 't Schip op een menselijk niveau met hem gepraat heeft, dat was eerder nog niet gebeurd.
Dat heeft Steijn goed gedaan zeg.
Die Steijn is geen people manager als je alles zo hoortquote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef BobW het volgende:
Akpom vertelt dat hij zich erg alleen voelde de eerste twee maanden. En dat Van 't Schip op een menselijk niveau met hem gepraat heeft, dat was eerder nog niet gebeurd.
Dat heeft Steijn goed gedaan zeg.
Ok.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,krijg een Heitinga deja vu hier, toen werden de eerste wedstrijden ook gewonnen, uiteindelijk was het alsnog erg matig zoals vandaag ook, het was wel beter dan voorgaande wedstrijden
ik wel, als ik manager zou worden bij een big 4 kantoor dan zou ik denk ik wel slagen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die Steijn is geen people manager als je alles zo hoort
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?quote:Op zondag 5 november 2023 20:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu wachten op Derksen, VdV, Sneijder en Andy.
Die gaan zeggen dat Steijn ook wel had gewonnen de laatste twee wedstrijden.
utrecht, fortuna en excelsior had je ook gewoon moeten winnen. Is ook niet gebeurdquote:Op zondag 5 november 2023 20:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?
Dit seizoen is sowieso uitzitten, bij de eerste vier eindigen is met deze selectie niet mogelijk. Dus gewoon hopen dat je Europees voetbal kan halen. Als dat Van 't Schip lukt zou dat al een wereldprestatie zijn, ook als dat met lelijk voetbal gebeurt.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,krijg een Heitinga deja vu hier, toen werden de eerste wedstrijden ook gewonnen, uiteindelijk was het alsnog erg matig zoals vandaag ook, het was wel beter dan voorgaande wedstrijden
Steijn had niet gewonnen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?
Het moet verdedigend wel beter. Heerenveen had er ook zo 3-4 kunnen maken.quote:Op zondag 5 november 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
was gewoon een prima wedstrijd voor ajax zijnde, zo doorgaan en komt hopelijk goed
Authentieke Shreyas-kolderquote:Op zondag 5 november 2023 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
bij de eerste vier eindigen is met deze selectie niet mogelijk
of het kon juist 5-1 worden. die goal van brobbey bijv. (vond dat niet echt een overtreding)quote:Op zondag 5 november 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het moet verdedigend wel beter. Heerenveen had er ook zo 3-4 kunnen maken.
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tasquote:
Wel weer gezien dit weekend hoe goed die selecties van AZ en Twente zijn ja.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tas![]()
Wees gewoon eens realistisch man. PSV, Feyenoord, AZ en Twente hebben een betere selectie dan Ajax. De enige manier om toch nog bij de eerste vier te eindigen is door in de winterstop een aantal wereldaankopen te doen die ook nog eens beter presteren dan verwacht.
ik heb Ajacieden de laatste paar maanden nog nooit zo realistisch horen zeggen hoe kut het is. Ook de afgelopen 2 weken trouwens, dus waar je die kolder vandaan haalt is me werkelijk een raadsel.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tas![]()
Wees gewoon eens realistisch man. PSV, Feyenoord, AZ en Twente hebben een betere selectie dan Ajax. De enige manier om toch nog bij de eerste vier te eindigen is door in de winterstop een aantal wereldaankopen te doen die ook nog eens beter presteren dan verwacht.
Twente speelt gelijk tegen Utrecht, maar wel het laatste half uur met tien man.quote:Op zondag 5 november 2023 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel weer gezien dit weekend hoe goed die selecties van AZ en Twente zijn ja.
Er zit heeeeeel veeeeeel tussen arrogantie en jouw negatief geleuter onder de noemer realisme.
Ajax speelde gelijk tegen Excelsior toen ze zesde stonden nozem.quote:Op zondag 5 november 2023 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente speelt gelijk tegen Utrecht, maar wel het laatste half uur met tien man.
AZ speelt gelijkt tegen Excelsior die zevende staat, Ajax heeft nog geen enkele wedstrijd gewonnen tegen een club uit het linkerrijtje. Dit is geen negatief geleuter, dit zijn de feiten.
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.quote:Op zondag 5 november 2023 21:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik heb Ajacieden de laatste paar maanden nog nooit zo realistisch horen zeggen hoe kut het is. Ook de afgelopen 2 weken trouwens, dus waar je die kolder vandaan haalt is me werkelijk een raadsel.
Dat psv en feyenoord een betere selectie (plus trainer) hebben weet iedereen. Az en twente valt over de debatteren.
Maar zeiken is veel leuker natuurlijk, ook als er wat aanknopingspunten zijn.
Dus je punt is dat Ajax eigenlijk beter is dan AZ?quote:Op zondag 5 november 2023 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Excelsior toen ze zesde stonden nozem.
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.quote:Op zondag 5 november 2023 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.
die verliezen er ook nog wel een paar.quote:Op zondag 5 november 2023 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.
Nee mijn punt is dat je weer loopt te zeiken en wanneer je met feiten denkt te komen daar ook maar de helft van klopt.quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus je punt is dat Ajax eigenlijk beter is dan AZ?
En dit concludeer je op basis van wat? Dat we hebben gewonnen van Heracles, Volendam en Heerenveen?quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.
De kans is levensgroot dat we geen vierde worden maar dat hoeft niet door de kwaliteit van de selectie te komen. Misschien begrijp je het zo.quote:Op zondag 5 november 2023 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dit concludeer je op basis van wat? Dat we hebben gewonnen van Heracles, Volendam en Heerenveen?
de laatste 2 wedstrijden latem zien dat we er nog niet zijn, maar dat er wel al direct wat automatismes en vertrouwen is ingeslopen wat alleen maar kan groeien. Dan zie je dat een Sutalo best kan verdedigen, een Branco best goede balletjes kan geven en dat Brobbey toch wel wat kan.quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.
Ik vind het persoonlijk een zwaktebod dat er conclusies getrokken worden op basis van de vorm van de laatste weken over de kwaliteit van een selectie/speler.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.quote:Op zondag 5 november 2023 21:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik sta niet achter de daden van de f-side
Geen politiek op het de tribunesquote:Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.
mocro criminelen die kennelijk wat te zeggen hebben als je de verhalen moet geloven.quote:Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.
Mag het in de rest van het stadion wel?quote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Maar een palestijnse vlag op de fside kan echt niet.
wat mij betreft ook niet. Politiek lekker ergens anders bedrijven.quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het in de rest van het stadion wel?
Bronquote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mocro criminelen die kennelijk wat te zeggen hebben als je de verhalen moet geloven.
Maar een palestijnse vlag op de fside kan echt niet.
tong80? Maak me verder niet druk maar heb er een mening over. Net als velenquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Valt wel mee toch? Dont worry be happyquote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef Divje het volgende:
Je hele club gaat naar de tong80 maar je maakt je druk over een vlaggetje.
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?quote:Op zondag 5 november 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dont worry be happy
Mwa.quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
Oh ik zit niet in de f-side dus ik distantiër mij van hun gedragquote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit (de rest zijn surinamers of indo's), die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.quote:Op zondag 5 november 2023 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van die mocros? Paar reacties op voetbalultras op insta begreep ik.
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.quote:Op zondag 5 november 2023 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doen die achterlijke mocro's daar? de meeste mensen van de harde kern zijn wit, die zijn daar met een grote meerderheid hoor. Die beuken ze zo weg.
Als je Kenneth Taylor eindelijk eens op de bank zet is dat probleem ook opgelost. Zet daar maar Vos naast Branco.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef manny het volgende:
Lekker drie punten.
Tevens: Brighton speelt ons helemaal aan gort als we zoals vandaag spelen. Werk aan de winkel.
Middenveld ruimtes weggeven issue verre van opgelost.
quote:Op zondag 5 november 2023 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Tjacks. Je wint van Volendam en Heerenveen. Ik gun het jou (en @:PicoMMP ) van harte en het moet vast een verademing zijn om weer te winnen maar jij moet je toch ook nog steeds zorgen maken?
@GGMM en @onlogisch worden daar ook heel blij vanquote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Ben wel verbaasd dat ie al 20 is. Heeft het fysiek van een kind.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Die interviews met Martha, daar wordt je toch blij van? Zo’n onbezorgde vrolijke jongen. Leuk.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben om dingen om te keren.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Ja.quote:Op maandag 6 november 2023 09:36 schreef dimmak het volgende:
Waarom liepen de sfeer gasten nou het vak uit? Was dat omdat die mocro's met vlaggen tikken kregen? Of juist om die vlaggen?
Beetje geluk maar waarom dat doelpunt van Brobbey werd afgekeurd is dan ook weer een raadsel en pech.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Goed dat we weer gewonnen hebben. 4-1 is dan wel een lekkere uitslag, goed voor het vertrouwen van die jongens.
Overigens had Heerenveen nog een levensgrote kans op de 2-2.. dan had ik het nog maar moeten zien
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israëlquote:Op zondag 5 november 2023 23:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een groep voorzien van verdovende middelen denk ik. Dan heb je al wat meer macht.
Je hebt die mocro5th groep daar ook zitten, leuke groep...
Verbaasde me over het bericht, het leek een kleine groep die kan je er dan toch wel uitrammen als de wil er is? Kennelijk niet
Stukje maatschappelijke discussie en reflectie.quote:Op maandag 6 november 2023 09:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al met al werd er goed onderscheid gemaakt tussen de Palestijnse zaak, joden, en Israël
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
en dat maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 6 november 2023 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.
En als die van Brobbey gewoon geteld had had het weer anders geweest.quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Black-Death het volgende:
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwamquote:Op zondag 5 november 2023 21:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de laatste 2 wedstrijden latem zien dat we er nog niet zijn, maar dat er wel al direct wat automatismes en vertrouwen is ingeslopen wat alleen maar kan groeien. Dan zie je dat een Sutalo best kan verdedigen, een Branco best goede balletjes kan geven en dat Brobbey toch wel wat kan.
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?quote:Op maandag 6 november 2023 10:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwam
klopt. Tekengeld welquote:Op maandag 6 november 2023 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?
Dan nog heeft Leipzig er wel wat voor moeten lappen of hoe denk je dat Mino anders die bolle buik kon onderhouden?quote:Op maandag 6 november 2023 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leipzig heeft toch geen cent betaald voor die jongen? Hij ging toch transfervrij weg bij Ajax..?
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaaldequote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan nog heeft Leipzig er wel wat voor moeten lappen of hoe denk je dat Mino anders die bolle buik kon onderhouden?
De faal ligt volledig bij Ajax, wat Leipzig heeft gedaan is volledig normaal in deze voetbalwereld. Soms pak het goed uit (Simons), soms heel slecht (Brobbey) al heb ik wel het gevoel dat Brobbey het te snel heeft opgegeven bij Leipzig.quote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaalde
Was dat echt zijn oom ja?quote:Op maandag 6 november 2023 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kende die naam wel ergens van, en jawel, Gwenette is inderdaad zijn oom. Kan hij verder ook niets aan doen natuurlijk.
Niet verassend.quote:Op maandag 6 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gat is boven jongens, het lag toch allemaal aan Steijn.
Dan moet je het ook wel nodig hebben, in de jeugd was hij fysiek dermate sterker dat het niet nodig leek. Hij kwam op een gegeven moment als huurling terug en dat deed hij naar behoren, sterker nog er waren velen die hem hoger inschatten dan Haller dus dat hij uiteindelijk weer gekocht is vind ik niet zo heel vreemd als je het puur over de speler en z'n kwaliteiten hebt.quote:Op maandag 6 november 2023 10:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat Brobbey al in jong Ajax had kunnen gebruiken is lessen in afwerken. hij is ver gekomen op basis van zijn fysiek maar bij Rasenball kwam er al uit dat hij ook nog uithoudingsvermogen te kort kwam en dus problemen met de afwerking van kansen had. en aangezien mino de pizzabakker hem voor zo'n hoog bedrag had weten te slijten voelden die zich een beetje bekocht. Maar datzelfde gevoel zal Schreuder ook gehad hebben toen hij voor een te hoog bedrag ook weer terug kwam
quote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is een schijntje natuurlijk in vergelijking met de transfersom die Ajax vervolgens betaalde
Klopt. Buiten dat is het nog steeds een betere transfer dan ongeveer alle Mislintat transfers en dat zegt een hoop.quote:Op maandag 6 november 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je het ook wel nodig hebben, in de jeugd was hij fysiek dermate sterker dat het niet nodig leek. Hij kwam op een gegeven moment als huurling terug en dat deed hij naar behoren, sterker nog er waren velen die hem hoger inschatten dan Haller dus dat hij uiteindelijk weer gekocht is vind ik niet zo heel vreemd als je het puur over de speler en z'n kwaliteiten hebt.
Een speler eerst laten gaan omdat hij meer salaris wil en hem dan later terughalen voor een transfersom en dat salaris is natuurlijk niet heel handig.
Die had al spijt toen de inkt nog nat was, was toch wel een geval van gepusht door z'n directe omgeving en dan heb ik het niet over Raiola.quote:Op maandag 6 november 2023 10:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De faal ligt volledig bij Ajax, wat Leipzig heeft gedaan is volledig normaal in deze voetbalwereld. Soms pak het goed uit (Simons), soms heel slecht (Brobbey) al heb ik wel het gevoel dat Brobbey het te snel heeft opgegeven bij Leipzig.
Als Leipzig 1 Surinaamse toko met lekkere roti had dan was die wel gebleven denk ikquote:Op maandag 6 november 2023 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had al spijt toen de inkt nog nat was, was toch wel een geval van gepusht door z'n directe omgeving en dan heb ik het niet over Raiola.
Hij is toch van ghanese afkomst?quote:Op maandag 6 november 2023 12:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als Leipzig 1 Surinaamse toko met lekkere roti had dan was die wel gebleven denk ik
De slechtste transfer van Mislintat was de trainer, er zullen echt nog wel wat jongens afvallen van zijn aankopen maar er zullen er ook wat doorbreken.quote:Op maandag 6 november 2023 12:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klopt. Buiten dat is het nog steeds een betere transfer dan ongeveer alle Mislintat transfers en dat zegt een hoop.
Mathematisch gezien is dat nog mogelijk, ja.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax nu alles gaat winnen kunnen ze dan nog kampioen worden of is dat helemaal niet meer mogelijk.
Ik zie het PSV nu al niet meer weggeven (ze gaan nog wel punten verspelen) maar Ajax kan theoretisch zeker nog kampioen worden.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax nu alles gaat winnen kunnen ze dan nog kampioen worden of is dat helemaal niet meer mogelijk.
Als je alles zou winnen kom je op 83 punten. Dan kom je in ieder geval in de buurt.quote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Theoretisch zou je er dan heel dichtbij zitten want 83 punten maar ik zie PSV er meer halen dit seizoen en misschien Feyenoord ook nog wel, Ajax helaas nietquote:Op maandag 6 november 2023 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |