Kijken wij hem voor jouquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan deze race niet kijken, helemaal niet![]()
![]()
Ik had dit liever op zaterdag gehad, dan had ik weer een kutexcuus om die sprint te missenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken wij hem voor jou
Laat je me het hele weekend alleen werken😞quote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
![]()
Het schijnt niet te gaan regenen dit keer.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:29 schreef Legoblokje het volgende:
Deze race is heel vaak in de regen toch? Kan leuk worden
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt niet te gaan regenen dit keer.
Lijkt me leuk, als het maar niet teveel is want dan krijg je weer dat rode vlaggen gebeuren.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zal je zien dat het ineens gaat plenzen
als ik nog meer van dan soort onzin lees, dan kan je modschap altijd vrijwillig opgevenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik nog meer van dan soort onzin lees, dan kan je modschap altijd vrijwillig opgeven
2021 Brazilië met de raketmotor. Toen moest hij achteraan starten omdat hij geen tijd had gezet in de Shootout.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Welke sprint bedoelt hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |