abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:27:31 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_211181722
Ik vind pompoen dus nooit lekker. Heb al wel vaker dingen geprobeerd waar het in zat enzo, maar het is niet mijn smaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211181937
Tonijn uit blik :9 Verse vind ik echt niet te hachelen.

Tonijnsalade met appel.
Tonijn uit blik
Tomaat
Appel
Ui
Mayonaise en Griekse of Turkse yoghurt. Gelijke delen (geen idee hoeveel want ik let nooit op en doe maar wat *) )
Zout en peper.

Yoghurt en mayo mengen,
tonijn prakken, zout en peper erbij, de rest van de zooi in stukjes hakken, erbij gooien.
Lekker op een broodje. Met gekookte pasta erdoor en het is een maaltijdsalade :s)

Die tonijnpate van John West is ook lekker.
Tonijn prakken, zout, peper, mayo en kappertjes. Roeren en klaar.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:10:12 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211184084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Knap @:Nijna dat je tóch bent gaan lopen. Zeker met dit weer er nog bij.

En pompoen...zoete aardappel. Vind dat écht niet lekker. Net als aubergine. En laat nou bijna al de verspakketten van appie één van die groente erin hebben zitten :{
Zoete aardappel :r
Ik vind dat dus echt zo ontzettend vies. En niet eens zozeer de smaak, maar de structuur of zo. En inderdaad, kennelijk is dat het nieuwe mode-eten, want het is niet te vermijden ongeveer.

Gisteren hadden wij pompoenrisotto als verspakket. Die vond ik wel erg lekker, maar ik vind pompoen dan ook wel prima.

Starbucks ben ik nog nooit geweest. Ik hou het bij simpele zwarte koffie en daarvoor moet je daar niet zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211184205
Een kind uit mijn klas vroeg laatst waarom ik nooit koffie drink in de klas. Hij was heel verbaasd toen ik zei dat ik dat niet lust :D

Pompoen vind ik wel lekker, maar de rest hier thuis lust het alleen als soep of gepureerd door de pannenkoek.
pi_211184527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef livelink het volgende:

[..]
Zoete aardappel :r
Ik vind dat dus echt zo ontzettend vies. En niet eens zozeer de smaak, maar de structuur of zo. En inderdaad, kennelijk is dat het nieuwe mode-eten, want het is niet te vermijden ongeveer.

Gisteren hadden wij pompoenrisotto als verspakket. Die vond ik wel erg lekker, maar ik vind pompoen dan ook wel prima.

Starbucks ben ik nog nooit geweest. Ik hou het bij simpele zwarte koffie en daarvoor moet je daar niet zijn.
Die structuur idd. Maar dat heb ik dus ook bij pompoen. En mango, hoewel ik die smaak wel lekker vind. IJs, mangolassie :9

En koffie, drink ik nóóit thuis. Alleen af en toe buiten de deur. Heb niet eens een koffiemachine :+
If they say
pi_211184633
Pompoen gegrild in de oven, heerlijk. Maar dan wel met schil, dan heeft het wat beet.
Ik heb ook al eens in een luie bui zo'n zak gesneden pompoen gehad maar dat was niks, idd die textuur :r
Flespompoen is lekker in de soep.
Maar het snijden van zo'n ding probeer ik hier thuis altijd uit te besteden. Wat een kakwerk.
Zoete aardappel is matig.
pi_211185006
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.

Strange....
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:22:57 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_211185054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef exode het volgende:
Wij hadden vanavond een jongen voor de deur. Hij had een heel lulverhaal over de Oekraine. Ik poeierde hem af omdat de airfryer piepte. Ik had een vreemd gevoel bij hem.
En nu zie ik in de buurtApp dat de politie hem zoekt en dat je hem niet mag benaderen.

Strange....
Jakkes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:26:48 #59
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211185097
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:42 schreef Bottoms_up het volgende:
Pompoen gegrild in de oven, heerlijk. Maar dan wel met schil, dan heeft het wat beet.
Ik heb ook al eens in een luie bui zo'n zak gesneden pompoen gehad maar dat was niks, idd die textuur :r
Flespompoen is lekker in de soep.
Maar het snijden van zo'n ding probeer ik hier thuis altijd uit te besteden. Wat een kakwerk.
Zoete aardappel is matig.
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.
Die dingen zijn knoerthard inderdaad. Ik stak er eerst vaak een mes in vast om er vervolgens mee op de snijplank te gaan rammen :D
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:33:27 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211185161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Heb je wel eens geprobeerd om een pompoen even voor te koken? Dan zijn ze wat makkelijker te snijden.
Die dingen zijn knoerthard inderdaad. Ik stak er eerst vaak een mes in vast om er vervolgens mee op de snijplank te gaan rammen :D
Ik heb ook zo’n soort oplossing.
Ik koop ze gewoon niet.
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:44:39 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211185242
Pompoen snijden gaat veel makkelijker als je'm eerst even een paar keer inprikt (met een vork of mes) en dan een minuutje in de magnetron doet.
pi_211185568
quote:

Strange....
Gered door je intuïtie en de airfryer :o
If they say
pi_211185578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef exode het volgende: Zij die net speciaal in de auto stapten om 15 kilometer te rijden om een Pumpkin Spice latte te halen bij Starbucks omdat ik die wel verdiend had en er daar achter kwamen dat ze die maar tot 1 november verkopen, groeten u. Ik drink het hele jaar zwarte koffie, maar echt wat vind ik die dingen lekker. En het was mijn cheatding he vandaag. Dus om het goed te maken, eten we vanavond frietjes.
:o :o nee toch?? Ik wist dat ook niet!
Ik heb er pas 2 op ;(
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 23:32:30 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211185994
quote:

Strange....
Wat freaky :o Misschien een psychotisch persoon?

Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waarom :? Het is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo :D
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 4 november 2023 @ 00:04:12 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211186196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:

Het is trouwens Oekraïne, zonder de. Ik zie dat vaak zo geschreven worden en snap nooit waarom :? Het is 1 land, niet een verzameling zoals de Arabische Emiraten ofzo :D
Komt omdat het voor de onafhankelijkheid wel als 'de Oekraine' werd aangeduid, omdat het toen nog een streek was, geen land.

ik hou wel van pompoen en zoete aardappel, maar het hangt er wel vanaf hoe 't is klaargemaakt. In sommige curries of dahls kan 't ook echt heerlijk zijn in combinatie met andere groenten.
in de haak.
pi_211186230
https://onzetaal.nl/taall(...)er%20lidwoord%20voor.

Ik moet ook altijd mijn best doen die 'de' in te slakken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211187367
Oké, het lidwoord de wordt sinds de onafhankelijkheid er niet meer voor gezet. Maar hoe vaak hebben we Oekraïne nou gezegd/geschreven voordat de oorlog uitbrak? Voor de oorlog wist ik iig niet eens wáár het lag. Laat staan hoe het geschreven werd.
If they say
pi_211187435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat freaky :o Misschien een psychotisch persoon?

Zeg dat tegen die weirdo ;)

Ik zat wel te denken waarom ik het zo zeg. Ik zeg het altijd, mijn 2 Russische collega's ook.
pi_211187481
Hij is niet gevonden begreep ik, vandaag de camera beelden even checken.
Bij de overburen is niet aangebeld, die hebben een Ring. Onze camera staat behoorlijk in het zicht, dus die moet hij gezien hebben.

Het was de honger die me redde, ik dacht jaja, sjoe! Ik heb zin in frietjes.
Verloofde vroeg wie het was en toen zei ik al, een vreemde gozer. Hij had geen bewijs van een stichting of zo en hij zag er wat sjappie uit.

Ik moet zo naar de bakker dan hoor ik vast het hele verhaal. ;)
pi_211187607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Hij is niet gevonden begreep ik, vandaag de camera beelden even checken.
Bij de overburen is niet aangebeld, die hebben een Ring. Onze camera staat behoorlijk in het zicht, dus die moet hij gezien hebben.

Het was de honger die me redde, ik dacht jaja, sjoe! Ik heb zin in frietjes.
Verloofde vroeg wie het was en toen zei ik al, een vreemde gozer. Hij had geen bewijs van een stichting of zo en hij zag er wat sjappie uit.

Ik moet zo naar de bakker dan hoor ik vast het hele verhaal. ;)
Neem ff een crompouce voor me mee aub ik
pi_211187628
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Neem ff een crompouce voor me mee aub ik
Zijn die lekker? B wil hem proeven.
Wij hebben alleen geen hippe bakker, ze hebben wel superlekkere slagroomtaarten.
pi_211187638
:D

Er was toen ook een kruising van een croissant en donut. Heb er toen 1 geproefd maar vond het maar meh :N
If they say
pi_211187683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:30 schreef exode het volgende:

[..]
Zijn die lekker? B wil hem proeven.
Wij hebben alleen geen hippe bakker, ze hebben wel superlekkere slagroomtaarten.
Weet ik niet. Ik wil hem ook proeven
  zaterdag 4 november 2023 @ 09:41:36 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211187735
Ik vind die crompouce er heel onappetijtelijk uit zien. Terwijl ik een tompouce echt onweerstaanbaar vind.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211187772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind die crompouce er heel onappetijtelijk uit zien. Terwijl ik een tompouce echt onweerstaanbaar vind.
De maatschappij is wel doorgeslagen nu. Mijn collega deelt nu steeds filmpjes van van alles wat met die pudding is gevuld en roze glazuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')