Het is indrukwekkend hoe wereldvreemd hij is...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Jorrit zit toch echt niet te denken dat hij in de prijzen valt hè?
Jaaa, heerlijk!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Jorrit maar lachwekkend.Vanwege de comedy-factor hoeft ie van mij voorlopig nog niet weg.
Nou ga ik klinken als zo'n klootzak met vooroordelen, maar ze is vrachtwagenchauffeur van beroep...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
huh? misschien ben ik wel niet gewend dat er nog mooiere meiden zijn"
dan heb je wel veel kapsones om dat te zeggen
Haar naam weet ik niet maar is degene die met Jorrit in 1 bed ligt
Ik dacht dat ze punten moesten uitgeven voor luxe, maar zoals het nu gaat kunnen ze gewoon teren op de sponsoren. De nepnagels en matrassen rollen zo uit het febohok de loods in.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh daarom die nepnagels! Sponsors
Sponsors staan ook vermeld (zie o.a. Manic nails in plaatje hierboven) Maar zo werkt dat.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze punten moesten uitgeven voor luxe, maar zoals het nu gaat kunnen ze gewoon teren op de sponsoren. De nepnagels en matrassen rollen zo uit het febohok de loods in.
Ja, het is wel een ander type dan die we al ik weet niet hoeveel gezien hebben in een rlsquote:Op donderdag 2 november 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Jorrit maar lachwekkend.Vanwege de comedy-factor hoeft ie van mij voorlopig nog niet weg.
Niet helemaal eens. Ik vond bij ( de eerste paar maanden) Ejvj dat de afleveringen ook saaier waren de streams. Heb ik bij BB ook wel gehad.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het wil maar niet vlotten, ik snap nu waarom er geen streams zijn... zelfs de hudige 35 netto tv minuten zijn niet eens te vullen met iets van interesse![]()
Stel je voor dat ze 24 uur volgen zijn met nix comma nul verhaallijnen
Dat zal niet veranderen met elke maand een ton in het spel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, geluid was wel weet beter vanavond maar overall te zacht als je het vergelijkt met ander programma's dus ik denk dat er in 'de afmix' van het programma iets niet consequent gaat waardoor het de ene keer niet goed te verstaan is en de andere keer beter zoals vanavond.
Zat ook wat meer dynamiek in met die vreselijke relnicht, ik vind dat geen leuk persoon. Bloed irritant. Met Sylvia uiteraard niets aan de hand dus die tease aan het eind van de uitzending gisteren is goed geslaagd.
Die groepsopdracht was natuurlijk wel een grote fail, niemand die wat over had voor de groep.
Is toch logisch dat de groep met het laagste puntenaantal niet mee wil doen? Dan houden ze amper iets over. Volgens mij wilde de rest toch wel meedoen voor die foodtruck maar zagen wel in dat de laagste dan bijna niets overhield. Is toch ook onzin om daar de punten aan uit te gaan geven?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal niet veranderen met elke maand een ton in het spel.
Maar de opmerking, we hebben zelf genoeg punten om te eten, dus nee, is stom, want de verschillen blijven gelijk. Van elke groep wordt dan hetzelfde aantal punten afgetrokken voor die patatkraam.
Dan is het gewoon misgunnen.
Die groep bedoel ik ook niet, het was er 1 uit de rijkere groep die de opmerking maakte.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch logisch dat de groep met het laagste puntenaantal niet mee wil doen? Dan houden ze amper iets over. Volgens mij wilde de rest toch wel meedoen voor die foodtruck maar zagen wel in dat de laagste dan bijna niets overhield. Is toch ook onzin om daar de punten aan uit te gaan geven?
Jorrit eindelijk eens op het matje bij mamma omdat hij weinig tot niets schijnt te doen in de huishouding. Jorrit ziet het allemaal niet zo, lekker gemakkelijk. En dan druk bezig in de sportruimte waar hij bewegingen maakt die ik nog nooit heb zien langskomen in een sportruimte. En aan dat hangbuikje te zien is het helemaal niet zo´n sportman. Hem als 1ste eruit ondanks dat sommige hier om hem moeten lachen. Ik vind het zo´n zielig type.
Jorim weer lekker overdreven maar wel lachen met die meiden.
Kaylee eindelijk een beetje bonden met de andere meiden en wat afstand nemen van Jorrit. Die ziet de bui al hangen omdat de meesten daar Jorrit niet zo zien zitten.
Ah, ze is een pick me girl van beroep. Dat verklaart.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ga ik klinken als zo'n klootzak met vooroordelen, maar ze is vrachtwagenchauffeur van beroep...
Maar wel jammer dat ze daar zoveel waarde aan hangt voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |