ah zo. Ik kijk vast niet goed maar ik zie helemaal geen adres staan, alleen die hashtags.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat mij om het adres dat op instagram staat: Achterdijk 1, Utrecht. Zo lijkt het in de stad te liggen en dát klopt gewoon niet
Voor de brand was het naar mijn idee beter. Op zich wel prima eten, maar verwacht geen sterrenkwaliteitquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eens eten, ben er al zo vaak langsgereden. Hoor er wel goede verhalen over, en jij vind het blijkbaar ook goed als je er al meerdere keren bent geweest?
Helaas niet thuis, had me anders leuk geleken!quote:Op zondag 5 november 2023 09:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh dankjewel! We zitten er. Wat een leuk tentje. Als er Amersfoorters zin hebben in koffie, schuif aan.
Nee hoorquote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Woont iedereen in Amersfoort?![]()
Ik vind Vroeg trouwens leuker voor ontbijt, koffie en taart en borrel dan voor avondeten.
Vind ik ook raar klinken. Ik heb hetzelfde gevoel over The Gambia, klinkt ook niet vind ikquote:Op zondag 5 november 2023 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Misschien ben ik te jong (uit 89), maar ik had voor de oorlog juist nog nooit iemand 'de Oekraïne' horen zeggen en vind het ongelooflijk maf klinken.
En aangezien ik geen melkproducten kan eten, sla ik crompoucen even over. Tompoucen ook trouwens, tenzij ik ze zelf maak.
Op hun “startpagina” van instagram, helemaal bovenin. Misleiding is misschien ook wat te sterk uitgedrukt maar ik vond het verwarrend. Ging daardoor aan mezelf twijfelenquote:Op zondag 5 november 2023 12:58 schreef trui het volgende:
[..]
ah zo. Ik kijk vast niet goed maar ik zie helemaal geen adres staan, alleen die hashtags.
En dan nog, Bunnik kun je ook wel zien als een soort buitenwijk van Utrecht natuurlijk.
Sterrenkwaliteit is dan ook wel echt uitzonderlijkquote:Op zondag 5 november 2023 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Voor de brand was het naar mijn idee beter. Op zich wel prima eten, maar verwacht geen sterrenkwaliteit
In Amersfoort maar een paar maar inderdaad wel in de omgevingquote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind Vroeg trouwens leuker voor ontbijt, koffie en taart en borrel dan voor avondeten.
De recensies op tripadvisor zijn ook heel erg wisselend, vooral over slecht personeel. Maar dat is ook wel iets van deze tijdquote:Op zondag 5 november 2023 13:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind Vroeg eigenlijk helemaal niet zo leukmaar idd al helemaal niet voor diner. Matige kwaliteit van alles, de 2x dat ik het probeerde.
Wordt dat in de VS zo gezegd? Dan zijn mensen waarschijnlijk in de war met de rivierquote:Op zondag 5 november 2023 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik ook raar klinken. Ik heb hetzelfde gevoel over The Gambia, klinkt ook niet vind ik.
Ik had juist het idee dat iedereen in Rotterdam woondequote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
als ik via de laptop op instagram kijk staat het er niet, maar via de telefoon wel. Vreemd, inderdaad. Maar met google maps kom je met Achterdijk 1 Utrecht wel bij het juiste adres uit.quote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op hun “startpagina” van instagram, helemaal bovenin. Misleiding is misschien ook wat te sterk uitgedrukt maar ik vond het verwarrend. Ging daardoor aan mezelf twijfelen
Fryslân represent!quote:Op zondag 5 november 2023 13:27 schreef Clubsoda het volgende:
Daar zit ook nest inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat iedereen in Rotterdam woonde![]()
Amersfoorter hier
Het is blijkbaar de officiële naamquote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt dat in de VS zo gezegd? Dan zijn mensen waarschijnlijk in de war met de rivier
Ik heb sowieso een soft spot voor het noorden dus dat onthoud ik meestal welquote:Op zondag 5 november 2023 14:37 schreef Donna het volgende:
[..]Zo nu en dan komt dat wel langs idd.
Ben zelf sinds 3 jaar een import-Amersfoorter, maar ben bewust naar deze prachtige stad verhuistquote:Op zondag 5 november 2023 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar zit ook nest inderdaadvan sommigen wist ik wel dat de hier inderdaad de buurt wonen maar van een hoop anderen ook niet. Ik woon trouwens niet in A'foort maar ook niet echt ver er vandaan en ik ben er sowieso drie keer per week
Jemig wat lelijkquote:Op zondag 5 november 2023 14:35 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van sloffen, want daar gaat het hier vaak over, ik kreeg vandaag deze https://www.thenorthface.(...)3v1h?variationId=32F
Ze zijn ugly as fuck maar zó warm en comfortabel en met een stevige zool
Awhquote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een soft spot voor het noorden dus dat onthoud ik meestal wel
Jaaa haha.quote:Op zondag 5 november 2023 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit wist ik ook. En dat je ook van ‘90 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |