Zoete aardappelquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Knap @:Nijna dat je tóch bent gaan lopen. Zeker met dit weer er nog bij.
En pompoen...zoete aardappel. Vind dat écht niet lekker. Net als aubergine. En laat nou bijna al de verspakketten van appie één van die groente erin hebben zitten
Die structuur idd. Maar dat heb ik dus ook bij pompoen. En mango, hoewel ik die smaak wel lekker vind. IJs, mangolassiequote:Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoete aardappel![]()
Ik vind dat dus echt zo ontzettend vies. En niet eens zozeer de smaak, maar de structuur of zo. En inderdaad, kennelijk is dat het nieuwe mode-eten, want het is niet te vermijden ongeveer.
Gisteren hadden wij pompoenrisotto als verspakket. Die vond ik wel erg lekker, maar ik vind pompoen dan ook wel prima.
Starbucks ben ik nog nooit geweest. Ik hou het bij simpele zwarte koffie en daarvoor moet je daar niet zijn.
Jakkes.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef exode het volgende:
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.
Strange....
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:42 schreef Bottoms_up het volgende:
Pompoen gegrild in de oven, heerlijk. Maar dan wel met schil, dan heeft het wat beet.
Ik heb ook al eens in een luie bui zo'n zak gesneden pompoen gehad maar dat was niks, idd die textuur![]()
Flespompoen is lekker in de soep.
Maar het snijden van zo'n ding probeer ik hier thuis altijd uit te besteden. Wat een kakwerk.
Zoete aardappel is matig.
Ik heb ook zo’n soort oplossing.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.
Die dingen zijn knoerthard inderdaad. Ik stak er eerst vaak een mes in vast om er vervolgens mee op de snijplank te gaan rammen
Gered door je intuïtie en de airfryerquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef exode het volgende:
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.
Strange....
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef exode het volgende: Zij die net speciaal in de auto stapten om 15 kilometer te rijden om een Pumpkin Spice latte te halen bij Starbucks omdat ik die wel verdiend had en er daar achter kwamen dat ze die maar tot 1 november verkopen, groeten u. Ik drink het hele jaar zwarte koffie, maar echt wat vind ik die dingen lekker. En het was mijn cheatding he vandaag. Dus om het goed te maken, eten we vanavond frietjes.
Wat freakyquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef exode het volgende:
Strange....
Komt omdat het voor de onafhankelijkheid wel als 'de Oekraine' werd aangeduid, omdat het toen nog een streek was, geen land.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:
Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waaromHet is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo
Zeg dat tegen die weirdoquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat freakyMisschien een psychotisch persoon?
Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waaromHet is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo
Neem ff een crompouce voor me mee aub ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Hij is niet gevonden begreep ik, vandaag de camera beelden even checken.
Bij de overburen is niet aangebeld, die hebben een Ring. Onze camera staat behoorlijk in het zicht, dus die moet hij gezien hebben.
Het was de honger die me redde, ik dacht jaja, sjoe! Ik heb zin in frietjes.
Verloofde vroeg wie het was en toen zei ik al, een vreemde gozer. Hij had geen bewijs van een stichting of zo en hij zag er wat sjappie uit.
Ik moet zo naar de bakker dan hoor ik vast het hele verhaal.
Zijn die lekker? B wil hem proeven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neem ff een crompouce voor me mee aub ik
Weet ik niet. Ik wil hem ook proevenquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:30 schreef exode het volgende:
[..]
Zijn die lekker? B wil hem proeven.
Wij hebben alleen geen hippe bakker, ze hebben wel superlekkere slagroomtaarten.
De maatschappij is wel doorgeslagen nu. Mijn collega deelt nu steeds filmpjes van van alles wat met die pudding is gevuld en roze glazuur.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind die crompouce er heel onappetijtelijk uit zien. Terwijl ik een tompouce echt onweerstaanbaar vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |