abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211172143
Nou, dan hebben alle 3 de partijen in deze toch weer mooi hun zin; de NOS kijkers middels inhoudsloze sensatie, D66 en aanhang kan weer geschokt en verongelijkt zijn, en FVD en aanhang kan weer leuk ageren tegen whatever ze niet aan staat.

Wat een zelfpijperij door allen betrokkenen dit.

En dat allemaal over de rug van een persoon wiens genderidentiteit voor hem/haar/hun waarschijnlijk daadwerkelijk een serieus onderwerp is. Wat natuurlijk diens goed recht is.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 2 november 2023 @ 20:00:08 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is er iemand, behalve Jetten, die niet denkt dat we hier te maken hebben met een gast die compleet van het padje af is en dringend professionele hulp nodig heeft? Gaan mensen echt mee met dat non binaire gezwets? En dat je van dat Mario pakje zegt 'goh staat je leuk'.

Ik kan er met de pet niet bij, wat een freaks zijn er.
De wat conservatievere medemens zal er bang voor zijn. Dat is hier weer duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211172155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De wat conservatievere medemens zal er bang voor zijn. Dat is hier weer duidelijk.
Wederom nul inhoudelijk commentaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172181
quote:

[..]
Bang? Het is bovenal gewoon hilarisch.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211172222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat zei ik dus al, die gast spoort niet, zit met zichzelf in de knoop, identiteitscrisis, en dan worden we geacht dat te respecteren.

8)7
Neuh, en Bram mag helemaal zichzelf identitair manifesteren zoals Bram dat goed acht. Ga alleen niet van anderen verwachten dat ze jouw leef- en wereldvisie 100% onderschrijven, en, wanneer ze dat niet doen, dat niet automatisch een teken van haat en nijd is.

En dat is een beetje het probleem met de wat radicalere hoek van de LGBTQ+ beweging: daar is dissidentie per definitie haat. Zie de leugenachtige tweet van Jetten. Dat mensen dat nog liken ook geeft aan dat daadwerkelijk debatten bekijken, argumenten bestuderen, er niet toe doet.

Mensen mogen in dit land geloven dat homoseksuelen zondaars zijn die gruwelijk gemarteld zullen worden in de hel, staat ze helemaal vrij. Ziekelijk en walgelijk denkbeeld, maar het is er. En één die ik wat schadelijker acht - zeker maatschappelijk gezien - dan geloven dat er 'maar' twee geslachten zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172270
quote:

[..]
Nou en? Dan is een klein, waarschijnlijk oud, deel van de bevolking bang van een heel klein percentage mensen? 99% van de mensen lopen er gewoon voorbij op straat hoor.

Die hele transhaat etc wordt verder enorm opgeklopt en voor zover die er al is komt die niet uit de hier beargementeerde hoek als "de vs, nederland"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 20:06:38 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172293
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zeker, er valt hier nog genoeg te verbeteren... door bijvoorbeeld die scheiding tussen kerk en staat eens serieus te nemen, en in kaart te brengen vanuit welke extremistische hoeken vrouwen- en homorechten daadwerkelijk het grootste gevaar lopen.

SCP heeft daar trouwens aleens een onderzoek naar verricht, tolerantie voor LGBTQ+. Ik kan je vertellen: het is niet Jan Blanke Boerenlul die het hoogst op intolerantie scoort. Hier te vinden: https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
Zat Jetten naast een moslim die anti lgbtq+ uitspraken heeft gedaan? Of was het toch Baudet, waar hij blijkbaar geen kritiek tegen mag uiten?
  donderdag 2 november 2023 @ 20:06:58 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211172305
Voor de verandering komt Baudet in dit filmpje eens normaal over. Jetten bepaald niet, maar dat verwacht ook niemand. En de vragensteller tsja die heeft duidelijk een modern probleem. Tis te hopen voor hem dat dit snel overgaat/uit de mode raakt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211172311
quote:

[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij zelf angst hebt en bang bent.
Jij moet wel een heterofoob zijn.

So now the turn tables have turned.
:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211172313
quote:

[..]
Ik heb medelijden met zo'n gast en denk dat hij hulp nodig heeft. Zeker niet zo in beeld brengen en dat gedrag aanmoedigen. Maar bang, nee.
pi_211172322
Hardop gelachen om dat stuk over die glitters + de reactie van Baudet daarop
pi_211172351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef probeer het volgende:
Nou, dan hebben alle 3 de partijen in deze toch weer mooi hun zin; de NOS kijkers middels inhoudsloze sensatie, D66 en aanhang kan weer geschokt en verongelijkt zijn, en FVD en aanhang kan weer leuk ageren tegen whatever ze niet aan staat.

En dat allemaal over de rug van een persoon wiens genderidentiteit voor hem/haar/hun waarschijnlijk daadwerkelijk een serieus onderwerp is. Wat natuurlijk diens goed recht is.
Waarschijnlijk niet hoor, als hij niet gewoon een dwaze activist zou zijn die om persoonlijke aandacht verlegen zat maar als non binair serieus genomen zou willen worden dan neemt hij zijn snor ook mee bij het scheren.

Wat natuurlijk het ergste is dat men bij de NPO meent eerst zo'n toneelstukje op te mogen zetten, en dan wordt dat een hilarische mislukking, maar dan komen Khalid en Sophie en het AD er overheen met niet alleen smaad en laster door Jetten die hij onweersproken mag verspreiden, maar ook een volkomen verkeerd beeld van het debat neerzetten. In die zin verliezen zowel de kijker als de democratie hier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:09:12 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef probeer het volgende:

Wel een groot verschil tussen dat debat met Omtzigt en Timmermans.
Figuren zoals Baudet, Wilders, en Balkenbrij... ik bedoel Caroline zou je gewoon niet moeten uitnodigen.
pi_211172413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wel een groot verschil tussen dat debat met Omtzigt en Timmermans.
Figuren zoals Baudet, Wilders, en Balkenbrij... ik bedoel Caroline zou je gewoon niet moeten uitnodigen.
Censuur, verrassend.

Ik hoor graag wat mijn tegenstanders roeptoeteren, dan kan ik ze namelijk eenvoudig op de inhoud tegenspreken.

Maar maak je niet druk hoor, er zijn accounts die TV optredens van politici bijhouden en die eerste 2 komen al vrijwel nergens aan tafel, Caroline iets meer, maar D66/GL/PVDA staan fier bovenaan in alle ranglijsten.

Tot zo ver objectief journalistiek bedrijven, en Harvest zag dat het goed was :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211172438
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zat Jetten naast een moslim die anti lgbtq+ uitspraken heeft gedaan? Of was het toch Baudet, waar hij blijkbaar geen kritiek tegen mag uiten?
1. Waar wordt gesteld dat er geen kritiek op Baudet mag zijn?
2. Welke anti-LGBTQ+ uitspraken heeft Baudet daadwerkelijk gedaan?
3. Die strijd voor tolerantie en acceptatie is een micro-aangelegenheid?
4. Als Jetten het meende rigoureus op te komen voor mogen zijn wie je wil zijn, dan beperkt hij zijn tirades niet tot de uitspraken van easy target Baudet, maar kaart hij eindelijk eens aan hoe intolerant teveel lieden in conservatief religieus milieu, en dan niet Urk, zijn, en wat dat in potentie betekent voor die vrouwen- en homorechten hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zeker, er valt hier nog genoeg te verbeteren... door bijvoorbeeld die scheiding tussen kerk en staat eens serieus te nemen, en in kaart te brengen vanuit welke extremistische hoeken vrouwen- en homorechten daadwerkelijk het grootste gevaar lopen.

SCP heeft daar trouwens aleens een onderzoek naar verricht, tolerantie voor LGBTQ+. Ik kan je vertellen: het is niet Jan Blanke Boerenlul die het hoogst op intolerantie scoort. Hier te vinden: https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
'Overige religie' scoort het slechts mbt opvattingen over homo- en biseksualiteit. Al komt de PKN er tov de RK ook niet al te best van af. Verder zijn vrouwen 2x zo vaak negatief als mannen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 2 november 2023 @ 20:13:08 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij zelf angst hebt en bang bent.
Jij moet wel een heterofoob zijn.

So now the turn tables have turned.
:P
ok
pi_211172461
Ik vind dit hele gedoe gewoon een lachertje. Heb er zelf niet zoveel last van, hoewel ik al een paar keer met mijn ogen moest knipperen als ik ergens mijn gegevens moest invullen.

"Bent u een...."

Man
Vrouw
Anders
Zeg ik liever niet.

Wat moet ik hiermee? Ik ben zelf nog nooit iemand tegengekomen die zichzelf zo aan wil duiden, maar dit terzijde.
Wat volgt hierna?
Reïncarnaties van Napoleon, Jezus, Cleopatra, Adam en/of Eva, Hitler, Nostradamus enz.

Wat is het nut of de toegevoegde waarde van dit soort uitzendingen? Wie willen ze hiermee afbranden of ophemelen?
Hetero, homo, biseks, transseks, brandweerman of pyromaan, het zal me jeuken.
Maar als je je manier van presenteren naar de buitenwereld zo serieus neemt dat letterlijk elk woordje een reden is om publiciteit te zoeken zodat je je eigen gekte in alle rust kunt etaleren, ja dan zijn we met zijn allen heel verkeerd bezig.

De wereld voortaan een grote open inrichting, waar de 'normale mens' als de gek wordt beschouwd?

;(
  donderdag 2 november 2023 @ 20:14:07 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik heb medelijden met zo'n gast en denk dat hij hulp nodig heeft. Zeker niet zo in beeld brengen en dat gedrag aanmoedigen. Maar bang, nee.
Welk gedrag? Stel je voor je stelt een paar vragen aan een politicus met mogelijke invloed die jarenlang een hetze tegen je voert.
pi_211172475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef probeer het volgende:

[..]
'Overige religie' scoort het slechts. Al komt de PKN er tov de RK ook niet al te best van af.
Ja, alleen zijn zowel gereformeerden als katholieken uitstervende fenomenen.

PLUS: kritiek op die groepen is normaal. Standaard. Gewoon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 november 2023 @ 20:15:05 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als Jetten het meende rigoureus op te komen voor mogen zijn wie je wil zijn, dan beperkt hij zijn tirades niet tot de uitspraken van easy target Baudet, maar kaart hij eindelijk eens aan hoe intolerant teveel lieden in conservatief religieus milieu, en dan niet Urk, zijn, en wat dat in potentie betekent voor die vrouwen- en homorechten hier.
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
pi_211172500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]

Oh hij zat ook niet naast Trump... en die haalde hij wel aan.

Dus. Daar sta je dan.

Oprechte vraag: heb je het hele debat uberhaupt gezien?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211172506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Welk gedrag? Stel je voor je stelt een paar vragen aan een politicus met mogelijke invloed die jarenlang een hetze tegen je voert.
Wat? Wat bedoel je nou eigenlijk?
  donderdag 2 november 2023 @ 20:17:31 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172541
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zelfde soort als Baudet.
Goed voorbeeld van hem.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:18:30 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211172571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus. Daar sta je dan.

Oprechte vraag: heb je het hele debat uberhaupt gezien?
Dat stuk wel. Maar niet het hele debat van begin tot eind nee, het zijn twee lijsttrekkers en partijen waar ik totaal niets mee heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')