quote:Op maandag 6 november 2023 06:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Geen idee waar je cursus hebt maar goed gedaan.
Wij zijn "onderweg" naar Schiphol. Avliegt straks naar Litouwen, die gaat meedoen met een internationale bakwedstrijd. We reden de A4 op en stonden meteen muurvast. 2 ongelukken gebeurd.
Uiteindelijk reed het ineens door en was ze 15 minuten "te laat".quote:Op maandag 6 november 2023 07:48 schreef BE het volgende:
[..]Oi!
Fingers crossed
Ik zit in Hoog Soeren, cursus is in Wilp. Dus ik had daar geen last van gehad, maar toch.
Ook in de buurt!quote:Op maandag 6 november 2023 07:48 schreef BE het volgende:
[..]Oi!
Fingers crossed
Ik zit in Hoog Soeren, cursus is in Wilp. Dus ik had daar geen last van gehad, maar toch.
Oh dit gevoel herken ik heel goed. Heb dat altijd als ik er rondloop. Ik probeer dan ook te denken dat het leven van dat dier zonder de dierentuin misschien nog wel slechter zou zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 21:45 schreef Lemijn het volgende:
Wij gaan zelden naar de dierentuin. Vind er geen klap aan. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de dierentuin denk ik. Het staat me zo tegen. En ik weet dat zin een dierentuin allemaal goeie dingen doen en dat ze van het geld dat ze verdienen vast nuttig onderzoek doen en bijna uitgestorven dieren opkweken en bla bla bla... maar ik wordt er nooit gelukkig van om die dieren zo totaal op een verkeerde plaats te zien.
Ik vind het ook enorm verschillen per dierentuin. Bij Gaia hebben ze bijvoorbeeld echt fijn veel ruimte en ook wildlands vond ik wat dat betreft prettig. Maar van Blijdorp werd ik bijvoorbeeld echt heel ongelukkig...quote:Op maandag 6 november 2023 09:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh dit gevoel herken ik heel goed. Heb dat altijd als ik er rondloop. Ik probeer dan ook te denken dat het leven van dat dier zonder de dierentuin misschien nog wel slechter zou zijn.
Ik word ook altijd verdrietig van zo'n leeuw die daar rond slentert, of een grote uil die onder zo'n net leeft. Een dierentuin blijft niet de meest ideale oplossing voor deze beesten. Maar van alle opties misschien niet de slechtste.
Ik vond Gaia zo leuk!!!quote:Op maandag 6 november 2023 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook enorm verschillen per dierentuin. Bij Gaia hebben ze bijvoorbeeld echt fijn veel ruimte en ook wildlands vond ik wat dat betreft prettig. Maar van Blijdorp werd ik bijvoorbeeld echt heel ongelukkig...
Ik vond Wildlands verder ook niks hoor, maar de ruimte die de leeuwen daar hebben bijvoorbeeld is wel top. Maar die attracties hoeven (muv het bootje bij de olifanten) van mij ook niet.quote:Op maandag 6 november 2023 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond Gaia zo leuk!!!
Een soort van mix tussen Dierenpark Amersfoort en de Apenheul, ik was er nog nooit geweest maar het voelde gelijk allemaal vertrouwd.
Artis heeft bijvoorbeeld ook niet, dat vrije gevoel.
Wildlands vond ik helemaal niets, geen dierenpark, geen pretpark, maar allebei een beetje willen zijn, z'n geld niet waard iig.
Hoewel dat vlak na de opening wad, misschien is het inmiddels beter.
Dierenpark Emmen vond ik wel
Dat heb ik ook bij het Dolfinarium. Daar ga ik echt niet meer naartoe.quote:Op maandag 6 november 2023 10:24 schreef trui het volgende:
Ik heb hetzelfde als Lemijn, vind het over het algemeen eigenlijk gewoon niet meer kunnen, die dieren in kooien, alleen maar voor ons vermaak. Al ben ik er ook heus wel geweest met onze kinderen en hebben we er toen ook wel van genoten. Maar 't idee staat me steeds meer tegen.
Je hebt wel grote verschillen in safari's en natuurparken. Toen ik nog jong, naief en vrij wereldvreemd was, ben ik in Zuid Afrika met cheeta's op de foto gegaan en heb op een olifant gezeten in Thailand.quote:Op maandag 6 november 2023 11:15 schreef trui het volgende:
Zo hebben wij 2 axolotls als 'huisdieren'. Best een aardig groot aquarium, maar ik vind 't eigenlijk zo zielig, wat voor leven hebben die beestjes nou? En 't vraagt nog best wat qua verzorging, dus ik zou 't mensen niet aanraden hoor.
(Maar mocht B ze een keer willen komen bekijken, al zijn het natuurlijk geen reptielen maar amfibieën), dan is hij van harte welkom hoor, Exode.
En ja, bij die safari's heb ik ook altijd heel dubbele gevoelens. Al snap ik goed dat als je er bent, het heel verleidelijk is om wel zo'n safari te maken.
Ik zou nooit meer rustig op de bank zitten, maar continu gaan checken of het terrarium wel goed dicht is, die slang er nog ligt, m'n kind 'm niet mee naar bed genomen heeft.... brrrrt!quote:Op maandag 6 november 2023 13:31 schreef exode het volgende:
[..]
Je hebt wel grote verschillen in safari's en natuurparken. Toen ik nog jong, naief en vrij wereldvreemd was, ben ik in Zuid Afrika met cheeta's op de foto gegaan en heb op een olifant gezeten in Thailand.
Jaren laten maakte ik met verloofde een reis naar Zuid Afrika en Namibie en zochten het wel goed uit vooraf. Er zijn meerdere parken waar ze gewonde, verweesde dieren etc opvangen. Dan help je iig een goed doel met je geld.
Namibie is wel echt een aanrader trouwens, daar lopen stokstaartjes rond zoals hier katten rondlopen. Heel bijzonder was dat.
Als de kinderen wat ouder zijn, willen we terug.
Wat leuk, axolotls!
B zijn droom is een slang als huisdier, buiten dat we daar veel bezwaar in zijn algemeenheid tegen hebben, ben ik echt bang voor slangen.
Dat oa, beesten schijnen enorm goed in ontsnappen te zijn. Ook leuk als we op vakantie zijn, denk niet dat de buurvrouw een slang gaat verzorgen.quote:Op maandag 6 november 2023 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer rustig op de bank zitten, maar continu gaan checken of het terrarium wel goed dicht is, die slang er nog ligt, m'n kind 'm niet mee naar bed genomen heeft.... brrrrt!
Moet je ze dus wel naar het terrarium gaan brengen. Ben je nog zelf aan 't vangen.quote:Op maandag 6 november 2023 14:37 schreef Troel het volgende:
Er zijn reptielen die dol zijn op spinnen en vliegen en dergelijke. Zo eentje lijkt me best wel handig
Zo'n slang was natuurlijk DE oplossing geweest tegen de muizen.quote:Op maandag 6 november 2023 14:37 schreef Troel het volgende:
Er zijn reptielen die dol zijn op spinnen en vliegen en dergelijke. Zo eentje lijkt me best wel handig
Gewoon los laten lopen tochquote:Op maandag 6 november 2023 15:28 schreef trui het volgende:
[..]
Moet je ze dus wel naar het terrarium gaan brengen. Ben je nog zelf aan 't vangen.
Ik ben voor! Vorige week zondag was ik er speciaal heen gegaan voor een fokmeet die, zonder mijn weten, was afgelastquote:Op zondag 5 november 2023 20:51 schreef Bami het volgende:
Hier ook een abonnement haha. Kunnen bijna wel een dierenpark Amersfoort meet doen.
Oei dat klinkt wel erg lulligquote:Op maandag 6 november 2023 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben voor! Vorige week zondag was ik er speciaal heen gegaan voor een fokmeet die, zonder mijn weten, was afgelast![]()
Was jammer maar omdat ik een abonnement heb en we er gewoon een uitje met het gezin van hebben gemaakt was het niet heel erg. Ik kwam als verrassing dus daarom wist ik ook niet dat het niet doorgingquote:Op maandag 6 november 2023 22:36 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oei dat klinkt wel erg lullig
Het was donker dus ik weet niet precies of het een witte is die jij bedoeld, maar die van mij heeft Oranje in de naam.quote:Op maandag 6 november 2023 08:57 schreef Leandra het volgende:
Oh, je hotelomschrijving valt me tegen trouwens, tenzij er nog een ander hotel in Hoog Soeren is dan het grote witte links direct als je het dorp binnenrijdt vanaf de N-weg.
Edit, ik zie dat er meer zijn.
Dat scheelt wel dat je er geen extra kosten voor hebt gemaakt en inderdaad gewoon een leuke dag gehad hebt.quote:Op maandag 6 november 2023 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was jammer maar omdat ik een abonnement heb en we er gewoon een uitje met het gezin van hebben gemaakt was het niet heel erg. Ik kwam als verrassing dus daarom wist ik ook niet dat het niet doorging
Ha, toen waren wij er ookquote:Op maandag 6 november 2023 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben voor! Vorige week zondag was ik er speciaal heen gegaan voor een fokmeet die, zonder mijn weten, was afgelast![]()
Dat was idd degene die ik bedoelde, jammer dat het tegenviel.quote:Op maandag 6 november 2023 22:40 schreef BE het volgende:
[..]
Het was donker dus ik weet niet precies of het een witte is die jij bedoeld, maar die van mij heeft Oranje in de naam.De hal en de bar etc. ziet er allemaal keurig uit, maar de kamers vond ik wat erg sober.
Yeahhhh top!!!quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:54 schreef Quoi het volgende:
Zij met een goede uitslag groet uWe hebben er een cavaatje op gedronken. Check. En door.
Yay!quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:54 schreef Quoi het volgende:
Zij met een goede uitslag groet uWe hebben er een cavaatje op gedronken. Check. En door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |