ah zo. Ik kijk vast niet goed maar ik zie helemaal geen adres staan, alleen die hashtags.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat mij om het adres dat op instagram staat: Achterdijk 1, Utrecht. Zo lijkt het in de stad te liggen en dát klopt gewoon niet
Voor de brand was het naar mijn idee beter. Op zich wel prima eten, maar verwacht geen sterrenkwaliteitquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eens eten, ben er al zo vaak langsgereden. Hoor er wel goede verhalen over, en jij vind het blijkbaar ook goed als je er al meerdere keren bent geweest?
Helaas niet thuis, had me anders leuk geleken!quote:Op zondag 5 november 2023 09:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh dankjewel! We zitten er. Wat een leuk tentje. Als er Amersfoorters zin hebben in koffie, schuif aan.
Nee hoorquote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Woont iedereen in Amersfoort?![]()
Ik vind Vroeg trouwens leuker voor ontbijt, koffie en taart en borrel dan voor avondeten.
Vind ik ook raar klinken. Ik heb hetzelfde gevoel over The Gambia, klinkt ook niet vind ikquote:Op zondag 5 november 2023 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Misschien ben ik te jong (uit 89), maar ik had voor de oorlog juist nog nooit iemand 'de Oekraďne' horen zeggen en vind het ongelooflijk maf klinken.
En aangezien ik geen melkproducten kan eten, sla ik crompoucen even over. Tompoucen ook trouwens, tenzij ik ze zelf maak.
Op hun “startpagina” van instagram, helemaal bovenin. Misleiding is misschien ook wat te sterk uitgedrukt maar ik vond het verwarrend. Ging daardoor aan mezelf twijfelenquote:Op zondag 5 november 2023 12:58 schreef trui het volgende:
[..]
ah zo. Ik kijk vast niet goed maar ik zie helemaal geen adres staan, alleen die hashtags.
En dan nog, Bunnik kun je ook wel zien als een soort buitenwijk van Utrecht natuurlijk.
Sterrenkwaliteit is dan ook wel echt uitzonderlijkquote:Op zondag 5 november 2023 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Voor de brand was het naar mijn idee beter. Op zich wel prima eten, maar verwacht geen sterrenkwaliteit
In Amersfoort maar een paar maar inderdaad wel in de omgevingquote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind Vroeg trouwens leuker voor ontbijt, koffie en taart en borrel dan voor avondeten.
De recensies op tripadvisor zijn ook heel erg wisselend, vooral over slecht personeel. Maar dat is ook wel iets van deze tijdquote:Op zondag 5 november 2023 13:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind Vroeg eigenlijk helemaal niet zo leukmaar idd al helemaal niet voor diner. Matige kwaliteit van alles, de 2x dat ik het probeerde.
Wordt dat in de VS zo gezegd? Dan zijn mensen waarschijnlijk in de war met de rivierquote:Op zondag 5 november 2023 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik ook raar klinken. Ik heb hetzelfde gevoel over The Gambia, klinkt ook niet vind ik.
Ik had juist het idee dat iedereen in Rotterdam woondequote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
als ik via de laptop op instagram kijk staat het er niet, maar via de telefoon wel. Vreemd, inderdaad. Maar met google maps kom je met Achterdijk 1 Utrecht wel bij het juiste adres uit.quote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op hun “startpagina” van instagram, helemaal bovenin. Misleiding is misschien ook wat te sterk uitgedrukt maar ik vond het verwarrend. Ging daardoor aan mezelf twijfelen
Fryslân represent!quote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Daar zit ook nest inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat iedereen in Rotterdam woonde![]()
Amersfoorter hier
Het is blijkbaar de officiële naamquote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt dat in de VS zo gezegd? Dan zijn mensen waarschijnlijk in de war met de rivier
Ik heb sowieso een soft spot voor het noorden dus dat onthoud ik meestal welquote:Op zondag 5 november 2023 14:37 schreef Donna het volgende:
[..]Zo nu en dan komt dat wel langs idd.
Ben zelf sinds 3 jaar een import-Amersfoorter, maar ben bewust naar deze prachtige stad verhuistquote:Op zondag 5 november 2023 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar zit ook nest inderdaadvan sommigen wist ik wel dat de hier inderdaad de buurt wonen maar van een hoop anderen ook niet. Ik woon trouwens niet in A'foort maar ook niet echt ver er vandaan en ik ben er sowieso drie keer per week
Jemig wat lelijkquote:Op zondag 5 november 2023 14:35 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van sloffen, want daar gaat het hier vaak over, ik kreeg vandaag deze https://www.thenorthface.(...)3v1h?variationId=32F
Ze zijn ugly as fuck maar zó warm en comfortabel en met een stevige zool
Awhquote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een soft spot voor het noorden dus dat onthoud ik meestal wel
Jaaa haha.quote:Op zondag 5 november 2023 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit wist ik ook. En dat je ook van ‘90 bent.
Yes. Afgesproken met vrienden daar. Gezellige stadquote:Op zondag 5 november 2023 15:33 schreef Lemijn het volgende:
Even terug gelezen. Je was dus met man en kind Quoi? Fijn dat t een succes was!
Tuincentrum Eurofleur dan denk ik? Dat is Leusden.quote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Amersfoort maar een paar maar inderdaad wel in de omgeving
Ik ben al zeker 15 jaar niet in het centrum van Amersfoort geweest dus lijkt me leuk om weer eens heen te gaan! Als er een fokmeet wordt gepland ben ik van de partijWoon er nu 20 minuten vandaan en ben al regelmatig in de dierentuin geweest en het tuincentrum maar gek genoeg nog nooit de stad in
Ja hč?quote:Op zondag 5 november 2023 15:29 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jemig wat lelijkmaar dan moeten ze dus wel héél hemels zitten als je ze toch durft aan te prijzen.
Mag ik weten waar je werkt?
Grappig, ik ben er 3½ jaar weg... wel opgegroeid (lagere school tijd in Leusden, toen naar Amersfoort verhuisd, toen mijn oudste 6 was naar de Veluwe (1998) en in 2013 weer terug naar Amersfoort, maar na 15 jaar Schubbekutteveen op de Veluwe trok ik de stad niet meer, en dan woonden wij nota bene vrij leuk zeg maar).quote:Op zondag 5 november 2023 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben zelf sinds 3 jaar een import-Amersfoorter, maar ben bewust naar deze prachtige stad verhuist
Kan, aan de Hugo de Groot laan, dat is volgens mij ook een referentie in Oogappels, want daar gaan de pubers naar het Hugo de Groot College.quote:Op zondag 5 november 2023 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had een paar klasgenootjes die vanuit ons dorp naar de middelbare school gingen in Amersfoort (Amersfoortse Berg?). Dat is hoe ver mijn connectie met Amersfoort reikt.
Als je het tuincentrum in Amersfoort matig vindt dan moet ik duidelijk eens naar Eurofleurquote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuincentrum Eurofleur dan denk ik? Dat is Leusden.
In Amersfoort zelf heb je alleen een matige Intratuin.
Eurofleur daarentegen... dat is hier geen bankpas meenemen als de kerstshow is
Leuk is die hč? Wij hebben een jaarabonnement, lekker regelmatig diertjes kijken. Goed te belopen allemaal dus dat is fijnquote:Op zondag 5 november 2023 15:18 schreef Quoi het volgende:
We gingen op de terugweg spontaan langs de dierentuin. Ook die: wow, wát een leuke![]()
Nu dan toch maar naar huis, want etentje vanavond. Een bomvol weekend. Lekker gedoseerd weer
Nee echt de Intratuin. Vond die niet matig trouwens, moest dingen hebben voor in de moestuin en daar hadden ze een groot assortiment. Stukken beter dan de Welkoop die in de buurt zit, daar was in september al het hele moestuin assortiment opgeborgenquote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuincentrum Eurofleur dan denk ik? Dat is Leusden.
In Amersfoort zelf heb je alleen een matige Intratuin.
Eurofleur daarentegen... dat is hier geen bankpas meenemen als de kerstshow is
Het Nieuwe Eemland werd gebruikt voor Fort Alpha zeker? Ik moet er altijd aan denken als ik er langs rijd, en dat is de laatste tijd zeker 2 keer per maand als we naar de dierentuin gaanquote:Op zondag 5 november 2023 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, aan de Hugo de Groot laan, dat is volgens mij ook een referentie in Oogappels, want daar gaan de pubers naar het Hugo de Groot College.
Ik heb op de Amersfoortse Berg gezeten trouwens
Maar er zijn er nog een paar, het Nieuwe Eemland zit bij de Stichtse Rotonde, en daar schuin tegenover zit het Lodestein, maar dat is reformatorisch, en verder zit het JvO nog op de Berg.
Vroeger het RSG ook nog (in het pand waar het JvO nu zit), maar dat is samengegaan met een van de scholen in Schothorst geloof ik.
Dit stelt niet teleurquote:Op zondag 5 november 2023 15:18 schreef Quoi het volgende:
We gingen op de terugweg spontaan langs de dierentuin. Ook die: wow, wát een leuke![]()
Nu dan toch maar naar huis, want etentje vanavond. Een bomvol weekend. Lekker gedoseerd weer
Ja, die is super. Ik ben er getrouwdquote:Op zondag 5 november 2023 15:18 schreef Quoi het volgende:
Nee, sinds 2007 niet meer. Leuke stad, maar aan wonen maakt het wel uit waar. Ik zal ook niet meer terug gaan, een dorp aan de kust in Noord-Holland bevalt mij beter.quote:
In het dierenpark in Amersfoort? Wat vet!quote:
Heb er hier anders eentje op de bank hoor. Toffe dieren zijn het, super makkelijk te houdenquote:Op zondag 5 november 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind het zo fantastisch dat ze daar luiaards hebbendie zie je bijna nergens.
Geen idee waar je cursus hebt maar goed gedaan.quote:Op zondag 5 november 2023 22:58 schreef BE het volgende:
Morgen cursus en ipv maandagochtend vroeg de file in te rijden een hotel geboekt, maar dat kleine Hollandse calvinistische stemmetje in mijn achterhoofd vond dat ik best kon kiezen voor dat hotel dat net een paar tientjes goedkoper was, zag er ook gewoon prima uit.
Maar de kamer stinkt, geen eigen waterkoker en een 1-persoonsdekbed…
De volgende keer ga ik dus toch maar wel voor die paar tientjes meer… :’)
#verwend #firstworldproblems
Aan de andere kant… geen gesnurk, geen wekker van de puber die om 5.30 opstaat, geen huilende baby van de buren (all night, every night in de slaapkamer grenzend aan de onze met net als wij het raam open).
#heerlijk #brightside
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |