Ja maar niet alleen letterlijk; waar 'vroeger' borduurpatronen nog met kruisjes en symbooltjes enzo waren zijn ze nu gewoon voorgedrukt in kleur (en presteert de helft van de kopers vast om het na het borduren minder mooi te laten zijn...)quote:Op zondag 5 november 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze zin las ik 2x.
[..]
Is dat inkleuren zo'n hype joh? Ik ken wel mensen die het deden. Super geinig, volwassenen die kleuren zoals kinderen doen met kleurboeken/kleurplaten, maar dan volwassen vormenDenk dat dat best ontspannend is.
Uhuh maar kijk, al drie mensen uit dit gehucht (<200 huizen) hadden op de dorps Facebook gepost hoe ge-wel-dig het daar in Duiven was.quote:Op zondag 5 november 2023 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan had je de ervaring van de drukte op de wegen, het parkeerfestijn, de mensenmassa's en de steeds weer dezelfde type kraam moeten missen. En Lang Nek. Al kan je die vast ook wel in de Efteling kopen en dat lijkt me een leuker dagje weg. Winter Efteling
Hopelijk is het over een paar jaar weer anders. Je ziet wel vaker bepaalde trends heel erg naar de oppervlakte komen bij dit soort beurzen. Ben iets te vaak op de Huishoudbeurs geweest en daar zag je altijd ook duidelijk bepaalde trends en dan heul veul kraampjes met exact hetzelfde product.quote:Op zondag 5 november 2023 16:54 schreef fietsie het volgende:
Ja maar niet alleen letterlijk; waar 'vroeger' borduurpatronen nog met kruisjes en symbooltjes enzo waren zijn ze nu gewoon voorgedrukt in kleur (en presteert de helft van de kopers vast om het na het borduren minder mooi te laten zijn...)
De drukste en grootste stands waren allemaal met 75% prefab spul...
Ik heb wel het idee dat jij een *iets* grotere tuin hebt dan het gemiddelde stadstuintje waar ik het over hadquote:Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een flinke overkapping met buitenkeuken staat hier ook hoog op de verlanglijst. Ideaal om een aanrecht naast de barbecue te hebben. Handig om een kast te hebben voor de grote hoeveelheid barbecuespullen. Waslijnen er onder zodat was wel buiten kan maar niet in de regen. Lekker tot laat buiten zitten maar wel uit de wind. De stoelkussens niet elke dag binnen hoeven leggen. Ik zie geen nadelen![]()
Dat zullen dezelfde mensen zijn die de spaghetti van Honig goed zullen vinden of een zakje van Knorr gebruiken om goulash te makenquote:Op zondag 5 november 2023 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar kijk, al drie mensen uit dit gehucht (<200 huizen) hadden op de dorps Facebook gepost hoe ge-wel-dig het daar in Duiven was.
Dus we moesten dat wel verifiëren...
Sneu voor @sigme dat ze daar op die Spaanse berg met maar 1 schouder zitquote:Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel even voor langskomen hoor.
Neem ik die ranzige kaasdingen meteen wel mee
Ondertussen pruttelt hier al een dag een schouder van @:sigme heerlijk te pruttelen. Echt pruttelfestijn.
quote:Op zondag 5 november 2023 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar kijk, al drie mensen uit dit gehucht (<200 huizen) hadden op de dorps Facebook gepost hoe ge-wel-dig het daar in Duiven was.
Dus we moesten dat wel verifiëren...
Bij Lucky zou zo'n overkapping helemaal niet misstaanquote:Op zondag 5 november 2023 16:58 schreef yinu het volgende:
Ik heb wel het idee dat jij een *iets* grotere tuin hebt dan het gemiddelde stadstuintje waar ik het over haden het is niet zozeer de overkapping maar meer dat mensen daar meteen hetzelfde in willen als in de woonkamer.
Als je al een klein tuintje hebt zou ik zelf daar liever buiten willen kunnen zitten als het lekker weer is en als het dan geen lekker weer is kun je binnen zitten. In plaats van dat kleine tuintje vol te bouwen.
Verder zijn er natuurlijk ook prachtige overkappingen en tuinkamers. En als je klein woont kan dat ook een uitkomst zijn. Zo ken ik meerdere mensen waarvan het kind in een schuur/tuinhuisje slaapt.
Ik ben ook heel blij met mijn overdekte balkon. Regelmatig kan ik daar gewoon zitten wanneer het regent. Helaas ook regelmatig dat de wind net vervelend staat, zeker in het vroege voorjaar wanneer de wind nog best fris is.quote:Op zondag 5 november 2023 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Lucky zou zo'n overkapping helemaal niet misstaan![]()
Ik vind buiten zitten helemaal geweldig, dus ik snap heel goed waarom mensen zo'n overkapping aanschaffen. Alleen is dan het door Troel geschetste scenario wel echt hel op de fiets hoor.
Dat scenario was ook wat ik in m’n hoofd heb erbij.quote:Op zondag 5 november 2023 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Lucky zou zo'n overkapping helemaal niet misstaan![]()
Ik vind buiten zitten helemaal geweldig, dus ik snap heel goed waarom mensen zo'n overkapping aanschaffen. Alleen is dan het door Troel geschetste scenario wel echt hel op de fiets hoor.
Dat in kleur voorgedrukt kan ik niet iets nieuws noemen. Oma had dit ruim 50 jaar geleden al.quote:Op zondag 5 november 2023 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen letterlijk; waar 'vroeger' borduurpatronen nog met kruisjes en symbooltjes enzo waren zijn ze nu gewoon voorgedrukt in kleur (en presteert de helft van de kopers vast om het na het borduren minder mooi te laten zijn...)
De drukste en grootste stands waren allemaal met 75% prefab spul...
Het huilende zigeunerjongetje inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 17:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat in kleur voorgedrukt kan ik niet iets nieuws noemen. Oma had dit ruim 50 jaar geleden al.
Het waren meer lappen van ruim een vierkante meter. Er hangen er 2 bij pa.quote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het huilende zigeunerjongetje inderdaad
@Croupouquequote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het huilende zigeunerjongetje inderdaad
Oh ja hoor, vorige week zondag zag ik hier in de buurt al in een tuin 2 kerstbomen en rondom het huis allemaal lichtjes. Niet gezien of het binnen al zover is. Maar zij zijn al jaren de eersten. Heb wel eens gehoord dat daar een interieur adviseur woont.quote:Op zondag 5 november 2023 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik maakte een opmerking over een reclame met kerst. Jross antwoordde dat er al huizen zijn waar de kerstversiering/kerstboom al staat. ...
Yep. En bij de eerste heb ik geen idee hoe lang het er al staat. 3 weken geleden niet, toen fietste ik er ook langsquote:
Heb je de stand van Robotime gezien?quote:Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anders dan eerdere jaren was KreaDoe vooral "inkleur-Doe", dus daar was maar weinig origineels te koop.
En bij de Kerstmarkt hebben we het ook maar gehouden bij 2 paar sokken en twee mutsen. Omdat nuttig.
Dit klinkt trouwens echt heerlijk!quote:Op zondag 5 november 2023 14:49 schreef Blues het volgende:
Jongus, wat een leuk crea recept maak ik![]()
Pulled oesterzwam. Hoe bedenk je het
https://www.leukerecepten.nl/recepten/broodje-pulled-oesterzwam/
Mogelijk staat onze mini kerstboom incl sushi kerstballen en lichtjes en het lichtgevende hert op onze werkkamer er ook alquote:Op zondag 5 november 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, vorige week zondag zag ik hier in de buurt al in een tuin 2 kerstbomen en rondom het huis allemaal lichtjes. Niet gezien of het binnen al zover is. Maar zij zijn al jaren de eersten. Heb wel eens gehoord dat daar een interieur adviseur woont.
Denk dat, wanneer ik morgen naar de boot fiets. er onderweg ook best wat bomen/versieringen te zien zijn, dit weekend opgebouwd. Dat is een wijk waar ze van uitbundig houden. Of het nou kerst is, of voetbal, of mooi weer met zwembaden ect, ze duiken ver vol in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |