Ze hebben wel je OP over genomen - lekker dingquote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, deze ook maar mijden dan.
Zijn foto blijft staanquote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze hebben wel je OP over genomen - lekker ding![]()
![]()
![]()
Zal jou eensquote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, deze ook maar mijden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Doe je bestquote:Op woensdag 1 november 2023 14:22 schreef 2xHenk het volgende:
Moet ik deze nu echt helemaal zelf vol spammen zodat @:TheStigsDutchCousin weer terug komt?
Nóg wel, zo te zien hier vanuit kantoorramen (alleen uitzicht op de lucht buiten boven mequote:
Yep, daarom vandaag boodschappen gedaan.. hoef ik morgen de deur niet uitquote:Op woensdag 1 november 2023 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nóg wel, zo te zien hier vanuit kantoorramen (alleen uitzicht op de lucht buiten boven me)
Morgen anders....
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal wegquote:Op woensdag 1 november 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, daarom vandaag boodschappen gedaan.. hoef ik morgen de deur niet uit
Beter de bus pakken, met de fiets is t idd te gevaarlijk dan mocht het echt hard gaan waaien enzquote:Op woensdag 1 november 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal weg![]()
Morgen is het weer NK TegenWindFietsen op de Oosterscheldekeringquote:Op woensdag 1 november 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bus naar de training... ik vrees dat ik op de fiets niet meer thuis kom tegen de wind in. Of ik waai helemaal weg![]()
Mooie dag ervoor!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen is het weer NK TegenWindFietsen op de Oosterscheldekering
Ja duh hahahahaquote:
Daar hebben ze een mooie dag voor gekozenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar hebben ze een mooie dag voor gekozen
Maak er dan maar het WK AchteruitFietsen van.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nee neequote:Op woensdag 1 november 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelast vanwege hevige tegenwind
Met commentaar van André van Duinquote:Op woensdag 1 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maak er dan maar het WK AchteruitFietsen van.
Oh ik zie het al voor mequote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik zie het al voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |