Ze hebben wel je OP over genomen - lekker dingquote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, deze ook maar mijden dan.
Zijn foto blijft staanquote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze hebben wel je OP over genomen - lekker ding![]()
![]()
![]()
Zal jou eensquote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, deze ook maar mijden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Doe je bestquote:Op woensdag 1 november 2023 14:22 schreef 2xHenk het volgende:
Moet ik deze nu echt helemaal zelf vol spammen zodat @:TheStigsDutchCousin weer terug komt?
Nóg wel, zo te zien hier vanuit kantoorramen (alleen uitzicht op de lucht buiten boven mequote:
Yep, daarom vandaag boodschappen gedaan.. hoef ik morgen de deur niet uitquote:Op woensdag 1 november 2023 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nóg wel, zo te zien hier vanuit kantoorramen (alleen uitzicht op de lucht buiten boven me)
Morgen anders....
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal wegquote:Op woensdag 1 november 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, daarom vandaag boodschappen gedaan.. hoef ik morgen de deur niet uit
Beter de bus pakken, met de fiets is t idd te gevaarlijk dan mocht het echt hard gaan waaien enzquote:Op woensdag 1 november 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal weg![]()
Morgen is het weer NK TegenWindFietsen op de Oosterscheldekeringquote:Op woensdag 1 november 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal weg![]()
Mooie dag ervoor!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen is het weer NK TegenWindFietsen op de Oosterscheldekering
Ja duh hahahahaquote:
Daar hebben ze een mooie dag voor gekozenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar hebben ze een mooie dag voor gekozen
Maak er dan maar het WK AchteruitFietsen van.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nee neequote:Op woensdag 1 november 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelast vanwege hevige tegenwind
Met commentaar van André van Duinquote:Op woensdag 1 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maak er dan maar het WK AchteruitFietsen van.
Oh ik zie het al voor mequote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik zie het al voor me
"Joah mensé, zie ze eens goan! Zo achteruit dieje kering op!"quote:
Herman Vlemmix vooropquote:Op woensdag 1 november 2023 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Joah mensé, zie ze eens goan! Zo achteruit dieje kering op!"
Of eigenlijk achteraanquote:
quote:
En het levert toch niks opquote:Op woensdag 1 november 2023 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee. Hij heeft ook een punt, dit is SC.
Uhuquote:Op woensdag 1 november 2023 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
was hij gevlucht?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:30 schreef Sally het volgende:
Kom maar weer terug, @:TheStigsDutchCousin !
We stoppen met bolken
Toen ik net op de wc zat wel.quote:
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:30 schreef Sally het volgende:
Kom maar weer terug, @:TheStigsDutchCousin !
We stoppen met bolken
Dat hoort ook in DTS.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat hoef ik nou net niet te wetenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik net op de wc zat wel.
Te laatquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
vanmiddag wel
kan het nu niet meer zien, morgenochtend weer
Hoor je het ook niet?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
vanmiddag wel
kan het nu niet meer zien, morgenochtend weer
Ga je nou op alle slakken zout leggen...quote:Op woensdag 1 november 2023 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoort ook in DTS.
het mag van mij overwaaienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Storm
Dat doet het ookquote:
quote:
Zal jou eens kleppen!quote:
Dat welquote:Op woensdag 1 november 2023 20:43 schreef Lovely het volgende:
Gaat wel tochten als de klep open staat
We zouden niet meer bolkenquote:
Misschien even opruimen, of strijken? Of slinger even Netflix aan?quote:
Ik zat in het verkeerde topicquote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
We zouden niet meer bolkenNiet hier
Dat je je verveelt, okayyyy![]()
Foei!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 00:37 schreef m1st1g het volgende:
Wat is dat nou? Een SC over bolken ? Daar moet ik gewoon mijjn bolkje achterlaten.
[ afbeelding ]
Oh noes.... en met Nico Rosberg ook nog..?!quote:Op donderdag 2 november 2023 00:37 schreef m1st1g het volgende:
Wat is dat nou? Een SC over bolken ? Daar moet ik gewoon mijjn bolkje achterlaten.
[ afbeelding ]
Der Schumiquote:Op donderdag 2 november 2023 08:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh noes.... en met Nico Rosberg ook nog..?!
(Toch?)
HANKYY!quote:
Nee, Schumi is het niet 😉quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Thuiswerkenquote:
Beter, maar goed dat je niet naar Rotterdam hoeft vandaagquote:
Jep die neppe kop herken je overalquote:Op donderdag 2 november 2023 08:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh noes.... en met Nico Rosberg ook nog..?!
(Toch?)
Gewoon uBlock Origin, werkt primaquote:Op donderdag 2 november 2023 08:46 schreef 2xHenk het volgende:
Gvd prijs Youtube Premium verhoogt naar ¤2,34
Lekker woeien!quote:
Grijsjequote:
1x per week maar gelukkigquote:Op donderdag 2 november 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, maar goed dat je niet naar Rotterdam hoeft vandaag
Meer dan genoeg of niet. Maar gelukkig niet vandaag met deze harde wind. Geloof dat het hier nog wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1x per week maar gelukkig
Hier al een fijne woeiquote:Op donderdag 2 november 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dan genoeg of niet. Maar gelukkig niet vandaag met deze harde wind. Geloof dat het hier nog wel mee gaat vallen.
Hier waait het ook wel hoor, maar vind het nogwel meevallen.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier al een fijne woei
En ik hoef ook niet altijd naar Rotterdam. Maar voor dat beetje sociale contact ga ik wel
Heb geen uBlock op mijn chromecastquote:Op donderdag 2 november 2023 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon uBlock Origin, werkt prima
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 09:09 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Heb geen uBlock op mijn chromecast
Vind het wel meevallen en ik kom ook wel buitenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier waait het ook wel hoor, maar vind het nogwel meevallen.
IK ben juist iemand die liever naar het werk zou gaan dan thuis werken.
Ben juist vrijwilligerswerk gaan doen om onder de mensen te komen.
Je raakt zo afgestompt als je altijd maar thuis zit ( is mijn mening dan)
in NL gaat t vanmiddag los.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier waait het ook wel hoor, maar vind het nogwel meevallen.
Ik ook, zit in de WAO/Wajong, maar thuis zitten vond ik ook niks meer. Inmiddels ook al weer 12 jaar geleden deze maand...!quote:IK ben juist iemand die liever naar het werk zou gaan dan thuis werken.
Ben juist vrijwilligerswerk gaan doen om onder de mensen te komen.
Je raakt zo afgestompt als je altijd maar thuis zit ( is mijn mening dan)
Met dit weer heb ik altijd zin om naar het strand te gaan en naar de zee te kijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Vind het wel meevallen en ik kom ook wel buiten
Straks wandelen, heb er zin in
Lekker toch dat je toch nog iets kan doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
in NL gaat t vanmiddag los.
Het hangt nu boven Londen zag ik.
[..]
Ik ook, zit in de WAO/Wajong, maar thuis zitten vond ik ook niks meer. Inmiddels ook al weer 12 jaar geleden deze maand...!![]()
Ik zag 'm voor t eerstquote:Op donderdag 2 november 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep die neppe kop herken je overal
Die zijn er genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 11:06 schreef Lovely het volgende:
Oja moet nog even wat kerstfilms toevoegen aan mijn lijst op videoland
Er komen er vast ook weer genoeg op tvquote:Op donderdag 2 november 2023 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag een lijstje voorbij komen van VL op Insta
Die Hard, meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:06 schreef Lovely het volgende:
Oja moet nog even wat kerstfilms toevoegen aan mijn lijst op videoland
Sowieso wel ja.. zoek nu nog meer op VLquote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er komen er vast ook weer genoeg op tv
Mazikeen had ook een hele lijst
Nee die kijk ik nietquote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Hard, meer heb je niet nodig.
Ik die liever soft ....quote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
With a vengeancequote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Killing me softly?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik die liever soft ....
Met een liedje![]()
Roberta Flack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Worden bijna geen echt goede filmen meer gemaaktquote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Killing me softly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roberta Flack had het origineel![]()
Ik kijk weinig films. Meer series, maar is ook wel weer wat.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Worden bijna geen echt goede filmen meer gemaakt
Die zo goed zijn
Weet ik nietquote:Op donderdag 2 november 2023 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
oke
en binnen hoeveel tijd ga je die allemaal kijken?![]()
Ah ga je ze alle drie kijken in de bios?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Eenmalig, de extended serie. Morgen deel 2 en zaterdat deel 3
Oeh veel plezierquote:Op donderdag 2 november 2023 12:16 schreef 2xHenk het volgende:
Vanavond Lord of the Rings 1 in de bios kijken
Goedzo! Weet je precies wat je eet!quote:Op donderdag 2 november 2023 12:33 schreef Sally het volgende:
Hallo, hier nu lunchpauze
Cursus is op dezelfde plek als mn werk, dus ik kan weer mn eigen lunchsalade eten!!
Ik eet geen brood,quote:Op donderdag 2 november 2023 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo! Weet je precies wat je eet!![]()
Smakelijk
Helemaal nooit?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet geen brood,
Dus tja
Maar de keuken weet precies wat ze moeten maken voor me!
Nee, helemaal nooit (meer) broodquote:
Ik zou vieze broodjes niet missenquote:Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef Lovely het volgende:
zou brood wel missen zeker lekkere brood(jes)
Sally’s dinerquote:Op donderdag 2 november 2023 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet geen brood,
Dus tja
Maar de keuken weet precies wat ze moeten maken voor me!
Waarom eet je geen brood ?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef Sally het volgende:
En volgens mij heb ik weer mensen geďnspireerd
Iemand met (pre)diabetes die liever ook geen brood wilde eten
Dafuqwquote:Op donderdag 2 november 2023 12:51 schreef maily het volgende:
NWS / Danielle heeft haar neus laten amputeren: 'Nu ben ik intens gelukkig'
Knettergek
Die arme kindjes
Ik eet koolhydraatarm / Ketogeenquote:
Nee!quote:
Wat schijnt beter te zijn?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat schijnt beter te zijn.
Waarom weet ik eigenlijk niet
Eh... nee?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Stokbrood kan je beter eten dan normaal brood.
Nou, daar is maar 1 oplossing voor:quote:Op donderdag 2 november 2023 12:51 schreef maily het volgende:
NWS / Danielle heeft haar neus laten amputeren: 'Nu ben ik intens gelukkig'
Knettergek
Die arme kindjes
Een helm op ?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, daar is maar 1 oplossing voor:
[ afbeelding ]
Ook, helpt tegen rondspattend bloed.quote:
* greysbones kijkt of een helm ook in ondergoed pastquote:Op donderdag 2 november 2023 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook, helpt tegen rondspattend bloed.
Wel in van die grote oma-onderbroekenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt of een helm ook in ondergoed past
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt of een helm ook in ondergoed past
Weet je dat de kleur van ongesteldheid afhangt van de fase van je ongesteldheidquote:Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nickchange naar redbones?
Er is toch een "sliertjes- en bonkjestopic" ?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je dat de kleur van ongesteldheid afhangt van de fase van je ongesteldheid
#funfact
Willen mannen niet weten
Owww een daar durven mannen niet te komen topicquote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Er is toch een "sliertjes- en bonkjestopic" ?
Tadaaaaquote:Op donderdag 2 november 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww een daar durven mannen niet te komen topic
Zijn er nu ook al fases? Als je kwaad bent, knalrood? Als je jaloers bent, felgroen? Ben je ziek, krijtwit?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je dat de kleur van ongesteldheid afhangt van de fase van je ongesteldheid
#funfact
Willen mannen niet weten
Je bent slecht op de hoogte stig ....quote:Op donderdag 2 november 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn er nu ook al fases? Als je kwaad bent, knalrood? Als je jaloers bent, felgroen? Ben je ziek, krijtwit?
Nee, ik ben een man.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent slecht op de hoogte stig ....
Begin knalroodquote:Op donderdag 2 november 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn er nu ook al fases? Als je kwaad bent, knalrood? Als je jaloers bent, felgroen? Ben je ziek, krijtwit?
Dik en dun ...quote:Op donderdag 2 november 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begin knalrood
Midden rood
Eind rood bruin
En dan kun je ook nog variaties hebben in brokjes/stukjes/slierten
In die soep ga ik niet roerenquote:Op donderdag 2 november 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begin knalrood
Midden rood
Eind rood bruin
En dan kun je ook nog variaties hebben in brokjes/stukjes/slierten
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In die soep ga ik niet roeren
U bevaart niet alle zeeen ?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In die soep ga ik niet roeren
Als het nu alleen mijn humeur wasquote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dik en dun ...
En je humeur de week van tevoren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het nu alleen mijn humeur was
Maar pijn!!!!
Neen! Kijk wel uit. Rode mond geen zin in!quote:
Even diepte meten?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]Gewoon slaan en zeggen sorry komt door de hormonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat het.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon slaan en zeggen sorry komt door de hormonen
Ik zei toen ik eenmaal wist wat het was, dat ik PMS had uitgevonden,... zo erg was 'tquote:
lolquote:Op donderdag 2 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar die helm ophouden.
Geen pms of helemaal geen ongesteldheid?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:45 schreef Sally het volgende:
Maar nu ist wel voorbij hoor
Lucky me. (en eventuele mannen![]()
)
Dan maak je in ieder geval geen nieuwe vrouwenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar die helm ophouden.
Inmiddels beide.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen pms of helemaal geen ongesteldheid?
Ehm, geen idee wat voor vrouwen @TheStigsDutchCousin zoekt...?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan maak je in ieder geval geen nieuwe vrouwen
Ik neem aan niet zo jongquote:Op donderdag 2 november 2023 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, geen idee wat voor vrouwen @:TheStigsDutchCousin zoekt...?
Van mij mogen ze alles eruit halenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Inmiddels beide.
Paar maanden geleden nog hevig emo, nu inmiddels wel wat meer in balans
Dat riep ik ook al een paar jaar, altijd zoveel pijn...quote:Op donderdag 2 november 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alles eruit halen
10 jaar geleden al wel
Ja ze zijn er niet zo happig opquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al een paar jaar, altijd zoveel pijn...
Maar werd niet gedaan, ook niet maar 1 eierstok (want daar zat met name de pijn, en was waarschijnlijk een verkleving ontstaan na mn galblaasoperatie. Alleen werd gezegd dat die verkleving weer terug zou kunnen groeien, binnen 6 weken...)
Precies, we zijn al met veel te veel!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan maak je in ieder geval geen nieuwe vrouwen
Hquote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, we zijn al met veel te veel!
Succes!quote:
Jaaaaquote:
succesquote:
stigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooooooooonnnnquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
[..]
succes
[..]
stig
GRIJSJEEEE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mooooooooonnnn![]()
![]()
![]()
Had nog wel even door mogen waaienquote:
Ach komt vast nog wel weer een harde wind of storm komende maandquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had nog wel even door mogen waaien
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach komt vast nog wel weer een harde wind of storm komende maand
Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach komt vast nog wel weer een harde wind of storm komende maand
Ik ook met een zonnetje er bij is dat wel prima weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |