Kijken wij hem voor jouquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan deze race niet kijken, helemaal niet![]()
![]()
Ik had dit liever op zaterdag gehad, dan had ik weer een kutexcuus om die sprint te missenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken wij hem voor jou
Laat je me het hele weekend alleen werken😞quote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
![]()
Het schijnt niet te gaan regenen dit keer.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:29 schreef Legoblokje het volgende:
Deze race is heel vaak in de regen toch? Kan leuk worden
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt niet te gaan regenen dit keer.
Lijkt me leuk, als het maar niet teveel is want dan krijg je weer dat rode vlaggen gebeuren.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zal je zien dat het ineens gaat plenzen
als ik nog meer van dan soort onzin lees, dan kan je modschap altijd vrijwillig opgevenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik nog meer van dan soort onzin lees, dan kan je modschap altijd vrijwillig opgeven
2021 Braziliė met de raketmotor. Toen moest hij achteraan starten omdat hij geen tijd had gezet in de Shootout.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Welke sprint bedoelt hij?
Ah die. Ja, dan is het heel leuk om achteraan te starten.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2021 Braziliė met de raketmotor. Toen moest hij achteraan starten omdat hij geen tijd had gezet in de Shootout.
Geeft niks zolang er maar een andere F1 mod aanwezig is hierquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geeft niks zolang er maar een andere F1 mod aanwezig is hier
@:ESF1gamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ohai.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]Of @SkedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
eenvoudig opgelost: na een sprint kwali gooi je een muntje. Kop normale race. Munt in andersom.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Welke sprint bedoelt hij?
Goede regelquote:
Chevy blijft van zijn modknopjes afquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zal je zien dat het ineens gaat plenzen
Jammer. Er is niet een veel betere oplossing dan ze toepasten als iedereen tegelijk de baan op gaatquote:
Ze mogen nu stilstaan tussen de pit exit en de SC lijn. Mits ze aan de kant gaan. Zo houden ze niemand op.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer. Er is niet een veel betere oplossing dan ze toepasten als iedereen tegelijk de baan op gaat
klopt, maar niet op ieder circuit is daar ruimte voorquote:Op donderdag 2 november 2023 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze mogen nu stilstaan tussen de pit exit en de SC lijn. Mits ze aan de kant gaan. Zo houden ze niemand op.
[..]@Nizno ze hebben het over jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zelfs die medewerkes van Alfa Romeo kunnen hun lach niet inhoudenquote:
Ooohhh noooooooes!!!!quote:
Hij had wel gekwalificeerd maar de auto werd illegaal bevonden vanwege de te grote DRS opening.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2021 Braziliė met de raketmotor. Toen moest hij achteraan starten omdat hij geen tijd had gezet in de Shootout.
Wil je ook even de achterkant postenquote:
Is dat van die aeorspray die je ook wel eens tijdens de trainingen ziet?quote:
.Max: loose my number!quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:46 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max had vast heel veel zin in dat telefoontje. Die interesseert het toch geen reet wat die man allemaal uitkraamt
t was een berichtjequote:Op vrijdag 3 november 2023 07:46 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max had vast heel veel zin in dat telefoontje. Die interesseert het toch geen reet wat die man allemaal uitkraamt
En De Heer keek tevreden toe.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
Dit zijn gelukkig wat Christelijkere tijden
YR confirms. Geen regen.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
dat was dus quote ipv wijzig![]()
Klote-Sainz die de autist in me triggert door het rijtje Verstappen's te onderbreken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:31 schreef Red_85 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg gewoon fucking kippenvel als ik de OP zie, met al die keren 'Verstappen' in het afgelopen seizoen.
Red_85 ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah.. weer een sprintweekend.
User @:Nattekat is hier blij mee.
Nee, denk het echt niet. Dit is echt helemaal bizar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Klote-Sainz die de autist in me triggert door het rijtje Verstappen's te onderbreken.![]()
Dit seizoen is monumentaal. Ik geloof er weinig van dat we hier volgend jaar een herhaling van gaan zien.![]()
Maar dat dacht ik vorig jaar ook..![]()
Liever ook niet, de echte spanning bij dat moment wanneer de rode lichten op groen springen is een beetje weg bij me. Dit jaar een bizar record neerzetten en dan hopelijk volgend jaar een titel na een titanengevecht zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Klote-Sainz die de autist in me triggert door het rijtje Verstappen's te onderbreken.![]()
Dit seizoen is monumentaal. Ik geloof er weinig van dat we hier volgend jaar een herhaling van gaan zien.![]()
Maar dat dacht ik vorig jaar ook..![]()
Wat hij hier eigenlijk zegt is dat hij dus wel een voorkeur heeftquote:Op donderdag 2 november 2023 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Kansloze journalisten met hun stomme vragen.
Het is inderdaad echt bizar. Al zeiden @Jane en ik gedurende 2016-2020 al wel regelmatig tegen elkaar "geniet er nu maar van wat Max allemaal flikt, want later rijdt-ie vooraan en dan vertrekt-ie bij de start aan de horizon en komt niemand meer in de buurt". En dat is precies wat we nu zien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:31 schreef Red_85 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg gewoon fucking kippenvel als ik de OP zie, met al die keren 'Verstappen' in het afgelopen seizoen.
The fuck zeg. Na Ascari in 1952(!!!) is dit qua overwinningen% ook het meest dominante seizoen van 1 coureur ooit.
En dat van een NL'er. Terwijl NL voor deze coureur nooit ook maar een enkele GP had gewonnen.
Dat het een supertalent was kon je wel zien maar ik had niet verwacht dat je in 22 weer een periode zou krijgen waarin de concurrentie het af laat weten met dit keer dan Red Bull als te kloppen team.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt bizar. Al zeiden @:Jane en ik gedurende 2016-2020 al wel regelmatig tegen elkaar "geniet er nu maar van wat Max allemaal flikt, want later rijdt-ie vooraan en dan vertrekt-ie bij de start aan de horizon en komt niemand meer in de buurt". En dat is precies wat we nu zien.
Dat met name Mercedes zo de plank mis zou slaan, had inderdaad niemand aan zien komen. Het is nog steeds ongelofelijk dat een team met zoveel kennis en ervaring niet in staat is een race-winnende auto neer te zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het een supertalent was kon je wel zien maar ik had niet verwacht dat je in 22 weer een periode zou krijgen waarin de concurrentie het af laat weten met dit keer dan Red Bull als te kloppen team.
Als je hulp nodig hebt om P2 in het kampioenschap veilig te stellen in die RB, verdien je het niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Oh my sweet summer child...
Hun kennis zat blijkbaar voornamelijk in het aandrijfgedeelte, Red Bull heeft vanaf 2014 met aero geprobeerd die inhaalslag te maken en dat is ook pas in 21 gelukt. Ik denk eigenlijk alleen maar omdat het B-specs auto's waren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat met name Mercedes zo de plank mis zou slaan, had inderdaad niemand aan zien komen. Het is nog steeds ongelofelijk dat een team met zoveel kennis en ervaring niet in staat is een race-winnende auto neer te zetten.
geldt dat ook voor andere teams met een merc motor?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hun kennis zat blijkbaar voornamelijk in het aandrijfgedeelte, Red Bull heeft vanaf 2014 met aero geprobeerd die inhaalslag te maken en dat is ook pas in 21 gelukt. Ik denk eigenlijk alleen maar omdat het B-specs auto's waren.
Ja, het is ergens ironisch dat de snelheid die RBR nu heeft op een bepaalde manier is gecreėerd door de matige Renault-motor. Er is in die jaren zoveel kennis opgedaan over het efficiėnt maken van het chassis en aeropakket dat dat zich nu dubbel en dwars uitbetaalt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hun kennis zat blijkbaar voornamelijk in het aandrijfgedeelte, Red Bull heeft vanaf 2014 met aero geprobeerd die inhaalslag te maken en dat is ook pas in 21 gelukt. Ik denk eigenlijk alleen maar omdat het B-specs auto's waren.
Toen de Mercedes-motor werd geļntroduceerd in 2014 zeker, ja. Toen konden andere teams met die motor (Williams, Force India) behoorlijk meekomen, ondanks dat de rest van hun auto's aanzienlijk slechter waren dan wat de top-teams neer wisten te zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt dat ook voor andere teams met een merc motor?
Zeker in het begin reden zij met een eigen setting, ik meen dat het in 18 of 19 pas gelijk is getrokken qua zelfde voorwaarden klantenteams.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt dat ook voor andere teams met een merc motor?
Naar mijn mening verdient hij het ook nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt om P2 in het kampioenschap veilig te stellen in die RB, verdien je het niet.
Volgens mij had die vorige president van ze daar ook wat mee te maken. Maar die is nu weg, dus wellicht heeft dat geholpen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], tijdje flinke praat geweest over verplaatsing naar o.a. Rio dus goed om dit te zien.
Daarvoor waren het vaak last years specs. Voor mijn gevoel is dat wel al eerder rechtgetrokken dan 2018, maar eerlijk gezegd is die periode een beetje fuzzy in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker in het begin reden zij met een eigen setting, ik meen dat het in 18 of 19 pas gelijk is getrokken qua zelfde voorwaarden klantenteams.
Op welk circuit dan? Jacarepagua is gesloopt om er een paar witte olifanten op te zetten voor de OS daar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], tijdje flinke praat geweest over verplaatsing naar o.a. Rio dus goed om dit te zien.
Mooi, die Rio plannen kwamen van vriendjes van Bolsonaro, nu hij weg is blijkt dat ook minder makkelijk.quote:
Bron voor de laatste beweringquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus de Sauber naam keert volgend seizoen terug (zoiets had ik gelezen, tot en met 2026 wanneer ze samen gaan werken met Audi)
en schijnbaar mag Red Bull niet meer nauw gaan samenwerken met AlphaTauri (die meer op zichzelf een team moeten zijn)
Je bent er straks bij VT1 er wel bij?quote:
Mod zijn wordt niet genoeg betaald om prioriteit te geven over werk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent er straks bij VT1 er wel bij?
Op vrijdag vrij zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mod zijn wordt niet genoeg betaald om prioriteit te geven over werk.
Ik kijk wel stiekem
Heerlijk is datquote:
Troepquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leuk! Een Sprintweekend! @:nattekat
Nu ik er ben moet je hard modden hier?quote:
Britten gonna Britquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Palmer zit op de Mercedes hype train
Komt door de winst van George van vorig jaarquote:
Moet jij niet aan het werkquote:
Met een flexstoelquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We staan weer een seconde los
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaan in Zuid-Amerika, heHome race advantage.
Er staan 2 Mercedes motoren voor Mercedesquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:39 schreef Monolith het volgende:
Mercedes ging dit weekend de snelste auto hebben toch?
Zandzakken en nog eens zandzakkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:39 schreef Monolith het volgende:
Mercedes ging dit weekend de snelste auto hebben toch?
Heeft ook niet zo veel zin om de pitlane te gaan filmen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
Gelukkig houden ze Max weer goed uit beeld
Zijn snelle rondesquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft ook niet zo veel zin om de pitlane te gaan filmen.
Max zijn stoel zat niet goed vast.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Red bull heeft er wel vertrouwen in??
Max na een paar rondjes op hard nu al een minuut of 10 binnen
I know maar hij zij dat lossen we na deze training wel opquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Max zijn stoel zat niet goed vast.
In de race is het af en toe leuk, maar laat het achterwege in de VT's en kwalificatiesquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:59 schreef Red_85 het volgende:
Wat me echt onwijs begint te irriteren tegenwoordig is het continue geschakel naar het publiek. Dat gemaakte leuk doen en geschreeuw. Na iedere ronde tegenwoordig. Flikker op ajb.
Ik hoop hetquote:
Wat was de tijd in FP1 ?quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:09 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens 1:11,674 - wel met half-droge omstandigheden, waardoor Magnussen toen pole had, maar toch... die tijd is nu nog niet gebroken.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
1:11.853
https://www.formula1.com/(...)azil/practice-1.html
Ja, lijkt me ook.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Daar gaan ze nog wel onder
Als er zo nog softs onder gaan
Bandenslijtage is hier redelijk hoog, dus misschien willen ze setjes sparen voor de sessies die ertoe doen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
Toch apart
Er is maar 1 FP
Maar er worden niet veel ronden gereden
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bandenslijtage is hier redelijk hoog, dus misschien willen ze setjes sparen voor de sessies die ertoe doen.
Deed Vettel ook eens. Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
Sergeant rijdt op 3 wielen
Zijn rechter voorwiel zweeft
Tijd vroeg in de sessie gezet, en op hards. Ik denk dat het best gunstig is dat de rest niet meer dan een seconde winst weet te behalen op die tijd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:18 schreef quo_ het volgende:
Ik schakel net in. Ben niet gewend VER op regel 7 te zien.
Was dat niet stuiteren?quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Deed Vettel ook eens. Kan de beste overkomen
KLBquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
Sprintweekend is pure aids. Helemaal zoveel bij elkaar. 3 in 4. Ga weg.
We gaan het zienquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Managarm het volgende:
Ik ben benieuwd of Red Bull goed gegokt heeft.
We shall seequote:Op vrijdag 3 november 2023 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens F1tv kleine kans.
In Brazilie is het altijd onzeker of regen valt of nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens F1tv kleine kans.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regen lijkt me de enige kans voor Max op pole.
Gebaseerd op welke gegevens?quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
uitslag van deze FP vermoed ikquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op welke gegevens?
Het niet in de verste verte iets doen van een snel rondje en de achtervleugel die ze hebben meegenomen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op welke gegevens?
zn keutel intrekken zonder dan ook echt te melden wat dat gerucht nou was...quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Bang dat Alonso hem komt opzoeken
Waar RB, Mercedes en McLaren geen quali run hebben gedaan/afgemaakt? Beetje magertjes om aan de hand daarvan voorspellingen te doen.quote:
ja, moet je tegen ALO persoonlijk doenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Bang dat Alonso hem komt opzoeken
dont blame me... ik doe maar een invullingquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar RB, Mercedes en McLaren geen quali run hebben gedaan/afgemaakt? Beetje magertjes om aan de hand daarvan voorspellingen te doen.
ze deden long runs op hard, sprintrace zien ze welquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het niet in de verste verte iets doen van een snel rondje en de achtervleugel die ze hebben meegenomen.
Geldt ook voor Mercedes en toch roept 'iedereen' dat ze heel snel gaan zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het niet in de verste verte iets doen van een snel rondje en de achtervleugel die ze hebben meegenomen.
McLaren en Merc (in de vorm van Russell op mediums) hebben wel quali runs gedaan, in McLaren's geval enkel niet afgemaakt. Het niet doen zegt al veel en dan in combinatie met de achtervleugel die ze meehebben is de verwachting van de quali niet pole voor RB.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar RB, Mercedes en McLaren geen quali run hebben gedaan/afgemaakt? Beetje magertjes om aan de hand daarvan voorspellingen te doen.
Russell heeft gewoon een quali rondje gedaan op de mediumquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geldt ook voor Mercedes en toch roept 'iedereen' dat ze heel snel gaan zijn.
En was daarmee 0.9 sneller dan Max tijdens een long run op hard. Ja, dat is wel een indicatie dat RB er niet bij zit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Russell heeft gewoon een quali rondje gedaan op de medium
Dat is de laatste tijd de norm. Afgelopen races was VT1 steeds op het halve uur.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:38 schreef THEFXR het volgende:
beetje vreemd dat het niet op het hele uur begon.
Want??quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had ik ook niet van hem verwacht, hij heeft vaak leuke items over de techniek, een beetje zonde dat hij zich tot een Yvonne heeft verlaagd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn keutel intrekken zonder dan ook echt te melden wat dat gerucht nou was...
irritante gast
Ik snap sowieso die haat richting trainingssessies niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:59 schreef THEFXR het volgende:
vind wel dat de FP1 in een sprint weekend een half uurtje langer mag.
Deze kon ik weinig wijs van worden, we gaan zo wel zien wie het het goed heeft bij kwalificatie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat richting trainingssessies niet.
wat maakt het uit pole of niet?quote:
Voor Max maakt het inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:05 schreef wdn het volgende:
[..]
wat maakt het uit pole of niet?
als ik geld moet inzetten is het op winst voor Max
Ik ga voor Norrisquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:05 schreef wdn het volgende:
[..]
wat maakt het uit pole of niet?
als ik geld moet inzetten is het op winst voor Max
auto's stukkend, Newly heeft ze gesaboteerdquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog even snel voor de kwalificatie....16e en 18e, wat is er gebeurd?
Geen runs op soft, in plaats daarvan lange run op hard.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Je zou toch hele weekend niet kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet op tijd thuis, maar ik kom wel, geen zorgen @:ESF1Gamer
Ik heb even gebeld met de FIAquote:
Heb ff gebeld; start met 15 minuten delayed zodat jij ook erbij kan zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet op tijd thuis, maar ik kom wel, geen zorgen @:ESF1Gamer
quote:
Fia onder druk gezetquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ff gebeld; start met 15 minuten delayed zodat jij ook erbij kan zijn.
Geen dank.
Even verteld dat FOK! forum zeer belangrijk is en dat Nattekitten erbij moet zijnquote:
Kwalificatie wel. Race ook, maar waarschijnlijk pas zondag vanaf 21:00 ofzo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
;
[..]
Je zou toch hele weekend niet kijken
Mag hopen dat de race dan wel klaar is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalificatie wel. Race ook, maar waarschijnlijk pas zondag vanaf 21:00 ofzo.
Bring Bridgestone Backquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
Groeven en stenen allemaal op de baan. Pirelli is not amused
Tijdperk Max voorbij.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
normaal circuit heeft ook groeven en stenenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
Groeven en stenen allemaal op de baan. Pirelli is not amused
Pirelli is het Ferrari (voor) onder de auto's.quote:
Gewoon je veto inzetten en gaanquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pirelli is het Ferrari onder de auto's.
@Nattekat heeft zich op het circuit gemeldquote:
Slecht asfaltquote:
Ze wachten tot het regentquote:
Gaan ze het even in een kwartiertje opnieuw asfalteren?quote:
Gruwelijk nat.quote:
Even wrijven.quote:
Ik denk dat ze hier niet zo om vechtenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wordt net zoals die kinderen bij voetbal die vragen om shirtjes
2u geleden waren er al wat op de baanquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:04 schreef Managarm het volgende:
Weinig vegers te zien, zouden ze automatische afzuiging hebben?
Ocon had ook wat in z’n band aan begin trainingquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
2u geleden waren er al wat op de baan
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |