Lijkt me ook niet, zou het onverantwoord vindenquote:
Ik heb geen idee maar als t niet lukt kan je wel hier logeren? Wel in een huis met vroeg ontwakende kinderen. App maar indien interesse.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:
Trouwens! Iemand de gouden tip voor een overnachtingsadres in Amersfoort van komende zaterdag op zondag? Waar is de tijd dat je voor een leuk bedrag een lastminute kon regelen....
Oei. Er zit wel vanalles maar ik woon er en mijn familie ook dus heb dat nooit nodig.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:
Ik moest Max op de fiets gaan halen door de terrorwind. Ik zijn helm meenemen in mijn fietsmand. Waait mijn fiets om en rolt die fietshelm ongeveer 3 voetbalvelden over (BSO zit bij de voetbalclub). Leek wel of ik in een episode van Mr. Bean zat.
Trouwens! Iemand de gouden tip voor een overnachtingsadres in Amersfoort van komende zaterdag op zondag? Waar is de tijd dat je voor een leuk bedrag een lastminute kon regelen....
Logeren bij Bami dusquote:Op donderdag 2 november 2023 21:52 schreef Bami het volgende:
[..]
Oei. Er zit wel vanalles maar ik woon er en mijn familie ook dus heb dat nooit nodig.Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Het NH hotel? Tussen het station en de binnenstad.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:
Ik moest Max op de fiets gaan halen door de terrorwind. Ik zijn helm meenemen in mijn fietsmand. Waait mijn fiets om en rolt die fietshelm ongeveer 3 voetbalvelden over (BSO zit bij de voetbalclub). Leek wel of ik in een episode van Mr. Bean zat.
Wij waren pas in Soest en toen zag ik een bordje met dat Kontakt der Kontinenten. Die naam! Even de historie uitgezocht. Ik ga kijken, goeie tip.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:14 schreef MaJo het volgende:
Moet het in Amersfoort zelf zijn @:Quoi? Wij hebben vorig jaar in Soesterberg overnacht bij Kontakt der Kontinenten, dat beviel goed! Is 10 minuten rijden naar Amersfoort.
@:Lemijn ben jij verhuisd? Jij woonde toch in Amsterdam?
Ook eens in het Fletcher verbleven, zit ook aan de rand van de stad maar je kan er wel prachtig wandelen bij Klein Zwitserland
Nee, dat we dan in 2 aparte kamers moeten slapenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:38 schreef Lemijn het volgende:
Mogelijk de totaal onaantrekkelijke locatie?
Luchtbed?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, dat we dan in 2 aparte kamers moeten slapen
Ik zou bijna een tweepersoonskamer ergens willen boeken en dan gewoon het matras uit onze camper meesmokkelen.
Hier waren wij in de herfstvakantie, en het was prima. Mooie omgeving om te wandelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ook eens in het Fletcher verbleven, zit ook aan de rand van de stad maar je kan er wel prachtig wandelen bij Klein Zwitserland
Thanks! Ik heb natuurlijk al deze hotels al gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2023 07:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat Bastion schijnt wel prima te zijn hebben we van kennissen gehoord, maar wel wat buiten het centrum.
Dat Campanile is wel echt treurnis ten top (ten minste toen ik er nog met grote regelmaat langskwam).
Anders inderdaad het VanderValk. Er is ook nog een VanderValk in Leusden, dat is op 10 minuten rijden van Amersfoort Centrum (net als die VanderValk in Amersfoort langs de A1).
Mercure Hotel is ook nog een optie.
Indien overnachten in Amersfoort geen must is, heb je ook nog het Hilton in Soestduinen of het Golden Tulip in Nijkerk (daar zie ik nog een familiekamer voor ¤ 177 excl. ontbijt beschikbaar via Booking).
En anders via AirBnB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |