De wat conservatievere medemens zal er bang voor zijn. Dat is hier weer duidelijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is er iemand, behalve Jetten, die niet denkt dat we hier te maken hebben met een gast die compleet van het padje af is en dringend professionele hulp nodig heeft? Gaan mensen echt mee met dat non binaire gezwets? En dat je van dat Mario pakje zegt 'goh staat je leuk'.
Ik kan er met de pet niet bij, wat een freaks zijn er.
Wederom nul inhoudelijk commentaar.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De wat conservatievere medemens zal er bang voor zijn. Dat is hier weer duidelijk.
Bang? Het is bovenal gewoon hilarisch.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De wat conservatievere medemens zal er bang voor zijn. Dat is hier weer duidelijk.
Neuh, en Bram mag helemaal zichzelf identitair manifesteren zoals Bram dat goed acht. Ga alleen niet van anderen verwachten dat ze jouw leef- en wereldvisie 100% onderschrijven, en, wanneer ze dat niet doen, dat niet automatisch een teken van haat en nijd is.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, die gast spoort niet, zit met zichzelf in de knoop, identiteitscrisis, en dan worden we geacht dat te respecteren.
Nou en? Dan is een klein, waarschijnlijk oud, deel van de bevolking bang van een heel klein percentage mensen? 99% van de mensen lopen er gewoon voorbij op straat hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zat Jetten naast een moslim die anti lgbtq+ uitspraken heeft gedaan? Of was het toch Baudet, waar hij blijkbaar geen kritiek tegen mag uiten?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zeker, er valt hier nog genoeg te verbeteren... door bijvoorbeeld die scheiding tussen kerk en staat eens serieus te nemen, en in kaart te brengen vanuit welke extremistische hoeken vrouwen- en homorechten daadwerkelijk het grootste gevaar lopen.
SCP heeft daar trouwens aleens een onderzoek naar verricht, tolerantie voor LGBTQ+. Ik kan je vertellen: het is niet Jan Blanke Boerenlul die het hoogst op intolerantie scoort. Hier te vinden: https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
Ik krijg steeds meer het idee dat jij zelf angst hebt en bang bent.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zo'n gast en denk dat hij hulp nodig heeft. Zeker niet zo in beeld brengen en dat gedrag aanmoedigen. Maar bang, nee.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet hoor, als hij niet gewoon een dwaze activist zou zijn die om persoonlijke aandacht verlegen zat maar als non binair serieus genomen zou willen worden dan neemt hij zijn snor ook mee bij het scheren.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef probeer het volgende:
Nou, dan hebben alle 3 de partijen in deze toch weer mooi hun zin; de NOS kijkers middels inhoudsloze sensatie, D66 en aanhang kan weer geschokt en verongelijkt zijn, en FVD en aanhang kan weer leuk ageren tegen whatever ze niet aan staat.
Wat een zelfpijperij door allen betrokkenen dit.
En dat allemaal over de rug van een persoon wiens genderidentiteit voor hem/haar/hun waarschijnlijk daadwerkelijk een serieus onderwerp is. Wat natuurlijk diens goed recht is.
Wel een groot verschil tussen dat debat met Omtzigt en Timmermans.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef probeer het volgende:
Nou, dan hebben alle 3 de partijen in deze toch weer mooi hun zin; de NOS kijkers middels inhoudsloze sensatie, D66 en aanhang kan weer geschokt en verongelijkt zijn, en FVD en aanhang kan weer leuk ageren tegen whatever ze niet aan staat.
Wat een zelfpijperij door allen betrokkenen dit.
En dat allemaal over de rug van een persoon wiens genderidentiteit voor hem/haar/hun waarschijnlijk daadwerkelijk een serieus onderwerp is. Wat natuurlijk diens goed recht is.
Censuur, verrassend.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel een groot verschil tussen dat debat met Omtzigt en Timmermans.
Figuren zoals Baudet, Wilders, en Balkenbrij... ik bedoel Caroline zou je gewoon niet moeten uitnodigen.
1. Waar wordt gesteld dat er geen kritiek op Baudet mag zijn?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zat Jetten naast een moslim die anti lgbtq+ uitspraken heeft gedaan? Of was het toch Baudet, waar hij blijkbaar geen kritiek tegen mag uiten?
'Overige religie' scoort het slechts mbt opvattingen over homo- en biseksualiteit. Al komt de PKN er tov de RK ook niet al te best van af. Verder zijn vrouwen 2x zo vaak negatief als mannen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zeker, er valt hier nog genoeg te verbeteren... door bijvoorbeeld die scheiding tussen kerk en staat eens serieus te nemen, en in kaart te brengen vanuit welke extremistische hoeken vrouwen- en homorechten daadwerkelijk het grootste gevaar lopen.
SCP heeft daar trouwens aleens een onderzoek naar verricht, tolerantie voor LGBTQ+. Ik kan je vertellen: het is niet Jan Blanke Boerenlul die het hoogst op intolerantie scoort. Hier te vinden: https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
okquote:Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij zelf angst hebt en bang bent.
Jij moet wel een heterofoob zijn.
So now the turn tables have turned.
Welk gedrag? Stel je voor je stelt een paar vragen aan een politicus met mogelijke invloed die jarenlang een hetze tegen je voert.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zo'n gast en denk dat hij hulp nodig heeft. Zeker niet zo in beeld brengen en dat gedrag aanmoedigen. Maar bang, nee.
Ja, alleen zijn zowel gereformeerden als katholieken uitstervende fenomenen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef probeer het volgende:
[..]
'Overige religie' scoort het slechts. Al komt de PKN er tov de RK ook niet al te best van af.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als Jetten het meende rigoureus op te komen voor mogen zijn wie je wil zijn, dan beperkt hij zijn tirades niet tot de uitspraken van easy target Baudet, maar kaart hij eindelijk eens aan hoe intolerant teveel lieden in conservatief religieus milieu, en dan niet Urk, zijn, en wat dat in potentie betekent voor die vrouwen- en homorechten hier.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zat Jetten naast een moslim die anti lgbtq+ uitspraken heeft gedaan? Of was het toch Baudet, waar hij blijkbaar geen kritiek tegen mag uiten?
Oh hij zat ook niet naast Trump... en die haalde hij wel aan.quote:
Wat? Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welk gedrag? Stel je voor je stelt een paar vragen aan een politicus met mogelijke invloed die jarenlang een hetze tegen je voert.
Zelfde soort als Baudet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh hij zat ook niet naast Trump... en die haalde hij wel aan.
Dat stuk wel. Maar niet het hele debat van begin tot eind nee, het zijn twee lijsttrekkers en partijen waar ik totaal niets mee heb.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh hij zat ook niet naast Trump... en die haalde hij wel aan.
Dus. Daar sta je dan.
Oprechte vraag: heb je het hele debat uberhaupt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |