quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Pontquote:
Ik hoop het niet want dan moet je alle restjes lichaam bij elkaar oprapenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef RipCity het volgende:
Ik haat mensen die zeggen Ik ga stuk terwijl ze niet stuk gaan
Arisch aquote:
HAHAHAH IM DYING xDquote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef RipCity het volgende:
En die ook nog eens pino drinken.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef RipCity het volgende:
Pienooooquote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En die ook nog eens pino drinken.
Hier ben ikquote:Op donderdag 2 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft het nieuwe gifje toegevoegd en verdient een like?
Was dat er nog?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Helaas, corona stak een stokje voor verder afspraken.
Thanks!quote:
Nee is een leuke oude classicquote:
Tot morgen allenquote:
Je krijgt een knuffel.quote:
Nee inderdaad, wel goed gelukt opzich.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder die stem had ik het niet gegokt
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wel goed gelukt opzich.
Klinkt alsof je wil toekijkenquote:
Loiza Lamers?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die Nederlandse blonde transgender heeft dat niet. Ben de naam even kwijt.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is nog niet 20:00 geweest beste Pisces.
quote:
Ja.quote:
Welnee, dit roep je om elk tijdstip.quote:
@Paulquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik werk bij de gemeente
Ik hou van gamen
Ik hou niet van voetbal
Als ik moet kiezen dan FC UTRECHT
Sodeju, hier wacht je toch gewoon op
Ze zoekt ook de dijen van Memphis en niet deze Indo of Latinoquote:
Ook zo een vreselijke serie maar eensquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Die bril doet net alsof hij in The big bang theory speelt.
Dit is toch een fantastische match?quote:
ONZ / Ik was net bij First Datesquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik werk bij de gemeente
Ik hou van gamen
Ik hou niet van voetbal
Als ik moet kiezen dan FC UTRECHT
Sodeju, hier wacht je toch gewoon op
Ziet er komisch uit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas hoe klein homo rechts aan tafel is
Ik val net binnen, maar volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is toch een fantastische match?
Te snel uitverkocht?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wilde ook wel naar het concert van Dua Lipa eigenlijk
Ik ben niemands kindje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij ook een moederskindje? @:coco
< Geitenmelkergoddessquote:
Genoteerdquote:
Nee ben zelf nooit echt op de hoogte van concerten, meestal hoor ik het pas in de week zelfquote:
Haai haaiquote:
Recht in je bek. De Achterhoek.quote:
Hij mist alles hè.quote:
Ik moest het ook twee keer overdoen in mijn hoofd.quote:
Coltrui met rare stem RED ALERTquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Could have fooled me. Beetje vreemde stem viel me wel al op.
Als tekst ook een gifje kon zijn, dan stond hij in de OP.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik moest het ook twee keer overdoen in mijn hoofd.
Pansexueel is dat je op alles valt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Welke is dat ook alweer dat je op karakter valt? Is dat pansexueel?
OP EEN KRUKJEquote:
En je wordt bloedje geil van een tefal pannen setquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Pansexueel is dat je op alles valt.
Ik val op karakter. Hoe noem je dat?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Pansexueel is dat je op alles valt.
een normaal persoon zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val op karakter. Hoe noem je dat?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Oogjes te dicht bij elkaar. 1 chromosoompje verwijdert van een mongooltje
"ok ,niet zo" " ook niet zo"quote:
What the hellquote:
Ah een kennerquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Siswet kan het hoofd van Paul laten verdwijnen
Hij zat niet lekker in zijn vel ofzoquote:
Nee, dat hij die vraag stelt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hij zat niet lekker in zijn vel ofzo
Jolijt.quote:
Ohw hij wilde niet sportenquote:
Ik heb ook een pensquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus gast ga gewoon hardlopen en loos die pens.
For surequote:
Genoteerdquote:
Nee niet vragen. Gewoon dingen doen.quote:
SUKI SUKI 5 DOLLAHquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Hij volgt Engelse les om zich te kunnen redden in Thailand
buon fine settimanaquote:
Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die verbouwde gast die net al zijn operaties opnoemde ken ik
nohomo
Was inderdaad een collega.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je buurman, collega, klasgenoot? Vertel ons meer.
Ah, begrijpelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
Sterkte man.quote:Op maandag 6 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond ben ik erbij, Afgelopen week niet, had even geen zin, goede vriend overleden dus had even wat anders aan mijn hoofd.
We hebben een ervaringsdeskundigequote:
Die tikt nog wel een hokje aan. Adhd autisme whateverquote:Op maandag 6 november 2023 19:30 schreef Hankster het volgende:
Hoog sensitief. Bijna al gelijk de bingo kaart vol.
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.quote:
Nou, dit dusquote:Op maandag 6 november 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik moet opeens terugdenken aan How I Met Your Mother met de hot-crazy scale. Benieuwd of ze boven de vereiste lijn zit.
Sodeju zegquote:
Sodeju zegquote:Op maandag 6 november 2023 19:32 schreef Hankster het volgende:
Job vindt zichzelf mooier dan hij echt is. Gevalletje van niet eerlijke vrienden, denk ik.
Het lijkt bijna bedoeld om aanstaren te bevorderen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik word afgeleid door die tattoo tussen der jopen.
BRIEKEDquote:
Hoe komt zoiets nou?quote:
@GGMMquote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Piscs29 is on fire.
Zo danquote:
Ik wil voor het gemak graag gewoon Pisces maar die is al in gebruik.quote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Piscs29 is on fire.
@Piscesquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil voor het gemak graag gewoon Pisces maar die is al in gebruik.
20 seconden F1-regelquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens geen spoilers mijn stream loopt achter!
alles rondom Rotterdam lijkt me afschuwelijkquote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Spijkenisse. Ik zou omkeren en nooit meer terugkomen.
Je kan hem claimen omdat het een account is dat nooit heeft gepost.quote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ouch.quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer
Oh, hoe doe ik dat. DM ME STRAKS EVEN!quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan hem claimen omdat het een account is dat nooit heeft gepost.
Sowquote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.
Allebei nietquote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
en die 29 klopt op gegeven moment niet meer, behalve als het je geboorte jaar zou zijn.
ben net thuis heb als de mallen eten gemaakt, chef micro is weer goed bezigquote:
Haai haaiquote:
geen blacked travo combo vandaag?quote:
Animal crossing?quote:Op maandag 6 november 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
Boerderij
B&B
Yoga-studio
Haken
Gamen
Lezen
@:Pisces29 leuk prinses
Gewoon gemistquote:Op maandag 6 november 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geen blacked travo combo vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |