abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211177635
Wel gingerbread latte, maar die valt toch altijd tegen.
pi_211177699
Ik heb een dèjavu Exode, is jou dat niet eerder overkomen? :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211177710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb een dèjavu Exode, is jou dat niet eerder overkomen? :D
Ja!
Vorig jaar dus, had je mij niet even vooraf kunnen herinneren?

Ik stond daar en dacht....AGAIN?!

Maar ik laat dit niet zomaar gebeuren he, recept opgezocht en ik ga het gewoon zelf maken binnenkort.
pi_211177730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef exode het volgende:

[..]
Ja!
Vorig jaar dus, had je mij niet even vooraf kunnen herinneren?

Ik stond daar en dacht....AGAIN?!

Maar ik laat dit niet zomaar gebeuren he, recept opgezocht en ik ga het gewoon zelf maken binnenkort.
Hahaha ik wist het! :D
pi_211177753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hahaha ik wist het! :D
Mijn leven is een vicieuze cirkel.

Verloofde wordt gek van me, ik ben zo ontzettend onrustig. Ik sport altijd op vrijdagochtend maar dat lukte vandaag niet. Ik ga vanmiddag maar alsnog, wie had dat een jaar geleden gedacht, dat ik uit vrije wil op vrijdagmiddag zou gaan sporten.
pi_211177839
Hier nog een déjà vu idd :D
Maar patattekes als pleister is ook lekker ;)

Zowaar, de schutting staat nog. En ik hoopte zó dat ie zou omflikkeren want dan wordt ie iig gemaakt. Helaas :') Nu maar bij elke storm hopen dat ie neergaat, scheelt me stress :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211177981
Hoezo kerst? Het is gewoon volle bak herfst hier hoor :(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 11:29:33 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211178140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:31 schreef Quoi het volgende:

[..]
Wij waren pas in Soest en toen zag ik een bordje met dat Kontakt der Kontinenten. Die naam! Even de historie uitgezocht. Ik ga kijken, goeie tip.

@:Lemijn Ik ga nog eens kijken bij Campanile. Er was een reden waarom ik dat weer heb weggeklikt.

Wat een Amersfoort-clan zit hier eigenlijk.
Ik vond het een leuk hotel :Y op loopafstand van de wellness ook, dat was de reden dat we er zaten :9

Misschien wordt het tijd voor een Amersfoort fokmeet O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211178292
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:17 schreef LeSage het volgende:
Hoezo kerst? Het is gewoon volle bak herfst hier hoor :(
Onze Herfstversiering is uit de woonkamer verdwenen en B is de eerste KerstLego set aan het bouwen. Dus Christmas is coming!
pi_211178475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:59 schreef exode het volgende:

[..]
Mijn leven is een vicieuze cirkel.

Verloofde wordt gek van me, ik ben zo ontzettend onrustig. Ik sport altijd op vrijdagochtend maar dat lukte vandaag niet. Ik ga vanmiddag maar alsnog, wie had dat een jaar geleden gedacht, dat ik uit vrije wil op vrijdagmiddag zou gaan sporten.
Volgende keer dus éérst hier melden dat je van plan bent om een pumpkin spice latte te halen, dan weten wij dat we je moeten waarschuwen! :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211178482
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier nog een déjà vu idd :D
Maar patattekes als pleister is ook lekker ;)

Zowaar, de schutting staat nog. En ik hoopte zó dat ie zou omflikkeren want dan wordt ie iig gemaakt. Helaas :') Nu maar bij elke storm hopen dat ie neergaat, scheelt me stress :+
Had je 'm niet stiekem een duwtje kunnen geven vannacht? })
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211178493
Of zet het in je agenda :Y
Moet je er wél in kijken :') :+
If they say
pi_211178519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Had je 'm niet stiekem een duwtje kunnen geven vannacht? })
Doe ik bij de volgende storm >:)
Het kutte is, hij buigt mijn kant op. Buren hebben em op de één of andere manier aan hun kant vastgezet. En dan komt ie mijn tuin dus in :+
If they say
pi_211178574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Volgende keer dus éérst hier melden dat je van plan bent om een pumpkin spice latte te halen, dan weten wij dat we je moeten waarschuwen! :+
'Exode, het is GEEN oktober. Hoe vaak moeten we dit nog zeggen?!'
pi_211178690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:51 schreef Quoi het volgende:

[..]
Thanks! Ik heb natuurlijk al deze hotels al gevonden ;) Maar die hebben of geen plek of willen ons op 2 kamers of zijn gruwelijk duur. Airbnb: niks.

Vanmiddag maar eens een knoop over doorhakken. Eerst een radioactive flight door de scan. Ik heb mezelf een krullenkapper kado gedaan tijdens de 3,5 uur wachttijd.
En vakantiepark dingen voor 1 nachtje? Wij hebben een heel fijn verblijf gehad bij het Eekhoornnest bijvoorbeeld.
pi_211178727
Eekhoornnest zit vol zie ik. Lastig hoor!
pi_211178780
Was in Londen bij starbucks met de red velvetcake. Hadden ze niet. Waarom? Tis geen kerst :wtf: :')
Caffe Nero had wél, het hele jaar door ook nog. En daar istie toch veel lekkerder :Y)
Sindsdien laat ik starbucks in Londen links liggen. Jammer dat er hier geen caffe Nero zit.
If they say
pi_211178790
Wij komen zelden bij Starbucks, maar in de herfstvakantie op het vliegveld waren we er wel even neergestreken. Dus toen zei ik tegen man, je moet de pumpkin spice bestellen, die schijnt zóóó lekker te zijn (ik hou zelf niet van koffie dus vandaar dat ik hem aan hem had aangesmeerd).

Hij vond hem inderdaad erg lekker 😋

Maar wel balen dat ze die in november niet meer hebben :{
pi_211178819
Is dat nou lekker zo'n pumpkin spice latte? Ik heb helemaal niks met pompoen, dus het zou niet in me opkomen om het te kopen zeg maar.

Vanmorgen gaan hardlopen... het lijkt of het sinds ik covid heb gehad vorige maand, alleen maar rottiger loopt :{ (en ik liep al als een ouwe sok...). Ik baal er zo van.
Maar goed, ik ben wel weer gegaan zullen we dan maar zeggen.
Fake it till you make it...
  vrijdag 3 november 2023 @ 12:38:30 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211178833
@Quoi als ik op Trivago zoek voor 2 volwassenen en 1 kind voor zaterdag op zondag dan komt vd Valk Leusden er wel leuk geprijsd uit.
En vd Valk Leusden zit dichterbij de binnenstad dan een hoop andere hotels :D

Volgens Trivago heeft Campanille ook nog een driepersoonskamer vrij?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211178851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:36 schreef Nijna het volgende:
Is dat nou lekker zo'n pumpkin spice latte? Ik heb helemaal niks met pompoen, dus het zou niet in me opkomen om het te kopen zeg maar.

Vanmorgen gaan hardlopen... het lijkt of het sinds ik covid heb gehad vorige maand, alleen maar rottiger loopt :{ (en ik liep al als een ouwe sok...). Ik baal er zo van.
Maar goed, ik ben wel weer gegaan zullen we dan maar zeggen.
Het is de enige koffiespecialiteit die ik echt lekker vind. Vooral de kruiden, wat eigenlijk speculaaskruiden zijn.
Ik drink al sinds januari geen drankjes zoals dit meer, te veel calorien. Dus ik had er nu extra veel zin in :P

MAAR ik heb als lunch de groentesoep die ik gisteren gemaakt had en die is toch lekker.
pi_211178860
Knap @Nijna dat je tóch bent gaan lopen. Zeker met dit weer er nog bij.

En pompoen...zoete aardappel. Vind dat écht niet lekker. Net als aubergine. En laat nou bijna al de verspakketten van appie één van die groente erin hebben zitten :{
If they say
pi_211178997
Ik ben as we speak pompoensoep van gisteren warm aan het maken :9
Met een panini brie/noten/honing erbij. Prima lunch hoor :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:07:51 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_211179075
Ik heb vandaag lemon chicken met aardappelpuree en wortel als lunch uit mijn doggybag :')

Moet wel zeggen dat het hier héél veel pumpkin spice is momenteel ja.
disclaimer
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:09:26 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211179086
Stop de persen! We hebben een kamer in hartje centrum. Vriendlief is terwijl ik door de scan schoof gewoon eens even gaan bellen. En er bleek wel wat mogelijk. Overnachten nu in hotel Keistad. Amersfoort here we come 8-)

Thanks all voor het meedenken.
pi_211179312
Lemon chicken :9

Moet nog lunchen. Vergeten :')
If they say
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:37:43 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211179365
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:09 schreef Quoi het volgende:
Stop de persen! We hebben een kamer in hartje centrum. Vriendlief is terwijl ik door de scan schoof gewoon eens even gaan bellen. En er bleek wel wat mogelijk. Overnachten nu in hotel Keistad. Amersfoort here we come 8-)

Thanks all voor het meedenken.
Oh leuk!
Ik heb vorige week nog met Soneal bij "De vier broers" gegeten, dat is er nu helemaal aan gekoppeld.

Tip wel, het Kannetje aan de overkant ook trouwens, dat was ook onze vaste stek om te borrelen of te eten.
Goeie bitterballen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:40:01 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211179382
Lunch:
As we speak een boterham met pindakaas en jam, een beker chocomel erbij, ik had behoefte aan comfortfood.
En de kalkoenfilet was op :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211179406
Tussen ontbijt en lunch heet het brunch. Heeft eten tussen lunch en diner ook een naam? Ludi?
Tonijnprut op toast. Das mijn ludi :Y)
If they say
pi_211179418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Tussen ontbijt en lunch heet het brunch. Heeft eten tussen lunch en diner ook een naam? Ludi?
Bij brunch betekent het wel dat je geen apart ontbijt en/of lunch meer nuttigt. Ga jij nu vanavond ook geen diner meer eten dan? Of wordt het dan een midnight snack?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:45:03 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211179425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar dan eet je vanavond dus niet meer?
Een brunch vervangt immers zowel lunch als ontbijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211179429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij brunch betekent het wel dat je geen apart ontbijt en/of lunch meer nuttigt. Ga jij nu vanavond ook geen diner meer eten dan? Of wordt het dan een midnight snack?
Dat laatste al zal het niet om midnight zijn, maar wel iets eerder. Hoop ik :Y)
If they say
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:46:27 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211179436
Verdorie, pas nu ik mijn lunch opmerking terug lees weet ik weer dat ik kalkoenfilet in de appie wilde zetten... geen wonder dat het op is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211179437
Wij doen wel eens borrelhapjes rond een uur of 4/5. Daar eet iedereen dan zoveel dat we daarna geen avondeten meer hoeven. Tot een uur of 10 's avonds je ineens toch trek krijgt ergens in... O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211179446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef Leandra het volgende:
Verdorie, pas nu ik mijn lunch opmerking terug lees weet ik weer dat ik kalkoenfilet in de appie wilde zetten... geen wonder dat het op is :')
:D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211179456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef Leandra het volgende:
Herkenbaar, en dan ervan overtuigd zijn dat ik het toch écht besteld heb :')
If they say
pi_211179481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Wij doen wel eens borrelhapjes rond een uur of 4/5. Daar eet iedereen dan zoveel dat we daarna geen avondeten meer hoeven. Tot een uur of 10 's avonds je ineens toch trek krijgt ergens in... O-)
Wij eten normaal best vroeg, dus dan zou dat idd mijn avondeten zijn. Wat ik daarná nog naar binnenwerk... :')
If they say
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:50:35 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211179485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Herkenbaar, en dan ervan overtuigd zijn dat ik het toch écht besteld heb :')
Dat heb ik dan weer niet, maar ik postte het en dacht (alweer, want toen ik mijn boterham klaarmaakte dacht ik het ook) "even in de appie zetten", en ik post op m'n telefoon dus niet dat ik die ervoor moest pakken ofzo.
Maar ondertussen was ik weer 3 topics verder :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211179555
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat heb ik dan weer niet, maar ik postte het en dacht (alweer, want toen ik mijn boterham klaarmaakte dacht ik het ook) "even in de appie zetten", en ik post op m'n telefoon dus niet dat ik die ervoor moest pakken ofzo.
Maar ondertussen was ik weer 3 topics verder :@

Ik ga dan kijken in mijn facturen in de volle overtuiging dat ik besteld heb. Soms blijkt het dan niet geleverd en anders, vergeten.
If they say
pi_211179993
Hier staat de appelmoes op voor vanavond en ik heb zowaar mijn sportkleding aangetrokken. Breng zo Juul naar dansles en dan duik ik meteen de sportschool in.

Ik snap de onrust ook wel, na 2,5 dag binnenzitten met minstens 1 zieke koter. En ik had vandaag een presentatie gepland staan aan onze Board om 16:00. Heel mijn agenda schoongeveegd om dat goed te voorbereiden. Heel de dag puntjes op de i, oefenen, brainstormen etc. Maar ik had de preread gisterenavond uitgestuurd en na wat mailwisselingen is er al akkoord op mijn voorstel. Presentatie geannuleerd.

Dus mijn hele werkdag voelt raar, de spanning is weggevallen.

Vandaag dus zelfgemaakte appelmoes bij de frietjes en morgen maak ik stoofvlees. Blijft toch wel het favoriete onderwerp hier he, eten! Heeft zelfs de was achter zich gelaten.
pi_211180058
Stoofpeertjes zitten in m’n slowcooker O+
Met een meidenkwartet
pi_211180389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:40 schreef exode het volgende:

[..]
Het is de enige koffiespecialiteit die ik echt lekker vind. Vooral de kruiden, wat eigenlijk speculaaskruiden zijn.
Ik drink al sinds januari geen drankjes zoals dit meer, te veel calorien. Dus ik had er nu extra veel zin in :P

MAAR ik heb als lunch de groentesoep die ik gisteren gemaakt had en die is toch lekker.
Ook lekker, zo'n soepje!
Maar wel jammer dat je je zo verheugd had op je pumpkin spice latte en ze die dan net niet meer hebben (qua caloriën dan wel weer gunstig ;) ). Het wordt vast alleen maar lekkerder als je er langer naar uitkijkt :*

@Mushanga71, het was droog! Wel winderig, ik heb op de helft mijn capuchon maar in mn jack gefrommeld omdat die steeds vol werd geblazen en dat liep nog zwaarder ;).
Zoete aardappel en dan in een traybake, als een soort frietjes vind ik dan wel weer lekker, maar het is me nog niet gelukt om pompoen zo klaar te maken dat ik het lekker vind (kan ook een gebrek aan kookskills zijn...) aubergine heb ik ook weinig mee, net als courgette, maar die eet ik dan weer wel.

@LeSage, die panini klinkt goed!

@SQ. dat klinkt ook goed!

Ik had als lunch saaie geroosterde boterhammen met een likje boter, geen inspiratie op het moment voor brood. Iemand nog lekkere simpele lunchrecepten?
Hoeft niet persé met brood.

Wij eten vanavond frietjes, ik hoef lekker niet te koken :)
  FOK!fotograaf vrijdag 3 november 2023 @ 15:32:25 #43
148247 taxibabe
pi_211180527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ook lekker, zo'n soepje!
Maar wel jammer dat je je zo verheugd had op je pumpkin spice latte en ze die dan net niet meer hebben (qua caloriën dan wel weer gunstig ;) ). Het wordt vast alleen maar lekkerder als je er langer naar uitkijkt :*

@:Mushanga71, het was droog! Wel winderig, ik heb op de helft mijn capuchon maar in mn jack gefrommeld omdat die steeds vol werd geblazen en dat liep nog zwaarder ;).
Zoete aardappel en dan in een traybake, als een soort frietjes vind ik dan wel weer lekker, maar het is me nog niet gelukt om pompoen zo klaar te maken dat ik het lekker vind (kan ook een gebrek aan kookskills zijn...) aubergine heb ik ook weinig mee, net als courgette, maar die eet ik dan weer wel.

@:LeSage, die panini klinkt goed!

@:SQ. dat klinkt ook goed!

Ik had als lunch saaie geroosterde boterhammen met een likje boter, geen inspiratie op het moment voor brood. Iemand nog lekkere simpele lunchrecepten?

Wraptosti ham/kaas! Dikke hit hier :9 Kan ook in zo'n contactgrill
https://www.tiktok.com/@njamtv/video/7254599607378890011
pi_211180679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:32 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Wraptosti ham/kaas! Dikke hit hier :9 Kan ook in zo'n contactgrill
https://www.tiktok.com/@:njamtv/video/7254599607378890011
Oh grappig, ik maak dat wel eens maar dan in de koekenpan.
Ik ga in elk geval wraps op het lijstje zetten!
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:16:17 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211180995
Lunch met salade, yoghurt met vulling (fruit/muesli/noten), pap, wraps, soep, tosti, een gepofte aardappel met groente ernaast... Ik heb in dit seizoen pap of soep met een tosti. Als het maar warm is.

Ik weet niet hoe of wanneer, maar blijkbaar heb ik een verkeerde beweging gemaakt vandaag. En nu kan ik dus - letterlijk - niet van de bank komen. Ik houd de kinderen zoet met de trampoline buiten en de tv binnen en tel de minuten tot m'n man thuis is.

En verder is m'n leven momenteel best heel leuk O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211181023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ook lekker, zo'n soepje!

@:Mushanga71, het was droog! Wel winderig, ik heb op de helft mijn capuchon maar in mn jack gefrommeld omdat die steeds vol werd geblazen en dat liep nog zwaarder ;).

@:LeSage, die panini klinkt goed!

@:SQ. dat klinkt ook goed!

Mazzel dat het droog was, al is wind ook gewoon kut.
Courgette, check. Alleen als er véél kruiden in het gerecht zitten. Maak het wel met kalfsvlees (gesudderd), véél kruiden en dan courgette erbij. Dan merk je er niks van. Maar in traybake ofzo, no thanks😖
De enige zoete aardappel die wij aten, zat in het verspakket van boboti. Maar dat pakket is eruit dus zelf bobotikruiden besteld en dan maak ik het met gewone aardappel. Veel lekkerder :)

Met lunch kom ik ook niet ver. Meestal een broodje :@

Edit: bladerdeeg, knakworstje er in rollen en in de oven :9
Maar als ik dat maak, meteen een hele berg.

Auwtsj @Tink89 Sterkte met je rug. Kan door iets heel lulligs komen of een beweging die je altijd al maakt maar dan nét even anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mushanga71 op 03-11-2023 16:29:12 ]
If they say
pi_211181337
Ik vind pompoen het lekkerst in pompoenbrood (onherkenbaar) of in lichte rode curry met uien en evt varkensvlees O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:14:21 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211181587
Pompoencurry O+

Maar idd niet die pumpkin spiced latte :N
Erger nog: in een stout :N :N
pi_211181593
Yay, lunchtip.
Shoarmabroodje doormidden, pesto op beide binnenkanten, plakjes mozzarella, tomaat en olijven, dichtklappen en in de koekenpan :9

Deze schoot me te binnen na het lezen Vanyel's pompoenbrood en het horen van een flimpje van zoon waarin ze het hadden over mozzarella :D
If they say
pi_211181627
Mijn favoriet als lunch is momenteel tonijn uit blik met augurk en mosterd. Heerlijk op 2 dikke boterhammen. Eet ik vaak op sportdagen.

Zodra de r in de maand is, eet ik minstens 2 keer per week soep als lunch. Van die pakketten van de AH, vooral de groentesoep en daar gooi ik dan nog runderballetjes en laurier in.

En een omelet met veel kruiden en wat leftover groente, ook altijd lekker. Meestal mijn zondag lunch als de rest van het gezin aan de tosti's zit.

Maar ik bijf een Hollander dus het is wel vaak brood.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:27:31 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_211181722
Ik vind pompoen dus nooit lekker. Heb al wel vaker dingen geprobeerd waar het in zat enzo, maar het is niet mijn smaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211181937
Tonijn uit blik :9 Verse vind ik echt niet te hachelen.

Tonijnsalade met appel.
Tonijn uit blik
Tomaat
Appel
Ui
Mayonaise en Griekse of Turkse yoghurt. Gelijke delen (geen idee hoeveel want ik let nooit op en doe maar wat *) )
Zout en peper.

Yoghurt en mayo mengen,
tonijn prakken, zout en peper erbij, de rest van de zooi in stukjes hakken, erbij gooien.
Lekker op een broodje. Met gekookte pasta erdoor en het is een maaltijdsalade :s)

Die tonijnpate van John West is ook lekker.
Tonijn prakken, zout, peper, mayo en kappertjes. Roeren en klaar.
If they say
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:10:12 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211184084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Knap @:Nijna dat je tóch bent gaan lopen. Zeker met dit weer er nog bij.

En pompoen...zoete aardappel. Vind dat écht niet lekker. Net als aubergine. En laat nou bijna al de verspakketten van appie één van die groente erin hebben zitten :{
Zoete aardappel :r
Ik vind dat dus echt zo ontzettend vies. En niet eens zozeer de smaak, maar de structuur of zo. En inderdaad, kennelijk is dat het nieuwe mode-eten, want het is niet te vermijden ongeveer.

Gisteren hadden wij pompoenrisotto als verspakket. Die vond ik wel erg lekker, maar ik vind pompoen dan ook wel prima.

Starbucks ben ik nog nooit geweest. Ik hou het bij simpele zwarte koffie en daarvoor moet je daar niet zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211184205
Een kind uit mijn klas vroeg laatst waarom ik nooit koffie drink in de klas. Hij was heel verbaasd toen ik zei dat ik dat niet lust :D

Pompoen vind ik wel lekker, maar de rest hier thuis lust het alleen als soep of gepureerd door de pannenkoek.
pi_211184527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef livelink het volgende:

[..]
Zoete aardappel :r
Ik vind dat dus echt zo ontzettend vies. En niet eens zozeer de smaak, maar de structuur of zo. En inderdaad, kennelijk is dat het nieuwe mode-eten, want het is niet te vermijden ongeveer.

Gisteren hadden wij pompoenrisotto als verspakket. Die vond ik wel erg lekker, maar ik vind pompoen dan ook wel prima.

Starbucks ben ik nog nooit geweest. Ik hou het bij simpele zwarte koffie en daarvoor moet je daar niet zijn.
Die structuur idd. Maar dat heb ik dus ook bij pompoen. En mango, hoewel ik die smaak wel lekker vind. IJs, mangolassie :9

En koffie, drink ik nóóit thuis. Alleen af en toe buiten de deur. Heb niet eens een koffiemachine :+
If they say
pi_211184633
Pompoen gegrild in de oven, heerlijk. Maar dan wel met schil, dan heeft het wat beet.
Ik heb ook al eens in een luie bui zo'n zak gesneden pompoen gehad maar dat was niks, idd die textuur :r
Flespompoen is lekker in de soep.
Maar het snijden van zo'n ding probeer ik hier thuis altijd uit te besteden. Wat een kakwerk.
Zoete aardappel is matig.
pi_211185006
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.

Strange....
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:22:57 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_211185054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef exode het volgende:
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.

Strange....
Jakkes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:26:48 #59
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211185097
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:42 schreef Bottoms_up het volgende:
Pompoen gegrild in de oven, heerlijk. Maar dan wel met schil, dan heeft het wat beet.
Ik heb ook al eens in een luie bui zo'n zak gesneden pompoen gehad maar dat was niks, idd die textuur :r
Flespompoen is lekker in de soep.
Maar het snijden van zo'n ding probeer ik hier thuis altijd uit te besteden. Wat een kakwerk.
Zoete aardappel is matig.
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.
Die dingen zijn knoerthard inderdaad. Ik stak er eerst vaak een mes in vast om er vervolgens mee op de snijplank te gaan rammen :D
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:33:27 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211185161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.
Die dingen zijn knoerthard inderdaad. Ik stak er eerst vaak een mes in vast om er vervolgens mee op de snijplank te gaan rammen :D
Ik heb ook zo’n soort oplossing.
Ik koop ze gewoon niet.
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:44:39 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211185242
Pompoen snijden gaat veel makkelijker als je'm eerst even een paar keer inprikt (met een vork of mes) en dan een minuutje in de magnetron doet.
pi_211185568
quote:

Strange....
Gered door je intuïtie en de airfryer :o
If they say
pi_211185578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef exode het volgende: Zij die net speciaal in de auto stapten om 15 kilometer te rijden om een Pumpkin Spice latte te halen bij Starbucks omdat ik die wel verdiend had en er daar achter kwamen dat ze die maar tot 1 november verkopen, groeten u. Ik drink het hele jaar zwarte koffie, maar echt wat vind ik die dingen lekker. En het was mijn cheatding he vandaag. Dus om het goed te maken, eten we vanavond frietjes.
:o :o nee toch?? Ik wist dat ook niet!
Ik heb er pas 2 op ;(
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 23:32:30 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211185994
quote:

Strange....
Wat freaky :o Misschien een psychotisch persoon?

Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waarom :? Het is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 november 2023 @ 00:04:12 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211186196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:

Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waarom :? Het is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo :D
Komt omdat het voor de onafhankelijkheid wel als 'de Oekraine' werd aangeduid, omdat het toen nog een streek was, geen land.

ik hou wel van pompoen en zoete aardappel, maar het hangt er wel vanaf hoe 't is klaargemaakt. In sommige curries of dahls kan 't ook echt heerlijk zijn in combinatie met andere groenten.
in de haak.
pi_211186230
https://onzetaal.nl/taall(...)er%20lidwoord%20voor.

Ik moet ook altijd mijn best doen die 'de' in te slakken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211187367
Oké, het lidwoord de wordt sinds de onafhankelijkheid er niet meer voor gezet. Maar hoe vaak hebben we Oekraïne nou gezegd/geschreven voordat de oorlog uitbrak? Voor de oorlog wist ik iig niet eens wáár het lag. Laat staan hoe het geschreven werd.
If they say
pi_211187435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat freaky :o Misschien een psychotisch persoon?

Zeg dat tegen die weirdo ;)

Ik zat wel te denken waarom ik het zo zeg. Ik zeg het altijd, mijn 2 Russische collega's ook.
pi_211187481
Hij is niet gevonden begreep ik, vandaag de camera beelden even checken.
Bij de overburen is niet aangebeld, die hebben een Ring. Onze camera staat behoorlijk in het zicht, dus die moet hij gezien hebben.

Het was de honger die me redde, ik dacht jaja, sjoe! Ik heb zin in frietjes.
Verloofde vroeg wie het was en toen zei ik al, een vreemde gozer. Hij had geen bewijs van een stichting of zo en hij zag er wat sjappie uit.

Ik moet zo naar de bakker dan hoor ik vast het hele verhaal. ;)
pi_211187607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Hij is niet gevonden begreep ik, vandaag de camera beelden even checken.
Bij de overburen is niet aangebeld, die hebben een Ring. Onze camera staat behoorlijk in het zicht, dus die moet hij gezien hebben.

Het was de honger die me redde, ik dacht jaja, sjoe! Ik heb zin in frietjes.
Verloofde vroeg wie het was en toen zei ik al, een vreemde gozer. Hij had geen bewijs van een stichting of zo en hij zag er wat sjappie uit.

Ik moet zo naar de bakker dan hoor ik vast het hele verhaal. ;)
Neem ff een crompouce voor me mee aub ik
pi_211187628
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zijn die lekker? B wil hem proeven.
Wij hebben alleen geen hippe bakker, ze hebben wel superlekkere slagroomtaarten.
pi_211187638

Er was toen ook een kruising van een croissant en donut. Heb er toen 1 geproefd maar vond het maar meh :N
If they say
pi_211187683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:30 schreef exode het volgende:

[..]
Zijn die lekker? B wil hem proeven.
Wij hebben alleen geen hippe bakker, ze hebben wel superlekkere slagroomtaarten.
Weet ik niet. Ik wil hem ook proeven
  zaterdag 4 november 2023 @ 09:41:36 #74
37150 livelink
pi_211187735
Ik vind die crompouce er heel onappetijtelijk uit zien. Terwijl ik een tompouce echt onweerstaanbaar vind.
pi_211187772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind die crompouce er heel onappetijtelijk uit zien. Terwijl ik een tompouce echt onweerstaanbaar vind.
De maatschappij is wel doorgeslagen nu. Mijn collega deelt nu steeds filmpjes van van alles wat met die pudding is gevuld en roze glazuur.
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 10:09:17 #76
382129 crew  Donna
pi_211188023
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
De maatschappij is wel doorgeslagen nu. Mijn collega deelt nu steeds filmpjes van van alles wat met die pudding is gevuld en roze glazuur.
Wij hebben dezelfde collega.
pi_211188030
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Wij hebben dezelfde collega.
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 10:14:10 #78
382129 crew  Donna
pi_211188064
Ik vond de crompouce echt super lekker, maar veel te groot. Als ik er weer 1 neem deel ik 'm wel met m'n meiden. :Y
pi_211188149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:

Er was toen ook een kruising van een croissant en donut. Heb er toen 1 geproefd maar vond het maar meh :N
De cronut! Die hadden wij bij de paasbrunch, héérlijk!
Vanmiddag gaan zoon en ik op jacht naar de crompouche O+
pi_211188259
Ik moest ook nog even naar de AH en wat lag daar in de koeling? Crompouce. B gaat zo proeven....
pi_211188338
Hier gisteren ook een crompouce gehaald bij de bakker. Heel lekker maar wel heel groot en machtig. Dus we laten het maar bij die ene keer.
pi_211188346
Nu nog een oliepoes >:)
pi_211188428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Nu nog een oliepoes >:)
Trust me. Die komen er.
pi_211188433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:36 schreef exode het volgende:
Ik moest ook nog even naar de AH en wat lag daar in de koeling? Crompouce. B gaat zo proeven....
Ik las inderdaad dat supermarkten ze nu ook verkopen. Dan zal de hype snel over zijn. Als iedereen ze eenmaal geproefd heeft.
pi_211188446
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik vind er dus echt niks aan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211188534
Conclusie: Niet lekker. B had na 1 hap al genoeg, Juul een halve hap, verloofde riep gadver en vriendinntje van Juul die hier rondhangt duwde er 1 helemaal naar binnen. Dus die vindt hem lekker denk ik.
pi_211188571
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:16 schreef exode het volgende:
Conclusie: Niet lekker. B had na 1 hap al genoeg, Juul een halve hap, verloofde riep gadver en vriendinntje van Juul die hier rondhangt duwde er 1 helemaal naar binnen. Dus die vindt hem lekker denk ik.
Goede samenvatting wel.
pi_211188604
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Trust me. Die komen er.
Roomoliebollen zijn hier al een guilty pleasure, maar met die roze smurrie erop.... :9 :9 :9
  zaterdag 4 november 2023 @ 11:50:59 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211188797
Ik ben echt een eersteklas snoepkont, puddingbroodjes heb ik bijv. ook echt geen moeite mee, maar ik laat dit maar aan me voorbij gaan. Een Tompouce is gewoon van zichzelf al veel te lekker! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-11-2023 00:38:53 ]
pi_211188959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:25 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
De cronut! Die hadden wij bij de paasbrunch, héérlijk!
Vanmiddag gaan zoon en ik op jacht naar de crompouche O+
Die ja! Was de naam kwijt :D
Ik ga niet eens beginnen aan een crompouche, lijkt me niet lekker.
Een bananendonut van dunkin echter :9 Of die framboos :9
Fijn. Nu wil ik donuts maar ben te lui om ervoor te lopen/rijden/fietsen :')

Edit: ik had níet op thuisbezorgd moeten kijken }:| :') _O-

Edit2: ze hebben de banaan niet :'(

Edit3: tiepte eerst postcode in, kreeg de site, klik op bestellen, bezorgen ze toch niet -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Mushanga71 op 04-11-2023 12:15:00 ]
If they say
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 12:52:04 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211189393
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:04 schreef trui het volgende:

[..]
Komt omdat het voor de onafhankelijkheid wel als 'de Oekraine' werd aangeduid, omdat het toen nog een streek was, geen land.

ik hou wel van pompoen en zoete aardappel, maar het hangt er wel vanaf hoe 't is klaargemaakt. In sommige curries of dahls kan 't ook echt heerlijk zijn in combinatie met andere groenten.
Dat is dus voor 1991, dat zullen weinigen hier (bewust) herinneren ;) Ik hoor het vaker fout uitgesproken worden, zelfs op het journaal. Maar sinds de oorlog is dat wel minder.

@exode dat jouw Russische collega’s het zo noemen valt dus wel te verklaren, zij zijn het waarschijnlijk wel als gebied in plaats van zelfstandig land. Al bestaan er in het Russisch geen lidwoorden dus dat is dan wel bijzonder :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 08:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Oké, het lidwoord de wordt sinds de onafhankelijkheid er niet meer voor gezet. Maar hoe vaak hebben we Oekraïne nou gezegd/geschreven voordat de oorlog uitbrak? Voor de oorlog wist ik iig niet eens wáár het lag. Laat staan hoe het geschreven werd.
Serieus? :o Ik ben misschien erg goed in topo maar ik zou denken dat mensen Oekraïne wel zouden kennen, in ieder geval qua naam en ligging.

Ik ben er zelf op vakantie geweest (maar dat geldt voor vrijwel ieder land in Europa) dus ik weet er wel het een en ander van :P

Die crompouce irriteert me mateloos trouwens. Onze bakker in Utrecht had de cronut met daarop tompouce roze, dus ik ken het al járen. En ja het is heerlijk maar nee het is niet nieuw :P
pi_211189507
Ik ben ook goed in topo maar blijkbaar ook stokoud want toen ik topo op de lagere school leerde bestond de USSR nog en idem voor Joegoslavië.

(oke, ik weet wel waar alles ligt want interesse in topografie dus heb alles op latere leeftijd gewoon nog zelf geleerd)
pi_211189530
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Is mijn dochter jouw collega? ;) oh en ook van @Donna?

Ik vind donuts niet lekker, cronuts ook niet. Stond vanmorgen te twijfelen bij de bakker om een crompouce mee te nemen om te proberen. En ze hadden ineens ook nog iets anders met roze zooi erop in de vitrine wat er anders nooit ligt. Crompouce maken ze alleen in het weekend blijkbaar.
Doe mij maar gewoon een tompouce, maar dan liefst die van de Hema.
pi_211189632
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:04 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook goed in topo maar blijkbaar ook stokoud want toen ik topo op de lagere school leerde bestond de USSR nog en idem voor Joegoslavië.

(oke, ik weet wel waar alles ligt want interesse in topografie dus heb alles op latere leeftijd gewoon nog zelf geleerd)
Nou, dat inderdaad. Ik weet het uiteenvallen van de Sovjet Unie me echt nog wel te herinneren en ook dat die overblijvende staten toen een poosje GOS heetten. Zo moesten we dat leren bij topo in groep 8 maar de kaarten (wij hadden van die grote platen met houten stokken die je op kon rollen) waren natuurlijk nog verkeerd. Mijn vrouw heeft ook hele levendige herinneringen aan het vallen van de Muur.

Mijn zoon worstelde laatst bij topo met Bosnië-Herzegovina en dat vond ik zo onvoorstelbaar, dat was toen ik zou oud was als hij voortdurend in het nieuws. Had hij nog óóit van gehoord :+
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 13:16:59 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211189645
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:04 schreef Kyara het volgende:

Same here :Y en Tsjechoslowakije (dat hoorde ik mezelf laatst zeggen :') ) Maar inderdaad door interesse en vakanties weer bijgeleerd :)
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 13:19:43 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211189686
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou, dat inderdaad. Ik weet het uiteenvallen van de Sovjet Unie me echt nog wel te herinneren en ook dat die overblijvende staten toen een poosje GOS heetten. Mijn vrouw heeft ook hele levendige herinneringen aan het vallen van de Muur.
Die dingen weet ik ook nog goed :Y het vallen van de muur helemaal omdat we in Berlijn zijn geweest in 1988 én 1990. Ik heb foto’s van mezelf op de muur O+ We mochten zelf stukken muur uithakken, ben benieuwd waar die inmiddels zijn.

Ik ben zo blij dat mijn ouders ons overal mee naartoe hebben genomen, zo heb ik heel Europa wel gezien O+
pi_211189748
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Trust me. Die komen er.
Heb ik al gezien.
pi_211189761
  zaterdag 4 november 2023 @ 13:29:24 #99
37150 livelink
pi_211189792
quote:
Ik kom elke week wel een paar keer langs restaurant Vroeg, maar ik laat deze toch aan me voorbij gaan :s)
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 13:30:14 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211189802
quote:
Hey dat zit hier vlakbij! Gek dat ze het Utrecht noemen op hun instagram, het zit gewoon in Bunnik :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')