Wanneer gaan wij kamperen?quote:
Ik heb een TT-change aangevraagdquote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat zijn wel lekkere traktaties
Oeh, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een TT-change aangevraagd![]()
Ik vergeet het altijd. En ik heb zelden inspiratie. Maar wat het zal worden, past helaas wel voor 'jullie'![]()
![]()
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Hihi overheenquote:Op woensdag 1 november 2023 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Was wel verbaasd dat Stiggy niet kaapte, dat deed hij bij mij binnen een minuut, ik ben er nog niet overheen
Niet gezien neequote:Op woensdag 1 november 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - hij zat erop te wachten toen waarschijnlijk
Denk dat hij het niet gezien had bij mij (en ik zelf ook niet, takkehekel om topics te openen![]()
- zeker deze
)
Dat kost je je tentje.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij kamperen?
Of nietquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oehquote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat @:Sally hem voor je opzetten dan?
Oeh x2quote:
Nou, dat was snel geregeld voor je.quote:
Wel warme handjes gebruiken.quote:
Hm, da's nou pech hebben voor 'm - ben ik bang....quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel warme handjes gebruiken.
Op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moettie mij ook eerst ff opwarmen
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".quote:
Whehe, misschien heeft hij wel warme handjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy roept altijd "Kom maar bij mij" over heel FOK! als iemand zegt "ik heb het koud".
Dus hoe hij dat gaat doen... dat weet ik niet![]()
![]()
Heb jij meteen weer wat om over te dromen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel lekker interessant zo...
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, en dan ook nog MizzezAmy erbij...?
Dubbel zo interessant....????
Kwam jij d'r nou ook nog bij?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soooo... en jullie samen aan de tentstokken laten zitten?!![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kwam jij d'r nou ook nog bij?
We hadden toch laatst een Quintootje?
En vindt Lenny dat dan goed,...quote:
Nee, tuurlijk vind ze dat niet goed.quote:
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk vind ze dat niet goed.En ze heeft groot gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!![]()
![]()
@:Lenny77 , zeg dr eens wat van.Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Eh oh.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.
Mijn helm loopt over!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij meteen weer wat om over te dromen.
Voor een leuke vrouw is altijd wel plaatsquote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet Stiggy ook een beetje prikkelen eh? Maar volgens mij is die ook bezet.
Eh. Ow.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn helm loopt over!
[..]
Voor een leuke vrouw is altijd wel plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
@Lenny77 mag er natuurlijk ook bij!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En vindt Lenny dat dan goed,...![]()
Of hebben jullie een open relatie...
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh. Ow.
Ehm.
Van 2 walletjes eten....?![]()
Heb jij wel een open relatie, danStuur je wel een DM met detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oehhhhh....quote:Op woensdag 1 november 2023 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur je wel een DM met details
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oehhhhh....![]()
*F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5 *F5
![]()
![]()
Hmmm... dank je voor die dm's....quote:
I aim to pleasequote:
Oh jaaaa - wast wat?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
moet ik jaloers worden?
Oh wacht, ik ben al aan het daten
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan waarom zeg je dat je erbij komt!!![]()
![]()
@:Lenny77 , zeg dr eens wat van.Castratie de volgende keer dat ik m zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Oei, er zwaait watquote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Castratie de volgende keer dat ik m zie
Pandapunten niet kwijtquote:
Maar, maar.. ging het daar nu al om dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pandapunten niet kwijt![]()
Maar het was wel gezellig verder.
Klinkt als een yatsdate.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pandapunten niet kwijt![]()
Maar het was wel gezellig verder.
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werktquote:Op woensdag 1 november 2023 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, maar.. ging het daar nu al om dan?
Was toch nog de eh... 2e date pas?
Je vroeg er nog naar laatst
Maar maar... eh.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werkt
Je bepaalt dat nog altijd zelf toch? We grappen erover maar je moet vooral niks forcerenquote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3e date dus. Ging me er niet echt om, maar ik word vreemd aangekeken dat het überhaupt op de 1e date nog geen seks was. Haha zo lang niet meer voor een serieuze relatie gedate dat ik niet meer weet hoe het werkt
Haha naja, was in een SC waar iedereen blijkbaar gelijk op de eerste date seks had. Maar niet dat ze me raar noemden hoor, dat heb ik er zelf bij bedachtquote:Op woensdag 1 november 2023 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar maar... eh.
Word je serieus raar aangekeken dat je nog niet met m naar bed was gegaan...? Wie dan, hoe dan?
Dat moet ieder toch lekker zelf weten?
En als je voor een meer serieuze relatie gaat, lijkt me dat wel een teken dat je juist NIET snel van stapel loopt op dat vlak.
Nu ja.
My 4 cents hoor.
Dit!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach, ik moet ook niet zoveel nadenken en gewoon zien hoe het loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |