SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Wat heb ik gemist in deze reeks?quote:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hezbollah alleen maar blaffen dus, typisch.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Mascaraklodder droomt zweterige nachten dat wij FOK! leden haar komen redden uit een duister krocht. verder niezoveelquote:got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Oy veyA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hezbollah update?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
klodders dr zachte falafelsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En recepten voor falafel en humusquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mascaraklodder droomt zweterige nachten dat wij FOK! leden haar komen redden uit een duister krocht. verder niezoveel
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Dat het friet is.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Hezbollah maakt bij nader inzien liever toch geen ruzie, Hamas mag het lekker zelf uitzoeken.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
en is de oorlog begonnen zoals velen hier gisteren en vanmorgen zo overtuigend van waren?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
nopesquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
en is de oorlog begonnen zoals velen hier gisteren en vanmorgen zo overtuigend van waren?![]()
jouw obsessie met eten baart mij zorgenquote:got me a movie, I want you to know
ze weten dat ze dan genadeloos in elkaar gemept worden zoals mijn analogie van een pester die elke dag lunchgeld eist maar elke dag genadeloos in elkaar gemept wordt en de volgende dag doet hij dit weer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hezbollah maakt bij nader inzien liever toch geen ruzie, Hamas mag het lekker zelf uitzoeken.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Mascara mist gewoon een bbc, kan het haar niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mascaraklodder droomt zweterige nachten dat wij FOK! leden haar komen redden uit een duister krocht. verder niezoveelA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
kijk dit zijn prio'squote:got me a movie, I want you to know
gelukkig heeft ze mediamarkt nogquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mascara mist gewoon een bbc, kan het haar niet kwalijk nemengot me a movie, I want you to know
ja uit de panquote:
wink
winkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klodder is dan ook een meesterchefquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jouw obsessie met eten baart mij zorgen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Haar zachte ballen?quote:Allemaal leuk en aardig maar bij echte nieuws zouden we hier niet recepten met elkaar delenquote:Met zout he, klein detail maar wel zo belangrijkquote:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
op de nos staan filmpjes van gewonde mensenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Geen dode patienten of ambulancemedewerkers.![]()
Je gaat zo op transport naar vlieland, met je spraakgebrek, man... jezus...quote:got me a movie, I want you to know
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook niet echt schade aan de ambulance.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Geen dode patienten of ambulancemedewerkers.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dood en gewond zijn twee aparte dingen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de nos staan filmpjes van gewonde mensen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Behalve dat van die ambulances en de meest saaie en lange speech ooit was er gewoon niet iets aan nieuws.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Haar zachte ballen?
[..]
Allemaal leuk en aardig maar bij echte nieuws zouden we hier niet recepten met elkaar delen
[..]
Met zout he, klein detail maar wel zo belangrijk![]()
Als de schade maar in de ambulance wasquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ook niet echt schade aan de ambulance.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dood en gewond zijn twee aparte dingen.
ik ga niet op twitter op zoek naar lijken![]()
met humusquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
permban voor zijn hele familie tot in de 7e graad en deportatiequote:got me a movie, I want you to know
Tering, wat een reactie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Geen dode patienten of ambulancemedewerkers.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Maar goed, Isral kan wel lullen dat er Hamasleden in die ambulances zaten maar aanvallen op ambulances zijn volgens de Geneefse Conventie gewoon een oorlogsmisdaad.
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1850.![]()
niet echtquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig neem je van israel wel klakkeloos aan dat er hamas in zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goedkope PR maar het werkt welA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Slikt alles als zoete koek wat israel zegt maar hier ziet die geen dode of gewonde dus het is niet waar![]()
dat hangt ervanaf wat er in de ambulance zit....quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, Isral kan wel lullen dat er Hamasleden in die ambulances zaten maar aanvallen op ambulances zijn volgens de Geneefse Conventie gewoon een oorlogsmisdaad.
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1850.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig neem je van israel wel klakkeloos aan dat er hamas in zat![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1850.https://ihl-databases.icr(...)l%20to%20the%20enemy.quote:Rule 29. Medical transports assigned exclusively to medical transportation must be respected and protected in all circumstances. They lose their protection if they are being used, outside their humanitarian function, to commit acts harmful to the enemy.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja majaquote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar het gebruiken van ambulances voor oorlogsvoering ook.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1850.
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1851.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja en, je kunt toch lezen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
https://ihl-databases.icr(...)l%20to%20the%20enemy.![]()
nee het hangt er vanaf waar het voor gebruikt werdquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat hangt ervanaf wat er in de ambulance zit....
wie er in zat is niet relevantOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het zijn geen rood met wit geschilderde Leopard II tanks of zo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar het gebruiken van ambulances voor oorlogsvoering ook.
Tussenstand, Isral - Hamas, 1 - 1851.![]()
ja ik heb het relevante gedeelte zelfs vetgedruktquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zeker wel, want dat bepaalt de nevenschade en de proportionaliteit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het hangt er vanaf waar het voor gebruikt werd
wie er in zat is niet relevantReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat is geen humus broquote:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Gewonden blijf je vanaf, dat is lafjes en ruikt naar Hamas.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb het relevante gedeelte zelfs vetgedrukt![]()
als het zo is dat ambulances nooit aangevallen mogen worden dan hoeft het ook geen lepoard II tank te zijn, die zijn dan te zwaar bepantserd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn geen rood met wit geschilderde Leopard II tanks of zo.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
nee een ambulance is een ambulancequote:Op vrijdag 3 november 2023 20:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker wel, want dat bepaalt de nevenschade en de proportionaliteit.
als daar dan een gewonde hamas opperbaas in zit die naar het ziekenhuis gebracht wordt mag je er niet op schieten
gebruik je het voertuig om die opperbaas te verplaatsen van stelling naar stelling dan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als het zo is dat ambulances nooit aangevallen mogen worden dan hoeft het ook geen lepoard II tank te zijn, die zijn dan te zwaar bepantserd.![]()
![]()
ja maar hoe zie je datquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een ambulance is een ambulance
als daar dan een gewonde hamas opperbaas in zit die naar het ziekenhuis gebracht wordt mag je er niet op schieten
gebruik je het voertuig om die opperbaas te verplaatsen van stelling naar stelling dan wel![]()
maar als beiden in de ambulance zich plaatsvinden mag die ook aangevallen worden, tenzij er heel veel gewonden inzitten en een hamaspleb die eigenlijk niks voorstelt en met steentjes gooit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een ambulance is een ambulance
gebruik je het voertuig om die opperbaas te verplaatsen van stelling naar stelling dan wel
oftewel proportionaliteit.... de nevenschade tegen de winst afgezet.....Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
oogjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een faalhazen zijn Hezbolah, Israel trekt Gaza binnen terwijl ze eerder aangaven dat dit een rode lijn was. Nu het zover is doen ze geen fuck, ze weten natuurlijk ook wel dat ze finaal in de pan worden gehakt. Samen met Iran stellen ze militair geen ruk voor, kunnen alleen maar blaffen. Dat iemand de dreigementen van die 2 landen ook maar enigszins serieus neemt.![]()
Als ik om bewijs vraag, moet ik een Amnesty vod van 90 kantjes doorlezen, als sp3c bewijs geeft heel duidelijk met dikke letters enzo, is het te algemeen.
Ik snap jullie apogisten niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat is niet echt iets anders dan wat ik zeg, als je het voertuig voor iets anders gebruikt dan gewondentransport dan verliest het zijn beschermde statusquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar als beiden in de ambulance zich plaatsvinden mag die ook aangevallen worden, tenzij er heel veel gewonden inzitten en een hamaspleb die eigenlijk niks voorstelt en met steentjes gooit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat dat betreft deden ze het bestrijden van IS wel wat beschaafder, terroristen hielden daar ook uit angst kinderen en vrouwen om zich heen, dat kon maanden duren maar zodra de aandacht maar even verslapte dan hadden ze hem te pakken.
Justice for all.![]()
dat is het nooitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat is dus niet helemaal waar. Als er een hamaspleb inzit die alleen met steentjes gooit en samen met 10 gewonden, dan kan je je afvragen of die aangevallen mag worden ivm proportionaliteit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet echt iets anders dan wat ik zeg, als je het voertuig voor iets anders gebruikt dan gewondentransport dan verliest het zijn beschermde statusReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ook niet waterdicht dat israel zeker weet dat die ambulances vandaag voor hamas gebruikt zouden worden![]()
in het onwaarschijnlijke geval dat iemand vanuit een ambulance stenen loopt te gooien mag je er gewoon op schieten tussen het lachen doorquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is dus niet helemaal waar. Als er een hamaspleb inzit die alleen met steentjes gooit en samen met 10 gewonden, dan kan je je afvragen of die aangevallen mag worden ivm proportionaliteit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die van mij valt daar ook onderquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mascara mist gewoon een bbc, kan het haar niet kwalijk nemen
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
je moet hem ook af en toe wassenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die van mij valt daar ook onderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat vraag ik me ook af, hoe kunnen mensen goedpraten dat dit niet mag....quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Azula2.0 het volgende:
Al met al weer een zielige actie om een ambulance te slopen. Hoe kunnen mensen dit nog goed praten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hamas: vervoert wapens in ambulancequote:Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Azula2.0 het volgende:
Al met al weer een zielige actie om een ambulance te slopen. Hoe kunnen mensen dit nog goed praten![]()
Isral: valt deze ambulance aan
Azula2.0: wat een zielige actie om een ambulance te slopen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pics van de wapensquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamas: vervoert wapens in ambulance
Azula2.0: wat een zielige actie om een ambulance te slopen![]()
![]()
Tijd voor een schone onderbroek.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik was wat af, maar ik krijg het kleurtje er niet vanafquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja, ik heb midden in een oorlog keihard bewijs van topgeheime informatie.quote:
Mijn punt is dat je het niet kan weten. Misschien liegen ze, misschien niet. Misschien was het een vergissing, misschien lag er wel een gigantisch anti-tank ding achterin die ambulance. Om dan maar vol overtuiging te roepen dat het een zielige actie is is mogelijk nog zieliger dan waar je ze van beschuldigt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
mja ik weet het nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, hoe kunnen mensen goedpraten dat dit niet mag....
als wat de Palestijnen zeggen klopt dan kan ik het niet goedpraten, als wat de Israeli's zeggen klopt dan wel
ik geloof geen van beiden meer maar ik heb in het verleden wel beelden gezien waarin de Palestijnen hele RPG teams in stelling brengen vanuit een ambulance dus het zou me iig niet verbazenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wapens?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamas: vervoert wapens in ambulance
Azula2.0: wat een zielige actie om een ambulance te slopen![]()
ohh dus je gelooft israel niet klakkeloos?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb midden in een oorlog keihard bewijs van topgeheime informatie.
Mijn punt is dat je het niet kan weten. Misschien liegen ze, misschien niet. Misschien was het een vergissing, misschien lag er wel een gigantisch anti-tank ding achterin die ambulance. Om dan maar vol overtuiging te roepen dat het een zielige actie is is mogelijk nog zieliger dan waar je ze van beschuldigt.![]()
Zou me serieus doodschamen als ik hem was. Zoveel grote praatjes vooraf alleen wanneer er echt actie ondernomen moet worden gegaan, geeft die niet thuisquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:45 schreef plesner het volgende:
Wat een faalhazen zijn Hezbolah, Israel trekt Gaza binnen terwijl ze eerder aangaven dat dit een rode lijn was. Nu het zover is doen ze geen fuck, ze weten natuurlijk ook wel dat ze finaal in de pan worden gehakt. Samen met Iran stellen ze militair geen ruk voor, kunnen alleen maar blaffen. Dat iemand de dreigementen van die 2 landen ook maar enigszins serieus neemt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Nee. Maar dat houdt me niet tegen om tegen lui in te gaan die automatisch van het tegenovergestelde uit gaan. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en in dat geval neig ik toch naar Isral meer geloven dan een terroristische organisatie die bewezen dit soort stunts heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dus je gelooft israel niet klakkeloos?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
oke dat scheelt. dacht dat je het automatisch geloofde.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat houdt me niet tegen om tegen lui in te gaan die automatisch van het tegenovergestelde uit gaan. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en in dat geval neig ik toch naar Isral meer geloven dan een terroristische organisatie die bewezen dit soort stunts heeft uitgehaald.
ik geloof beide partijen niet meer![]()
Zou mooi zijn als IDF voortaan meldt wie ze uitgeschakeld hebben in plaats van ‘een iemand van Hamas’. Dat staat sterk![]()
Ik zal je zeggen dat ik gisteren een heerlijke risotto gemaakt heb. Morgen van het restje maar aranchini maken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jouw obsessie met eten baart mij zorgenik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Ah dus hamas dat doelbewust burgers neermaait en idf dat zichzelf verdedigd zijn even geloofwaardig op oorlogrecht gebied?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja ik weet het niet
als wat de Palestijnen zeggen klopt dan kan ik het niet goedpraten, als wat de Israeli's zeggen klopt dan wel
ik geloof geen van beiden meer maar ik heb in het verleden wel beelden gezien waarin de Palestijnen hele RPG teams in stelling brengen vanuit een ambulance dus het zou me iig niet verbazenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ik ken ze toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Zou mooi zijn als IDF voortaan meldt wie ze uitgeschakeld hebben in plaats van ‘een iemand van Hamas’. Dat staat sterkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dikkie gespotquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik gisteren een heerlijke risotto gemaakt heb. Morgen van het restje maar aranchini maken.got me a movie, I want you to know
Ze heten toch allemaal mohammed of khalidquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Zou mooi zijn als IDF voortaan meldt wie ze uitgeschakeld hebben in plaats van ‘een iemand van Hamas’. Dat staat sterkReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Omg dat heb ik gegeten toen ik halverwege bovenop de Etna stondquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik gisteren een heerlijke risotto gemaakt heb. Morgen van het restje maar aranchini maken.![]()
![]()
![]()
staan op twitter wel nare fotos van wat de aanval op de ambulance zou moeten zijn voor het ziekenhuis
klikken op eigen risico wel
https://twitter.com/alija(...)112013553888/photo/1![]()
vanuit mijn perspectief welquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah dus hamas dat doelbewust burgers neermaait en idf dat zichzelf verdedigd zijn even geloofwaardig op oorlogrecht gebied?
zolang ik geen bewijs zie laat ik het in het middenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ze namen aan wapens geven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Zou mooi zijn als IDF voortaan meldt wie ze uitgeschakeld hebben in plaats van ‘een iemand van Hamas’. Dat staat sterk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zie een knie die verkeerd buigt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
staan op twitter wel nare fotos van wat de aanval op de ambulance zou moeten zijn voor het ziekenhuis
https://twitter.com/alija(...)112013553888/photo/1100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
als je verder klikt zie je ook doden mensenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een knie die verkeerd buigt.
tenminste zo lijkt het op de foto![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je verder klikt zie je ook doden mensen
tenminste zo lijkt het op de fotoquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt
ik ga niet op twitter op zoek naar lijken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja ik heb dus vanmiddag geklikt. Vandaar dat ik vannacht waarschijnlijk naar ga dromenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
https://twitter.com/alija(...)112013553888/photo/1![]()
Werd net ookal onpasselijk van die ambulance onder het bloed.![]()
In welk jaartal zijn diebeelden gemaakt?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
https://twitter.com/alija(...)112013553888/photo/1Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ja geen idee moet je zelf maar uitpluizenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
In welk jaartal zijn diebeelden gemaakt?![]()
Des te kleiner is de kans op de verkeerde naamquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze heten toch allemaal mohammed of khalid![]()
de informatie stroomt ongefilterd de kijkbuis binnen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je verder klikt zie je ook doden mensen
tenminste zo lijkt het op de fotogot me a movie, I want you to know
ik klik die linkjes sowieso nooit, voegt totaal niets toe wmbquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik heb dus vanmiddag geklikt. Vandaar dat ik vannacht waarschijnlijk naar ga dromen![]()
Werd net ookal onpasselijk van die ambulance onder het bloed.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag werd hele filmpje tot 2x toe gepost hier. Echt veel gewonden/dodenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch iets te nieuwsgierig![]()
kunnen ook nog acteurs zijn van hamas![]()
zijn misschien wel acteurs volgens sommige users hierquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanmiddag werd hele filmpje tot 2x toe gepost hier. Echt veel gewonden/doden
trap er niet in![]()
Ik had het ook niet moeten doen dus. Soms overwint mijn nieuwsgierigheid het helaas.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik klik die linkjes sowieso nooit, voegt totaal niets toe wmb![]()
Analyse van z'n speech, het stukje waarin hij afstand neemt van de Hamas actie is interessant
https://www.aljazeera.com(...)as-war-key-takeaways
Hezbollah’s Hassan Nasrallah speech on Israel-Hamas war: Key takeaways
Nasrallah addressed his followers without disclosing specific details on the next moves Hezbollah could take in the Israel-Gaza war.
“Since the Iranian revolution … [Iran has] always been openly adopting and supporting resistance factions in Lebanon, Palestine and in the region. However, they do not exercise any form of authority or control over these factions or in their leadership. And what happened … proves this fact.”![]()
ik klik alleen als ik tanks en straaljagers en shit zie in de thumbnailquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had het ook niet moeten doen dus. Soms overwint mijn nieuwsgierigheid het helaas.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je bent ook wel echt simpel als je denkt dat er geen gewonden/doden vallen van een raketinslag in een belegerde stad die weigerde te evacueren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn misschien wel acteurs volgens sommige users hier
trap er niet in100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
je zei net dat je geen gewonde zag dus dacht zoek het even voor je opquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt simpel als je denkt dat er geen gewonden/doden vallen van een raketinslag in een belegerde stad die weigerde te evacueren.![]()
Op zoek naar rondslingerende wapens op de foto’s. Heb wel stenen gevonden en derhalve terechte aanslag.![]()
Nee, ik zei geen dode patienten of medewerkers.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zei net dat je geen gewonde zag dus dacht zoek het even voor je op100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel nieuwe patinten. Dat wel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zei geen dode patienten of medewerkers.![]()
nou nu heb je dode mensen gezien tenzij het acteurs zijn of AIquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zei geen dode patienten of medewerkers.![]()
er hoeft helemaal geen wapen te zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Misschien zag Isral in dat dode paard een wapen?
voor mijn part gebruiken ze het als kadiwagen voor de jongens ... als het geen medische taak is dan is het geen beschermd voertuigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)li-soldier-tells-all
What’s Israel’s Hannibal Directive? A former IDF soldier tells all
The controversial policy to avoid the capture of Israeli soldiers isn’t formally in place now. But echoes persist in the war in Gaza, say some analysts.![]()
Zo werkt het recht niet, met deze redenatie kun je elke ambulance ter wereld opblazen en beweren dat er kroketten mee werden vervoerd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
er hoeft helemaal geen wapen te zijn
voor mijn part gebruiken ze het als kadiwagen voor de jongens ... als het geen medische taak is dan is het geen beschermd voertuig![]()
Stuur jij even oom agent naar die militairen, gaan wij weer verder met praten over patat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt het recht niet, met deze redenatie kun je elke ambulance ter wereld opblazen en beweren dat er kroketten mee werden vervoerd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt het recht niet, met deze redenatie kun je elke ambulance ter wereld opblazen en beweren dat er kroketten mee werden vervoerd.
als je geluk hebt klopt het nog ook, anders is het een oorlogsmisdaadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als het groentekroketten zijn vind ik dat wel terecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt het recht niet, met deze redenatie kun je elke ambulance ter wereld opblazen en beweren dat er kroketten mee werden vervoerd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En als je pech hebt keert de hele wereld zich tegen je.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ook
als je geluk hebt klopt het nog ook, anders is het een oorlogsmisdaad![]()
ja maar dan ben je een jodenhater en doen ze een jodenster opquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je pech hebt keert de hele wereld zich tegen je.![]()
ja het zijn moeilijke keuzesquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je pech hebt keert de hele wereld zich tegen je.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hou maar weer op hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan ben je een jodenhater en doen ze een jodenster op![]()
Interessante comments:
https://www.reddit.com/r/(...)c_hamas_attacks_but/
Nasrallah on the abduction of soldiers that sparked the 2006 war:
"We did not think, even one percent, that the capture would lead to a war at this time and of this magnitude," Hassan Nasrallah, the cleric who leads Hizbullah, told Lebanon's New TV channel. "You ask me, if I had known on July 11 ... that the operation would lead to such a war, would I do it? I say no, absolutely not."
Seems like he’s in no rush to renew the experience…
====================
It's also a terrible time from his perspective to start a war. Israel is mega alert, lots of army presence, all civilians evacuated, two US fleets on his back.![]()
Militaire macht kan dus wel degelijk verdere escalaties voorkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Interessante comments:
https://www.reddit.com/r/(...)c_hamas_attacks_but/
Nasrallah on the abduction of soldiers that sparked the 2006 war:
"We did not think, even one percent, that the capture would lead to a war at this time and of this magnitude," Hassan Nasrallah, the cleric who leads Hizbullah, told Lebanon's New TV channel. "You ask me, if I had known on July 11 ... that the operation would lead to such a war, would I do it? I say no, absolutely not."
Seems like he’s in no rush to renew the experience…
====================
It's also a terrible time from his perspective to start a war. Israel is mega alert, lots of army presence, all civilians evacuated, two US fleets on his back.![]()
nou kritiek op israel en het is al snel vanwege antisemitisme.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als kritiek van dit niveau is, snap ik dat wel.
Ga je toch niet in een vergadering op wereld niveau met een jodenster op zitten![]()
De propaganda afdelingen draaien overuren. Ik denk dat we er vanuit mogen gaan dat die van Isral een stuk beter is dan die van Hamas. Ook zal die van Isral een stabielere internetverbinding hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:03 schreef bitterbal het volgende:
beide moeten ze sympathie winnen voor hun zaak![]()
ja israel heeft wel een voorsprongquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De propaganda afdelingen draaien overuren. Ik denk dat we er vanuit mogen gaan dat die van Isral een stuk beter is dan die van Hamas. Ook zal die van Isral een stabielere internetverbinding hebben![]()
![]()
Nee echt, het kritiek op Israel is keer op keer van dat gigantisch beroerde niveau dat ik dat soort acties best kan begrijpen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kritiek op israel en het is al snel vanwege antisemitisme.
Ga je toch niet in een vergadering op wereld niveau met een jodenster op zitten100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat ze zich niet aan internationale wetten houden?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee echt, het kritiek op Israel is keer op keer van dat gigantisch beroerde niveau dat ik dat soort acties best kan begrijpen.
of wat voor kritiek is van zodanig beroerd niveau?![]()
mja dat weten we dus nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ze zich niet aan internationale wetten houden?
of wat voor kritiek is van zodanig beroerd niveau?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik las baffen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Hezbollah alleen maar blaffen dus, typisch.![]()
![]()
Of dat de nederzettingen door gaan? Of dat ze zich iets meer moeten bekommeren over de burgerslachtoffers in gaza? dat ze hen geen toegang tot water mag ontzeggen of mag eisen dat een heel volk zich verplaatst.
Welk kritiek rechtvaardigde dat ze daar met die ster gingen zitten?![]()
Want als zij daar met die ster zitten ben je eigenlijk uitgeluld. Wat ga je zeggen tegen mensen die in de gaskamers zijn gestopt.![]()
die oorlogsmisdadenquote:
NSFW (maar ook weer niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden eens bekeken, het lijkt verschrikkelijk, overal bloed. Maar niemand met een wond, geen kapotte kleren, liggen in het bloed maar je ziet niet waar het vandaan komt, ook niemand die druk zet op een wond. Het paard heeft ook nergens schade behalve bloed bij het hoofd (kogel?).
Gast ongeveer aan het einde oscar waardig.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ze hebben historisch recht op de west bank en gaza en in 1967 heroverd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:21 schreef bitterbal het volgende:
Of dat de nederzettingen door gaan? Of dat ze zich iets meer moeten bekommeren over de burgerslachtoffers in gaza? dat ze hen geen toegang tot water mag ontzeggen of mag eisen dat een heel volk zich verplaatst.
Welk kritiek rechtvaardigde dat ze daar met die ster gingen zitten?
En dat water rechtvaardigen ze met de gebeurtenissen van 7 okt.
Wat heb ik gewonnen?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:24 schreef Tekaschi het volgende:
NSFW (maar ook weer niet)in scene gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden eens bekeken, het lijkt verschrikkelijk, overal bloed. Maar niemand met een wond, geen kapotte kleren, liggen in het bloed maar je ziet niet waar het vandaan komt, ook niemand die druk zet op een wond. Het paard heeft ook nergens schade behalve bloed bij het hoofd (kogel?).
Gast ongeveer aan het einde wat wel lijkt te overacteren.![]()
gebruik alstjeblieft woordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die nederzettingen die er nu bij komen zijn toch illegaal?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze hebben historisch recht op de west bank en gaza en in 1967 heroverd.
En dat water rechtvaardigen ze met de gebeurtenissen van 7 okt.
Wat heb ik gewonnen?![]()
NSFW (maar ook weer niet)Dat paard is pas een goede acteur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden eens bekeken, het lijkt verschrikkelijk, overal bloed. Maar niemand met een wond, geen kapotte kleren, liggen in het bloed maar je ziet niet waar het vandaan komt, ook niemand die druk zet op een wond. Het paard heeft ook nergens schade behalve bloed bij het hoofd (kogel?).
Gast ongeveer aan het einde oscar waardig.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
NSFW (maar ook weer niet)Ja plus ook nog een paar die bij Cirque du Soleil vandaan komen en daarom lijkt het alleen maar alsof alle botten in hun lichaam gebroken zijn. Het paard is een prop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden eens bekeken, het lijkt verschrikkelijk, overal bloed. Maar niemand met een wond, geen kapotte kleren, liggen in het bloed maar je ziet niet waar het vandaan komt, ook niemand die druk zet op een wond. Het paard heeft ook nergens schade behalve bloed bij het hoofd (kogel?).
Gast ongeveer aan het einde oscar waardig.![]()
Joah, verstandige mensen zoals friet eters lokken geen oorlog uit. Wij eten friet met mosselen, friet speciaal met ketchup. Maar doen niet aan het demoniseren van patat eters. Zo zijn wij niet. Wij willen vredelievend samen een frietje kunnen eten bij een frietkraam. Samen sterk voor een betere wereld. Dat is #liefdevoorfrietquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog zo'n vogel jongens
@:loveyoulongtime heeft zijn broekje alweer uitLach met een schone bips![]()
Dat durf ik niet te zeggen, ik vertrouw Isral net zo goed niet. Maar vind het filmpje apart, het lijkt gruwelijk maar je ziet alleen bloed, geen enkele wond, en waar bloed zit op kleren nergens een gat in de kleding.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
oh maar er komt een oorlogquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah, verstandige mensen zoals friet eters lokken geen oorlog uit. Wij eten friet met mosselen, friet speciaal met ketchup. Maar doen niet aan het demoniseren van patat eters. Zo zijn wij niet. Wij willen vredelievend samen een frietje kunnen eten bij een frietkraam. Samen sterk voor een betere wereld. Dat is #liefdevoorfriet
en daarna tribunalen @un_chien_weetikveel is het aan het plannenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je ziet in begin toch dat been gebogen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, ik vertrouw Isral net zo goed niet. Maar vind het filmpje apart, het lijkt gruwelijk maar je ziet alleen bloed, geen enkele wond, en waar bloed zit op kleren nergens een gat in de kleding.![]()
.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:27 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ja plus ook nog een paar die bij Cirque du Soleil vandaan komen en daarom lijkt het alleen maar alsof alle botten in hun lichaam gebroken zijn. Het paard is een prop.
Alleen dat kind in die rode trui heeft een rare houding moet ik toegeven. Dat paard is geen prop, maar wel precies in zijn hoofd geraakt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Vergeet mij niet te redden!quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
oh maar er komt een oorlog
en daarna tribunalen @:un_chien_weetikveel is het aan het plannen![]()
Jeetje, zijn we al zo ver in dit topic ja?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, ik vertrouw Isral net zo goed niet. Maar vind het filmpje apart, het lijkt gruwelijk maar je ziet alleen bloed, geen enkele wond, en waar bloed zit op kleren nergens een gat in de kleding.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Isral vindt van niet, Isral vindt dat hun land is. Dit in tegenstelling tot nagenoeg de hele wereld, zelfs de VS is het er niet helemaal mee eens, maar Isral gaat zijn gang. Het is oneerlijk, maar er zijn wel meer gebieden in de wereld waar onrecht of groot onrecht plaatsvindt en die negeren we (of in ieder geval ikquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die nederzettingen die er nu bij komen zijn toch illegaal?)
De Golan hoogte wordt ingewikkelder maar daar snap ik al helemaal geen hol van![]()
maar goed ik ben nooit in zon situatie geweest. Die laatste man met dat bloed uit het gezicht ziet er wel echt uit?![]()
ja boeiend, Israel heeft al toegegeven die voertuigen te hebben beschoten ... ik ga er vanuit dat dat doden en gewonden heeft veroorzaakt
waar hebben we het dan nog over?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat we niet blind alle beelden en berichten geloven?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje, zijn we al zo ver in dit topic ja?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
als ik de kelder leegruim mogen jij en capricia gewoon bij mijquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vergeet mij niet te redden!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat mensen die patat anders noemen er gigantisch naast zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
ja boeiend, Israel heeft al toegegeven die voertuigen te hebben beschoten ... ik ga er vanuit dat dat doden en gewonden heeft veroorzaakt
waar hebben we het dan nog over?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ja maar wat nou als irael verkeerd zit in wat zij vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Isral vindt van niet, Isral vindt dat hun land is. Dit in tegenstelling tot nagenoeg de hele wereld, zelfs de VS is het er niet helemaal mee eens, maar Isral gaat zijn gang. Het is oneerlijk, maar er zijn wel meer gebieden in de wereld waar onrecht of groot onrecht plaatsvindt en die negeren we (of in ieder geval ik)
De Golan hoogte wordt ingewikkelder maar daar snap ik al helemaal geen hol van
ik vind dat israel vrij matig kritiek krijgt eigenlijk in de wereld dus vandaar ben ik benieuwd welk beroerd kritiek @Nattekat dan bedoeld dat rechtvaardigt dat ze met een gele ster op gaan zitten.
Want het is echt onwijs vals dat ze dat doen.![]()
slot aan de buitenkant van de deur of niet un_chien_weetikhet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou dat mensen twijfelen aan slachtoffers aan palestijnse kantquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
waar hebben we het dan nog over?![]()
![]()
Nee dat we minutieus foto’s gaan bestuderen om iets in je eigen narratief te kunnen plaatsen, niet geschroomd door een gebrek aan kennis.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat we niet blind alle beelden en berichten geloven?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat heb je in je kelder?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik de kelder leegruim mogen jij en capricia gewoon bij mij“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Top! Bedankt manquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik de kelder leegruim mogen jij en capricia gewoon bij mij![]()
![]()
ja das wel gekquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat mensen twijfelen aan slachtoffers aan palestijnse kantOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
waar hebben we het dan nog over?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze krijgen inderdaad matig kritiek wanneer je alleen Fok volgt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat nou als irael verkeerd zit in wat zij vinden?
ik vind dat israel vrij matig kritiek krijgt eigenlijk in de wereld dus vandaar ben ik benieuwd welk beroerd kritiek @:nattekat dan bedoeld dat rechtvaardigt dat ze met een gele ster op gaan zitten.
Want het is echt onwijs vals dat ze dat doen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wel vreemd. Het ene moment wordt een hele flat opgeblazen omdat er iets van Hamas zou zijn en komen er tientallen burgers bij om en nu als ze een goed zichtbare ambulance moeten uitschakelen krijgen ze de deur niet eens beschadigd.quote:![]()
![]()
bedoel officieel kritiek he, van wereldleiders. Niet van tuig op straat of onlinequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze krijgen inderdaad matig kritiek wanneer je alleen Fok volgt.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I don't care, wij zullen iedereen friet geven met genoeg bier! Winter isn't coming yet!quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
oh maar er komt een oorlog
en daarna tribunalen @:un_chien_weetikveel is het aan het plannenLach met een schone bips![]()
Jij bent niet meer te redden poepiequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vergeet mij niet te redden!
Lach met een schone bips![]()
Daarom kwam jij niet in mijn droom voor toen de rest mij hier kwam redden uit een hamastunnel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent niet meer te redden poepie![]()
Blind geloven is onthoofde babies zonder foto’s. Deze video toont nogal duidelijk een boel gedeformeerde mensen en gezichten waaruit duidelijk het leven al is vertrokken. Pas overledenen hebben een bepaald gezicht en deze video is daar vol mee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat we niet blind alle beelden en berichten geloven?![]()
Israel volgt een duidelijk plan waarin ze geleerd hebben van alle fouten die ze in 2014 hebben gemaakt:
https://www.middleeasteye(...)d-repeating-mistakes
An Israeli source familiar with the situation told Middle East Eye that the first of the two objectives of the ground operation’s initial phase had been achieved.
These were the creation of buffer zones in areas where the risk of coming under attack is low, as well as the establishment of bases to support further operations.
"The first objective has been realised. We now have bases along the strip that can support our operational areas. This establishing of bases took place in relatively safe areas in the north and east of the strip," the Israeli source said.
The second stage of the ground offensive will be to connect the pockets of Israeli control, impose a total siege on Gaza City, and slowly extend Israeli-held territory, he added.
So far, Israeli troops have pushed into Gaza from the east along the Johr al-Dik axis, cutting northern Gaza - including Gaza City - off from the enclave’s south and severing the main Salah al-Din and al-Rasheed roads that Palestinians have been using to flee south.
They are also advancing along the coast southwards on the Beit Lahia axis, almost reaching the outskirts of Gaza City.
Limited advances have also been made around Beit Hanoun in the northeast.
"Operationally, the army is advancing on three lines, countering terrorist attacks in the planned direction so far. The convergence of two of these lines is enough to trap terrorist targets in a specific area, allowing the operation to move towards more precise targets," the Israeli source said.
Previous lessons
Turkish security sources that are closely following the war in Gaza said that it appears Israel has learned a lot from past ground offensives in the enclave, and were now following a carefully planned roadmap.
"Israel's Operation Iron Swords is like a copy of operations in 2009 and 2014, but they avoid repeating the mistakes they made in the past," a Turkish source told MEE, speaking anonymously due to restrictions on speaking to the press.
The source added that Israel is moving slowly to avoid serious trouble, which indicates a certain tactical pattern.
In 2009's Operation Cast Lead, 13 Israeli soldiers were killed as the military moved into densely populated areas. Similarly, in 2014's Operation Protective Edge, 66 Israeli soldiers were killed during operations in residential areas.
According to the Turkish source, Israel was not ready for such an operation and has so far only moved into open areas and the urban communities overlooking them.
“A repetitive pattern has emerged to avoid mistakes. The Palestinians may have also realised this,” he said.
“The Israeli army enters the area, identifies enemy firing positions and targets, and quickly withdraws. Next, air strikes follow. Then, the armored troops and infantry advance. This model will not work as they move into the cities."
The last time Israel staged a ground offensive in Gaza was in 2014, which was known as Operation Protective Edge and lasted for three weeks.
Rich Outzen, a retired US colonel, said that in this operation Israel was unable to penetrate the tunnel system and the main areas used by Hamas and other groups.
Outzen described today’s Operation Iron Swords as more comprehensive than in 2014, with more extensive joint maneuvering between forces.
"[They are] more focused on the tunnel network itself, with [the] apparent intention to go into the heart of Gaza City and stay long enough to render the tunnels unusable,” he told MEE.
“It is not wrong to consider this a siege of sorts, as opposed to what amounted to punitive raids in 2014."
Lees verder: https://www.middleeasteye(...)d-repeating-mistakes![]()
Tunnels zijn koud en ik haat kou..quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom kwam jij niet in mijn droom voor toen de rest mij hier kwam redden uit een hamastunnel.Lach met een schone bips![]()
zeg dat dan gelijkquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar draait toch alles om? De rest is bijzaak....
Lijkt mij verstandig om zelf een beeld te vormen van de situatie icm met de berichten uit beide kanten. Zo viel mij net ook op dat er veel doden/gewonden liggen van die raketaanval maar je ziet geen uitgebrande ambulance, en het overgrote deel van de auto's lijkt onbeschadigd, zelfs zijn de ramen nog intact terwijl er tientallen gewonden/doden naast liggen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat we minutieus foto’s gaan bestuderen om iets in je eigen narratief te kunnen plaatsen, niet geschroomd door een gebrek aan kennis.
Zou Hamas in staat zijn een propaganda filmpje te maken, wat niets met de aanslag te maken heeft, waar ze wat "acteurs" plaatsen, veel bloed, en hier een daar een dood kind vers uit het mortuarium? Ik weet het niet, de propaganda heeft immers flink effect en is momenteel hun grootste wapen om Isral onder druk te zetten.
Heeft Isral een ambulance gebombardeerd, ja, ze geven het immers zelf toe, maar zijn dit beelden van een bomaanslag op een ambulance, ik twijfel. Dit was de verklaring van Hamas:Ook al zoiets raars, hoe dachten ze door die Isralische linies te komen.quote:Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Weet niet of dit al was gepost, vond het wel een aardige samenvatting (en mogelijke oplossing)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ze zeiden dat ze de stoet hadden aangemeld bij het rode kruisquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig om zelf een beeld te vormen van de situatie icm met de berichten uit beide kanten. Zo viel mij net ook op dat er veel doden/gewonden liggen van die raketaanval maar je ziet geen uitgebrande ambulance, en het overgrote deel van de auto's lijkt onbeschadigd, zelfs zijn de ramen nog terwijl er tientallen gewonden/doden naast liggen.
Zou Hamas in staat zijn een propaganda filmpje te maken, wat niets met de aanslag te maken heeft, waar ze wat "acteurs" plaatsen, veel bloed, en hier een daar een dood kind vers uit het mortuarium? Ik weet het niet, de propaganda heeft immers flink effect en is momenteel hun grootste wapen om Isral onder druk te zetten.
Heeft Isral een ambulance gebombardeerd, ja, ze geven het immers zelf toe, maar zijn dit beelden van een bomaanslag op een ambulance, ik twijfel. Dit was de verklaring van Hamas:
[..]
Ook al zoiets raars, hoe dachten ze door die Isralische linies te komen.![]()
Ik zou wat anders gaan doen als je op die manier foto’s van zwaargewonden gaat analyseren, maar hey, daar is iedereen waarschijnlijk anders in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig om zelf een beeld te vormen van de situatie icm met de berichten uit beide kanten. Zo viel mij net ook op dat er veel doden/gewonden liggen van die raketaanval maar je ziet geen uitgebrande ambulance, en het overgrote deel van de auto's lijkt onbeschadigd, zelfs zijn de ramen nog terwijl er tientallen gewonden/doden naast liggen.
Heeft Isral een ambulance gebombardeerd, ja, ze geven het immers zelf toe, maar zijn dit beelden van een bomaanslag op een ambulance, ik twijfel. Dit was de verklaring van Hamas:
[..]
Ook al zoiets raars, hoe dachten ze door die Isralische linies te komen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt me best een gezonde conclusie die jij hier trekt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou wat anders gaan doen als je op die manier foto’s van zwaargewonden gaat analyseren, maar hey, daar is iedereen waarschijnlijk anders in.Lach met een schone bips![]()
Dan kan de bevestiging van het Rode Kruis meehelpen om te bewijzen of er een echte oorlogsdaad is gepleegd. Hebben ze dit inmiddels ook al bevestigd, het Rode Kruis dan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat ze de stoet hadden aangemeld bij het rode kruis3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
voor zover ik weet is daar alleen dit over te vindenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan kan de bevestiging van het Rode Kruis meehelpen om te bewijzen of er een echte oorlogsdaad is gepleegd. Hebben ze dit inmiddels ook al bevestigd, het Rode Kruis dan?
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond. Het spreekt van tientallen slachtoffers. Het ambulancekonvooi was bij het Rode Kruis aangemeld.
maar ik lees eigenlijk alleen de nos. Maar goed zelfs al zou dat rode kruis het bevestigen zal dat ook wel weer in twijfel getrokken worden.![]()
Doe ik ook niet bij extreme beelden, zodra ik weggeblazen ledematen zie, ingewanden of open wonden dan kijk ik meteen weg, wat liters bloed schrikken mij niet af.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou wat anders gaan doen als je op die manier foto’s van zwaargewonden gaat analyseren, maar hey, daar is iedereen waarschijnlijk anders in.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
ik zag net op twitter een filmpje waar iemand alleen nog maar organen aan het scheppen was met de tekst dat dat een school was geweestquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet bij extreme beelden, zodra ik weggeblazen ledematen zie, ingewanden of open wonden dan kijk ik meteen weg, wat liters bloed schrikken mij niet af.![]()
Filmpje van die aanslag op de ambulance van jullie favoriete Palestijnse blogger.
Een paar gebroken benen zijn te zien, een man waar bloed uit de neus borrelt, een dood kind.
Het kan natuurlijk wel dat er een paar extra mensen tussen zijn gaan liggen als slachtoffer.![]()
Maar je ziet al die auto’s zonder ramen niet nee? Vreemd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet bij extreme beelden, zodra ik weggeblazen ledematen zie, ingewanden of open wonden dan kijk ik meteen weg, wat liters bloed schrikken mij niet af.![]()
die gozer is wel echt het enige lichtpunt in deze hele bullshitquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Filmpje van die aanslag op de ambulance van jullie favoriete Palestijnse blogger.
Een paar gebroken benen zijn te zien, een man waar bloed uit de neus borrelt, een dood kind.
Het kan natuurlijk wel dat er een paar extra mensen tussen zijn gaan liggen als slachtoffer.
[ twitter ]
what will he do nextOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ghehehequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook berichten dat Hamas bij Rusland heeft geklaagd dat Teheran hen voor de bus heeft gegooid.![]()
0.47, die gast in dat blauwe tshirt mankeert helemaal niets lijkt hetquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Het kan natuurlijk wel dat er een paar extra mensen tussen zijn gaan liggen als slachtoffer.
[ twitter ]![]()
Hou eens opquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
0.47, die gast in dat blauwe tshirt mankeert helemaal niets lijkt het
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die inderdaad. Lijkt te liggen bovenop een uitgelopen bloedplas van gewonden naast hem.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
0.47, die gast in dat blauwe tshirt mankeert helemaal niets lijkt het![]()
Met vrienden als Amerika die Isral nu zeggen om gevechtspauzes te houden, zijn er geen andere vijanden meer nodig dan Useful Idiots die meehelpen..
Ik kan mij nog 9/11 herinneren waar Amerika op geen enkele wijze plannen had om ruimte te gaan bieden voor pauzes in haar "hunt them down". Inmiddels lijkt de aanslag van 7/10 er "internationaal" er weinig meer toe te doen.En dan niet onmiddellijk (door/be)denken & toevoegen dat dit - hoe triest ook - bespelen van emoties juist de strategie is van een Hamas die bij mijn weten nog steeds gegijzelden heeft/gebruikt als onderhandelingsmiddel. Hamas kan simpel voorkomen dat er nog bommen en granaten vallen door af te zien van hun terreur, gegijzelden vrij te laten en zich over te geven voor berechting.quote:bron: nos
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Blinken arriveerde vanochtend vroeg in Isral. Het was zijn derde bezoek in vier weken. Tegen verslaggevers zei Blinken: "Als ik een Palestijns kind zie, een jongen, een meisje, dat uit het puin van een ingestort gebouw getrokken wordt, voelt dat als net zo'n stomp in mijn maag als wanneer het gaat om een kind in Isral of ergens anders. Dus dit is iets waar we op zullen moeten reageren, en dat zullen we doen."
Best lastig idd om vanuit een verschillende perceptie een geheel ander perspectief als proportioneel doel te zien bereiken.
Wat Isral in haar omtrekkende beweging wel kan doen, zijn de "vluchtende" burgers gecontroleerd uit het noorden door te laten naar het zuiden. dat vele honderdduizenden geen gelegenheid zagen om te vertrekken is sws gespeeld tragedie.
Los daarvan doorgaan met aanvallen van terreurhaarden en hun (zich verplaatsende) leiders die zich onder bevolking mengen. Zaak voor dekkingzoekende burgers om daar dan zover mogelijk uit te buurt te gaan (ver)blijven."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik begin langzaam een fan aan het worden. Ik hoop dat hij in zijn vrije tijd veel aandacht besteedt aan het leren van Engels op Duolingo, want na deze oorlog staat hem een drukke tijd in Amerika te wachten bij allerlei talkshows en wellicht zelfs filmsquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]![]()
Russian aidquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
De hulpgoederen die nu binnenkomen is oud voer dat al minstens een jaar expired is
[ twitter ]
je mag blij zijn dat er uberhaupt wat in zit
Het goeie voer heeft Noord Korea naar Rusland gestuurd...quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
De hulpgoederen die nu binnenkomen is oud voer dat al minstens een jaar expired is
[ twitter ]
Er wordt daar natuurlijk al een tijdje gebombardeerd, dus niet raar dat er genoeg beschadigde auto's zijn. Maar van een aantal wat ramen kapot en ze hebben wat deuken, genoeg auto's die al voor de oorlog zo uitzagen. Maar er staan ook auto's die niet beschadigd zijn en toch liggen de "lijken" er tegenaan. Deze beelden kloppen niet vergeleken met andere beelden van raketinslagen wat ik heb gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:48 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Maar je ziet al die auto’s zonder ramen niet nee? Vreemd.
Isral vernietigd een ambulance en geeft het toe. Hamas kan zich geen mooiere propaganda wensen, ze hoeven alleen nog maar beelden te tonen bij de verklaring van Isral.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Welke afdeling, die in Zwetserland of bij de halve maan van Hamas.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat ze de stoet hadden aangemeld bij het rode kruis"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Hij is moe. Mag hij toch helemaal zelf weten waar die gaat liggen. Kom op zeg laat hem met rustquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
0.47, die gast in dat blauwe tshirt mankeert helemaal niets lijkt het![]()
Dat is nog prima te eten. Beetje ondankbaar volk. Dacht dat ze zo honger hadden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Als het een jaar houdbaar is dan kun je het ook wel nog een jaar bewaren.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
Lijken op straat in Gaza![]()
Dat is dan beter dan wat Rusland haar eigen kanonnenvoer geeft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
kan prima interne verwondingen hebben van de schokgolf die erbij komtquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is moe. Mag hij toch helemaal zelf weten waar die gaat liggen. Kom op zeg laat hem met rust
onmogelijk te zeggen of hij wel of niet iets heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat, of hij kan een politieke carrire bij BIJ1 beginnen (als ze nog bestaan over een paar weken).quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begin langzaam een fan aan het worden. Ik hoop dat hij in zijn vrije tijd veel aandacht besteedt aan het leren van Engels op Duolingo, want na deze oorlog staat hem een drukke tijd in Amerika te wachten bij allerlei talkshows en wellicht zelfs films![]()
@sp3c ik ga ff wat te vreten halen, heb vanavond niks op nog. Patatje speciaal voor jou? En Frietje mayo voor mij?
Goh weer een probleem opgelost.. Oh en heb bier
Kaassouffl voor mij graag! en bierquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:sp3c ik ga ff wat te vreten halen, heb vanavond niks op nog. Patatje speciaal voor jou? En Frietje mayo voor mij?
Goh weer een probleem opgelost.. Oh en heb bier![]()
patat speciaal voor mij en een patat met voor jouquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:sp3c ik ga ff wat te vreten halen, heb vanavond niks op nog. Patatje speciaal voor jou? En Frietje mayo voor mij?
Goh weer een probleem opgelost.. Oh en heb bier
ik waarschuw echt nog maar 2 of 3 keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Man man man. Wat een shitzooi.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]![]()
Je vergeet dat waarschuwingen averechts werken bij mij? Maar ook ff Gen V nieuwe episode kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
patat speciaal voor mij en een patat met voor jou
ik waarschuw echt nog maar 2 of 3 keer
Das wel een beetje een girly snack. Maar ok, ik wil niet discrimineren. Neem ik mee, light bier voor jou dus ook?quote:Lach met een schone bips![]()
Doe maar een Bud Lightquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel een beetje een girly snack. Maar ok, ik wil niet discrimineren. Neem ik mee, light bier voor jou dus ook?![]()
![]()
DIT ZIJN BELOFTES VRIEND!quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je vergeet dat waarschuwingen averechts werken bij mij? Maar ook ff Gen V nieuwe episode kijken
denk je dat we bang zijn voor oorlog?
we smachten ernaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vroeger gaven we zo iemand gewoon een br33zer en dan snaptie hij wel dat hij niet welkom wasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
DIT ZIJN BELOFTES VRIEND!
denk je dat we bang zijn voor oorlog?
we smachten ernaar!Ik lach me rot om Gen V... Heeft wel wat van the peacemaker.. Niet teveel woke crap maar redelijk lomp wel. Ik hou er wel van. Hoewel het woke er wel inzit gebruiken ze het ook leuk voor de serie zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
MAAR IS HET WAT OF NIET????
lummelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijden veranderen, geef hem een breezer en hij is als een tijger niet te temmen..... Arrrghhh zou niet moeten kunnenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:09 schreef sp3c het volgende:
vroeger gaven we zo iemand gewoon een br33zer en dan snaptie hij wel dat hij niet welkom wasLach met een schone bips![]()
Lol, weer die gozer. Dat was toch een acteur?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Filmpje van die aanslag op de ambulance van jullie favoriete Palestijnse blogger.![]()
picsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat lijkt me welquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lol, weer die gozer. Dat was toch een acteur?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 3 november 2023 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk maarIs wel leuk
Niet zo drammen joh, je lijkt mijn zusje wel.
![]()
Volgens mij gaan we erg offtopic.![]()
weet je nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is te oud voor jou man, maar ze dramt wel veel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Helemaal te oud voor jou met je Bud Light.....quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Pics van je zusje![]()
Volgens mij gaan we erg offtopic.Lach met een schone bips![]()
qarrand mag ook gewoon bij mij en die is 180Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://twitter.com/i24NEWS_EN/status/1720548029424345153
Kan het vreemd genoeg niet embedden maar de laatste 10 seconden zijn wel interessant: het hangt van Israel af of er een oorlog komt en het gaat escaleren.
De boodschap is dus dat Hezbollah zich er niet mee gaat bemoeien tenzij Israel hun aanvalt wat natuurlijk niet gaat gebeuren.![]()
Isniequote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een onzinnig geouwehoer in dit topicLach met een schone bips![]()
ja de israeli's moeten niet zo treuzelenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een onzinnig geouwehoer in dit topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das jonger, pics?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij een drammer wil... Is ook al 38 ofzo...![]()
Mods, ex Mods, Users.... We all human.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
De helft dit topic bestaat ondertussen uit melige onderonsjes tussen mods en ex-mods.Lach met een schone bips![]()
jonger dan mij iigquote:
picsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ouder dan heeft ze geen interesse, tenzij je goud op de bank hebt en een Lambo rijdt.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja. Echt super irritantquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
De helft dit topic bestaat ondertussen uit melige onderonsjes tussen mods en ex-mods.![]()
Sorry![]()
![]()
Weg nu, hier gaat het om mijn eigen vlees en bloed. Dit is familie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. Echt super irritant![]()
SorryLach met een schone bips![]()
potver wat een sletquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ouder dan heeft ze geen interesse, tenzij je goud op de bank hebt en een Lambo rijdt.
pics?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nicequote:Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik slide ze in je DM als eckte pro...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ligt aan de foto'squote:Op vrijdag 3 november 2023 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen wel ff braggen over die zussie right?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon bek houwuh.... Jij bent nie blauw, dus geef ik die piccies nie gauw.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]![]()
Jullie passen goed met elkaar met die 'Geef me die goud!!!'Lach met een schone bips![]()
als het interessant is altijdquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
Heeft geen zin om iets inhoudelijks te plaatsen rond deze tijd he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is chanantquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
Genant hoe jullie gewoon asociaal doorgaan ook nogLach met een schone bips![]()
Heel de dag al nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
Heeft geen zin om iets inhoudelijks te plaatsen rond deze tijd he?![]()
![]()
Na de "aanslag" op het ziekenhuis, waarbij "500" doden gevallen zijn, stonden ook 3 mannen in schone operatie kleren tussen zo'n 100 in lakens verpakte kinderlijkes op elkaar gestapeld. Op hun knien voor hun 3 "vaders en "hun" dood kind in de armen enkele uren na de "aanslag". Heb ook al filmpjes zien langskomen hoe ze make-up opkrijgen gedaan en vervolgens foto's werden gemaakt van "dode" Palestijnen tussen de ingestorte huizen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:36 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Blind geloven is onthoofde babies zonder foto’s. Deze video toont nogal duidelijk een boel gedeformeerde mensen en gezichten waaruit duidelijk het leven al is vertrokken. Pas overledenen hebben een bepaald gezicht en deze video is daar vol mee.
Die onthoofde baby's zijn door velen onafhankelijke journalisten die de beelden hebben mogen inzien bevestigd.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
https://twitter.com/11Knuk123/status/1720551017991770350
Footage of the first moments when the IDF and police managed to get to Nova festival.
Very hard scenes its was just slaughter dozens of gunned down civilians everywhere and its just small portion most of the bodies were found in the fields outside the party area.
*Very graphic.![]()
Artikel van Axios vond ik ook wel interessantquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Steve heeft altijd genoeg nieuwtjes![]()
![]()
En het verhaal dat Isralirs Palestijnse burgers tagged alsof het vee is lijkt mij ook wel nieuwswaardig. Of is dit propaganda? Gaat wel massaal rond.quote:![]()
Wat zien we hier?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Artikel van Axios vond ik ook wel interessant
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb zo mijn twijfels over sp3c.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mods, ex Mods, Users.... We all human.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vreselijk😥quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Footage of the first moments when the IDF and police managed to get to Nova festival.
Very hard scenes its was just slaughter dozens of gunned down civilians everywhere and its just small portion most of the bodies were found in the fields outside the party area.
*Very graphic.![]()
Dan ben ik inmiddels bejaard.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij een drammer wil... Is ook al 38 ofzo...´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ik ook met mijn 48 jaarquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan ben ik inmiddels bejaard.![]()
![]()
teringquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
*Very graphic.
Het heeft toch wat weerzinwekkends om dit soort beelden op een festivalterrein te zien.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja he, trek dat heel slecht en dan heb ik filmpje nieteens afgekekenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft toch wat weerzinwekkends om dit soort beelden op een festivalterrein te zien.![]()
ga je nog een nieuwe maken of hoe zit hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: