abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2023 @ 20:26:03 #1
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211172721

Cap van Spapaars

Credits voor Blubberman.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2023 09:28:22 ]
pi_211172746
Jorrit zit toch echt niet te denken dat hij in de prijzen valt hè?
pi_211172765
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Jorrit zit toch echt niet te denken dat hij in de prijzen valt hè?
Het is indrukwekkend hoe wereldvreemd hij is...
pi_211172773
Syl mag bellen naar huis.
Hoe lang zitten ze er, jemig mens. Als je zo snel iemand mist moet je niet aan zo'n programma meedoen.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:30:22 #5
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211172815
Ja hoor, Sylvia weer extra pamperen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_211172829
Nou dat was weer een enerverende avond.....not. ben bang dat we ookgeen beelden krijgen van uitdehandgelopen feestjes.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:33:22 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211172869

pi_211173635

Vind Jorrit maar lachwekkend.Vanwege de comedy-factor hoeft ie van mij voorlopig nog niet weg. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211173807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Vind Jorrit maar lachwekkend.Vanwege de comedy-factor hoeft ie van mij voorlopig nog niet weg. :')
Jaaa, heerlijk!
Leedvermaak
🐱❤️
pi_211173981
Beau, Wesley en vooral Jasmijn zien we eigenlijk maar vrij weinig in verhouding.
pi_211174395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
huh? misschien ben ik wel niet gewend dat er nog mooiere meiden zijn"
dan heb je wel veel kapsones om dat te zeggen
Haar naam weet ik niet maar is degene die met Jorrit in 1 bed ligt
Nou ga ik klinken als zo'n klootzak met vooroordelen, maar ze is vrachtwagenchauffeur van beroep...

Maar wel jammer dat ze daar zoveel waarde aan hangt voor zichzelf.
  donderdag 2 november 2023 @ 22:49:21 #12
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211174889
Het wil maar niet vlotten, ik snap nu waarom er geen streams zijn... zelfs de hudige 35 netto tv minuten zijn niet eens te vullen met iets van interesse ;(
Stel je voor dat ze 24 uur volgen zijn met nix comma nul verhaallijnen :N
pi_211175107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh daarom die nepnagels! Sponsors
Ik dacht dat ze punten moesten uitgeven voor luxe, maar zoals het nu gaat kunnen ze gewoon teren op de sponsoren. De nepnagels en matrassen rollen zo uit het febohok de loods in.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 2 november 2023 @ 23:25:53 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211175174
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze punten moesten uitgeven voor luxe, maar zoals het nu gaat kunnen ze gewoon teren op de sponsoren. De nepnagels en matrassen rollen zo uit het febohok de loods in.
Sponsors staan ook vermeld (zie o.a. Manic nails in plaatje hierboven) Maar zo werkt dat.
Voorheen werden de merken die niet meededen afgeplakt zoals op de boodschappen, maar nu is alles Jumbo.
  vrijdag 3 november 2023 @ 01:06:35 #15
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211175547
Ze mogen bij de Jumbo toch wel NIET eigen-merk produkten kopen ... ?!

Vind sws dat er weinig in beeld komt van buiten het spel gedeelte om .. Het sociale er 23 uur om heen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_211175554
Leuke aflevering, geluid was wel weet beter vanavond maar overall te zacht als je het vergelijkt met ander programma's dus ik denk dat er in 'de afmix' van het programma iets niet consequent gaat waardoor het de ene keer niet goed te verstaan is en de andere keer beter zoals vanavond.
Zat ook wat meer dynamiek in met die vreselijke relnicht, ik vind dat geen leuk persoon. Bloed irritant. Met Sylvia uiteraard niets aan de hand dus die tease aan het eind van de uitzending gisteren is goed geslaagd.
Die groepsopdracht was natuurlijk wel een grote fail, niemand die wat over had voor de groep.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211175788
Ook deze uitzending had wel weer momenten dat ik de gesprekken niet kon volgen.
De muziek is consequent te luid in verhouding tot de stemmen m.i.
  vrijdag 3 november 2023 @ 07:42:37 #18
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211176098
quote:
[ afbeelding ]

Ja, het is wel een ander type dan die we al ik weet niet hoeveel gezien hebben in een rls
  vrijdag 3 november 2023 @ 08:38:18 #19
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_211176444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het wil maar niet vlotten, ik snap nu waarom er geen streams zijn... zelfs de hudige 35 netto tv minuten zijn niet eens te vullen met iets van interesse ;(
Stel je voor dat ze 24 uur volgen zijn met nix comma nul verhaallijnen :N
Niet helemaal eens. Ik vond bij ( de eerste paar maanden) Ejvj dat de afleveringen ook saaier waren de streams. Heb ik bij BB ook wel gehad.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 3 november 2023 @ 08:39:48 #20
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_211176461
Ik vind vooral Donna saai.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:01:44 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211176652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, geluid was wel weet beter vanavond maar overall te zacht als je het vergelijkt met ander programma's dus ik denk dat er in 'de afmix' van het programma iets niet consequent gaat waardoor het de ene keer niet goed te verstaan is en de andere keer beter zoals vanavond.
Zat ook wat meer dynamiek in met die vreselijke relnicht, ik vind dat geen leuk persoon. Bloed irritant. Met Sylvia uiteraard niets aan de hand dus die tease aan het eind van de uitzending gisteren is goed geslaagd.
Die groepsopdracht was natuurlijk wel een grote fail, niemand die wat over had voor de groep.
Dat zal niet veranderen met elke maand een ton in het spel.
Maar de opmerking, we hebben zelf genoeg punten om te eten, dus nee, is stom, want de verschillen blijven gelijk. Van elke groep wordt dan hetzelfde aantal punten afgetrokken voor die patatkraam.
Dan is het gewoon misgunnen.
pi_211177796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat zal niet veranderen met elke maand een ton in het spel.
Maar de opmerking, we hebben zelf genoeg punten om te eten, dus nee, is stom, want de verschillen blijven gelijk. Van elke groep wordt dan hetzelfde aantal punten afgetrokken voor die patatkraam.
Dan is het gewoon misgunnen.
Is toch logisch dat de groep met het laagste puntenaantal niet mee wil doen? Dan houden ze amper iets over. Volgens mij wilde de rest toch wel meedoen voor die foodtruck maar zagen wel in dat de laagste dan bijna niets overhield. Is toch ook onzin om daar de punten aan uit te gaan geven?
Jorrit eindelijk eens op het matje bij mamma omdat hij weinig tot niets schijnt te doen in de huishouding. Jorrit ziet het allemaal niet zo, lekker gemakkelijk. En dan druk bezig in de sportruimte waar hij bewegingen maakt die ik nog nooit heb zien langskomen in een sportruimte. En aan dat hangbuikje te zien is het helemaal niet zo´n sportman. Hem als 1ste eruit ondanks dat sommige hier om hem moeten lachen. Ik vind het zo´n zielig type. We horen trouwens niets meer over zijn enorme gesnurk, hadden de meesten daar geen last van en nu opeens niet meer? :{
Jorim weer lekker overdreven maar wel lachen met die meiden. *O*
Kaylee eindelijk een beetje bonden met de andere meiden en wat afstand nemen van Jorrit. Die ziet de bui al hangen omdat de meesten daar Jorrit niet zo zien zitten. ^O^
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:05:37 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211177831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Is toch logisch dat de groep met het laagste puntenaantal niet mee wil doen? Dan houden ze amper iets over. Volgens mij wilde de rest toch wel meedoen voor die foodtruck maar zagen wel in dat de laagste dan bijna niets overhield. Is toch ook onzin om daar de punten aan uit te gaan geven?
Jorrit eindelijk eens op het matje bij mamma omdat hij weinig tot niets schijnt te doen in de huishouding. Jorrit ziet het allemaal niet zo, lekker gemakkelijk. En dan druk bezig in de sportruimte waar hij bewegingen maakt die ik nog nooit heb zien langskomen in een sportruimte. En aan dat hangbuikje te zien is het helemaal niet zo´n sportman. Hem als 1ste eruit ondanks dat sommige hier om hem moeten lachen. Ik vind het zo´n zielig type.
Jorim weer lekker overdreven maar wel lachen met die meiden.
Kaylee eindelijk een beetje bonden met de andere meiden en wat afstand nemen van Jorrit. Die ziet de bui al hangen omdat de meesten daar Jorrit niet zo zien zitten.
Die groep bedoel ik ook niet, het was er 1 uit de rijkere groep die de opmerking maakte.
pi_211178117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nou ga ik klinken als zo'n klootzak met vooroordelen, maar ze is vrachtwagenchauffeur van beroep...

Ah, ze is een pick me girl van beroep. Dat verklaart.
Hotapnyc
pi_211178223
Dubbel

[ Bericht 50% gewijzigd door Cirilico op 03-11-2023 11:36:36 (Dubbel) ]
Hotapnyc
pi_211178243
quote:

[..]

Ah, ze is een pick me girl van beroep. Dat verklaart.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Met Sylvia uiteraard niets aan de hand dus die tease aan het eind van de uitzending gisteren is goed geslaagd.
Ik ben er niet ingetrapt iig.
quote:
Het meest eerlijk zou zijn als ze naar verhouding de punten leveren. Laten we zeggen 5, 10, 20, 40 punten of wat de verdeling ook alweer is.
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind vooral Donna saai.
Wie is Donna? 🤣
Hotapnyc
pi_211178305
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 358.000

Het stabiliseert rond het normaal van hoe EJVJL ook scoorde, maar eigenlijk te weinig voor dit tijdslot. Denk dat ze het beter kunnen vervroegen. Ennn streams aanslingeren wat echt zal gaan helpen! Want bedenk wel dat deze cijfers zonder uitgesteld kijken nog lager zouden zijn, zelfs in de 200.000 kijkers....
Allemaal cabaretteketet!
pi_211178326
quote:

[..]

Ik zeg niet dat je een klootzak bent, allee ik snap je vooroordeel niet? Wat heeft dat te maken met onzekerheid bij andere vrouwen?
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:48:36 #29
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211178361
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 358.000

Het stabiliseert rond het normaal van hoe EJVJL ook scoorde, maar eigenlijk te weinig voor dit tijdslot. Denk dat ze het beter kunnen vervroegen. Ennn streams aanslingeren wat echt zal gaan helpen! Want bedenk wel dat deze cijfers zonder uitgesteld kijken nog lager zouden zijn, zelfs in de 200.000 kijkers....
Na een weekje TV kijken bekruipt mij nog steeds die twijfel wat er nou zo leuk is aan dit halfbakken Jaar van Je Leven, zelfs de uitgebreide Knip/Plakwerk van de tv uitzending is niet te volgen
pi_211178403
Het is een realityshow en in basis heeft het dezelfde dingen en maken de mensen dezelfde dingen mee en lopen ze tegen dezelfde dingen aan als in andere échte RLS met streams, maar dat ene aspect die streams die er niet zijn, die mis ik wel om de context van verhaallijnen wat beter te begrijpen, dan snap je de uitzendingen als je die er naast kijkt zoals ik altijd doe ook beter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211178432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat je een klootzak bent, allee ik snap je vooroordeel niet? Wat heeft dat te maken met onzekerheid bij andere vrouwen?
Met die onzekerheid niets, maar ze zegt dat ze niet gewend is dat er mooiere meiden bij zijn wat ik me kan voorstellen in een beroepsgroep waar vooral veel mannen werken ;)
pi_211178451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Met die onzekerheid niets, maar ze zegt dat ze niet gewend is dat er mooiere meiden bij zijn wat ik me kan voorstellen in een beroepsgroep waar vooral veel mannen werken ;)
Och domme vraag van me. En ja ik ben ook een klootzak, ga met je gedachte mee ;)
pi_211178521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Het is een realityshow en in basis heeft het dezelfde dingen en maken de mensen dezelfde dingen mee en lopen ze tegen dezelfde dingen aan als in andere échte RLS met streams, maar dat ene aspect die streams die er niet zijn, die mis ik wel om de context van verhaallijnen wat beter te begrijpen, dan snap je de uitzendingen als je die er naast kijkt zoals ik altijd doe ook beter.
Ik keek EJVJL zonder streams en ik kan zeggen dat dit nu evengoed minder context heeft dan EJVJL. Ik krijg geen binding met de deelnemers en dat kreeg ik bij JAA wel.
Hotapnyc
pi_211178580
Eigenlijk heb je maar iets van 15 minuten of minder kijktijd waarin de normale omgang te zien is en dat is al heel erg geknipt en geplakt. De rest van de uitzending bestaat uit de verplichte uitleg van het programma, terugblik, de verschrikkelijke intro tune en een spel van Jan (wat meestal verspreid wordt over twee uitzendingen als cliffhanger :{ ) en een korte blik op morgen ter afsluiting.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_211178738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:06 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik keek EJVJL zonder streams en ik kan zeggen dat dit nu evengoed minder context heeft dan EJVJL. Ik krijg geen binding met de deelnemers en dat kreeg ik bij JAA wel.
Dat komt omdat er geen streams zijn, dan krijg je die context ook niet en via de socials krijg je dat al evenmin, die spoilen alleen dingen die in die uitzendingen komen, maar geen extra materiaal wat je niet in de TV uitzendingen ziet e.d.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211180132
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Eigenlijk heb je maar iets van 15 minuten of minder kijktijd waarin de normale omgang te zien is en dat is al heel erg geknipt en geplakt. De rest van de uitzending bestaat uit de verplichte uitleg van het programma, terugblik, de verschrikkelijke intro tune en een spel van Jan (wat meestal verspreid wordt over twee uitzendingen als cliffhanger :{ ) en een korte blik op morgen ter afsluiting.
Het is ook heel summier die beknopte samenvatting terwijl hij nog langer is dan de gemiddelde daily van Utopia in de eerste jaren. Vanaf 2017 gingen die ook naar de lengte van de afleveringen zoals ze nu zijn bij De Bondgenoten.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:06:41 #37
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211180910
MIsschien moeten ze het maar beknopter maken in 5 min en 40min reclame

Rood heeft 100 pnt
Groen heeft 200 pnt
Blauw heeft 300 pnt
Wit heeft 400 pnt
En nog niemand heeft ¤100.000

snel klaar per dag ^O^
pi_211181368
quote:
[ afbeelding ]

Atletisch zei hij :? De kneus overschat zichzelf wel :X
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211181428
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:

[..]
Atletisch zei hij :? De kneus overschat zichzelf wel :X

Ja :D Dat maakt het lachwekkend. Ik neem 'm niet zo serieus. Wel benieuwd naar die Jorrit 2.0 haha
pi_211181429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik vind het behoorlijk arrogant om zoiets te zeggen. Dan denkt ze toch wel dat ze erg mooi is. Gewoon jaloezie van haar omdat de andere meiden “betere” aandacht krijgen zoals ze zelf zegt.
pi_211181455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ja :D Dat maakt het lachwekkend. Ik neem 'm niet zo serieus. Wel benieuwd naar die Jorrit 2.0 haha
Je zag hem in de afl van gisteren van opzij en het is niet zo dat hij dik is ofzo maar hij heeft wel echt tietjes en een buikje.. weinig atletisch aan :D
pi_211181485
Nahh.. het pakt me nog steeds niet. Het is te kort en teveel spellen wat je ziet en de helft van de tijd wordt gevuld met jank beelden van Eduardo en Sylvia.

Ik denk dat er nog veel moet gebeuren wil dit programma het redden in het nieuwe jaar.
pi_211181541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef lojanda het volgende:
Nahh.. het pakt me nog steeds niet. Het is te kort en teveel spellen wat je ziet en de helft van de tijd wordt gevuld met jank beelden van Eduardo en Sylvia.

Ik denk dat er nog veel moet gebeuren wil dit programma het redden in het nieuwe jaar.
Vind het wel vermakelijk, maar weet ook nog niet of dat zo blijft. Het is nu nog nieuw en roept nog wel wat nieuwsgierigheid op, maar als alles straks een keer gedaan is denk ik dat alleen het maandelijkse nieuwe mensen erin stoppen het nog interessant kan houden. Maar we zullen zien :)
pi_211181662

Oef! _O-
pi_211181707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:21 schreef KinKiJan het volgende:

Oef! _O-
Oh geweldig! Ik lig in een deuk. Hoe graaf je snel je graf _O-
pi_211181931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:21 schreef KinKiJan het volgende:

Oef! _O-
Olivier _O_ :B
Ik vind hem tot nu toe een van de leukere bewoners en deze diss richting jekenmenie kan ik wel waarderen. gelijk op haar pik getrapt.
pi_211181935
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef lojanda het volgende:

In eerste instantie streams erbij en beter de verhaallijnen volgen, en ze niet overvoeren met spellen want je wil in de uitzending ook erg graag het samenleef aspect zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211182951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:

[..]
In eerste instantie streams erbij en beter de verhaallijnen volgen, en ze niet overvoeren met spellen want je wil in de uitzending ook erg graag het samenleef aspect zien.
Iin ejvjl waren het te weinig spellen
pi_211182983
Ik vind de speldichtheid nu wel goed eigenlijk
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:36:43 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211183320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de speldichtheid nu wel goed eigenlijk
Ik vind één lullig spelletje over 2 uitzendingen verdelen wel een beetje lam om de kijker vast te wllen houden :{
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:46:26 #51
388664 crew  Dotteke
pi_211183509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vind één lullig spelletje over 2 uitzendingen verdelen wel een beetje lam om de kijker vast te wllen houden :{
Ik vind het echt heel erg tegenvallen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211183557
Ik las trouwens dat mensen moeite hebben met het geluid; niks van gemerkt ?
pi_211183588
Wat een zeikstraal! Zo met hem oneens
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:50:55 #54
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211183610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind het echt heel erg tegenvallen
Klopt, evenals die vreselijk fake "kookwedstrijd" met die belachelijke batterij "juryleden" waarna prima de punten verdeeld konden worden over de mindervaliden groepen _O-
pi_211183612
Jorrit gaat op zijn plaat
pi_211183653
Meiden avond en die Jorim wil er ook graag bij....ehhh meidenavond!!!!
pi_211183654
Dat gezeur over dat homo/vrouwen...
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:55:11 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211183688
Ik denk dat we de juryleden van de kookwedstrijd binnekort wel terug zien als nieuwe Bondleden
pi_211183710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat we de juryleden van de kookwedstrijd binnekort wel terug zien als nieuwe Bondleden
Zou wel leuk zijn. Al zaten er geloof ik ook behoorlijk oude mensen tussen
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:57:21 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211183736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zou wel leuk zijn. Al zaten er geloof ik ook behoorlijk oude mensen tussen
Heejheej, wel All Incusive blijven hé? _O-
pi_211183747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heejheej, wel All Incusive blijven hé? _O-
Oh ja, wat ben ik toch intolerant :P
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:58:57 #63
388664 crew  Dotteke
pi_211183770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik las trouwens dat mensen moeite hebben met het geluid; niks van gemerkt ?
Ik ook niet hoor geluid is gewoon goed
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:59:28 #64
388664 crew  Dotteke
pi_211183780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Klopt, evenals die vreselijk fake "kookwedstrijd" met die belachelijke batterij "juryleden" waarna prima de punten verdeeld konden worden over de mindervaliden groepen _O-
Was niet echt een sterk staaltje :D
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:59:57 #65
388664 crew  Dotteke
pi_211183788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom geen dronkendrama?
Dat laten ze in ee RLS ook bijna nooit in een uitzending zien, Dus waarom hier wel?
pi_211183811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laten ze in ee RLS ook bijna nooit in een uitzending zien, Dus waarom hier wel?
Omdat ik er blij van word O-)
Zal ze even een boze mail sturen ;)
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:02:40 #68
388664 crew  Dotteke
pi_211183848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Omdat ik er blij van word O-)
Zal ze even een boze mail sturen ;)
Wordt jij blij van dronken mensen?Ik heb zo de pest aan mensen die dronken zijn Ik klik de streams van een rls weg als ze gaan zuipen

In Bondgenoten komt er een nieuwe opdracht aan
pi_211183889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wordt jij blij van dronken mensen?Ik heb zo de pest aan mensen die dronken zijn Ik klik de streams van een rls weg als ze gaan zuipen

In Bondgenoten komt er een nieuwe opdracht aan
Ik word blij van mensen die zichzelf voor schut zetten. En de conflicten. Kijk naar reality voor drama en conflicten en gemakkelijk vermaak
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:04:55 #70
388664 crew  Dotteke
pi_211183907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik word blij van mensen die zichzelf voor schut zetten. En de conflicten. Kijk naar reality voor drama en conflicten en gemakkelijk vermaak
conflicten mag wel, maar niet met dronken dropjes, wat mij betreft
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:08 #71
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211183913
Ik voel alweer 1 spel 2 uitzendingen cliffhanger komen
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:06:03 #72
388664 crew  Dotteke
pi_211183941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik voel alweer 1 spel 2 uitzendingen cliffhanger komen
Je kon het senario wel geschreven hebben _O-
pi_211183955
Wat een lange pauzes tijdens de uitleg. Elk woord benadrukken
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:07:32 #74
388664 crew  Dotteke
pi_211183983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lange pauzes tijdens de uitleg. Elk woord benadrukken
Tijd volmaken
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:07:59 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184003
Best wel lekker tijdrekken zo

En? Wie gaat het spelen?
En Wie gaat er drukken?

4x

:O
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:08:12 #76
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor geluid is gewoon goed
Het is verstaanbaar, maar wel blikkerig.
En wat is die Casper een achterbakse roddelaar.
Jorim is teleurgesteld dat hij niet met de vrouwen mag feesten, omdat homo's altijd goed bij vrouwen passen en volop aandacht krijgen.
En telkens weer die geloofsbullshit van hem.
pi_211184028
Wat is dit voor een belachelijk iets, de een moet drukken en de ander antwoorden....
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:08:43 #78
388664 crew  Dotteke
pi_211184036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is verstaanbaar, maar wel blikkerig.
En wat is die Casper een achterbakse roddelaar.
Jorim is teleurgesteld dat hij niet met de vrouwen mag feesten, omdat homo's altijd goed bij vrouwen passen en volop aandacht krijgen.
En telkens weer die geloofsbullshit van hem.
Ik kijk het op tv en het geluid is gewoon goed
pi_211184068
Ik heb ook geen klachten over het geluid.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:10:31 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184093
Dat ouwe mens wil wel dat Jorit gaat spelen.... _O-

Die lul zette in game 1 de hele groep al op zowat 0 punten met zijn kruikje
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:10:45 #81
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kijk het op tv en het geluid is gewoon goed
Stemmen van de bewoners knisperen wat.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:11:37 #82
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184126
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ouwe mens wil wel dat Jorit gaat spelen.... _O-

Die lul zette in game 1 de hele groep al op zowat 0 punten met zijn kruikje
En gleed stoer uit op de vloer.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:15:57 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184234
En ik hoor steeds gekonkel over wegstemmen, wie weet waar willem wever woont.. mensen uit hun eigen groep schoppen? of nu al zeiken voor over 3 weken?
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:17:29 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184277
Nog één reclame en er is geen tijd meer om ook maar één spel knop in te drukken }:|
pi_211184310
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor steeds gekonkel over wegstemmen, wie weet waar willem wever woont.. mensen uit hun eigen groep schoppen? of nu al zeiken voor over 3 weken?
Ja mensen uit hun eigen groep wegstemmen of nu al zeggen als er dat of dat dan wil ik straks bij jullie en nog veel meer mogelijkheden.
pi_211184316
Ze krijgen telkens wel veel punten bij spellen
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:20:44 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184334
Jessie is duidelijk de Mol.. _O-

Weetnix. kannix, doetnix
pi_211184347
De haaien zijn weer lekker sterk
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:23:06 #89
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184376
Arts in opleiding die waarschijnlijk niet eens z'n schoenveters kan knopen.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:24:18 #90
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184390
Vossen 3 punten door foute antwoorden van de andere.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:24:50 #91
388664 crew  Dotteke
pi_211184399
Nou zo maar het spelletje in een aflevering gespeeld _O-
pi_211184400
Ik heb echt wel respect voor de haaien
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:27:53 #93
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184440
Jorrit kan niets, weet niets, maar toch schuiven ze hem steeds naar voren.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:28:24 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184448
Het wordt weer tijd voor een gescript nivelleringsspelletje 1400 punten tegen 300 punten staat de regie nooit lang toe
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:29:29 #95
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184463
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt weer tijd voor een gescript nivelleringsspelletje 1400 punten tegen 300 punten staat de regie nooit lang toe
Kan best, na een maand zullen ze vast helemaal opnieuw beginnen.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:31:10 #96
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211184487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Nou zo maar het spelletje in een aflevering gespeeld _O-
Ja valt weer mee dat ze het niet over het weekend heen hebben getild.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:31:39 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184494
En verder dan

Blijf dicht bij jezelf
Laat zien wie je bent
Geef ze geen kans
Blijf jezelf

Komen ze weer niet

gelukkig zijn er geen streams :{
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:33:02 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Kan best, na een maand zullen ze vast helemaal opnieuw beginnen.
Ik kan niet wachten tot het einde van deze eerste serie _O-
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:38:57 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184584
En natuurlijk weten de trouwe volgertjes hier wel wat er de komende weken gaat gebeuren met de oplopende punten , zo vrijgevig uitgegeven met duizenden "punten" per spelletje per week.. vreten, zuipen, feesten, neuken en naar huis bellen :Y

En daarna weer opnieuw :{
pi_211184754
Jezus wat een faalbende was het (op de Haaien na) bij deze proef.
Ten eerste waren de vragen bizar makkelijk.....dus dat geen enkel team op blauw na iets wist is beschamend.
En dan komt team groen met "we laten Melanie dit doen want ze heeft wat te bewijzen want ze is onzeker" en dan mag ze alleen de knop indrukken.....nou dat helpt lekker o|O
En vervolgens de laatste ronde....de stand is 5, 3, 2. Dus je weet gewoon als team met 5 punten (groen) dat je gelijk als Jan begint met praten moet drukken want ook als je het antwoord niet weet dan win je nog met +1 voor beide andere teams. Maar dan laten ze de vraag eerst afstellen.....beetje een faal. Maar ze kwamen ermee weg.

Edit; oja en Jorrit die zegt "ik weet het niet" ipv dan op z'n minst een gokje te wagen en iets te noemen.... 8)7
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:59:17 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211184810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Jezus wat een faalbende was het (op de Haaien na) bij deze proef.
Ten eerste waren de vragen bizar makkelijk.....dus dat geen enkel team op blauw na iets wist is beschamend.
En dan komt team groen met "we laten Melanie dit doen want ze heeft wat te bewijzen want ze is onzeker" en dan mag ze alleen de knop indrukken.....nou dat helpt lekker o|O
En vervolgens de laatste ronde....de stand is 5, 3, 2. Dus je weet gewoon als team met 5 punten (groen) dat je gelijk als Jan begint met praten moet drukken want ook als je het antwoord niet weet dan win je nog met +1 voor beide andere teams. Maar dan laten ze de vraag eerst afstellen.....beetje een faal. Maar ze kwamen ermee weg.
Er komen nog voldoende "correctie spelletjes" geloof maar dat ze over 3 weken allemaal precies hetzelfde punten aantal hebben... spannuuuunnndd _O-
pi_211185090
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Er komen nog voldoende "correctie spelletjes" geloof maar dat ze over 3 weken allemaal precies hetzelfde punten aantal hebben... spannuuuunnndd _O-
Dat denk ik ook....je kan gewoon voor punten inflatie zorgen door de aantallen per week steeds hoger te maken.
En bovendien zelfs al was dat niet, dan kan je nog onderling uitdagen.
Wat er nu gebeurt qua punten zegt idd geen drol.
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:31:37 #103
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211185142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:25 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dat denk ik ook....je kan gewoon voor punten inflatie zorgen door de aantallen per week steeds hoger te maken.
En bovendien zelfs al was dat niet, dan kan je nog onderling uitdagen.
Wat er nu gebeurt qua punten zegt idd geen drol.
Zelfs die "uitdagingen" zijn al gescripte pogingen tot noodzakelijke nivellering van uitlopende punten scores , let er maar op
pi_211185597
Leuke aflevering weer, geluid was goed vandaag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211186068
Ik blijf mij wel steeds verbazen over Jorrit.
Hij blaast elke keer heel hoog van de toren, maar dondert daarna toch elke keer keihard naar beneden.

POLL
pi_211186435
Jorrit is de smaakmaker, en weet dat. _O_ ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_211186455
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Nou door achter dan ingefluisterd.

Ik kijk nog steeds met plezier naar de afleveringen eigenlijk.
pi_211186461
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Hij blaast elke keer heel hoog van de toren, maar dondert daarna toch elke keer keihard naar beneden.

[poll=6319]
Allebei....
pi_211187427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 01:27 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
Nou door achter dan ingefluisterd.

Ik kijk nog steeds met plezier naar de afleveringen eigenlijk.
Straks doet een van de bewoners een Berntje. ( naar achter lopen en vragen of Jorrit eruit gegooid mag worden) 😉
pi_211188371
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Straks doet een van de bewoners een Berntje. ( naar achter lopen en vragen of Jorrit eruit gegooid mag worden) 😉
jorrit gooit zijn eigen glazen wel in door zijn gedrag
pi_211188402

Zit je dan met je goeie gedrag, zonder meidenclub..
pi_211189101
Waarom Jorrit zich voor het karretje van Sylvia heeft laten spannen is mij een raadsel. Hij wist niets en kijkt dan verbaasd om zich heen. Denken dat IK WEET HET NIET het juiste antwoord zou zijn, dus net doen of hij het wél wist. En daarna de beldrukker zeggen dat hij te snel drukt en hij de hele vraag niet heeft kunnen horen. Volgens mij stond hij gewoon staande te slapen, lulhannes 1ste klas. Kan zijn groep er hem dadelijk zonder excuus uit sodemieteren want hij presteert immers helemaal niets?
En wat is Jennemieke toch beledigd. Ze valt qua schoonheid in de middenmoot en dat kan natuurlijk niet. Basic mooi zijn is te weinig voor haar. Ze loopt dan ook dagelijks te pronken met haar prachtige donkere lijf en iedereen zal het weten. Zo jammer dat je dan opeens van je voetstuk word geduwd.
Valt me op dat steeds meer mensen het buiten hun eigen groepje gaan zoeken en laten weten dat ze hebben gehoord wie op wie gaat stemmen. Daarentegen is het blauwe team erg stabiel en sterk.
pi_211189513
Ligt het aan mij of is Jorrim geen vrouw en identificeert hij zichzelf ook niet als vrouw? Dan kan hij toch niet meedoen? Ene meidenavond is precies dat, een meidenavond. Een raar en discriminerend fenomeen, dat wel. Maar ja, mannen horen daar nou eenmaal niet bij. Ook niet als je geen aansluiting voelt bij de andere mannen.

En dat Kaylee verwacht dat de mannen de vrouwen dan op een voetstukje plaatsen en bedienen en verleiden en weet ik wat allemaal is gewoon ronduit walgelijk. 200 Jaar terug in de tijd.

Verder mag men kappen met al dat christelijke gezeik, met alle respect. Prima dat hij gelovig is maar ik hoef er niet elke aflevering een paar minuten van te genieten. Houdt het programma seculier.

Ook mag men kappen met alle introgesprekjes tussen de presentator en de kandidaten. We kennen de kandidaten al. We hebben 1 minuut ervoor al gezien welke keuze ze waarom ebben gemaakt dus dat hoeft niet opnieuw verteld te worden. Kost alleen maar tijd en voegt niks toe.

Edit: inmiddels laatste stukje ook gezien.

Team haaien is goed bezig. Ik had niet anders verwacht. *O* Jorrit bakt er weer niks van natuurlijk. Zelfs het zinsonderwerp weet hij niet aan te wijzen. Hij doet niet eens een gok. :D En slangen had direct moeten drukken bij de laatste vraag om te voorkomen dat een ander team 5 punten kan halen!

[ Bericht 21% gewijzigd door Cirilico op 04-11-2023 15:36:23 ]
Hotapnyc
pi_211192017
Het is zaak om niet laatste te staan aan het eind van de maand voor de Vossen. Ze willen Jorrit er graag uit, maar dat gaat niet lukken als ze geen laatste staan. Heb zelfs begrepen dat ze opdrachten expres willen verliezen, dat kwam van die andere idioot, Jelle. Dit soort geintjes zijn ook wel eens in Expeditie Robinson geflikt om iemand weg te krijgen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 4 november 2023 @ 17:56:00 #115
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211192280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Het is zaak om niet laatste te staan aan het eind van de maand voor de Vossen. Ze willen Jorrit er graag uit, maar dat gaat niet lukken als ze geen laatste staan. Heb zelfs begrepen dat ze opdrachten expres willen verliezen, dat kwam van die andere idioot, Jelle. Dit soort geintjes zijn ook wel eens in Expeditie Robinson geflikt om iemand weg te krijgen.
Het is een tactiek, als toch niet als eerste eindigt, maakt het niet uit of je tweede of laatste bent.
Mocht het 2-2 worden, beslist de gehele groep.
En als je dan tactisch gaat stemmen hou je de zwakke Jorrit er juist in (als de samenstelling van groepen na 1 maand dezelfde blijft, op 2 na dan)
pi_211192492

Blijf er toch bij dat hij er van mij nog niet uit hoeft, eens zien wat Joker Jorrit 2.0 voorstelt :Y
pi_211192602
Jorrit mag van mij ook blijven. Ik krijg er soms de rillingen van, maar er gebeurt tenminste iets.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:56 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is een tactiek, als toch niet als eerste eindigt, maakt het niet uit of je tweede of laatste bent.
Mocht het 2-2 worden, beslist de gehele groep.
En als je dan tactisch gaat stemmen hou je de zwakke Jorrit er juist in (als de samenstelling van groepen na 1 maand dezelfde blijft, op 2 na dan)
Dat inderdaad, Jorrit erin houden is juist tactisch. Vooral als hij samen met Eduardo in een team gaat zitten. Ik ging stuk toen zij tegen mekaar zeiden dat ze winnaars en strijders zijn. _O- Ze zijn in de meest letterlijke betekenis van het woord allebei verliezers. En strijders zijn het evenmin. Slechtste team ooit straks haha.
Hotapnyc
pi_211192851
quote:
De febo ook, hij krijgt de meeste zendtijd.
pi_211192937
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 18:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik ging stuk toen zij tegen mekaar zeiden dat ze winnaars en strijders zijn.
_O- Mochten ze ooit zonder water komen te zitten dan hebben ze altijd Eduardo nog die ze boven een bak kunnen hangen om zijn tranen op te vangen.
pi_211193940
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2023 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
_O- Mochten ze ooit zonder water komen te zitten dan hebben ze altijd Eduardo nog die ze boven een bak kunnen hangen om zijn tranen op te vangen.
:D :D
Hotapnyc
pi_211196110
Jorrim en Sylvia zijn nare, valse wezens. Met zijn christelijke geleuter nog wel. Jelle is ook geen frisse, en ook geen snuggere. Jeremijee en Kaylee hebben het ook niet helemaal begrepen.
Bovengemiddeld veel minder snuggere mensen daar.
pi_211197555
Casting is wel totaal anders dan bij EJVJL inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211199558
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:45 schreef MacDeMarco het volgende:

[poll=6319]
Ik hoop een act, maar denk echt zo
pi_211201731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Waren dronken mexx zoey Wen Jasper enz ook niet te zien in de tv uitzendingen?
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 14:55:25 #125
388664 crew  Dotteke
pi_211201774
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee meer eigenlijk :@
Weet wel dat ze niet alles uitzonden van trammelant en zuiperijen.
  zondag 5 november 2023 @ 15:02:07 #126
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211201828
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Soms een heel kort fragment in de uitzending om de uitgedeelde gele kaart te verantwoorden.
pi_211210077
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:

[..]
Soms een heel kort fragment in de uitzending om de uitgedeelde gele kaart te verantwoorden.
Oh oke..... gelukkig maar voor hen. ;)
pi_211210095
Hier is het iig een stuk saaier dan bij de COS ejvjl.
Hielp me door mijn ziek bed heen. Maar ja tis niet anders.
pi_211210318
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:

Yup, er valt helaas weinig over te zeggen buiten wat er in de afleveringen om te zien is geweest.
pi_211210532
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 9,6 Kijkcijfer: 463.000

Het klimt weer wat op, vermoedelijk ook instromers van Chateau Meiland wat daarna komt. Vorige week maandag ook, dus daar zullen we nog even mee te maken hebben zolang dat programma er nog is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211210647
quote:
Jammer dat je het als saai ervaart deze keer. Kan me voorstellen als je ziek bent dat je daar dan niet op zit te wachten. Beterschap! ;)
pi_211210762
quote:
Straks is er BB weer 3 maanden lang, hopelijk langer.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 6 november 2023 @ 12:09:23 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211211191
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:

Het klimt weer wat op, vermoedelijk ook instromers van Chateau Meiland wat daarna komt. Vorige week maandag ook, dus daar zullen we nog even mee te maken hebben zolang dat programma er nog is.
Maandag was met JAA ook meestal de beste dag met de kijkcijfers.

Hehaling 23:58 77.000

Herhaling van vrijdag 12:55 49.000
  maandag 6 november 2023 @ 12:20:46 #134
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211211285
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:

Tsja, de streamers moeten nu ook verplicht tv kijken, scheelt weer een paar duizend ;)
pi_211213746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:
Jorrit kan niets, weet niets, maar toch schuiven ze hem steeds naar voren.
Ik denk dat de andere drie uit zijn groep nog minder kunnen
pi_211213772
quote:
Ik vind hem een beetje een combi van Martin en Huub.. de hoogmoed heeft hij van Huub en zoals Martin loopt Jorrit ook het liefst met zijn goddelijk atletisch bovenlichaam bloot :X
pi_211213787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Blijf er toch bij dat hij er van mij nog niet uit hoeft, eens zien wat Joker Jorrit 2.0 voorstelt :Y
Duidelijk dat hij vroeger van de commode is gevallen..
pi_211213801
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Straks is er BB weer 3 maanden lang, hopelijk langer.
Misschien is dat wat.....
pi_211213808
pi_211213812
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik vind hem een beetje een combi van Martin en Huub.. de hoogmoed heeft hij van Huub en zoals Martin loopt Jorrit ook het liefst met zijn goddelijk atletisch bovenlichaam bloot :X
🤣
pi_211213843
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:21 schreef KinKiJan het volgende:

Echt een slang hoor.. zou zo mooi zijn dat als ze laatste worden dat zij ineens wordt weggestemd. Vreselijk mens :r
pi_211213852
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 17:22 schreef pingu66 het volgende:

[..]
🤣
Heeft hij ook soms die achterlijke oorhanger in.. dat had Martin toch ook een keer gedaan :D
pi_211213910

Komt ook steeds meer bij te hangen :')
pi_211214210
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Komt ook steeds meer bij te hangen :')
Hij kan toch niet echt zo zijn :N
  maandag 6 november 2023 @ 18:19:11 #145
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211214258
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
The Wappies are everywhere, they infiltrated all TV-Shows _O-
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 18:20:06 #146
388664 crew  Dotteke
pi_211214267
quote:
Er zijn ook geen streams en valt er weinig te cossen
Nog even en dan is er weer BB
pi_211214284
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
The Wappies are everywhere, they infiltrated all TV-Shows _O-
_O- ik heb haast zoiets van dat is een acteur, het ligt er zo dik bovenop
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:47:56 #149
388664 crew  Dotteke
pi_211215421
Nou eens kijken wat het brengt vandaag
  maandag 6 november 2023 @ 19:48:06 #150
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211215425
Al weer gejank...
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:49:21 #152
388664 crew  Dotteke
pi_211215450
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh bah Syl weer :r
Naar mens
pi_211215455
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Naar mens
Ja ik ben het met Jorrit eens nu
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:50:58 #154
388664 crew  Dotteke
pi_211215484
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet intensief genoeg volg om dat te kunnen zeggen
Het staat aan maar het kan mij niet zo boeien dat ik echt goed kijk/luister
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:52:23 #155
388664 crew  Dotteke
pi_211215506
Hoppa, nu zet hij mij zovoor schut ik wil niet meer bij hem op de kamer zegt een jankende Sil :P
pi_211215513
Syl moet weer janken
pi_211215515
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker bek vechten dan lopen paaien
Twinning = boring
pi_211215520
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa, nu zet hij mij zovoor schut ik wil niet meer bij hem op de kamer zegt een jankende Sil :P
Ik zit me deze aflevering dood te ergeren aan Syl. En ben het heel erg met Jorrit eens. Hij verdient punten bij mij
  maandag 6 november 2023 @ 19:53:53 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211215532
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet intensief genoeg volg om dat te kunnen zeggen
Het staat aan maar het kan mij niet zo boeien dat ik echt goed kijk/luister
Nou zeg, ik kijk óók niet, teminste niet nu want dan moet ik mijn TV aanzetten en comment leveren en dat komt nu weer net even niet uit ;)
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:55:03 #160
388664 crew  Dotteke
pi_211215554
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zit me deze aflevering dood te ergeren aan Syl. En ben het heel erg met Jorrit eens. Hij verdient punten bij mij
57 jaar en dan steeds janken op tv
pi_211215581
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
57 jaar en dan steeds janken op tv
Het is kreng dat manipuleert en ellende veroorzaakt... oooh groen en geel
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:56:25 #162
388664 crew  Dotteke
pi_211215585
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou zeg, ik kijk óók niet, teminste niet nu want dan moet ik mijn TV aanzetten en comment leveren en dat komt nu weer net even niet uit ;)
IK heb het wel aanstaan maar dingen dringen niet echt door omdat het net niet boeiend genoeg is
Het is een beetje zoals in iedere RSL alleen dan zie je het in het echt, nu zien we de helft niet van wat gebeurd.
EN wetende hoe ze de boel manipuleren en laten zien wat ze willen laten zien tjaaaaa
  maandag 6 november 2023 @ 19:56:29 #163
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215587
Groepsoverleg.
Dit is dus een idee van K5.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:57:01 #164
388664 crew  Dotteke
pi_211215596
Sil wil weg haar 24 uur aanvragen niemand heeft haar ooit nep genoemd
pi_211215600
Wat is die Syl een jankebek zeg.
  maandag 6 november 2023 @ 19:57:20 #166
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211215604
Mooi zo 24 uur
Musica Español
Come On
pi_211215623
:r ik zit gewoon hardop te kreunen en ergeren. Dit is zo irritant
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:58:14 #168
388664 crew  Dotteke
pi_211215626
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is die Syl een jankebek zeg.
Ik lig in een deuk nu, ze wil weg, maar eerst nog een gezellige avond en hoppa daar jankt ze weer
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:58:42 #169
388664 crew  Dotteke
pi_211215636
Az e lult dus wel over Jorrit samen met de gieren zeggen de twee heren die b uiten lopen
pi_211215644
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik lig in een deuk nu, ze wil weg, maar eerst nog een gezellige avond en hoppa daar jankt ze weer
Proberen he ;)
  maandag 6 november 2023 @ 19:59:23 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211215648
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Sil wil weg haar 24 uur aanvragen niemand heeft haar ooit nep genoemd
Ahh, de eerste Exit-Chantage.. ze kán helemaal niet weg want dat strookt niet met het 4x4x4 format 4 groepen 4 weken ;)
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 19:59:42 #172
388664 crew  Dotteke
pi_211215654
_O- sorr ymaar wat een poppenkast zeg _O- jankende syl met een janker knul in haar armen
  maandag 6 november 2023 @ 19:59:44 #173
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211215657
Bahbah, slachtofferrol bij die Sylvia. Aub vertrek echt morgen.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:00:44 #174
388664 crew  Dotteke
pi_211215677
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ahh, de eerste Exit-Chantage.. ze kán helemaal niet weg want dat strookt niet met het 4x4x4 format 4 groepen 4 weken ;)
Er zal toch iemand uit moeten uit de groep, er blijft er maar een over die wint
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:01:00 #175
388664 crew  Dotteke
pi_211215682
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:59 schreef Alocanda het volgende:
Bahbah, slachtofferrol bij die Sylvia. Aub vertrek echt morgen.
Ja triest vrouwmens zeg
  maandag 6 november 2023 @ 20:01:20 #176
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215689
Het is dat we dagen achterlopen, anders was ik 150 km non-stop en op volle snelheid weer op de fiets gestapt en geroepen dat Casper de stiekeme roddeltante is.
pi_211215690
Syl moet lekker naar huis gaan kan ze weer vreten aansteller met haar 24 uur.
  maandag 6 november 2023 @ 20:01:24 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211215692
Wat voor medicatie heeft die Jorrit ?
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:02:15 #179
388664 crew  Dotteke
pi_211215707
Zie die knul huilen, ze kennen elkaar net 2 weken.
Familie laten ze zo weken achter en als een vreemde naar huis wil janken ze zich bijna een hyperventilatie _O-
Mooi showtje weer
  maandag 6 november 2023 @ 20:02:17 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211215708
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er zal toch iemand uit moeten uit de groep, er blijft er maar een over die wint
Jaja, na 4 weken pas...2 stuks de winnaar&verliezer van de topgroep tenzij Febo de regels alweer aangepast heeft
  maandag 6 november 2023 @ 20:03:27 #181
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215723
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Familie laten ze zo weken achter en als een vreemde naar huis wil janken ze zich bijna een hyperventilatie _O-
Mooi showtje weer
Ze acteren hun karakter.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:03:48 #182
388664 crew  Dotteke
pi_211215729
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jaja, na 4 weken pas...2 stuks de winnaar&verliezer van de topgroep tenzij Febo de regels alweer aangepast heeft
O dan hebben ze nog even
pi_211215736
Syl is weer speciaal en zielig.
Ik zou daar zoveel ruzie mee hebben als ik in die tent zat
pi_211215763
Het komt allemaal zo gemeen en oneerlijk over. Dit had ik graag in een livestream willen zien
  maandag 6 november 2023 @ 20:07:19 #185
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215780
Allemaal hommeles binnen de groepen.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:07:53 #186
388664 crew  Dotteke
pi_211215786
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
Allemaal hommeles binnen de groepen.
Om te gieren bij de gieren zo :D
  maandag 6 november 2023 @ 20:08:19 #187
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215794
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Om te gieren bij de gieren zo :D
Stelletje lijkenpikkers die gieren.
pi_211215805
Van mij mogen Syl en Jorrit allebei wel weg -O-
🐱❤️
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:09:26 #189
388664 crew  Dotteke
pi_211215811
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Stelletje lijkenpikkers die gieren.
2 weken en ze vertrouwen elkaar nu al niet meer
pi_211215854
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
Het is dat we dagen achterlopen, anders was ik 150 km non-stop en op volle snelheid weer op de fiets gestapt en geroepen dat Casper de stiekeme roddeltante is.
🤣
  maandag 6 november 2023 @ 20:11:47 #191
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215861
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
2 weken en ze vertrouwen elkaar nu al niet meer
Dan krijg je ook dat de 4 van het winnende team het tegen elkaar moeten opnemen.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:11:59 #192
388664 crew  Dotteke
pi_211215871
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
_O- _O-
pi_211215894
Volgens mij is de vetraging ruim 2 weken met real life..
  maandag 6 november 2023 @ 20:15:00 #194
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211215929
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met "Een Jaar" was dat zo'n 5 dagen.
pi_211215968
Jorrit op de bank. Hij is gek
pi_211215986
"er komt een dag en dan ga je eruit, dus ik ga liever met een mooi, schoon geweten" wat bazelt die Syl nu?
  maandag 6 november 2023 @ 20:18:13 #197
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211215988
"Eruitknikkeren"

Ik snap het blijkbvaar nog steeds niet, elke dag hebben ze het wel over "wegstemmen, eruigooien, eruitknikkeren"

Kunnen ze volgens de allereerste regels helemaal niet.. alle 16 fantasten moeten 4 weken uitzingen met elkaar... en geen Een Jaar van je Leven spelen
pi_211215998
Waarom zat Jorim nou zo te janken met Sylvia?

#jankgenoten :') _O-
pi_211216006
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
"Eruitknikkeren"

Ik snap het blijkbvaar nog steeds niet, elke dag hebben ze het wel over "wegstemmen, eruigooien, eruitknikkeren"

Kunnen ze volgens de allereerste regels helemaal niet.. alle 16 fantasten moeten 4 weken uitzingen met elkaar... en geen Een Jaar van je Leven spelen
Ze zijn gewoon verward in het programma omdat ze in dezelfde loods zitten ;)
  maandag 6 november 2023 @ 20:19:11 #200
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216008
quote:
"Eruitknikkeren"

Ze hebben een mogelijkheid hun 24-uur aan te vragen hoorde ik.
  maandag 6 november 2023 @ 20:19:46 #201
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216022
O, Sylvia doet dat dus, de 24-uur aangevraagd.
pi_211216027
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:

[..]
Je kan mensen erg moeilijk dwingen een maand ergens te blijven
Al vind ik dat het eerder weggaan wel met consequenties moer
  maandag 6 november 2023 @ 20:20:07 #203
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211216030
quote:
"Eruitknikkeren"

Ja ik vind het ook raar. Je zou denken dat ze minstens het spel wat bezig is moeten uit spelen maar ze mogen dus hun 24 uur aanvragen.
  maandag 6 november 2023 @ 20:20:35 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211216037
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja las ik hier ook, kan dus ook niet in dit format , alhoewel ik erg nieuwschirig ben wat Febo doet na een wegloper :{
pi_211216041
Die relbek die alles door lult zorgt wel voor veel comotie.
  maandag 6 november 2023 @ 20:21:01 #206
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216043
Nou dan zijn ze al met 3, dus kan Jorrit lekker blijven.
pi_211216044

Een hoop over 'de dramaqueen', maar niks over Queen? :P
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:21:34 #209
388664 crew  Dotteke
pi_211216054
En ook al janken naar twee weken omdat je je vriendje mist ppppffff
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zat Jorim nou zo te janken met Sylvia?

#jankgenoten :') _O-
Ze wil haar 24 uur aanvragen
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:22:10 #210
388664 crew  Dotteke
pi_211216060
Naar mannetje die Jorim
  maandag 6 november 2023 @ 20:22:27 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211216067
Dezelfde bijl is er nog
Musica Español
Come On
  maandag 6 november 2023 @ 20:22:57 #212
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216074
Casper het spookje ontmaskerd.
Dat hebben we nooit eerder gezien.
  maandag 6 november 2023 @ 20:24:15 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211216095
Even resumeren

Week 2 is begonnen en er is nog niemand "uitgeknikkerd"

Die fake is dus ook opgelost
  maandag 6 november 2023 @ 20:25:11 #214
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216108
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren

Dacht week 3.
  maandag 6 november 2023 @ 20:25:32 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216113
Duel, zal dus morgen te zien zijn.
pi_211216114
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
[..]
Dacht week 3.
Klopt
  maandag 6 november 2023 @ 20:25:56 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211216117
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
[..]
Dacht week 3.
Ohw, ja ik heb een week gemist.. nog beter, ze zitten er nog alle 16 ^O^
pi_211216122
Toen Regna Jorim zat te troosten dacht ik 'oh ja, die doet ook nog mee' :@
  maandag 6 november 2023 @ 20:27:41 #219
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211216139
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw, ja ik heb een week gemist.. nog beter, ze zitten er nog alle 16 ^O^
Met 4 weken een winnende groep, maar die moeten dan tegen elkaar, dus zal dat ook wel een aantal dagen duren.
pi_211216147
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Regna Jorim zat te troosten dacht ik 'oh ja, die doet ook nog mee' :@
Ik meost even denken. Idd
  maandag 6 november 2023 @ 20:30:00 #221
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211216177
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met 4 weken een winnende groep, maar die moeten dan tegen elkaar, dus zal dat ook wel een aantal dagen duren.
Ja dat snap ik, maar ik snap niet dat ze vanaf dag week één al mekkeren over mensen "wegstemmen"
  maandag 6 november 2023 @ 20:40:32 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211216369
Nou ja er zijn eigenlijk nog maar twee afleveringen interessant na ook deze beschamend beroerde knip&plakzooi, en dat is de laatste wie de ton pakt en eruit moet en de eerste met 2 Nieuwe erin :{
pi_211216518

Dat bekkie van Jelle _O-
pi_211216674
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij is hij een ingehuurde acteur
pi_211216734
quote:
Mooi showtje weer
Hahaha
pi_211217220
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nee een weekje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211217246
Sylvia dus exit, maar het leek wel wat langer dan 24 uur te duren bij de aanvraag er van, en nu moet ze nog steeds vertrekken in de uitzendingen. Benieuwd of ze gelijk wordt vervangen of dat ze straks over een paar weken niemand hoeven weg te stemmen als ze laatste worden. Het kan zijn dat er dan bij de volgende herverdeling van de groepen samen met 2 nieuwe nog een 3 persoon bij komt.
Verder wel een vermakelijke intense aflevering met veel dynamiek. Mooi dat Jorrit het zo speelt zodat Sylvia vertrekt en hij buitenschot blijft. Het is natuurlijk niet te bedoeling van het format dat je het zo gaat spelen dat je laatste wordt om iemand weg te krijgen. Dat was de reden dat ze even een conclaaf moesten hierover, je ziet hierin duidelijk de hand van de Febo. Ze moesten het even uit praten, maar dat is niet echt gelukt. En dat slaat nu over naar dat andere groepje. Gaat lekker allemaal. Wat had ik dit graag op streams willen zien! ZET DIE STREAMS AAN TALPA!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 6 november 2023 @ 22:20:08 #228
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211217350
Bij gelijk vervangen zou ik wel eisen om immuniteit deze lopende ronde ..
Musica Español
Come On
  maandag 6 november 2023 @ 22:38:05 #229
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211217480
Benieuwd naar dat Regie Dillemma Oplossing , 3 groepen van 4 en één van 3 een week voor de ¤100.000 Maandfinale :P
pi_211218303
Ik geloof er niets van dat Silvia serieus weg gaat. Even zien hoe ze zich eruit gaat wurmen. Inderdaad jammer dat er geen streams zijn. We vangen nu slechts glimpen op van wat er allemaal speelt,
pi_211220338
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En uiteindelijk gaat ze waarschijnlijk toch maar niet
pi_211220357
quote:
Mooi showtje weer
Die relnicht is net zo nep als Sylvia.. kunnen ze allebei niet vertrekken _O_
pi_211220399
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia dus exit, maar het leek wel wat langer dan 24 uur te duren bij de aanvraag er van, en nu moet ze nog steeds vertrekken in de uitzendingen. Benieuwd of ze gelijk wordt vervangen of dat ze straks over een paar weken niemand hoeven weg te stemmen als ze laatste worden. Het kan zijn dat er dan bij de volgende herverdeling van de groepen samen met 2 nieuwe nog een 3 persoon bij komt.
Verder wel een vermakelijke intense aflevering met veel dynamiek. Mooi dat Jorrit het zo speelt zodat Sylvia vertrekt en hij buitenschot blijft. Het is natuurlijk niet te bedoeling van het format dat je het zo gaat spelen dat je laatste wordt om iemand weg te krijgen. Dat was de reden dat ze even een conclaaf moesten hierover, je ziet hierin duidelijk de hand van de Febo. Ze moesten het even uit praten, maar dat is niet echt gelukt. En dat slaat nu over naar dat andere groepje. Gaat lekker allemaal. Wat had ik dit graag op streams willen zien! ZET DIE STREAMS AAN TALPA!
Eens, ik zeg: Go Jorrit!
pi_211220400
ik volg het wel , maar vind er geen bal aan zonder streams , je kam niks volgen , ze laten zien wat ze willen laten zien
pi_211220839
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 8,9 Kijkcijfer: 431.000

Voorzichtige groei dus in vergelijking met vorige week waarna het na de eerste daily al inkakte, mede door voetbal natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 10:51:23 #236
388664 crew  Dotteke
pi_211220937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 09:30 schreef lojanda het volgende:

[..]
Die relnicht is net zo nep als Sylvia.. kunnen ze allebei niet vertrekken _O_
Van mij mogen ze :D
pi_211221018
Kunnen we het alleen houden bij reacties op de tv-uitzendingen? Het heeft geen zin steeds weer te hameren op het ontbreken van streams, het vermoeden dat er acteurs meedoen en dat de opnames later worden uitgezonden. We zijn nu alléén afhankelijk van de uitzendingen in een klein half uurtje dus is het zinloos er van alles bij te gaan halen.
Silvia wil dus naar huis omdat Jorrit haar fake vindt? Zou heel wat gejank schelen in ieder geval. Neem aan dat de stemming om iemand eruit te gaan gooien straks gewoon doorgaat ook al gaat Silvia uit zichzelf weg? Er is in elk groepje nu wel gekonkel aan de gang. Dat wordt straks een totale overloop van mensen die hun eigen groepje niet meer zien zitten/vertrouwen, uitgezonderd het blauwe groepje wat tot nu toe elkaar wél trouw is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 07-11-2023 11:23:34 ]
pi_211224229
Het was de grote Sylvia theatershow _O- en bijna de hele groep trapte erin.
Nu nog even afwachten of ze ook echt weggaat voordat ik ga *O*juichen *O*
pi_211224266
Ik vrees met grote vrezen, dat deze hysterica gewoon blijft anders zadelen ze de show wel weer met een probleem op dus ze zal haar keutel wel intrekken ben ik bang.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211224387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
Kunnen we het alleen houden bij reacties op de tv-uitzendingen? Het heeft geen zin steeds weer te hameren op het ontbreken van streams, het vermoeden dat er acteurs meedoen en dat de opnames later worden uitgezonden. We zijn nu alléén afhankelijk van de uitzendingen in een klein half uurtje dus is het zinloos er van alles bij te gaan halen.
Silvia wil dus naar huis omdat Jorrit haar fake vindt? Zou heel wat gejank schelen in ieder geval. Neem aan dat de stemming om iemand eruit te gaan gooien straks gewoon doorgaat ook al gaat Silvia uit zichzelf weg? Er is in elk groepje nu wel gekonkel aan de gang. Dat wordt straks een totale overloop van mensen die hun eigen groepje niet meer zien zitten/vertrouwen, uitgezonderd het blauwe groepje wat tot nu toe elkaar wél trouw is.
Ja je hebt gelijk en ik heb me er ook idd schuldig aan gemaakt (sorry) de afleveringen geven idd al veel praatstof an sich
pi_211224404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen, dat deze hysterica gewoon blijft anders zadelen ze de show wel weer met een probleem op dus ze zal haar keutel wel intrekken ben ik bang.
-O- Ik ben bang dat ze blijft idd... we gaan het vanavond zien. Alleen ik vrees ook dat ze "dapper" is en een "doorzetter" en blijft voor "de winst"
  dinsdag 7 november 2023 @ 16:34:57 #242
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211224736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Zulke mensen moet je erbij hebben.
Op alleen maar tactische besprekingen zit ik niet te wachten.
Daarom altijd prettig wanneer er ook bewoners zijn als crybaby Sylvia, chaoot en malloot Jorrit, en de gluiperige Casper.
  dinsdag 7 november 2023 @ 16:57:06 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211224960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
En omdat we "allemaal" tv kijken, dus hetzelfde zien wat iedereen ziet heeft hier vertellen wat we allemaal gezien hebben ook niet veel nut meer ;)
pi_211225665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 16:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
En omdat we "allemaal" tv kijken, dus hetzelfde zien wat iedereen ziet heeft hier vertellen wat we allemaal gezien hebben ook niet veel nut meer ;)
Wat moet je dan zeggen? ;) :?
  dinsdag 7 november 2023 @ 18:32:45 #245
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211225774
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:18 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Wat moet je dan zeggen? ;) :?
Precies ;)
  dinsdag 7 november 2023 @ 18:43:54 #246
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211225910
Dé vraag vd Week is nu wel, is Sylvia idd een week geleden met "24uur" vertokken ofnie _O-
pi_211226747
Gaat iemand het aantal huilers vandaag bijhouden?

Gisteren waren het er 3 :X
  dinsdag 7 november 2023 @ 19:41:18 #248
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211226765
Hopen dat Sylvia klaar zit om haar exit op tv te zien want dan is ze echt vertrokken.
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 19:48:01 #250
388664 crew  Dotteke
pi_211226847
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Sil je 24 uur zijn voorbij :P
pi_211226858
we knallen er gelijk een spelletje in, hoi hoi hoi
pi_211226866
Wat staat die Syl nu te knuffelen met die Jorrit.
pi_211226871
Maar ze gaat wel weg.
pi_211226875
Waarom knuffelen die twee nou?
pi_211226882
Ze heeft een hele leuke tijd gehad zegt ze, hoe lang is ze er in hemelsnaam??
pi_211226891
Die oorbellen worden steeds maffer van Jorrit.
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 19:51:12 #257
388664 crew  Dotteke
pi_211226900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat ook al te kijken
pi_211226906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Kerstboom is het gewoon
pi_211226932
Hij hangt er steeds meer aan.
  dinsdag 7 november 2023 @ 19:53:07 #261
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211226940
Spelen om 29 punten. Wat zonde van de uitdaging.
pi_211226972
verbaan
pi_211226981
georgina verbaan
pi_211226994
ik voel me zo verdomd alleen
pi_211227033
de rattenvanger van hamelen
pi_211227079
een gegeven paard moetr j niet in debek kijken
pi_211227084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
een gegeven paard moetr j niet in debek kijken
Snel gezien! Knap
pi_211227086
Zowat de halve aflevering weg voor die 29 punten. :')
pi_211227103
persuit
pi_211227109
eerste woord kwam ik niet op
pi_211227118
Het ging maar om 29 punten.
pi_211227124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
eerste woord kwam ik niet op
Groot schandaal ;)

Ik heb nog nooit van dat spel gehoord
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:03:46 #275
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211227143
Nou vrouw, wegwezen.
pi_211227161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Groot schandaal ;)

Ik heb nog nooit van dat spel gehoord
Ik wel maar kwam er niet op.
pi_211227178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:04 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik wel maar kwam er niet op.
Het was even plagen he :*
pi_211227179
Er zit een Kerstboom in pak daar op een stoel.
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:23:47 #281
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_211227428
Whattt? Het mens kruipt gewoon nog een nachtje in bed. 24 uur zijn toch allang om?
pi_211227432
Dat blonde meisje lijkt meer een figurant ofzo..
🐱❤️
pi_211227444
Jorrit kan best aardig schilderen
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:26:09 #284
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_211227454
ze jankt alweer
pi_211227457
boe.....boeeeeeoeeboeoeoeboe
pi_211227482
Ze doen alsof ze besties zijn... ze kennen elkaar amper
pi_211227591

:W :')
pi_211227618
quote:
Nou... die is weer lekker thuis..eens zien hoe ze dit oplossen
pi_211227670
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... die is weer lekker thuis..eens zien hoe ze dit oplossen
Denk dat ze dan in de volgende maand 3 nieuwe toevoegen?
pi_211227680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat ze dan in de volgende maand 3 nieuwe toevoegen?
Denk het ook. Anders hadden ze er nu wel al op gezinsspeeld
pi_211227716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:24 schreef PunkieePie het volgende:
Dat blonde meisje lijkt meer een figurant ofzo..

Jasmijn? Vind haar wel geinige gezichtsuitdrukkingen hebben, maar verder niet veel van gezien inderdaad.
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:56:00 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211227778
Zit Team Sukkels nu met 1 te weing, dat geeft hun nog minder kans iets te bereiken
pi_211228842
Mogelijk dus 3 nieuwe de loods in eind van de maand om het weer gelijk te trekken. Verder was het geluid van deze aflevering weer bar en bar slecht, net of wporden werden ingeslikt, zo klonk het bij mij.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 7 november 2023 @ 23:13:38 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211230005
pi_211230477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Zowat de halve aflevering weg voor die 29 punten. :')
Mel moest er ook binnensmonds om proesten _O-
pi_211230649
Hoe is het trouwens gegaan met die 15 kilo afvallen van Sylvia? :') :') :')
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 07:44:36 #297
388664 crew  Dotteke
pi_211230987
quote:
O ik had er al en kruis in gezet in de OP foto
Maar deze is ook goed, maar doe jij ze dan allemaal als er een weg gaat? dan plaats ik ze er wel in?
  woensdag 8 november 2023 @ 08:40:38 #298
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211231268
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik had er al en kruis in gezet in de OP foto
Maar deze is ook goed, maar doe jij ze dan allemaal als er een weg gaat? dan plaats ik ze er wel in?
Geen probleem, moeten ze het wel op tv brengen.
En er komen nieuwe bewoners, dus zullen de vertrokken bewoners niet meer in dat overzicht te zien zijn.
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 08:46:01 #299
388664 crew  Dotteke
pi_211231300
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Geen probleem, moeten ze het wel op tv brengen.
En er komen nieuwe bewoners, dus zullen de vertrokken bewoners niet meer in dat overzicht te zien zijn.
Fijn dank je. Geen problemen mee als er geen vertrrokken bewoners meer te zien zijn als er een nieuwe komt. Zal die van jou zo in de OP zetten
pi_211231976

Wel vooruitgang geboekt :s)
pi_211232303
Valt me mee dat die jankerd is vertrokken, had gedacht dat ze zich zou gaan bedenken. Toch nog even snel goed gemaakt met een knuffel, kreeg er kippenvel van. Ze neemt wél een deel van de punten mee dus dat spel voor 10% van de punten van de tegenstander was helemaal niet nodig geweest.
Ik lees hier dat er 3 nieuwe kandidaten bij gaan komen maar hoe komen jullie daar aan? 1 voor Silvia en 1 voor degene die eruit word gestemd. Ik kom dus op 2. :?
Ben benieuwd naar de volgende die er met een smoes uit wil gaan. Die lui beseffen kennelijk niet dat ze er voor langere tijd in kunnen zitten en dus al die tijd van huis zijn. Dat gejank over familie missen vind ik daarom zo kinderachtig.
Over het feit dat ik mij stoorde aan het missen van streams. We kijken allemaal naar hetzelfde maar kunnen daar anders over denken. Dus het steeds weer terugkerende verlangen naar streams is hetzelfde als praten over dezelfde inhoud? Het was ook maar een verzoekje hoor, ieder moet dat voor zich weten maar ik stoorde me er aan, dat is alles. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')