SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Zooi lekker stukkie inderdaad en ach ik had alles met de trein gedaanquote:Op woensdag 1 november 2023 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van Groningen naar Holwerd gefiets, het was een brakke fiets zonder versnellingen en terugtrapremwel even heen en terug he naar was een leuke ervaring voor een keertje
(terug weg trouwens niet helemaal afgemaakt, bij buitenpost de trein gepakt zonder kaartje
gelukkig geen controle gehad, maar dit was ook weer heel wat jaren terug.)
148 alquote:
Je liep in 1944 in Vlissingen met windkracht 12?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:03 schreef THEFXR het volgende:
valt reuze mee, voor iemand die met windkracht 12 op het strand ging lopen, je ziet wel de pure kracht van de natuur in de golven.
Jij niet?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je liep in 1944 in Vlissingen met windkracht 12?
https://www.knmi.nl/neder(...)lijsten/zwarestormen
Alle? Dat lijkt mij sterk.quote:
Dat zei men net op de radio, zal wel een deel zijn ja.quote:
Deze act begint vrij vermoeiend te wordenquote:Op donderdag 2 november 2023 07:58 schreef PzKpfw het volgende:
Ik dacht dat het ging stormen vandaag.
Sorryquote:Op donderdag 2 november 2023 08:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zei men net op de radio, zal wel een deel zijn ja.
Je zult daar maar zitten in je gammele strandhuis.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef dick_laurent het volgende:
In Zeeland lijkt het nu al flink los te gaan...
Bedankt voor al je bijdragen hier.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:44 schreef INViCTuS het volgende:
Zo maar eens naar Hoenderloo en de Veluwe over
@Guanabanaquote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet even niet meer welke user vanuit Schotland naar Amsterdam zou vliegen deze middag, maar nagenoeg al die vluchten liggen er al uit.
Succes. Hopelijk is dat net voordat het in de middag nog veel erger wordt.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:04 schreef Resistor het volgende:
Ik moet om 12:00 naar huis omdat de locatie waar ik aan het werk ben dicht gaat.
Leuk, van Heerhugowaard weer naar Amersfoort in het hoogtepunt van de storm.
De scholieren hier hebben een grotere uitdaging.
Dat is daar nog niet hoogtepunt van de storm, op basis van de modellen zou die rond 17 uur zijn in Heerhugowaardquote:Op donderdag 2 november 2023 09:04 schreef Resistor het volgende:
Ik moet om 12:00 naar huis omdat de locatie waar ik aan het werk ben dicht gaat.
Leuk, van Heerhugowaard weer naar Amersfoort in het hoogtepunt van de storm.
De scholieren hier hebben een grotere uitdaging.
Weet je al wanneer je weer ingepland staat?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Edinburgh, vlucht om 13:50 lokale tijd.
Dat zal niet eerder zijn dan morgen.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je weer ingepland staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |