Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die verbouwde gast die net al zijn operaties opnoemde ken ik
nohomo
Was inderdaad een collega.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.
Ah, begrijpelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
Sterkte man.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
We hebben een ervaringsdeskundigequote:
Die tikt nog wel een hokje aan. Adhd autisme whateverquote:Op maandag 6 november 2023 19:30 schreef Hankster het volgende:
Hoog sensitief. Bijna al gelijk de bingo kaart vol.
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.quote:
Nou, dit dusquote:Op maandag 6 november 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.
Sodeju zegquote:
Sodeju zegquote:Op maandag 6 november 2023 19:32 schreef Hankster het volgende:
Job vindt zichzelf mooier dan hij echt is. Gevalletje van niet eerlijke vrienden, denk ik.
Het lijkt bijna bedoeld om aanstaren te bevorderen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik word afgeleid door die tattoo tussen der jopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |