Catherine Reitman.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie is dat? Ga ik even op Google zoeken
Die zijn er al kruidnoten met tompouce smaak en die zijn jammiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Waar blijven de tompepernootpoucen?
quote:
Ik heb een keer Lion King gekeken op Disney+, dat was het.quote:
Ik heb dat ook altijd als iemand Disney tiktquote:
Van Catherine Reitmanquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef pullup het volgende:
Over welke bovenlip hebben jullie het?
Dit konden we verwachten na het tompoucebierquote:
Effe checkenquote:
Zie OPquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef pullup het volgende:
Over welke bovenlip hebben jullie het?
Hhmm, hopelijk niet een storend effect.. anders spoel ik wel doorquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op bewegend beeld is het nog opvallender
Zie hem nu, die is apart ja. Verder wel een mooie damequote:
Ik kijk bijna alleen maar Disney+quote:Op donderdag 2 november 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een keer Lion King gekeken op Disney+, dat was het.
Ik vind ze niets, dochterlief bracht ze vanmorgen mee. Ik zal ze zelf niet kopen ook nog best duurquote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij echt 3 x niks, een Crompouce wil nog wel denk ik..Zelf nog niet geprobeerd
Wel hendig bij orale handelingen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
Alleen midden gedeelte is idd weg van haar lip vreemd
Ach voor een keer om te proberen, ben zelf niet gek om tompoucequote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze niets, dochterlief bracht ze vanmorgen mee. Ik zal ze zelf niet kopen ook nog best duur
quote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel hendig bij orale handelingen.
Ze heeft ook nog tandenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel hendig bij orale handelingen.
Succes, dan mis je 3/4 van de seriequote:Op donderdag 2 november 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, hopelijk niet een storend effect.. anders spoel ik wel door
quote:'I cannot deal with her lips!' Viewers of Netflix comedy Working Moms mock its star because of her 'botched' upper LIP, as some complain her 'distracting' mouth is ruining the show for them
Dat is ze zekerquote:Op donderdag 2 november 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie hem nu, die is apart ja. Verder wel een mooie dame
Een paar weken geleden had ik om tips gevraagd, maar dat heeft nu nog weinig nutquote:
Niet bijtenquote:
Hhmm.. nu twijfel ik of ik de serie wel moet gaan kijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes, dan mis je 3/4 van de serie
https://www.dailymail.co.(...)g-upper-lip-lip.html
[..]
Heb ik gemist dan denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken geleden had ik om tips gevraagd, maar dat heeft nu nog weinig nut
Maar ik kijk ook niet zo heel veel series.
Wat een treurige reacties. Ik zou zeggen het is juist iets moois dat haar onderscheidt van anderen. Geen idee of het natuurlijk is, maar sowieso acteurs of actrices afrekenen op uiterlijk kan ik me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes, dan mis je 3/4 van de serie
https://www.dailymail.co.(...)g-upper-lip-lip.html
[..]
Ja moet!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm.. nu twijfel ik of ik de serie wel moet gaan kijken
Ik bedoelde dat als ik nog Disney had gehad ik om tips had gevraagdquote:
Oh.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als ik nog Disney had gehad ik om tips had gevraagd
Tja daar word je tegenwoordig op afgerekend, terwijl ze juist geen 13 in een dozijn type is.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een treurige reacties. Ik zou zeggen het is juist iets moois dat haar onderscheidt van anderen. Geen idee of het natuurlijk is, maar sowieso acteurs of actrices afrekenen op uiterlijk kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
ik ben niet op vakantiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik aanpassen, als dat je verzoek is
Ik ook. Veel zieke collega's dus nog drukker dan anders.quote:
FIjne vakantie, ga je nog wat leuks doen?quote:
Ik hoop het voor Opaatje. Die man moet zo onderhand zijn Ajax-pet al hebben opgevroten van pure frustratie.quote:
De griep heeft inderdaad op veel plekken toegeslagen, bij mij op het werk zijn er ook veel ziek.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook. Veel zieke collega's dus nog drukker dan anders.![]()
En sowieso er weer even tussenuit lijkt me wel weer even lekker.
Ow echt?! Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaa! Prachtig figuur ook![]()
En in het echie ook samen met Nate ....
Heb je nog steeds contact met hem?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop het voor Opaatje. Die man moet zo onderhand zijn Ajax-pet al hebben opgevroten van pure frustratie.
Ik heb 'm nog wel ergens op Facebook (dat ik niet of nauwelijks gebruik), maar spreek 'm eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog steeds contact met hem?
Beetje gamen enzoquote:Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FIjne vakantie, ga je nog wat leuks doen?
Hij is helemaal gestopt met streamen?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel ergens op Facebook (dat ik niet of nauwelijks gebruik), maar spreek 'm eigenlijk nooit meer.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is helemaal gestopt met streamen?
Ik zou dat ook niet willen hoor de hele dag zichtbaar voor iedereen. Je bent je hele vrijheid kwijtquote:Op donderdag 2 november 2023 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oma wou het niet meer.
Omdat het wat grofjes werd op de chats.
Hoi hoiquote:
Nou hier in Deventer viel het ook reuze mee idd. Waar zit jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond allen![]()
Weinig gemerkt van die storm hier.
Utrechtquote:Op donderdag 2 november 2023 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier in Deventer viel het ook reuze mee idd. Waar zit jij als ik vragen mag?
Ja en nu .. ?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:35 schreef maily het volgende:
@:chufi : castell!
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-mensentoren-ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-10-2023 t/m 31-10-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 1696 FreshFruit
02 1051 pullup
03 0837 marcb1974
04 0780 chufi
05 0736 aloa
06 0383 Gast_op_Afstand_GOA
06 0383 mario390
08 0272 HappyCharly
09 0253 Deisyy
10 0232 oma-Nijn
11 0221 D.
12 0211 Prisha
13 0191 Lovely
14 0190 Dotteke
15 0172 Domnivoor
16 0157 engine
17 0142 Superbadeendje
18 0106 Shii
19 0099 maily
20 0092 devzero
21 0089 Pearlbitch
22 0084 kree
23 0079 Puzzie
24 0071 PLY
24 0071 gebrokenglas
26 0057 Mazikeen
26 0057 Steven_Stil
28 0055 Koen66
29 0050 _UserName_
30 0046 Karzai
31 0044 Chanel5
32 0039 KillemWieft
33 0038 espri
34 0034 PatrickAnna
34 0034 Mercedes.
36 0032 tong80
37 0026 Bomenverzameling
38 0024 tonja
39 0022 DerRabbit
39 0022 Recce
En een jaar geleden:Best of the restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is geen wedstrijd; tenminste niet in 40+quote:Op donderdag 2 november 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds Dotteke en FF me voorbij zijn geef ik er niet zo veel meer om al die postcounts.
Wie was jij ook al weerquote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik me nog voorstellen of is het zoals altijd dat de hele wereld mij al kent terwijl ik denk van
[ afbeelding ]
Ik ken je niet maar welkom natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik me nog voorstellen of is het zoals altijd dat de hele wereld mij al kent terwijl ik denk van
[ afbeelding ]
Sow! Bedanktquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar welkom natuurlijk
Was net aan het zoekenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Prisha het volgende:
@:pullup @:chufi kijken jullie? Wie is die Marta nou weer
Nu wel ff , Ik ken al die gasten ook niet .. Ken alleen Johnnyquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Prisha het volgende:
debuteert las ik netquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Prisha het volgende:
Linksback van Jong Ajax?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Prisha het volgende:
Hier ook niet veel hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond allen![]()
Weinig gemerkt van die storm hier.
Van je gehakt of je nieuwe schoenen?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:10 schreef Prisha het volgende:
Dit wordt de wederopstanding. Ik voel het
Leg jij nou eens iets uit,quote:Op donderdag 2 november 2023 20:10 schreef Prisha het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie. Dus Vortex is wat? De naam trekt me al wel aanquote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Over series op Netflix. Wij kijken nu Vortex, beetje apart, maar boeit ons genoeg om het einde te weten.
Hoe op over dat gehaktquote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van je gehakt of je nieuwe schoenen?![]()
Geen flauw ideequote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leg jij nou eens iets uit,
ze kopen, Avila en Sosa, Salah-Edine en Wijndal waren er al. Wijndal mocht dan weg.
Hoe kan het dat nu die Martha er staat?
Meer schoten op het doel dan in alle voorgaande wedstrijden samenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Kan niet meekijken![]()
Check de tussenstand wel af en toe
Palingstein. Het duurde even maar ik heb hemquote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Geflopt FC Twente-talent van de eeuw Ould-Chikh duikt op in Palingstein hoor ik net
Zijn maar 6 afleveringen..quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie. Dus Vortex is wat? De naam trekt me al wel aan
Nou, afgelopen zondag waren het er, zeker in de eerste helft, ook wel heel erg veel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meer schoten op het doel dan in alle voorgaande wedstrijden samen
As wij de bal hebbe kenne hun niet skorequote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef chufi het volgende:
Hij moet er wel in , anders win je niet
Ja jaquote:Op donderdag 2 november 2023 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
As wij de bal hebbe kenne hun niet skore
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cafe noir is in huis alvast
True. Die tel ik effe niet meequote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, afgelopen zondag waren het er, zeker in de eerste helft, ook wel heel erg veel.
Uno momento dado.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja
Zelfs in Spanje hoor je zn uitspraken
Als je jezelf een biertje hebt beloofd bij ieder doelpunt van Ajax..kon je wel eens met een droge bek komen te zitten.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Kan niet meekijken![]()
Check de tussenstand wel af en toe
Ben jij het, Johan?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef chufi het volgende:
Hij moet er wel in , anders win je niet
Heb ik een stuk van gezien maar ben afgehaakt ...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:10 schreef Prisha het volgende:
De Wederopstanding?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik een stuk van gezien maar ben afgehaakt ...
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Vortex had gequote![]()
Aan begonnen, maar afgehaakt; boeide niet genoeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Over series op Netflix. Wij kijken nu Vortex, beetje apart, maar boeit ons genoeg om het einde te weten.
Wat is het verschil met een gewone IPad en een IPad mini? Ik heb nu een iPad. Prima ding.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee ik heb gisteren een iPad Mini gekocht. Maar er was eigenlijk niet zo veel dat ik niet OF met mijn telefoon OF met mijn MacBook Air kan doen. Het vult een gat op dat er eigenlijk helemaal niet was
Herkansingsquotequote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Aan begonnen, maar afgehaakt; boeide niet genoeg.
Daarom koop ik geen tabletquote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee ik heb gisteren een iPad Mini gekocht. Maar er was eigenlijk niet zo veel dat ik niet OF met mijn telefoon OF met mijn MacBook Air kan doen. Het vult een gat op dat er eigenlijk helemaal niet was
Verdomme de bestaan ook nogquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn er al kruidnoten met tompouce smaak en die zijn jammie
mini is kleiner. Ik hou wel van klein. Maar goed dat is een ander verhaal (not what you think)quote:Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een gewone IPad en een IPad mini? Ik heb nu een iPad. Prima ding.
Het is voor mij een kerstpakketserie geworden.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Herkansingsquote![]()
Wij hebben volgehouden en nu gewoon benieuwd. Maar er zijn sterkere series.
Samsungquote:Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goh wat ben jij verstandig zeg. Bah
Ik heb de mijne wel van Leapp hoor. Ongeveer een derde betaald van wat een nieuwe kost.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mini is kleiner. Ik hou wel van klein. Maar goed dat is een ander verhaal (not what you think)
Haha, dat is een mooie vergelijking.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Het is voor mij een kerstpakketserie geworden.
Net als die zoute koekjes die eindeloos blijven liggen.
Totdat je verder niks te snaaien in huis hebt ....
Dit is herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Het is voor mij een kerstpakketserie geworden.
Net als die zoute koekjes die eindeloos blijven liggen.
Totdat je verder niks te snaaien in huis hebt ....
ja nou ja ik ga binnenkort een paar keer een lang weekend op reis en ik wil eens proberen of dit handiger en "Leaner" is dan een macbook Air.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Die iPad is al klein. Maar het typt makkelijker weg dan een telefoon.
Binnenkort maar even kijken dan. Had vorige keer wel iets van stroopwafelsmaak meegepakt bij de Kruidvat, was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn nog meer smaken te koop bij de hema
Oh dat lijkt mij ook wel lekkerquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan. Had vorige keer wel iets van stroopwafelsmaak meegepakt bij de Kruidvat, was ook niet verkeerd.
Ik moest hem even opzoeken. Lijkt zo op een laptop, alleen iets lichter. Als ie alles kan dan kan ik me niet voorstellen dat je met de mini tevreden zal zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja ik ga binnenkort een paar keer een lang weekend op reis en ik wil eens proberen of dit handiger en "Leaner" is dan een macbook Air.
Eigenlijk is een Macbook Air gewoon griezelig perfect. Kan gewoon ALLES wat je nodig hebt en kost praktisch nul ruimte.
ja waarschijnlijk is het ook wel een beetje onzin inderdaad. Maar ja. Meevallertje, had al een paar keer naar zoiets zitten kijken. Etc.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Prisha het volgende:
Ik moest hem even opzoeken. Lijkt zo op een laptop, alleen iets lichter. Als ie alles kan dan kan ik me niet voorstellen dat je met de mini tevreden zal zijn.
Als je het echt niet meer weet ..........quote:Op donderdag 2 november 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk is het ook wel een beetje onzin inderdaad. Maar ja. Meevallertje, had al een paar keer naar zoiets zitten kijken. Etc.
haha die ken ik jaquote:Op donderdag 2 november 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet ..........
De veerboot gaat niet meer hequote:Op donderdag 2 november 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kon het niet latendus ik heb toch maar even wat meer vragen gesteld aan de personeelsvereniging die dat weekendje Oslo organiseert.
En ja hoor, zojuist opent zich de fasttrack. Ik ben nog niet eens lid, maar al wel uitgenodigd voor een bestuursvergadering voor komende maandagMooi
Nee wordt Color line via Kielquote:Op donderdag 2 november 2023 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De veerboot gaat niet meer he
Of gaat u, als voorzitter van de personeelsvereniging, dat ook fixen ?
Wel een lang weekend dan toch?quote:
Oeh, je gaat hosselenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dat weten jullie niet.
PV organiseert weekendje Oslo. Niemand weet ervan, behalve PV leden.
Niet genoeg aanmeldingen, dus wordt opengezet voor heel bedrijf.
Anderhalve week later kom ik terug van vakantie en zie nog net voordat het into oblivion zakt die aankondiging langskomen op intranet.
Oei dat wil ik wel heel erg graag![]()
![]()
Mijn directe collegaatje had dat ook allang gezien maar ja. Kan niet met haar man want ja wie moet er dan op de kindjes passen.
Lang verhaal kort: nu gaat ze met mij
Goed nummer welquote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
UNTER ALL AUSGERRRRRECHNET BERGWIJN
unter allen ........quote:Op donderdag 2 november 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
UNTER ALL AUSGERRRRRECHNET BERGWIJN
Jaquote:Op donderdag 2 november 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een lang weekend dan toch?
[..]
Oeh, je gaat hosselen
Hoho, dit is goed he.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]Inderdaad, zo komen we nooit van hem af
ach Ajax zal wel winnen. 8 uit 9quote:
Wel gelijk uit de degradatie zonequote:Op donderdag 2 november 2023 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach Ajax zal wel winnen. 8 uit 9
Laatste paar minuten tegen RKC 3-2 voor gebeurt er ook niks meer. 11 uit 10.
Maar ja. Rechterrijtje is het en blijft het. Go Ahead staat nu al op 15 uit 10
ja duh. Niemand gelooft dat Ajax degradeert. Het gaat historisch slecht met ze, allemaal waar. Maar degraderen lijkt me niet ter sprake.quote:
Ik wens hem succes.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bond staat er nu ook ff slecht voor
JAMES Bond.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bond staat er nu ook ff slecht voor
Uh nee, als ze winnen van RKC staan ze 9e, net linkerrijtjequote:Op donderdag 2 november 2023 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach Ajax zal wel winnen. 8 uit 9
Laatste paar minuten tegen RKC 3-2 voor gebeurt er ook niks meer. 11 uit 10.
Maar ja. Rechterrijtje is het en blijft het. Go Ahead staat nu al op 15 uit 10
Zo zo.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, als ze winnen van RKC staan ze 9e, net linkerrijtje
Even afhankelijk van NEC-AZ.
Zou ik ook niet doen neequote:Op donderdag 2 november 2023 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo.
IN ieder geval niet iets waar men in Deventer wakker van ligt
Qquote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De kansen zijn nu onduidelijk
Gelukkig krijgt Hij een assist van Q
Q vind ik de mooiste letter van het alfabet.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Q met @:Deisyy in Star Trek![]()
[ afbeelding ]
*Gebruiqquote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Q vind ik de mooiste letter van het alfabet.
Gebruik hem te qas en te onpas.
Dat blurrenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo loop je op straat, zo heb je een boom op je dak![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)t-in-den-haag-407849
dit soort volk kan de genepool gewoon missen hoor. Ze had wat? 20 seconden? Didnt move a feather.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat blurren![]()
Pleur op met dat sneeuwvlok gepush.
Ooq dat nog!quote:Op donderdag 2 november 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit soort volk kan de genepool gewoon missen hoor. Ze had wat? 20 seconden? Didnt move a feather.
“Vrouw raakt gewond door boom die op haar valt in Den Haag“quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo loop je op straat, zo heb je een boom op je dak![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)t-in-den-haag-407849
Maar je bent wel een vrouw?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Vrouw raakt gewond door boom die op haar valt in Den Haag“
Gelukkig heb ik geen haar
Jij ook al?quote:
quote:
ieuw dit klinkt raarquote:Op donderdag 2 november 2023 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt.
Oh nee, Domnivoor is prima hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt.
quote:Op donderdag 2 november 2023 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet de buuf van Al Bundy?
Ik blijf het ook één vd betere comedy's vinden.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig in beeld gebracht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 2 november 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze zo ziek is
ik heb hier veel te veel meningen overquote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit niets voor jou?
https://www.treinreiswink(...)-reis-lapland-zweden
Oeh, Flesch meningen op de late avond,quote:Op donderdag 2 november 2023 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hier veel te veel meningen over
prima, ik mijn bed daghoorquote:Op donderdag 2 november 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, Flesch meningen op de late avond,
ik ga alvast popcorn zoeken
Totaal onbegrijpelijk.quote:
Schijnt te gaan meevallen zoquote:Op vrijdag 3 november 2023 05:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Lekker vroeg....
Dan heb je wat aan je dag, zou mijn oma zeggen..
Goedemorgen allen![]()
@:pullup, regenkapje op.
Oh, nou hier met bakken net en ook best nog wel een woei.quote:
Hmm Nou ik heb de regenzooi wel bij me zometeenquote:Op vrijdag 3 november 2023 05:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, nou hier met bakken net en ook best nog wel een woei.
goedemorgen oma!quote:Op vrijdag 3 november 2023 05:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Lekker vroeg....
Dan heb je wat aan je dag, zou mijn oma zeggen..
Goedemorgen allen![]()
@:pullup, regenkapje op.
Goedemorgenquote:
ik heb zin om schoenen te kopenquote:
Het was al de natste oktober ooit maar dat leek nog niet eens op wat er de laatste dagen allemaal uit de lucht komt vallenquote:Op vrijdag 3 november 2023 05:52 schreef Prisha het volgende:
Het waait hier nog best wel. En ik zie op de regenradar enorm veel regen. Ik ben regenwater aan het opvangen voor een nieuw projectje, dat zal geen probleem zijn
quote:
Dan kan ik wel bij de soepquote:Op vrijdag 3 november 2023 06:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk voor 9 december
quote:
Ik moet met zwemvast de deur uit. Sjonge jongequote:Op vrijdag 3 november 2023 06:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was al de natste oktober ooit maar dat leek nog niet eens op wat er de laatste dagen allemaal uit de lucht komt vallen
vetoquote:
Kabouterlaarsjesquote:
Ja, daaromquote:
Ik krijg al de krampen als ik er alleen naar kijk.quote:
tonjaaaaaquote:
Hoi! Ja gaat lekker hier, doe veel met muziek de laatste tijd. Hoe gaat ie daar?quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik krijg al de krampen als ik er alleen naar kijk.
HoiAlles goed?
Iedereen die op die dingen kan lopen verdient een Olympische medaillequote:Op vrijdag 3 november 2023 06:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaa![]()
![]()
Ik krijg mijn voeten niet eens opgetild met die dingen vrees ik
Ja, alles goed wel. SF stopt met achter de bar staan, heerlijk. ENrico heeft van de week zijn scooterrijbewijs gehaald en de nieuwe keuken is klaar. (nou, in de achterkamer nog een klein muurtje en de nieuwe gordijnen zijn er nog niet).quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoi! Ja gaat lekker hier, doe veel met muziek de laatste tijd. Hoe gaat ie daar?
Tering, kleine kinderen worden groot.quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alles goed wel. SF stopt met achter de bar staan, heerlijk. ENrico heeft van de week zijn scooterrijbewijs gehaald en de nieuwe keuken is klaar. (nou, in de achterkamer nog een klein muurtje en de nieuwe gordijnen zijn er nog niet).
Ik krijg hier geen foto's meer geplaatst. Ik spam ze wel even
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Tering, kleine kinderen worden groot.
Ok! Ik zie de foto's vanmiddag. Het is wel een klein beetje tijd om mijn nest eens op te zoeken
Ik heb ook nog fijne Croclaarsjes gezienquote:
Jij mag nooit meer schoenen voor mij uitzoekenquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog fijne Croclaarsjes gezien
Misschien wil hij ze wel voor zichzelf.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer schoenen voor mij uitzoeken
Nee er zaten gaatjes inquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien wil hij ze wel voor zichzelf.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien wil hij ze wel voor zichzelf.
quote:
Ben benieuwd wat je uit gsat zoekenquote:
geen een volgens mijquote:
Die dacht ik vlieg er wel over heenquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef pullup het volgende:
Ok de dag had nog slechter gekund
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk voor 9 december
Nou dat ga ik klikken want dat wil ik ook wel eens wetenquote:
Wat een sufkutquote:
Krijgt Spanje het nu wel zwaar met Domingos?quote:
Dat weten we pas op het moment van de waarheid ... Ze zijn er wel van op de hoogte en waarschuwen ook al ..quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgt Spanje het nu wel zwaar met Domingos?
https://www.hln.be/wetens(...)d-noodweer~a292dc54/
Ziet er toch eerder uit alsof Frankrijk meer de klos isquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgt Spanje het nu wel zwaar met Domingos?
https://www.hln.be/wetens(...)d-noodweer~a292dc54/
Ja maar de laatste had Spanje ook last met doden en record windsnelheid van 160 km/uquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er toch eerder uit alsof Frankrijk meer de klos is
Nou beter letten ze goed op inderdaad, er zitten ook wat roeiers van me te trainen in Portugal dus zal eens bellen of ze niet zijn weggewaaid ondertussenquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de laatste had Spanje ook last met doden en record windsnelheid van 160 km/u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |