Catherine Reitman.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie is dat? Ga ik even op Google zoeken
Die zijn er al kruidnoten met tompouce smaak en die zijn jammiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Waar blijven de tompepernootpoucen?
quote:
Ik heb een keer Lion King gekeken op Disney+, dat was het.quote:
Ik heb dat ook altijd als iemand Disney tiktquote:
Van Catherine Reitmanquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef pullup het volgende:
Over welke bovenlip hebben jullie het?
Dit konden we verwachten na het tompoucebierquote:
Effe checkenquote:
Zie OPquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef pullup het volgende:
Over welke bovenlip hebben jullie het?
Hhmm, hopelijk niet een storend effect.. anders spoel ik wel doorquote:Op donderdag 2 november 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op bewegend beeld is het nog opvallender
Zie hem nu, die is apart ja. Verder wel een mooie damequote:
Ik kijk bijna alleen maar Disney+quote:Op donderdag 2 november 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een keer Lion King gekeken op Disney+, dat was het.
Ik vind ze niets, dochterlief bracht ze vanmorgen mee. Ik zal ze zelf niet kopen ook nog best duurquote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij echt 3 x niks, een Crompouce wil nog wel denk ik..Zelf nog niet geprobeerd
Wel hendig bij orale handelingen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
Alleen midden gedeelte is idd weg van haar lip vreemd
Ach voor een keer om te proberen, ben zelf niet gek om tompoucequote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze niets, dochterlief bracht ze vanmorgen mee. Ik zal ze zelf niet kopen ook nog best duur
quote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel hendig bij orale handelingen.
Ze heeft ook nog tandenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel hendig bij orale handelingen.
Succes, dan mis je 3/4 van de seriequote:Op donderdag 2 november 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, hopelijk niet een storend effect.. anders spoel ik wel door
quote:'I cannot deal with her lips!' Viewers of Netflix comedy Working Moms mock its star because of her 'botched' upper LIP, as some complain her 'distracting' mouth is ruining the show for them
Dat is ze zekerquote:Op donderdag 2 november 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie hem nu, die is apart ja. Verder wel een mooie dame
Een paar weken geleden had ik om tips gevraagd, maar dat heeft nu nog weinig nutquote:
Niet bijtenquote:
Hhmm.. nu twijfel ik of ik de serie wel moet gaan kijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes, dan mis je 3/4 van de serie
https://www.dailymail.co.(...)g-upper-lip-lip.html
[..]
Heb ik gemist dan denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken geleden had ik om tips gevraagd, maar dat heeft nu nog weinig nut
Maar ik kijk ook niet zo heel veel series.
Wat een treurige reacties. Ik zou zeggen het is juist iets moois dat haar onderscheidt van anderen. Geen idee of het natuurlijk is, maar sowieso acteurs of actrices afrekenen op uiterlijk kan ik me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes, dan mis je 3/4 van de serie
https://www.dailymail.co.(...)g-upper-lip-lip.html
[..]
Ja moet!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm.. nu twijfel ik of ik de serie wel moet gaan kijken
Ik bedoelde dat als ik nog Disney had gehad ik om tips had gevraagdquote:
Oh.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als ik nog Disney had gehad ik om tips had gevraagd
Tja daar word je tegenwoordig op afgerekend, terwijl ze juist geen 13 in een dozijn type is.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een treurige reacties. Ik zou zeggen het is juist iets moois dat haar onderscheidt van anderen. Geen idee of het natuurlijk is, maar sowieso acteurs of actrices afrekenen op uiterlijk kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
ik ben niet op vakantiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik aanpassen, als dat je verzoek is
Ik ook. Veel zieke collega's dus nog drukker dan anders.quote:
FIjne vakantie, ga je nog wat leuks doen?quote:
Ik hoop het voor Opaatje. Die man moet zo onderhand zijn Ajax-pet al hebben opgevroten van pure frustratie.quote:
De griep heeft inderdaad op veel plekken toegeslagen, bij mij op het werk zijn er ook veel ziek.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook. Veel zieke collega's dus nog drukker dan anders.![]()
En sowieso er weer even tussenuit lijkt me wel weer even lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |