Wanneer gaan wij kamperen?quote:
Ik heb een TT-change aangevraagdquote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat zijn wel lekkere traktaties
Oeh, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een TT-change aangevraagd![]()
Ik vergeet het altijd. En ik heb zelden inspiratie. Maar wat het zal worden, past helaas wel voor 'jullie'![]()
![]()
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Hihi overheenquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Niet gezien neequote:Op woensdag 1 november 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijk
Denk dat hij het niet gezien had bij mij (en ik zelf ook niet, takkehekel om topics te openen![]()
- zeker deze
)
Dat kost je je tentje.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij kamperen?
Of nietquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oehquote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oeh x2quote:
Nou, dat was snel geregeld voor je.quote:
Wel warme handjes gebruiken.quote:
Hm, da's nou pech hebben voor 'm - ben ik bang....quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel warme handjes gebruiken.
Op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moettie mij ook eerst ff opwarmen
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".quote:
Whehe, misschien heeft hij wel warme handjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".
Dus hoe hij dat gaat doen... dat weet ik niet![]()
![]()
Heb jij meteen weer wat om over te dromen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?
Dubbel zo interessant....????
Kwam jij d'r nou ook nog bij?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kwam jij d'r nou ook nog bij?
We hadden toch laatst een Quintootje?
En vindt Lenny dat dan goed,...quote:
Nee, tuurlijk vind ze dat niet goed.quote:
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk vind ze dat niet goed.En ze heeft groot gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!![]()
![]()
@:Lenny77 , zeg dr eens wat van.Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Eh oh.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.
Mijn helm loopt over!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij meteen weer wat om over te dromen.
Voor een leuke vrouw is altijd wel plaatsquote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.
Eh. Ow.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn helm loopt over!
[..]
Voor een leuke vrouw is altijd wel plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@Lenny77 mag er natuurlijk ook bij!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En vindt Lenny dat dan goed,...![]()
Of hebben jullie een open relatie...
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh. Ow.
Ehm.
Van 2 walletjes eten....?![]()
Heb jij wel een open relatie, danStuur je wel een DM met detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oehhhhh....quote:Op woensdag 1 november 2023 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur je wel een DM met details
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oehhhhh....![]()
*F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5
![]()
![]()
Hmmm... dank je voor die dm's....quote:
I aim to pleasequote:
Oh jaaaa - wast wat?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
moet ik jaloers worden?
Oh wacht, ik ben al aan het daten
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!![]()
![]()
@:Lenny77 , zeg dr eens wat van.Castratie de volgende keer dat ik m zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Oei, er zwaait watquote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Castratie de volgende keer dat ik m zie
Pandapunten niet kwijtquote:
Maar, maar.. ging het daar nu al om dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pandapunten niet kwijt![]()
Maar het was wel gezellig verder.
Klinkt als een yatsdate.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pandapunten niet kwijt![]()
Maar het was wel gezellig verder.
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werktquote:Op woensdag 1 november 2023 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, maar.. ging het daar nu al om dan?
Was toch nog de eh... 2e date pas?
Je vroeg er nog naar laatst
Maar maar... eh.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werkt
Je bepaalt dat nog altijd zelf toch? We grappen erover maar je moet vooral niks forcerenquote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werkt
Haha naja, was in een SC waar iedereen blijkbaar gelijk op de eerste date seks had. Maar niet dat ze me raar noemden hoor, dat heb ik er zelf bij bedachtquote:Op woensdag 1 november 2023 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar maar... eh.
Word je serieus raar aangekeken dat je nog niet met m naar bed was gegaan...? Wie dan, hoe dan?
Dat moet ieder toch lekker zelf weten?
En als je voor een meer serieuze relatie gaat, lijkt me dat wel een teken dat je juist NIET snel van stapel loopt op dat vlak.
Nu ja.
My 4 cents hoor.
Dit!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach, ik moet ook niet zoveel nadenken en gewoon zien hoe het loopt.
Hier in Drenthe alleen een stevige bries. En zon.quote:
Kom maar eens hierheen dan!quote:Op donderdag 2 november 2023 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier in Drenthe alleen een stevige bries. En zon.
Okee, ben al onderweg.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar eens hierheen dan!
Wind in de rug!quote:
Mag ik wel op hopen ja.quote:
Moe?quote:
Mwoah, moest vanmiddag door die orkaan heen fietsen. Vanmiddag ging het hier nog even flink spoken.quote:
Hier ook, genoot ervanquote:Op donderdag 2 november 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah, moest vanmiddag door die orkaan heen fietsen. Vanmiddag ging het hier nog even flink spoken.
Nu wel ja. Het regent als een malle. Fietsen door de harde wind vond ik minder leuk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, genoot ervan
Dat voel je wel. Goed voor je spieren!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu wel ja. Het regent als een malle. Fietsen door de harde wind vond ik minder leuk.
Ja en ik merkte meteen dat ik weinig uithoudingsvermogen heb.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voel je wel. Goed voor je spieren!
Hahaha, moet je iets aan doen dan!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en ik merkte meteen dat ik weinig uithoudingsvermogen heb.
Vaker de fiets pakken ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hahaha, moet je iets aan doen dan!
Hier is het nu aan de gang... windkracht 7 - precies een strook over Nijmegen/Arnhemquote:Op donderdag 2 november 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah, moest vanmiddag door die orkaan heen fietsen. Vanmiddag ging het hier nog even flink spoken.
Straks waai je nog weg.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier is het nu aan de gang... windkracht 7 - precies een strook over Nijmegen/Arnhem
Sow!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Straks waai je nog weg.
Of je moet een hele dikke chick zijn natuurlijk.
Wat? Die blijven netjes op de grond.quote:
Volgens mij is Sally de sportiefste hierquote:Op donderdag 2 november 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat? Die blijven netjes op de grond.
Dan waait ze zeker weg.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is Sally de sportiefste hier
Ehm, nee - dat niet (meer)quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Straks waai je nog weg.
Of je moet een hele dikke chick zijn natuurlijk.
Lekker toch? Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, nee - dat niet (meer)
Maar ik zit inmiddels warmpjes binnen en met een dekentje over me heen
Alleen hoor ik het wel tekeer gaan tegen de ramen en op mn balkon
Woei!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, nee - dat niet (meer)
Maar ik zit inmiddels warmpjes binnen en met een dekentje over me heen
Alleen hoor ik het wel tekeer gaan tegen de ramen en op mn balkon
Woeiii!quote:
Sailing Sally!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Woeiii!
Dat deed ik wel bijna ja, lopend naar de bushalteTussen de flatgebouwen in stond fikse draaiwind
LoLquote:
Amyquote:
Sallyquote:
quote:
STIG LEEFT.quote:
Stigs!quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STIG LEEFT.
Goedemorgen
quote:
Het is stilletjes vandaag.quote:
SPEEEEEEEEEEEEEEDDDD!!!quote:Op maandag 6 november 2023 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Leasebudget omhoog
Drie maal is scheepsrecht!quote:Op maandag 6 november 2023 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gelezen
quote:
ik ben geen incrowd dus dat nietquote:Op maandag 6 november 2023 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht!
Of zijn er mensen die jou schreven
[..]
Ja oke dat wel, niet in die crowdquote:Op maandag 6 november 2023 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen is toch wel ergens incrowd?
Haha, eigenlijk was het ook een flauwe grap van me, dat je vaker te horen krijgt dat het een foutje wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op maandag 6 november 2023 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk was het ook een flauwe grap van me, dat je vaker te horen krijgt dat het een foutje was
Ter mijn verdediging, ik ben zelf een foutje!
ik ben er onlangs achter gekomen dat ik ook (nog) niet de bedoeling was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dan hebben we de basis van ons leven gemeen!quote:Op maandag 6 november 2023 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben er onlangs achter gekomen dat ik ook (nog) niet de bedoeling was.
Ongepland, niet ongewenst. Mijn nieuwe levensmotto.quote:Op maandag 6 november 2023 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dan hebben we de basis van ons leven gemeen!
Maar, wel ongepland, niet ongewenst!
Is toch beter dan gepland maar niet gewenst!quote:Op maandag 6 november 2023 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ongepland, niet ongewenst. Mijn nieuwe levensmotto.
Timing is toevallig nooit in mijn voordeel geweest nee.quote:Op maandag 6 november 2023 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch beter dan gepland maar niet gewenst!
Wij zijn gewoon slecht in plannen, maar goed in wensen vervullen![]()
Ik krijg coaching in time managementquote:Op maandag 6 november 2023 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Timing is toevallig nooit in mijn voordeel geweest nee.
Zal jou eens coachen!quote:Op maandag 6 november 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg coaching in time management
Dus straks vervul je niet alleen wensen, maar ook nog op het juiste momentquote:Op maandag 6 november 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dat klinkt als te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 6 november 2023 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dus straks vervul je niet alleen wensen, maar ook nog op het juiste moment
Uiteraardquote:
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 6 november 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter leren in te schatten hoeveel tijd iets kost en hoeveel tijd ik te besteden heb.quote:
Klinkt niet echt spannend.quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter leren in te schatten hoeveel tijd iets kost en hoeveel tijd ik te besteden heb.
Kan nuttig zijn als je merkt dat je moeite hebt met dingen afronden.quote:
Ook dat kunnen ze spannend maken.quote:Op maandag 6 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nuttig zijn als je merkt dat je moeite hebt met dingen afronden.
Haha nee dat is ook niet de bedoeling, mn leven is al spannend genoegquote:
Oh ik doe niks anders.quote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook dat kunnen ze spannend maken.
Oehhh... hou je er gekke hobby's op na dan?quote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee dat is ook niet de bedoeling, mn leven is al spannend genoeg
Verbaasd mij ook weer niks.quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik doe niks anders.
Haha nee, ik bedoelde meer de werkstress. Mn prive hou ik uber saai om daarvoor te compenserenquote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oehhh... hou je er gekke hobby's op na dan?
[..]
Verbaasd mij ook weer niks.
Bijzonder leventje heb je ook weer.quote:Op maandag 6 november 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik bedoelde meer de werkstress. Mn prive hou ik uber saai om daarvoor te compenseren
Net zoals jij?quote:Op maandag 6 november 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijzonder leventje heb je ook weer.
Zal ik je privé minder saai maken?quote:Op maandag 6 november 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik bedoelde meer de werkstress. Mn prive hou ik uber saai om daarvoor te compenseren
Gaan we parachutespringen?quote:Op maandag 6 november 2023 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik je privé minder saai maken?
Nee, naar circuit Zandvoortquote:
Oh ja, dat is ook wel spannend!quote:Op maandag 6 november 2023 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, naar circuit Zandvoort
I knowquote:
Euhhh... ja?quote:
Wat een pret eh?quote:
Mja, gotta make your own funquote:
Eenzaam op kantoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, gotta make your own fun
quote:
Erg eh?quote:
Ga lekker aan andere keer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog naar kantoor, om 15 uur een afspraak. Maar nu al hoofdpijn.proberen helder genoeg te zijn om met een programmeur te praten. Ach wellicht is dat sowieso een verloren zaak
Programmeurs luisteren maar half en de andere helft begrijpen ze niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog naar kantoor, om 15 uur een afspraak. Maar nu al hoofdpijn.proberen helder genoeg te zijn om met een programmeur te praten. Ach wellicht is dat sowieso een verloren zaak
Ik zou wel willen, maar ze zijn er alleen vandaag en ze wachten al 1,5 week op antwoord.quote:
Vertel ze maar; "Computer says no.'quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ze zijn er alleen vandaag en ze wachten al 1,5 week op antwoord.
Zal ik even langskomen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ze zijn er alleen vandaag en ze wachten al 1,5 week op antwoord.
En dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen?
Show them how it's donequote:
Jij test toch alleen maar?quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Show them how it's done
Oh zitten jullie daar nogquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij test toch alleen maar?
Ik moet gewoon de functionaliteit duidelijk beschrijven, mag hij uitzoeken hoe hij dat regelt.
Hahaha nee hoor, al veel verder. Maar ze moeten weer even een stapje terug doen. Maar overleg overleefd, ondanks dat het best chaotisch was.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zitten jullie daar nogDan kan ik ook input leveren
Hoofdpijn weer over?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, al veel verder. Maar ze moeten weer even een stapje terug doen. Maar overleg overleefd, ondanks dat het best chaotisch was.
quote:
Whehehe, ik zeg niks.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al tijdens de vergadering, toen ik alles begreep
Ow, hij weer?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De projectleider zag mijn blik toen ik hoorde hoeveel omgevingen ze willen optuigen
Sallykequote:
STIGGJEquote:
quote:
LoLquote:
Hoe vond je mijn Sinterklaas imitatie?quote:
Oh was dat het?quote:Op woensdag 8 november 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn Sinterklaas imitatie?
Ja, je moet ergens beginnen eh?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 8 november 2023 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je moet ergens beginnen eh?
Heel sneaky hoor.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
Bij het begin vooral.
Sneaky Stigquote:
Kom je gezellig bij ons?quote:Op woensdag 8 november 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen. Ik heb er vandaag geen zin in. Blijf lekker thuis.
*knuffel*quote:Op woensdag 8 november 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Voordat je naar je werk ging?quote:Op woensdag 8 november 2023 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
*knuffel*
Dit zei het stemmetje in mijn hoofd ook vanmorgen
Yes toen de wekker gingquote:Op woensdag 8 november 2023 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voordat je naar je werk ging?
Mja, ik twijfelde ook wel om niet toch te gaan, maar gisteren al geweest en morgen weer.
An sich wel, maar ik wil meer!quote:Op woensdag 8 november 2023 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Yes toen de wekker ging
Dat is voor jou in de situatie toch ook ruim voldoende![]()
Zal jou eens meer!quote:
Nou, dan blijf ik ook thuis. Easy peasy.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeej, dan blijven we samen thuis!quote:Op woensdag 8 november 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik ook thuis. Easy peasy.
Yeeeey!quote:Op woensdag 8 november 2023 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, dan blijven we samen thuis!
Zo de garage bellen voor lekke band. Naaien, boodschappen en boekhouding. Dat is het plan. Maar zal wel weer tv kijken worden.quote:
Druk allemaal ja.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo de garage bellen voor lekke band. Naaien, boodschappen en boekhouding. Dat is het plan. Maar zal wel weer tv kijken worden.
Wat ga jij doen?
Ja, dat zou een flauwe grap zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Druk allemaal ja.Zal de naaigrap maar achterwege laten.
Ik? Waarschijnlijk tv kijken.
Val er met regelmaat bij in slaap, maar goed.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zou een flauwe grap zijn.
Tv kijken is altijd goed.
Slaap is ook altijd goed!quote:Op woensdag 8 november 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Val er met regelmaat bij in slaap, maar goed.
Saaie, oude mensen zijn wij ook.quote:
Oud en saai, de ultieme life goals!quote:Op woensdag 8 november 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Saaie, oude mensen zijn wij ook.
Echt eh.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oud en saai, de ultieme life goals!
quote:
Die krijgt geen rimpeltjesquote:
Niet op de helm iigquote:
quote:
Dat is wel heel erg dubbelzinnig.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 16:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dubbelzinnig.
Ik wel. Jammer dat ik geen grijs haar heb.quote:
Ik wel, en het staat me goedquote:Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wel. Jammer dat ik geen grijs haar heb.
Jij draagt een witte helm!quote:Op woensdag 8 november 2023 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wel, en het staat me goed
quote:
Sallykequote:
Mogguh Stiggy!quote:
LoLquote:
quote:
Komt goedquote:
Kom je hierheen? Groot bedquote:
Trustenquote:
Hier heb ik een groot bed in mn eentje. 2 zelfs!quote:Op donderdag 9 november 2023 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je hierheen? Groot bed
Pijnlijk ditquote:Op donderdag 9 november 2023 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier heb ik een groot bed in mn eentje. 2 zelfs!
hahahaha - oooh, dat doe ik ook vaakquote:Op donderdag 9 november 2023 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik ging slapen?
quote:
Sorry, kan best een massage gebruiken, maar geen zin om te rijdenquote:
Ik kan goed masserenquote:Op donderdag 9 november 2023 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, kan best een massage gebruiken, maar geen zin om te rijden.
quote:Op donderdag 9 november 2023 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Is soms wel best eenzaam... en koudquote:Op donderdag 9 november 2023 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan goed masseren
[..]
Hier soms ookquote:Op donderdag 9 november 2023 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Is soms wel best eenzaam... en koud![]()
![]()
Hihi - kom je kacheltje spelen dan..?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier soms ook
Maar dan is het onder de dekens wel lekker warm
Voor jullie? Uiteraardquote:Op donderdag 9 november 2023 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi - kom je kacheltje spelen dan..?
quote:Op donderdag 9 november 2023 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jullie? Uiteraard
quote:
Masseer jezelf.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, kan best een massage gebruiken, maar geen zin om te rijden.
Zo kan je het ook noemenquote:
Ik ben netjes opgevoed.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen
Ik ook. Zou het alleen vaker moeten toepassenquote:
Same.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Zou het alleen vaker moeten toepassen
Boks man!quote:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 09-11-2023 19:26:10 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
Owkay, owkay. Voer voor de inkoopertjes, maarehhh...
Ik ben gruwelijk nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lay it on me...![]()
Deze zijn wel zo open deur dat het een hangaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Vast voor jullie klaar gezet. Goehè?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze zijn wel zo open deur dat het een hangaar is
Je leert het alquote:Op donderdag 9 november 2023 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast voor jullie klaar gezet. Goehè?
X
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een massageapparaat daarvoor
Welke?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een massageapparaat daarvoor
Magic Stig.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was iets met magic geloof ik
Die van mij iets met 7thquote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was iets met magic geloof ik
Haha ok, ik beken, ik heb ook meerdere massageapparatenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Die van mij iets met 7th
Ow - 1 ervan![]()
![]()
![]()
Hihi!quote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, ik beken, ik heb ook meerdere massageapparaten![]()
Big Stig, Long Stig, Thick Stig...quote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nope.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Big Stig, Long Stig, Thick Stig...
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha - ook mee bekend voor je misses?quote:
Yes yes, I have a pinguin and bunnies as wellquote:Op donderdag 9 november 2023 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope.
I have small ones tooand a dolphin as well...
Dat jouw buurt nog kan slapen...quote:Op donderdag 9 november 2023 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, I have a pinguin and bunnies as well
Jawel hoor, we zijn allemaal heel stilletjesquote:Op donderdag 9 november 2023 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat jouw buurt nog kan slapen...
Niet eens MizzezAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhmy?quote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zijn allemaal heel stilletjes
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens MizzezAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhmy?
Kom wel een keertje langsquote:Op donderdag 9 november 2023 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nee, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Zo liev jijquote:Op donderdag 9 november 2023 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keertje langs
quote:Op donderdag 9 november 2023 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keertje langs
Ow haaiii!quote:
spelletjes?quote:Op donderdag 9 november 2023 23:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow haaiii!
Kom je gezellig meedoen...?
Kanquote:
Koen! Ik dacht serieus net nog aan je, dat ik je al zo lang niet gezien had!quote:
Gok dat hij meestentijds in in DTS, 40+ en GC rondhangtquote:Op donderdag 9 november 2023 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen! Ik dacht serieus net nog aan je, dat ik je al zo lang niet gezien had!
Ja, meestal zie ik hem wel eens in de kpd sc of dts, maar al even niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Gok dat hij meestentijds in in DTS, 40+ en GC rondhangt![]()
iig véél SC's
ik heb zelfs ooit een SEX SC meet gehadquote:Op donderdag 9 november 2023 23:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan
Maarehh... je bent niet van hier, zie ik...
Je komt ff buurten?
druk druk drukquote:Op donderdag 9 november 2023 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meestal zie ik hem wel eens in de kpd sc of dts, maar al even niet.
Ah, daar kom ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meestal zie ik hem wel eens in de kpd sc of dts, maar al even niet.
Je PoHi van enkele bladzijdes vermeld geen SEX forum iigquote:Op donderdag 9 november 2023 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelfs ooit een SEX SC meet gehad
nee, is vaak stil als ik kijkquote:Op donderdag 9 november 2023 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Je PoHi van enkele bladzijdes vermeld geen SEX forum iig
Ja, is wel gezellig daar hoor!quote:Op donderdag 9 november 2023 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik niet.
Mss toch eens toegang aanvragen...?
De (deze) SC valt meequote:
Haha, zag het toegangstopic weer bij mn AT verschijnen. Nu nog een paar maandjes geduld hebben tot je aanvraag verwerkt isquote:Op donderdag 9 november 2023 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik niet.
Mss toch eens toegang aanvragen...?
whahaha - ik zat net een pagina eerder te lezen jaquote:Op donderdag 9 november 2023 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, zag het toegangstopic weer bij mn AT verschijnen. Nu nog een paar maandjes geduld hebben tot je aanvraag verwerkt is
Maar dan wordt deze SC ook weer zo rustig, dat is wel weer jammer.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
whahaha - ik zat net een pagina eerder te lezen ja
had ik me dan toch een paar maanden geleden alvast opgegeven![]()
Nee hoor, zeker nietquote:Op donderdag 9 november 2023 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan wordt deze SC ook weer zo rustig, dat is wel weer jammer.
Ik begreep dat er tegenwoordig erg weinig foto's geplaatst worden in KPD.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Qua bezetting is er sowieso een forse overlap tussen KPD en SEX SC
En tussen KPD en KSC.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Qua bezetting is er sowieso een forse overlap tussen KPD en SEX SC
Qua foto's is KPD geen schim meer van 10 jaar terugquote:Op donderdag 9 november 2023 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik begreep dat er tegenwoordig erg weinig foto's geplaatst worden in KPD.
Dat mag hier natuurlijk nog beperkter (qua wat er op staat).
Ik zal het wel zien....
P.S. van mij zijn geen foto's te verwachten
Ik ben sowieso een forse overlapquote:Op donderdag 9 november 2023 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En tussen KPD en KSC.
Bijna heel Fok! heeft veel overlap
Ik ook wel hoor! De foto's uit de kpd sc post ik hier nietquote:Op donderdag 9 november 2023 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Toch hou ik qua postgedrag meestal wel rekening met de locatie
Helaas...quote:Op donderdag 9 november 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua foto's is KPD geen schim meer van 10 jaar terug
Dat hoort toch ook niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor! De foto's uit de kpd sc post ik hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |