SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Aangezien u wellicht niet beschikt over Ayozat TV, Fubo TV en Swerve Sports kunt u het gehele toernooi volgen op Youtube. De WDF is wel nog in onderhandeling om de laatste drie dagen te slijten.
Speelschema
[ Bericht 4% gewijzigd door heywoodu op 04-11-2023 08:50:44 ]
Ik heb zo ontzettend geen zin in Pol Lim.quote:De kwalificatie van Thibault Tricole voor het WK Darts van de PDC heeft gevolgen voor het deelnemersveld van het WDF-wereldkampioenschap. De Fransman had zich namelijk eerder geplaatst voor Lakeside.
Aangezien spelers niet aan beide toernooien mogen meedoen, moet Tricole kiezen aan welk wereldkampioenschap hij gaat deelnemen. Met zijn deelname aan het kwalificatietoernooi laat Tricole in ieder geval al zien dat hij liever in Alexandra Palace staat.
John Scott gaat de plek innemen van Tricole op Lakeside. De Engelsman was de eerste reserve, maar zal nu tevens de geplaatste status van de Fransman overnemen in het hoofdtoernooi. Dat betekent dat Scott een bye heeft in de eerste ronde en tegenover Leonard Gates of Brian Corbett komt te staan in de tweede ronde.
Het doorschuiven van Scott betekent dat dartslegende Paul Lim nu de eerste reserve is. 'The Singapore Slinger', die in 1990 een negendarter wierp op Lakeside, wordt toegevoegd aan het deelnemersveld wanneer nog een speler niet in staat blijkt om mee te doen. Lim zou volgende week al doorgeschoven kunnen worden. Dan wordt het Oost-Europese kwalificatietoernooi voor het WK Darts gespeeld.
Hij heeft geen PDC toerkaart meer en speelt toernooien bij beide bonden. Vorig jaar werd hij o.a. Dutch Open kampioen en ook dit jaar heeft hij een paar WDF toernooien gewonnen.quote:Op maandag 27 november 2023 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jelle Klaassen ook
Hoe kan dat eigenlijk? Hij speelt gewoon vloertoernooien bij de PDC en mag dan als 3e geplaatst meedoen bij een andere bond?
Prijzengeld ook al bekend?quote:Op maandag 27 november 2023 22:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft geen PDC toerkaart meer en speelt toernooien bij beide bonden. Vorig jaar werd hij o.a. Dutch Open kampioen en ook dit jaar heeft hij een paar WDF toernooien gewonnen.
Jazeker, en onlangs nog te darten in het café van een maat van mij waar ik wel eens een dienst draai. Prima ventje wel. (die wel meteen gaat verliezen)quote:
Ready @Zipportalquote:
Heerlukkkquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
50 euro op Sinterklaasen ingezet @ 17. Dit geheel ter info.
We gaan beginnen!quote:Op zondag 5 november 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Bradley van der Velden. Cafe Santégoden.
Rick Hofstra met kaal haar.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Een dooie persoonlijkheidsloze scandinavische darter. Het zal eens.
Bij de PDC hebben ze dat jaren geleden al gedaan. Komt de gemiddeldens ook ten goeden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zouden alle triple-vakjes stuk groter moeten maken want dit schiet niet op
Nou hier zou het net zo groot als grote vlak moeten zijn...quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de PDC hebben ze dat jaren geleden al gedaan. Komt de gemiddeldens ook ten goeden.
Beide bonden hebben nu Winmau tegenwoordig, dus daar zal toch geen verschil meer zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de PDC hebben ze dat jaren geleden al gedaan. Komt de gemiddeldens ook ten goeden.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nauman mist grote vlak 19
Hef jezelf op
Lakeside is een bijzonder fenomeen. Geen enkele topdarter heeft op Lakeside echt pdc gemiddeldes gegooid als in 110+ etc. Stukje angstquote:
Zjak praat in het Engels altijd alsof hij een soort volksmenner isquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:03 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, Bengi sponsort dit gebeuren. En Zjak als voiceover.
Echte dartsfansquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat jullie jezelf aandoen op zaterdagmiddag met Naumann tegenn Turner
Martien Meiland met 30 kilo meer.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
Brooks heeft last van de spanning @:wimderon
Wat goeeeeddddquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martien Meiland met 30 kilo meer.
Zal die ook wijnen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martien Meiland met 30 kilo meer.
Cor Dekker heet ook the sheriff. Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:45 schreef wimderon het volgende:
We noteren 68 gemiddeld voor Jordan 'The Sherrif' Brooks.
En wat dacht je van de echte sheriff, Eric Clarysquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cor Dekker heet ook the sheriff. Hoe kan dat?
Sowiesoquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de echte sheriff, Eric Clarys
Die vloog nog bijna in de triple 18.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
Wij zitten klaar voor Paula Jacklin @:wimderon
Horeca job ouwe smikkelbeer?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De schoorsteen moest roken, ouwe pik. Ben nu present.
quote:
Nee, gewoon crewlid. Maar betaalt zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Manager ofzo? Betaald niet slecht geloof ik toch
Voor WDF-begrippen een goede wedstrijd. Een beurtje extra nodig t.o.v. de PDC is logisch.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:34 schreef hole1988 het volgende:
Match rapport https://recapv1.dartconne(...)803a3f31eade97a37d72
Mac moet wel stoppen met die walgelijke woke act met die mcplant enz. Waar blijft de mcrib? En de mcflurry Milka die ze vroeger haddenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon crewlid. Maar betaalt zeker niet slecht.
Act global, think local en zo.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mac moet wel stoppen met die walgelijke woke act met die mcplant enz. Waar blijft de mcrib? En de mcflurry Milka die ze vroeger hadden
Blijft toch wonderlijk dat ook de pdc toppers nooit gefloreert hebben op Lakeside. Hoe kan dat genotquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor WDF-begrippen een goede wedstrijd. Een beurtje extra nodig t.o.v. de PDC is logisch.
Anderson wordt nog rillend wakker van Roosenbrand en Essers.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijft toch wonderlijk dat ook de pdc toppers nooit gefloreert hebben op Lakeside. Hoe kan dat genot
100% dat hij die wedstrijd tegen Robson geloof ik gefixed had. Pijlen onder het bord genotquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Anderson wordt nog rillend wakker van Roosenbrand en Essers.
Ook allemaal met normale gemiddeldes. Nooit eens 110+ ofzo. Druk van de Lakeside?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert, Chisnall als runner-up.
Bunting als eindwinnaar.
Van Gerwen en Ratajski mogen de World Masters-joker inzetten.
Valt niet uit te sluiten. Blijft een mythisch podium. Kan me voorstellen dat je bij de PDC meer gedragen wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook allemaal met normale gemiddeldes. Nooit eens 110+ ofzo. Druk van de Lakeside?
Dat kwalificatie toernooi van Lakeside werd ook altijd het moeilijkste toernooi ter wereld genoemd om doorheen te komenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valt niet uit te sluiten. Blijft een mythisch podium. Kan me voorstellen dat je bij de PDC meer gedragen wordt.
Ik heb zo'n tering hekel aan die Jacklin. Die acteert de grote speelster, terwijl ze nooit wat wint en incidenteel 90 gemiddeld gooit. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een fascinerende pijlen van Aletta.
Ja dit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een fascinerende pijlen van Aletta.
Vingertjes likkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
Wajergodin, KAPOET MAKEN dat wanstaltig mens.
Samen met Des Jacklin omhooggevallen, en was toch sowieso slechts goede vriendinnetjes met Trina of zo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tering hekel aan die Jacklin. Die acteert de grote speelster, terwijl ze nooit wat wint en incidenteel 90 gemiddeld gooit. Flikker toch op.
Tussen de benen?quote:
Correctquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Samen met Des Jacklin omhooggevallen, en was toch sowieso slechts goede vriendinnetjes met Trina of zo?
Ik moet deze week 2 x darten. 1 x steel en 1 x softtippen genot. Ter infoquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert, Chisnall als runner-up.
Bunting als eindwinnaar.
Van Gerwen en Ratajski mogen de World Masters-joker inzetten.
Stelling;quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jim Widmayer is over vijftig jaar nog even oud en heeft hij dezelfde werpstijl
Wil hij het zelf wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stelling;
Pdc moet Marco gewoon aannemen als caller. Zou trouwens niet weten waarom niet
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:16 schreef wimderon het volgende:
Meningen over de worrup van 'The Punisher'?
Ik denk dat dit ook ons voorland is bij de eerste ronde van het PDC WK.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Het is nog leuk omdat ze er allebei niks van kunnen.
Schijnt in koffer bij vliegveld te zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:06 schreef Wertha het volgende:
Verrek hij is sneller gaan gooien.
Het schijnen zijn eigen darts niet te zijn.![]()
Verwachtte eerder een odd van 15quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
50 euro op Sinterklaasen ingezet @ 17. Dit geheel ter info.
Priscil heeft nou zon lekker jong dingquote:Op zondag 3 december 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alweer uit met Priscil.
AIleen met haar modervette reet is ingeruild.
Is lastig beffen natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alweer uit met Priscil.
AIleen met haar modervette reet is ingeruild.
Ik hoop niet dat ze incontinent is dan.quote:
Dat wist Fok! alquote:Op zondag 3 december 2023 17:04 schreef hole1988 het volgende:
Commentatoren vertellen dar Richie Burnett ooit in een hotel de radiator aftapte om noodles te maken. Gadverdamme.
Welke site noemt dat indrukwekkend?quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
WDF WK Lakeside: Indrukwekkende Blom verslaat Takacs.
Blom 78 gemiddeld. Indrukwekkend.
De magie van de periode 2018-2019 zal een eeuwig mysterie blijven.quote:Op zondag 3 december 2023 17:51 schreef wimderon het volgende:
Jamie druipt af met een laf handje, erg mooi.
Belachelijk dat dit mee mag doen bij de damesquote:Op zondag 3 december 2023 20:05 schreef wimderon het volgende:
Victor heeft een behoorlijke schouderpartij.
Je moet wat om op D14 te komen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:09 schreef wimderon het volgende:
Ik sta op 63 en wat doe ik?
Gaan voor de 13? Ik gooi de 13 en wat doe ik? Ik ga nog een keer voor de 13. Ik vraag dan maar een keer wat ik over heb en ga dan voor triple 3.
Da's die van Little Britain.quote:Op zondag 3 december 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:de_boswachter
Baetens v Bialecki, ja. En ik werk morgenavond (lol).quote:Op zondag 3 december 2023 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie 1 leuke wedstrijd morgen.
Anca Zijlstra godin?quote:Op zondag 3 december 2023 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie 1 leuke wedstrijd morgen.
Erg jammer.quote:Op zondag 3 december 2023 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen shots van het publiek dus geen Bob in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leg 1, binnen 9 beurten niet uit. Ik sla deze over.quote:Op zondag 3 december 2023 21:55 schreef Wertha het volgende:
Met 2 voeten tegen de oche. Het kan allemaal bij het vrouwendarts.
Is dit echt? Omgebouwde of wat?quote:Op zondag 3 december 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:de_boswachter
Ja en waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 3 december 2023 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit echt? Omgebouwde of wat?
Wel geilquote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is geen trans joh. Gewoon vent met een pruik.
We zijn Lakeside aan het koloniserenquote:Op zondag 3 december 2023 23:05 schreef hole1988 het volgende:
![]()
![]()
Match report https://recapv1.dartconne(...)f6f43f31eade97a48878
Alle NLers zijn gewoon door naar de 2e ronde.quote:Op zondag 3 december 2023 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zijn Lakeside aan het koloniseren
Volgens mij wil die gast gewoon nooit weg uit Oceanië.quote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Machin was er n jaar of 7 voor mijn gevoel ineens, daarna weer weg en nu weer terug dus?
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Ah, van de scootmobiel afgereden.quote:Op maandag 4 december 2023 14:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.
Dat sluit de andere optie overigens nog niet uit.
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Nog niet gespot maar ik kijk ook met een Djeemie Caven oog.quote:Op maandag 4 december 2023 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?
Het is wel classic Endie dat hij de allerlastigste qualifier loot. Op Q-sjoel ook al zo ongelukkig.quote:Op maandag 4 december 2023 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Andy Baetens een beetje normaal doet, is dit een speeltuin voor hem, man. Geef hem een toerkaart alsjeblieft.
Hoe is dat mogelijk eigenlijk. Wie steekt er geld in zo'n man? Heeft hij de genenloterij gewonnen?quote:Op maandag 4 december 2023 16:17 schreef Mani89 het volgende:
69 om 61 gemiddeld, ongekend. Barilli is typisch zon voorbeeld van een BDO/WDF speler die geseed is omdat hij alle uitgestorven gymzalen van europa afstruint. Weg ermee.
Hij had maar 1 pijl. Ga dan voor T12quote:Op maandag 4 december 2023 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Met twee pijlen in de hand zie je wel vaker de dubbel-dubbel poging.
Op 2-2 in legs met 110 over voor tripple 20 bull gaan. (lol)quote:Op maandag 4 december 2023 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die Barilli joh wat een onwijze fraud 🤣🤣🤣 Kuipvrees is er niks bij.
quote:Op maandag 4 december 2023 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk eigenlijk. Wie steekt er geld in zo'n man? Heeft hij de genenloterij gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |