Dat wist Fok! alquote:Op zondag 3 december 2023 17:04 schreef hole1988 het volgende:
Commentatoren vertellen dar Richie Burnett ooit in een hotel de radiator aftapte om noodles te maken. Gadverdamme.
Welke site noemt dat indrukwekkend?quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
WDF WK Lakeside: Indrukwekkende Blom verslaat Takacs.
Blom 78 gemiddeld. Indrukwekkend.
De magie van de periode 2018-2019 zal een eeuwig mysterie blijven.quote:Op zondag 3 december 2023 17:51 schreef wimderon het volgende:
Jamie druipt af met een laf handje, erg mooi.
Belachelijk dat dit mee mag doen bij de damesquote:Op zondag 3 december 2023 20:05 schreef wimderon het volgende:
Victor heeft een behoorlijke schouderpartij.
Je moet wat om op D14 te komen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:09 schreef wimderon het volgende:
Ik sta op 63 en wat doe ik?
Gaan voor de 13? Ik gooi de 13 en wat doe ik? Ik ga nog een keer voor de 13. Ik vraag dan maar een keer wat ik over heb en ga dan voor triple 3.
Da's die van Little Britain.quote:Op zondag 3 december 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:de_boswachter
Baetens v Bialecki, ja. En ik werk morgenavond (lol).quote:Op zondag 3 december 2023 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie 1 leuke wedstrijd morgen.
Anca Zijlstra godin?quote:Op zondag 3 december 2023 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie 1 leuke wedstrijd morgen.
Erg jammer.quote:Op zondag 3 december 2023 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen shots van het publiek dus geen Bob in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leg 1, binnen 9 beurten niet uit. Ik sla deze over.quote:Op zondag 3 december 2023 21:55 schreef Wertha het volgende:
Met 2 voeten tegen de oche. Het kan allemaal bij het vrouwendarts.
Is dit echt? Omgebouwde of wat?quote:Op zondag 3 december 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:de_boswachter
Ja en waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 3 december 2023 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit echt? Omgebouwde of wat?
Wel geilquote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is geen trans joh. Gewoon vent met een pruik.
We zijn Lakeside aan het koloniserenquote:Op zondag 3 december 2023 23:05 schreef hole1988 het volgende:
![]()
![]()
Match report https://recapv1.dartconne(...)f6f43f31eade97a48878
Alle NLers zijn gewoon door naar de 2e ronde.quote:Op zondag 3 december 2023 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zijn Lakeside aan het koloniseren
Volgens mij wil die gast gewoon nooit weg uit Oceanië.quote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Machin was er n jaar of 7 voor mijn gevoel ineens, daarna weer weg en nu weer terug dus?
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Ah, van de scootmobiel afgereden.quote:Op maandag 4 december 2023 14:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.
Dat sluit de andere optie overigens nog niet uit.
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Nog niet gespot maar ik kijk ook met een Djeemie Caven oog.quote:Op maandag 4 december 2023 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?
Het is wel classic Endie dat hij de allerlastigste qualifier loot. Op Q-sjoel ook al zo ongelukkig.quote:Op maandag 4 december 2023 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Andy Baetens een beetje normaal doet, is dit een speeltuin voor hem, man. Geef hem een toerkaart alsjeblieft.
Hoe is dat mogelijk eigenlijk. Wie steekt er geld in zo'n man? Heeft hij de genenloterij gewonnen?quote:Op maandag 4 december 2023 16:17 schreef Mani89 het volgende:
69 om 61 gemiddeld, ongekend. Barilli is typisch zon voorbeeld van een BDO/WDF speler die geseed is omdat hij alle uitgestorven gymzalen van europa afstruint. Weg ermee.
Hij had maar 1 pijl. Ga dan voor T12quote:Op maandag 4 december 2023 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Met twee pijlen in de hand zie je wel vaker de dubbel-dubbel poging.
Op 2-2 in legs met 110 over voor tripple 20 bull gaan. (lol)quote:Op maandag 4 december 2023 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die Barilli joh wat een onwijze fraud 🤣🤣🤣 Kuipvrees is er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |