abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2023 @ 16:54:59 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211202700
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Deze zin las ik 2x.
[..]
Is dat inkleuren zo'n hype joh? Ik ken wel mensen die het deden. Super geinig, volwassenen die kleuren zoals kinderen doen met kleurboeken/kleurplaten, maar dan volwassen vormen :7 Denk dat dat best ontspannend is.
Ja maar niet alleen letterlijk; waar 'vroeger' borduurpatronen nog met kruisjes en symbooltjes enzo waren zijn ze nu gewoon voorgedrukt in kleur (en presteert de helft van de kopers vast om het na het borduren minder mooi te laten zijn...)
De drukste en grootste stands waren allemaal met 75% prefab spul...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 november 2023 @ 16:55:52 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211202710
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dan had je de ervaring van de drukte op de wegen, het parkeerfestijn, de mensenmassa's en de steeds weer dezelfde type kraam moeten missen. En Lang Nek. Al kan je die vast ook wel in de Efteling kopen en dat lijkt me een leuker dagje weg. Winter Efteling O+
Uhuh maar kijk, al drie mensen uit dit gehucht (<200 huizen) hadden op de dorps Facebook gepost hoe ge-wel-dig het daar in Duiven was.
Dus we moesten dat wel verifiëren...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211202722
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:54 schreef fietsie het volgende:
Ja maar niet alleen letterlijk; waar 'vroeger' borduurpatronen nog met kruisjes en symbooltjes enzo waren zijn ze nu gewoon voorgedrukt in kleur (en presteert de helft van de kopers vast om het na het borduren minder mooi te laten zijn...)
Hopelijk is het over een paar jaar weer anders. Je ziet wel vaker bepaalde trends heel erg naar de oppervlakte komen bij dit soort beurzen. Ben iets te vaak op de Huishoudbeurs geweest en daar zag je altijd ook duidelijk bepaalde trends en dan heul veul kraampjes met exact hetzelfde product.

Prefab is misschien wel voor de creabea-zonder-tijd. Dat je toch creatief wilt zijn, maar er amper tijd voor hebt. Of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211202726
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een flinke overkapping met buitenkeuken staat hier ook hoog op de verlanglijst. Ideaal om een aanrecht naast de barbecue te hebben. Handig om een kast te hebben voor de grote hoeveelheid barbecuespullen. Waslijnen er onder zodat was wel buiten kan maar niet in de regen. Lekker tot laat buiten zitten maar wel uit de wind. De stoelkussens niet elke dag binnen hoeven leggen. Ik zie geen nadelen :D
Ik heb wel het idee dat jij een *iets* grotere tuin hebt dan het gemiddelde stadstuintje waar ik het over had :+ en het is niet zozeer de overkapping maar meer dat mensen daar meteen hetzelfde in willen als in de woonkamer.
Als je al een klein tuintje hebt zou ik zelf daar liever buiten willen kunnen zitten als het lekker weer is en als het dan geen lekker weer is kun je binnen zitten. In plaats van dat kleine tuintje vol te bouwen.

Verder zijn er natuurlijk ook prachtige overkappingen en tuinkamers. En als je klein woont kan dat ook een uitkomst zijn. Zo ken ik meerdere mensen waarvan het kind in een schuur/tuinhuisje slaapt.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 16:58:28 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211202727
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uhuh maar kijk, al drie mensen uit dit gehucht (<200 huizen) hadden op de dorps Facebook gepost hoe ge-wel-dig het daar in Duiven was.
Dat zullen dezelfde mensen zijn die de spaghetti van Honig goed zullen vinden of een zakje van Knorr gebruiken om goulash te maken :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211202733
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kan er ook wel even voor langskomen hoor.

Neem ik die ranzige kaasdingen meteen wel mee :Y

Ondertussen pruttelt hier al een dag een schouder van @:sigme heerlijk te pruttelen. Echt pruttelfestijn.
Sneu voor @sigme dat ze daar op die Spaanse berg met maar 1 schouder zit :'(
pi_211202737
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
_O- Denk dat je er volgend jaar niet naar toe gaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_211202741
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:58 schreef yinu het volgende:

Ik heb wel het idee dat jij een *iets* grotere tuin hebt dan het gemiddelde stadstuintje waar ik het over had :+ en het is niet zozeer de overkapping maar meer dat mensen daar meteen hetzelfde in willen als in de woonkamer.
Als je al een klein tuintje hebt zou ik zelf daar liever buiten willen kunnen zitten als het lekker weer is en als het dan geen lekker weer is kun je binnen zitten. In plaats van dat kleine tuintje vol te bouwen.

Verder zijn er natuurlijk ook prachtige overkappingen en tuinkamers. En als je klein woont kan dat ook een uitkomst zijn. Zo ken ik meerdere mensen waarvan het kind in een schuur/tuinhuisje slaapt.
Bij Lucky zou zo'n overkapping helemaal niet misstaan :Y

Ik vind buiten zitten helemaal geweldig, dus ik snap heel goed waarom mensen zo'n overkapping aanschaffen. Alleen is dan het door Troel geschetste scenario wel echt hel op de fiets hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211202761
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind buiten zitten helemaal geweldig, dus ik snap heel goed waarom mensen zo'n overkapping aanschaffen. Alleen is dan het door Troel geschetste scenario wel echt hel op de fiets hoor.
Ik ben ook heel blij met mijn overdekte balkon. Regelmatig kan ik daar gewoon zitten wanneer het regent. Helaas ook regelmatig dat de wind net vervelend staat, zeker in het vroege voorjaar wanneer de wind nog best fris is.
pi_211202784
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat scenario was ook wat ik in m’n hoofd heb erbij.
  zondag 5 november 2023 @ 17:07:11 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_211202832
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat in kleur voorgedrukt kan ik niet iets nieuws noemen. Oma had dit ruim 50 jaar geleden al.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 november 2023 @ 17:09:24 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211202862
Ik snap ook niet waarom je een tv en stereo onder je overkapping zou plaatsen (nog los van dat meeste APV's elektrisch versterkte geluiden in de buitenruimte zonder vergunning verbieden)

Die kap is voor privacy en droog kunnen zitten wat mij betreft, niet voor wat in de woonkamer plaats kan vinden...
pi_211202925
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat in kleur voorgedrukt kan ik niet iets nieuws noemen. Oma had dit ruim 50 jaar geleden al.
Het huilende zigeunerjongetje inderdaad :D
pi_211202981
Het echte borduurwerk (75x60 cm)
  zondag 5 november 2023 @ 17:18:42 #265
63722 z80
I fink you freaky
pi_211202994
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het waren meer lappen van ruim een vierkante meter. Er hangen er 2 bij pa.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 november 2023 @ 17:19:22 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211203000
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
@Croupouque O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211203031
Ik maakte een opmerking over een reclame met kerst. Jross antwoordde dat er al huizen zijn waar de kerstversiering/kerstboom al staat. ...
pi_211203065
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik maakte een opmerking over een reclame met kerst. Jross antwoordde dat er al huizen zijn waar de kerstversiering/kerstboom al staat. ...
Oh ja hoor, vorige week zondag zag ik hier in de buurt al in een tuin 2 kerstbomen en rondom het huis allemaal lichtjes. Niet gezien of het binnen al zover is. Maar zij zijn al jaren de eersten. Heb wel eens gehoord dat daar een interieur adviseur woont.
Denk dat, wanneer ik morgen naar de boot fiets. er onderweg ook best wat bomen/versieringen te zien zijn, dit weekend opgebouwd. Dat is een wijk waar ze van uitbundig houden. Of het nou kerst is, of voetbal, of mooi weer met zwembaden ect, ze duiken ver vol in.
pi_211203081
Maar kerst is nog máánden weg! -O-
pi_211203105
quote:
9s.gif Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar kerst is nog máánden weg! -O-
Yep. En bij de eerste heb ik geen idee hoe lang het er al staat. 3 weken geleden niet, toen fietste ik er ook langs
  zondag 5 november 2023 @ 17:34:01 #271
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211203159
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Anders dan eerdere jaren was KreaDoe vooral "inkleur-Doe", dus daar was maar weinig origineels te koop.

En bij de Kerstmarkt hebben we het ook maar gehouden bij 2 paar sokken en twee mutsen. Omdat nuttig.
Heb je de stand van Robotime gezien?
Daar hadden ze prachtige bouwpakketten. Ik heb het muziekdoosje gekocht.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2023 @ 17:35:25 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211203171
Ik heb al bij diversen lampjes gezien. Nog geen bomen.... :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211203178
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:49 schreef Blues het volgende:
Jongus, wat een leuk crea recept maak ik *O*
Pulled oesterzwam. Hoe bedenk je het _O_

https://www.leukerecepten.nl/recepten/broodje-pulled-oesterzwam/
Dit klinkt trouwens echt heerlijk!
pi_211203189
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh ja hoor, vorige week zondag zag ik hier in de buurt al in een tuin 2 kerstbomen en rondom het huis allemaal lichtjes. Niet gezien of het binnen al zover is. Maar zij zijn al jaren de eersten. Heb wel eens gehoord dat daar een interieur adviseur woont.
Denk dat, wanneer ik morgen naar de boot fiets. er onderweg ook best wat bomen/versieringen te zien zijn, dit weekend opgebouwd. Dat is een wijk waar ze van uitbundig houden. Of het nou kerst is, of voetbal, of mooi weer met zwembaden ect, ze duiken ver vol in.
Mogelijk staat onze mini kerstboom incl sushi kerstballen en lichtjes en het lichtgevende hert op onze werkkamer er ook al O-) of eigenlijk, nog steeds O-) en de kerststickers op de deur ook.

Heb zelf eigenlijk niks met kerst, maar mn fantastische collega waarmee ik de kamer deel wel enorm, en ik ben de beroerdste niet dus werk daar wel aan mee.

Onze kamer is wel een beetje gekke mengelmoes nu van kerstversiering en de slingers die er inmiddels ook alweer bijna anderhalve maand hangen van toen ze terug kwam van verlof :P
  zondag 5 november 2023 @ 17:45:46 #275
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211203283
Dit was mijn zwangerschapsverloftijdverdrijf O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')