Volgens mij wil die gast gewoon nooit weg uit Oceanië.quote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Machin was er n jaar of 7 voor mijn gevoel ineens, daarna weer weg en nu weer terug dus?
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Ah, van de scootmobiel afgereden.quote:Op maandag 4 december 2023 14:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van de week een aanrijdinkje of zo, zei de speaker.
Dat sluit de andere optie overigens nog niet uit.
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?quote:Op maandag 4 december 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is dat een blessure of gewoon obesitas?
Nog niet gespot maar ik kijk ook met een Djeemie Caven oog.quote:Op maandag 4 december 2023 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zit Anca's graatmagere feeder in het publiek?
Het is wel classic Endie dat hij de allerlastigste qualifier loot. Op Q-sjoel ook al zo ongelukkig.quote:Op maandag 4 december 2023 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Andy Baetens een beetje normaal doet, is dit een speeltuin voor hem, man. Geef hem een toerkaart alsjeblieft.
Hoe is dat mogelijk eigenlijk. Wie steekt er geld in zo'n man? Heeft hij de genenloterij gewonnen?quote:Op maandag 4 december 2023 16:17 schreef Mani89 het volgende:
69 om 61 gemiddeld, ongekend. Barilli is typisch zon voorbeeld van een BDO/WDF speler die geseed is omdat hij alle uitgestorven gymzalen van europa afstruint. Weg ermee.
Hij had maar 1 pijl. Ga dan voor T12quote:Op maandag 4 december 2023 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Met twee pijlen in de hand zie je wel vaker de dubbel-dubbel poging.
Op 2-2 in legs met 110 over voor tripple 20 bull gaan. (lol)quote:Op maandag 4 december 2023 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die Barilli joh wat een onwijze fraud 🤣🤣🤣 Kuipvrees is er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |