Ah no problemo hoor. Dat is inderdaad de etiquette maar ik ben geen starhopper die gelijk begint te schuimbekken. Tuurlijk deed het mij zeer.. dat je weinig rekening leek te houden met hoe *ik* mij voel. Ik identificeerde mij echt even als de nieuwe topicstarter maar dit ondermijn jij dus nu. Geeft niet hoor, maar ik had nu ook graag een hand op mijn schouder gevoeld...quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij was de laatste inderdaad, excuses.
@:Straatcommando , mijn deel 2 kan weg.
Nee, Harvest, dat is niet wat er wordt gezegd. Maar ludieke poging.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
Dus volgens sommigen hier moet Jetten (die dus pal naast Baudet zit) zijn bek houden tegen Baudet en in plaats daarvan tekeer gaan tegen moslims.
Ook al is er daar geen moslim in de buurt.
Oke dan.
Hou toch op. Dit is vooropgezet gezeur joh.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:01 schreef Aberkullie het volgende:
Ja hoor, we zijn suuuper tolerant. Maar als iemand op televisie komt die zich geen man en geen vrouw noemt dan moeten we die wel collectief afzeiken want dat kan natuurlijk niet.
Je link in dat andere topic gaat naar datzelfde topic btw...quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een hallucinant ‘interview’. Hoe verzinnen ze het toch on zo’n gekkie tegenover gekkie Baudet te plaatsen? Baudet kun je alleen tegengaan met rationaliteit en feiten. Die kan hij ontkennen en hij zal draaien maar een simpele google opdracht (ken je dat?) zal elke kijker de feiten laten zien. Dit soort onstabiele mensen Baudet laten interviewen is voor hem a walk in the park.
Het is voor een partij die immigratie nogal hoog heeft zitten wel apart dat hij de veruit grootste oorzaak van zijn argument, minder rechten voor LGBTQ+ en vrouwen, even "vergeet" te vermelden vind ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
Dus volgens sommigen hier moet Jetten (die dus pal naast Baudet zit) zijn bek houden tegen Baudet en in plaats daarvan tekeer gaan tegen moslims.
Ook al is er daar geen moslim in de buurt.
Oke dan.
Lol, een loop!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je link in dat andere topic gaat naar datzelfde topic btw...
Veel beter beschermd zijn inderdaad, maar waar nog genoeg aan te verbeteren valt, EN waar westerse politici natuurlijk meer invloed op hebben dan in Iran of China of zo.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Harvest, dat is niet wat er wordt gezegd. Maar ludieke poging.
Kijk de uitzending nog even terug.
Jetten zegt op een gegeven moment dat we "vrouwen- en homorechten" overal ter wereld achteruit zien gaan.
En wat noemt hij dan als voorbeelden? De V.S., Europa en Nederland.
Totaal voorspelbaar: Jetten houdt het veilig en gaat vooral tekeer tegen Westerse landen, waar, i.t.t. de rest van de wereld, vrouwen- en homorechten Godzijdank veel beter beschermd zijn.
Jetten kan niet anders; wetten van Croughs. Hij had hier zonder meer kunnen vertellen hoe afschuwelijk het gesteld is met vrouwenrechten in Iran, Somalië, Afghanistan, of hoe in sommige landen de doodstraf staat op homoseksueel gedrag.
Maar dat kan Jetten niet. Hij moet het houden bij het veilige. En het aangeleerde.
D66 is volstrekt ongeloofwaardig en niet serieus te nemen.
Vastlopende vinylplaat.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jetten kan niet anders; wetten van Croughs.
Maar waar (oa) D66 niets aan verbetert maar zelfs aan verslechtert door de deuren wagenwijd open te zetten voor mensen die daadwerkelijk volkomen intolerant zijn jegens LGBTQ+ en als vrouwenrechten het niet zichtbaar mogen verwonden, verstaanquote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel beter beschermd zijn inderdaad, maar waar nog genoeg aan te verbeteren valt, EN waar westerse politici natuurlijk meer invloed op hebben dan in Iran of China of zo.
Als Baudet met zijn uitspraken niet naast hem had gezeten had je misschien een punt gehad.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor een partij die immigratie nogal hoog heeft zitten wel apart dat hij de veruit grootste oorzaak van zijn argument, minder rechten voor LGBTQ+ en vrouwen, even "vergeet" te vermelden vind ik.
Oh zeker, er valt hier nog genoeg te verbeteren... door bijvoorbeeld die scheiding tussen kerk en staat eens serieus te nemen, en in kaart te brengen vanuit welke extremistische hoeken vrouwen- en homorechten daadwerkelijk het grootste gevaar lopen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel beter beschermd zijn inderdaad, maar waar nog genoeg aan te verbeteren valt, EN waar westerse politici natuurlijk meer invloed op hebben dan in Iran of China of zo.
Het was dan ook een mening, ik had uiteraard never nooit niet verwacht dat ie daar ooit mee zou komen uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als Baudet met zijn uitspraken niet naast hem had gezeten had je misschien een punt gehad.
Die ziet inderdaad de dreiging vanuit extreem-religieuze hoek al een tijdje. En zij niet alleen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vastlopende vinylplaat.
Straks komt je aangetrouwde Marokkaanse ook nog even voorbij.
Dat zei ik dus al, die gast spoort niet, zit met zichzelf in de knoop, identiteitscrisis, en dan worden we geacht dat te respecteren.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is er iemand, behalve Jetten, die niet denkt dat we hier te maken hebben met een gast die compleet van het padje af is en dringend professionele hulp nodig heeft? Gaan mensen echt mee met dat non binaire gezwets? En dat je van dat Mario pakje zegt 'goh staat je leuk'.
Ik kan er met de pet niet bij, wat een freaks zijn er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |