Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die verbouwde gast die net al zijn operaties opnoemde ken ik
nohomo
Was inderdaad een collega.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.
Ah, begrijpelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
Sterkte man.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
We hebben een ervaringsdeskundigequote:
Die tikt nog wel een hokje aan. Adhd autisme whateverquote:Op maandag 6 november 2023 19:30 schreef Hankster het volgende:
Hoog sensitief. Bijna al gelijk de bingo kaart vol.
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.quote:
Nou, dit dusquote:Op maandag 6 november 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.
Sodeju zegquote:
Sodeju zegquote:Op maandag 6 november 2023 19:32 schreef Hankster het volgende:
Job vindt zichzelf mooier dan hij echt is. Gevalletje van niet eerlijke vrienden, denk ik.
Het lijkt bijna bedoeld om aanstaren te bevorderen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik word afgeleid door die tattoo tussen der jopen.
BRIEKEDquote:
Hoe komt zoiets nou?quote:
@GGMMquote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Piscs29 is on fire.
Zo danquote:
Ik wil voor het gemak graag gewoon Pisces maar die is al in gebruik.quote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Piscs29 is on fire.
@Piscesquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil voor het gemak graag gewoon Pisces maar die is al in gebruik.
20 seconden F1-regelquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens geen spoilers mijn stream loopt achter!
alles rondom Rotterdam lijkt me afschuwelijkquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Spijkenisse. Ik zou omkeren en nooit meer terugkomen.
Je kan hem claimen omdat het een account is dat nooit heeft gepost.quote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ouch.quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer
Oh, hoe doe ik dat. DM ME STRAKS EVEN!quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan hem claimen omdat het een account is dat nooit heeft gepost.
Sowquote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.
Allebei nietquote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.
ben net thuis heb als de mallen eten gemaakt, chef micro is weer goed bezigquote:
Haai haaiquote:
geen blacked travo combo vandaag?quote:
Animal crossing?quote:Op maandag 6 november 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
Boerderij
B&B
Yoga-studio
Haken
Gamen
Lezen
@:Pisces29 leuk prinses
Gewoon gemistquote:Op maandag 6 november 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geen blacked travo combo vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |