abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211172583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zelfde soort als Baudet.
Goed voorbeeld van hem.
:')

Vooral een veilig voorbeeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Welk gedrag? Stel je voor je stelt een paar vragen aan een politicus met mogelijke invloed die jarenlang een hetze tegen je voert.
Ga je nu werkelijk doen alsof Bram gewoon iemand is die geestelijk helemaal in orde is? Alsof dit een standaard interview is van een kiezer die wat vragen stelt aan een lijsttrekker?
pi_211172595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat stuk wel. Maar niet het hele debat van begin tot eind nee, het zijn twee lijsttrekkers en partijen waar ik totaal niets mee heb.
Misschien toch eens doen aleer je weer van alles erbij verzint.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een hallucinant ‘interview’. Hoe verzinnen ze het toch on zo’n gekkie tegenover gekkie Baudet te plaatsen? Baudet kun je alleen tegengaan met rationaliteit en feiten. Die kan hij ontkennen en hij zal draaien maar een simpele google opdracht (ken je dat?) zal elke kijker de feiten laten zien. Dit soort onstabiele mensen Baudet laten interviewen is voor hem a walk in the park.
Baudet moet je verbaal compleet affakkelen omdat 'ie een Russische marionet is ipv een geesteszieke met glitters op zijn hoofd met hem in discussie te laten gaan.
pi_211172606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
1. Waar wordt gesteld dat er geen kritiek op Baudet mag zijn?
2. Welke anti-LGBTQ+ uitspraken heeft Baudet daadwerkelijk gedaan?
3. Die strijd voor tolerantie en acceptatie is een micro-aangelegenheid?
4. Als Jetten het meende rigoureus op te komen voor mogen zijn wie je wil zijn, dan beperkt hij zijn tirades niet tot de uitspraken van easy target Baudet, maar kaart hij eindelijk eens aan hoe intolerant teveel lieden in conservatief religieus milieu, en dan niet Urk, zijn, en wat dat in potentie betekent voor die vrouwen- en homorechten hier.
+ dat als Jetten oprecht was geweest, dan had hij Baudet tijdens het debat zelf van repliek gediend i.p.v. achteraf met een huilverhaal te komen dat bovendien een totaal verkeerd beeld gaf van het debat. Dat Jetten nare dingen naar zijn hoofd krijgt omdat hij homo is dat zal best, maar ik vind het gewoon een hele vervelende, hypocriete, moralistische kerel
pi_211172632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Baudet moet je verbaal compleet affakkelen omdat 'ie een Russische marionet is ipv een geesteszieke met glitters op zijn hoofd met hem in discussie te laten gaan.
Wat heeft Rusland hier mee te maken?
pi_211172640
quote:

[..]
De redactie had natuurlijk gehoopt dat Baudet volkomen onredelijk uit zijn plaat zou gaan om die glittergast helemaal kapot te maken; zie je wel wat voor onmens Baudet is!

Nou doet ie vaak domme dingen, maar dit was zo doorzichtig, dat moet ie door gehad hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211172676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou doet ie vaak domme dingen, maar dit was zo doorzichtig, dat moet ie door gehad hebben.
Het leek of hij medelijden had en die knul totaal niet serieus nam. Een klein kind neem je ook niet serieus, en maak je ook niet belachelijk. Zo kwam het op mij over.
pi_211172759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat heeft Rusland hier mee te maken?
Je bent hopelijk bekend met Baudet's banden met het Kremlin?
pi_211172803
Dit artikel van Bram is zo symptomatisch...

https://www.lilithmag.nl/blog/transwet-nederland-2022

Het venijn wordt gericht op wetten die we in Nederland ooit hebben gehad. De schuld voor intolerantie ligt bij 'de Nederlander'. Er moet nog heel veel gedaan worden voordat emancipatie is bereikt (door o.m. serieus te discussiėren over iets als 'two spirit') en als klap op de vuurpijl koppelt Bram zijn strijd aan de strijd van andere gemarginaliseerde groepen.

Geen woord over het feit dat qua homo-emancipatie Nederland altijd voorop heeft gelopen, dat acceptatie van LGBTQ het grootst is onder de zogenaamde autochtone, niet-kerkelijke Nederlander en dat de intolerantie voornamelijk nog heerst bij aanhangers van 'overige religies'.

Tenenkrommend stukje propaganda, meer is het artikel niet, en toont feilloos aan hoe ontiegelijk groot die blinde vlek in de eigen club is.

Is ze het ernst, die emancipatie en die rechten? Wrijf dan eens in je ogen en zie waar de meeste intolerantie en haat zit, en pak dat aan. Zo niet, stelt je hele 'strijd' geen flikker voor en is het een modieus stukje progressief hobbyen in de marge.

Nederland zet zichzelf maar al te graag neer als een geweldig tolerant land dat over de intolerantie uit de vorige eeuw is gestapt, maar de geschiedenis herhaalt zichzelf. Klopt, Bram, en daar werk jij volledig aan mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172835
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Je bent hopelijk bekend met Baudet's banden met het Kremlin?
Wel eens iets van gelezen maar afgezien daarvan heeft het toch geen ene moer te maken met dit onderwerp?
Jette staat 'Jij bent welkom' te zingen en toch heeft hij het gore lef om Baudet op zijn standpunt in deze aan te vallen.
Met welk recht?
pi_211172849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

Het venijn wordt gericht op wetten die we in Nederland ooit hebben gehad. De schuld voor intolerantie ligt bij 'de Nederlander'. Er moet nog heel veel gedaan worden voordat emancipatie is bereikt (door o.m. serieus te discussiėren over iets als 'two spirit') en als klap op de vuurpijl koppelt Bram zijn strijd aan de strijd van andere gemarginaliseerde groepen.

Geen woord over het feit dat qua homo-emancipatie Nederland altijd voorop heeft gelopen, dat acceptatie van LGBTQ het grootst is onder de zogenaamde autochtone, niet-kerkelijke Nederlander en dat de intolerantie voornamelijk nog heerst bij 'overige religies'.

Tenenkrommend stukje propaganda, meer is het artikel niet, en toont feilloos aan hoe ontiegelijk groot die blinde vlek in de eigen club is.
Nou Bram, kom maar op, welke rechten hebben jij en je andere gemarginaliseerde groepen hier in Nederland niet die anderen wel hebben?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211173111
Dat jullie die kul kijken zeg. Ik lees gewoon een partijprogramma als ik iets van standpunten wil weten.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211173123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:04 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Tuurlijk joh. Als jij het zo voor jezelf goed kan praten dat je geen haar beter bent dan een simpele fvd’er.
Wat alternatief stel je voor?
  donderdag 2 november 2023 @ 20:46:35 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211173133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

Geen woord over het feit dat qua homo-emancipatie Nederland altijd voorop heeft gelopen, dat acceptatie van LGBTQ het grootst is onder de zogenaamde autochtone, niet-kerkelijke Nederlander en dat de intolerantie voornamelijk nog heerst bij aanhangers van 'overige religies'.

Is ze het ernst, die emancipatie en die rechten? Wrijf dan eens in je ogen en zie waar de meeste intolerantie en haat zit, en pak dat aan. Zo niet, stelt je hele 'strijd' geen flikker voor en is het een modieus stukje progressief hobbyen in de marge.

Nederland zet zichzelf maar al te graag neer als een geweldig tolerant land dat over de intolerantie uit de vorige eeuw is gestapt, maar de geschiedenis herhaalt zichzelf. Klopt, Bram, en daar werk jij volledig aan mee.
Hij moet het dus puur over de islam hebben van jou?
Ook al hebben die bijna geen aanhang in het politieke landschap en zie je ze zelden in de mediawereld waar ze dus ook geen invloed hebben om dingen te veranderen?

In tegenstelling tot Yusuf die 5x per dag gaat bidden of Mo die wat coke op straat loopt te dealen heeft Baudet die invloed echter wel.

In het artikel staat ook dat er weerstand is tegen de transwet van ChristenUnie. Mag hij dat niet benoemen? Moet het IslamUnie zijn? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:49:19 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211173184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dat jullie die kul kijken zeg. Ik lees gewoon een partijprogramma als ik iets van standpunten wil weten.
De gasten waren gewoon kut.
De aflevering met Omtzigt en Timmermans eergisteren is wel het kijken waard.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211173193
quote:
Alsof dat nog enige relevantie heeft zodra er een kabinet gevormd moet worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211173215
quote:

[..]
Precies dit.
pi_211173220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De gasten waren gewoon kut.
De aflevering met Omtzigt en Timmermans eergisteren is wel het kijken waard.
Ik hoorde zoiets inderdaad. Ik kijk nooit debatten, ook niet van de Tweede Kamer omdat ik me er vrij snel aan ga ergeren lol. Ik lees achteraf wel wat er wel of niet is geregeld.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211173224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wel eens iets van gelezen maar afgezien daarvan heeft het toch geen ene moer te maken met dit onderwerp?
Jette staat 'Jij bent welkom' te zingen en toch heeft hij het gore lef om Baudet op zijn standpunt in deze aan te vallen.
Met welk recht?
Het feit dat we een politicus in de tweede kamer hebben zitten die als lange arm van het Kremlin fungeert hoort m.i. meer aandacht te krijgen dan zijn standpunten tegenover een volstrekt irrelevante hype als non-binairen en transgenders. Zoals ik al eerder schreef; er wordt een grote oorlog in Europa, aanhangers van terreurbeweging Hamas marcheren door Europese steden, maar in nederlandje debatteren we over en met transgenders. :')
pi_211173228
quote:
Ik raad vooral ook aan om terug te kijken wat partijen de afgelopen jaren wel (of juist niet) daadwerkelijk hebben gedaan. Zo'n VVD bijvoorbeeld die er prat op gaat zoveel te willen doen voor de "hardwerkende Nederlander" maar alle afgelopen kabinetten het leven vooral moeilijker heeft gemaakt, is niet serieus te nemen.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:52:32 #72
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211173242
quote:
Daar ben ik allang mee gestopt want dat bleek na de verkiezingen ook kul te zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211173254
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ook al hebben die bijna geen aanhang in het politieke landschap en zie je ze zelden in de mediawereld waar ze dus ook geen invloed hebben om dingen te veranderen?

In tegenstelling tot Yusuf die 5x per dag gaat bidden of Mo die wat coke op straat loopt te dealen heeft Baudet die invloed echter wel.

In het artikel staat ook dat er weerstand is tegen de transwet van ChristenUnie. Mag hij dat niet benoemen? Moet het IslamUnie zijn? :')
Nederland is wel het land waar het eerste homohuwelijk werd gesloten. Nederland waar de eerste homo gewoon op tv te zien was, net als de eerste zwarte.
Het eerste naakt op tv. Nou ja, ze zat achter een krant, maar toch.
Maar moeten we nu echt elke hersenscheet van een losgeslagen verwardiėr ook serieus gaan nemen?
Ik heb zo;n vermoeden dat het deze mensen te doen is om aandacht. Heel veel aandacht. Daar kicken ze op.
Net als de afbeeldingen op Frontpage van mensen die zich helemaal laten verbouwen tot een kat, een monster, een wandelde oudijzerzaak of stripalbum.
pi_211173259
Nou ben ik geen fan van Baudet, maar hij heeft feitelijk gelijk dat er maar twee geslachten bestaan. Geslacht is binair.

Dat iemand zich daar niet gelukkig bij voelt en zichzelf non-binair wil noemen is helemaal prima. En een normaal mens gaat daar ook respectvol mee om. Maar hier zet je natuurlijk Baudet voor het blok en gaat deze natuurlijk niet ineens zeggen dat hij non-binair zijn erkent als een feitelijk gegeven.

Dat moet die gozer vooraf geweten hebben en de programmamaker ook.
pi_211173279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zou je gewoon een keer kunnen lezen wat er staat? "Puur over de islam"? Dat hij WEL de ChristenUnie noemt, maar het daar ook bij laat, is juist het manco. I.t.t. jou heb ik o.m. een SCP-rapport gegeven om mijn argumenten te onderbouwen en aangegeven waar de meeste intolerantie speelt. Dat je daar niet eens op in gaat, zegt genoeg. Je moet en zal het bagatelliseren dan wel onder de mat vegen, liever heb je het over (een veel veiliger prooi) die paar christenen die we nog hebben, over Baudet (met z'n wat, 3 zetels?), en natuurlijk die talloze neo-nazi's hier, over Trump, of all people, en bent daarmee op precies dezelfde wijze bezig als Bram.

En ik begrijp het ook. De ijzeren wetten van Croughs. Je verfoeit haat jegens homo's (heel fijn, ik ook), maar kunt die haat enkel en alleen benoemen wanneer het het Westen, de blanken, christenen of andere groepen betreft die 'abject' zijn, per definitie niet deugen en vol haat zitten tegen alles van homo's en vrouwen tot moslims en transgenders.Nederland als abject land met abjecte mensen, waar gelukkig nog een paar met erfzonde behepte 'progressievelingen', ondanks hun inherente mankementen, nobel en dapper strijd leveren tegen hun intens kwaadaardige soortgenoten.

Je kunt simpelweg niet toegeven, laat staan benoemen, dat we wat vrouwen- en homorechten betreft nog een behoorlijke dobber hebben aan de conservatieve islam. Want dan dreigt het etiketje dat elke 'progressieveling' doet sidderen: "racist".

Ik ben dat station al jaren gepasseerd. Men noemt me maar wat men wil. Mijn principes (RADICALE gelijkwaardigheid voor vrouwen en homo's) zijn me iets dierbaarder dan een woke flavor of the month campagne waar aan meegedaan moet worden om je linkse credentials te mogen behouden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')