SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. Nquote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Doelend op het aantal wedstrijden dat Trauner beschikbaar is
![]()
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. N
Ik vind je maar negatief.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.
Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.
Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Hij kwam door de blessure van Q en de onkunde van die Noorse spookspeler nog best vaak aan de bak, en ook toen kon ik hem op niet bijster veel talent betrappen. Ze hebben hem nou ook niet uit de rimboe gehaald maar uit de VS.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.
(en ik ben niet vergeten hoe hij Kudus 70 minuten lang in zijn broekzak had)
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar negatief.
Er is ook een tijdperk na Arnequote:Op woensdag 1 november 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.
Daar probeer ik niet teveel over na te denkenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdperk na Arne
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.
Ik wil alleen maar zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen
Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.
Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Het is al te laat.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen.
Wen er nu maar niet aan.Want ook Dickie en Japie streefde dat na
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen
Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.
Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.
Ik weet niet zo zeer wat ik overschat in die specifieke post, ik denk dat Feyenoord zelfs zonder Arne er beter voor staat dan ooit dus dat je niet hoeft terug te zakken naar (de verwachtingen van) vroeger.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.
Aardig spelen? Als ie zo doorgaat is ie de Eredivisie gewoon ontgroeid. Je hebt tegenwoordig maar een beetje hype nodig om meer dan 50 miljoen waard te zijn en die hype is ie nu voor zichzelf aan het creëren.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
Zal vast vast een recordbedrag worden, tenminste als hij het in de CL blijft laten zien, 60-70?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
Wat een zwart gat zal het na dit seizoen worden.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.
Ik vind het voor spitsen altijd wel een stuk moeilijker inschatten hoe ze het elders gaan doen in vergelijking met deze speeltuin, maar 50 ga je er wel voor krijgen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aardig spelen? Als ie zo doorgaat is ie de Eredivisie gewoon ontgroeid. Je hebt tegenwoordig maar een beetje hype nodig om meer dan 50 miljoen waard te zijn en die hype is ie nu voor zichzelf aan het creëren.
Makkelijk 18e.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een zwart gat zal het na dit seizoen worden.
Geen Slot meer
Geen Hancko meer
Geen Geert meer
Geen Gimenez meer
De gedachte alleen al
De eredivisie ontgroeien zegt ook niemand iets verder. Zoveel spelers zijn er niet voor 50+ vertrokken vanuit de eredivisie, je doet alsof het aan de orde van de dag is. En dan is er nog de kloof tussen wat clubs bereid zijn voor PSV- spelers en Ajax-spelers betalen versus die van ons. Wel goed dat Don Kloese hoog inzet maar eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aardig spelen? Als ie zo doorgaat is ie de Eredivisie gewoon ontgroeid. Je hebt tegenwoordig maar een beetje hype nodig om meer dan 50 miljoen waard te zijn en die hype is ie nu voor zichzelf aan het creëren.
Je moet sowieso de mazzel hebben dat een Engelse club hem wil hebben die betalen standaard 40-45% meer dan de rest.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het voor spitsen altijd wel een stuk moeilijker inschatten hoe ze het elders gaan doen in vergelijking met deze speeltuin, maar 50 ga je er wel voor krijgen.
Gelukkig is Feyenoord op de socials aardig slim op de hype aan het inspelen, dat speelt toch allemaal mee tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet sowieso de mazzel hebben dat een Engelse club hem wil hebben die betalen standaard 40-50% meer dan de rest.
Kokcu wilde alleen maar naar Benfica (die hadden goed geïnvesteerd in de relatie) en ging weg op een moment dat we nog geld nodig hadden. Hij had bovendien nog niet in de CL gespeeld. Totaal onvergelijkbaar dus.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
De eredivisie ontgroeien zegt ook niemand iets verder. Zoveel spelers zijn er niet voor 50+ vertrokken vanuit de eredivisie, je doet alsof het aan de orde van de dag is. En dan is er nog de kloof tussen wat clubs bereid zijn voor PSV- spelers en Ajax-spelers betalen versus die van ons. Wel goed dat Don Kloese hoog inzet maar eerst zien dan geloven.
Kocku viel uiteindelijk ook vies tegen qua transfersom.
PSV moest destijds ook geld hebben, Antony lijkt mij weer een beetje bovenin de range omdat ten Hag hem op de laatste dag van de transferwindow. Ook moeilijk te vergelijken eigenlijk. Maar het voordeel is dat je op Geert na in theorie geen spelers weg hoeft te doen. Ook Santi en Hancko kan je aan hun contract houden natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kokcu wilde alleen maar naar Benfica (die hadden goed geïnvesteerd in de relatie) en ging weg op een moment dat we nog geld nodig hadden. Hij had bovendien nog niet in de CL gespeeld. Totaal onvergelijkbaar dus.
Ik zou kijken naar de transfers van Gakpo en Antony.
En Feyenoorders zelf hypen de boel ook wat meer op. Die ‘het is toch marktconform’-mentaliteit gaat er steeds meer uit. We zijn geen Aldi.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord op de socials aardig slim op de hype aan het inspelen, dat speelt toch allemaal mee tegenwoordig.
Van die internationale transfersites namen ook allemaal dat 100 mio verhaal deze winter over, ook al is het onzin is werkt dat toch mee
Dat zwarte gat hadden we een jaar geleden ook verwacht toen zo'n beetje de hele Conference League-selectie weg ging en deze zomer weer toen Kokcu en Szymanski weg gingen. Maar vooralsnog zijn we elk jaar alleen maar beter geworden en met hoe het huidige beleid is zie ik niet in waarom dat ineens zou veranderen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een zwart gat zal het na dit seizoen worden.
Geen Slot meer
Geen Hancko meer
Geen Geert meer
Geen Gimenez meer
De gedachte alleen al
Helaas @Erasmus ik ga dus GEEN nieuw shirt kopen.quote:Feyenoord zoekt verder naar nieuwe hoofdsponsor
Er is binnen Feyenoord niet langer sprake van een eventueel hoofdsponsorschap van Port of Rotterdam. Na uitgebreid onderzoek is gebleken dat het bedrijf weinig aan naamsbekendheid heeft en weinig te bieden heeft aan het publiek. Bovendien liggen de genoemde bedragen buiten de gangbare sponsoringstarieven en wordt vermoed dat het een vorm van staatssteun betreft.
De Rotterdamse club is nu op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, die vanaf het seizoen 2024/2025 de club zal gaan sponsoren. Feyenoord heeft nog voldoende tijd om een geschikte partner te vinden. Mohammed Hamdi, recentelijk in dienst genomen bij de club, zal mogelijk een rol spelen bij het vinden van een nieuwe sponsor. De club overweegt zelfs om buiten de continentale grenzen te kijken, zoals naar het Midden-Oosten.
Feyenoord is vastberaden om een sponsor te vinden die niet alleen financieel ondersteunt, maar ook bijdraagt aan de groei en ontwikkeling van de club. Het hoofdsponsorschap biedt een unieke kans voor bedrijven om zich te verbinden met een van de grootste voetbalclubs van Nederland en de rijke geschiedenis en fanbase van Feyenoord. De Rotterdammers mikken daarbij op een sponsorbedrag van meer dan acht miljoen euro per jaar.
had als staatsbedrijf ook een beetje gek geweestquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas @:erasmus ik ga dus GEEN nieuw shirt kopen.
Dat is bij ABN toch ook geen probleem.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
had als staatsbedrijf ook een beetje gek geweest
Jammer. Had heel tof geweest. Ik dus ook geen shirt.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
dat is dan ook een beetje gekquote:Op woensdag 1 november 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij ABN toch ook geen probleem.
Apart verhaal, dit is niet zo anders dan 'Brainport' lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zo’n partij eigenlijk niks opschiet met sponsoring lijkt me het voornaamstequote:Op woensdag 1 november 2023 21:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Apart verhaal, dit is niet zo anders dan 'Brainport' lijkt me.
Announce Amerikaanse dollars @toonvanbodegomquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een aparte conclusie. Direct commercieel zal het inderdaad weinig bijdragen. Maar in het havengebied werken bijna 200.000 mensen, en zijn alsnog altijd grote tekorten op het vlak van oa logistiek en techniek op alle niveaus. Het wat meer “sexy” maken van de “havenslaven” lijkt me juist van bijzonder grote waarde voor de haven, de paar duizend bedrijven die hier actief zijn en het gigantische achterland.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zo’n partij eigenlijk niks opschiet met sponsoring lijkt me het voornaamste
quote:Het havenbedrijf Rotterdam heeft een omzet van circa ¤600 miljoen en 1.100 medewerkers in uiteenlopende functies op commercieel, nautisch en infrastructureel gebied.
Ik vind dat ze een miljoentje of 10 wel kunnen missen.quote:De directe en indirecte toegevoegde waarde van de Rotterdamse haven bedraagt 63 miljard euro. Dat is 8,2% van het Nederlandse bruto binnenlands product (bbp).
Midden-Oosten, binnenkort een shirtje met Saudia dusquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
port of rotterdam haalt geen miljarden omzet hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een aparte conclusie. Direct commercieel zal het inderdaad weinig bijdragen. Maar in het havengebied werken bijna 200.000 mensen, en zijn alsnog altijd grote tekorten op het vlak van oa logistiek en techniek op alle niveaus. Het wat meer “sexy” maken van de “havenslaven” lijkt me juist van bijzonder grote waarde voor de haven, de paar duizend bedrijven die hier actief zijn en het gigantische achterland.
[..]
[..]
Ik vind dat ze een miljoentje of 10 wel kunnen missen.
stukje pearl-clutching hierquote:Op donderdag 2 november 2023 00:44 schreef De_Pel het volgende:
Altijd al een shirtje gewild met Aramco, emirates of q8 er op
Ook wel goede kans dat Saudi-Arabië gewoon half Europa gaat sportswashen natuurlijk, in navolging van het hypen van de eigen titel en het kopen van het WK.
Pak ik toch liever iets minder met een fatsoenlijke sponsor eigenlijk
Ook een stukje employer branding.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zo’n partij eigenlijk niks opschiet met sponsoring lijkt me het voornaamste
Erg jammer dit nieuws.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Manchester aanklopt is Slot (wat betreft Slot zelf) weg.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:20 schreef Document1 het volgende:
Hopelijk kijkt Slot naar wat er met die ten Hag gebeurt op het moment en blijft hij nog een paar jaartjes.
#wensdenken
Je bedoelt het lichtblauwe Manchester denk ikquote:Op donderdag 2 november 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Manchester aanklopt is Slot (wat betreft Slot zelf) weg.
Ook het rode.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt het lichtblauwe Manchester denk ik
Niet eens. Heeft laten zien behoorlijk potentieel te hebben. Vind het veel te vroeg om te zeggen dat het maar een middelmatige back is. Die invalbeurt op rechts moet je ook echt niet meerekenen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft best veel gespeeld vorig seizoen en als ik het goed heb is het bij Peru ook niet veel. Wel een degelijk backie hoor maar toch ook wel middelmaat.
Komt voor nu nog tekort lijkt me. Vind het ook meer een counterspeler eigenlijk.quote:
Die bleef ook 33 jaar rondhangen... Dus...quote:Op woensdag 1 november 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje als de geboorte van Christus
Die invalbeurt op rechts laat ik wel buiten beschouwing hoor, bovendien kreeg hij heel snel onterecht geel waardoor hij met een rem erop moest spelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet eens. Heeft laten zien behoorlijk potentieel te hebben. Vind het veel te vroeg om te zeggen dat het maar een middelmatige back is. Die invalbeurt op rechts moet je ook echt niet meerekenen.
Ben er altijd wel behoorlijk fan van. Ik denk dat we deze zomer best wel een goede buitenspeler kunnen gebruiken op rechts.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt voor nu nog tekort lijkt me. Vind het ook meer een counterspeler eigenlijk.
Maar als ze wat in hem zien moet je hem na dit seizoen wel halen, ja. Anders gaat ‘ie naar AZ of zo en dan kun je het vergeten. Maar heel enthousiast word ik er ook weer niet van.
Moeten we er wel wat zien te slijten want we zitten met behoorlijk wat aan kwantiteit op die positie. Walemark, Paxiao, Dilrosun, Ali...quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben er altijd wel behoorlijk fan van. Ik denk dat we deze zomer best wel een goede buitenspeler kunnen gebruiken op rechts.
Leuke speler met het veld voor zich maar in de kleine ruimte valt het tegen en daar zal hij bij Feyenoord het vaakst komen te spelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben er altijd wel behoorlijk fan van. Ik denk dat we deze zomer best wel een goede buitenspeler kunnen gebruiken op rechts.
Nee. Dit kan niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
Kan dit?
https://www.instagram.com/p/CzJrWGbtPxj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Wat een duoquote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
Kan dit?
Dit is gewoon voorspel.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik wacht nog even de mening van @:rambodirk af
Lekker manquote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
Kan dit?
Meest bizarre is nog wel dat hij er zaterdag gewoon 3 in het netje legtquote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
Kan dit?
Facepalm.jpgquote:Op donderdag 2 november 2023 01:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
port of rotterdam haalt geen miljarden omzet hoor
"Het Havenbedrijf Rotterdam heeft een omzet van circa ¤ 825 miljoen en 1.300 medewerkers in uiteenlopende functies op commercieel, nautisch en infrastructureel gebied. Het Havenbedrijf Rotterdam is een niet-beursgenoteerde naamloze vennootschap."quote:
Dat is dan ook ongeveer exact letterlijk wat ik citeer (behalve dan dat ik op de een of andere manier op een obscuur verouderd stukje van de site was beland met iets lagere cijfers).quote:Op donderdag 2 november 2023 22:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Het Havenbedrijf Rotterdam heeft een omzet van circa ¤ 825 miljoen en 1.300 medewerkers in uiteenlopende functies op commercieel, nautisch en infrastructureel gebied. Het Havenbedrijf Rotterdam is een niet-beursgenoteerde naamloze vennootschap."
https://www.portofrotterd(...)mloze%20vennootschap. Nou ja, ongelijk heeft hij niet
Brainpotquote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Brainpot Eindhoven > port of rotterdam
Brainpotquote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Brainpot Eindhoven > port of rotterdam
Erg mooi. Zolang ze hem nooit meer video-analyses laten doen uitstekend om erbij te hebben. Zo’n zeldzame clubman die daadwerkelijk clubbelang boven eigenbelang zet en bovendien een goede veldtrainer. Gouden vent ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het spandoekje van Feyenoord-Lazio is nog gepost.
Kan wel snappen dat dat afgekeurd iswel heel naïef en zonde van het werk geweest.
Vorig jaar in de frituurpan was ie geweldig, komt helaas weinig aan spelen toe. Begrijpelijk ook wel met Hartman voor zich, maar toch.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. N
Snap wel dat ze het afkeuren, in tegenstelling tot dat vorige doekje tegen Berlijn meen ikquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het opzich nog wel meevallen, had erger verwacht.
quote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
Kan dit?
Arne is altijd op tijd, de rest is gewoon te vroeg of te laat.quote:
Verstandige teksten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:33 schreef Caland het volgende:
Arne had wel even twee dagen de tijd nodig om Twente te verwerken, was eigenlijk overal teleurgesteld over.
Klootzak.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne houdt gewoon alle statistieken bij.
Arne leest hier ook mee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
Arne leest zo nu en dan wel wat in de media
Alles dus
Ik vind dat duocommentaar wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond.
The stage is yours.
Met nadruk op even terug.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu is wel bijna onze ideale basisopstelling compleet. Alleen Gernot nog even terug en de beste 11 staan EINDELIJK op het veld.
Gernot heeft tegenwoordig na twee trainingen al auw, die kunnen we zo langzamerhand helemaal gaan afschrijven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu is wel bijna onze ideale basisopstelling compleet. Alleen Gernot nog even terug en de beste 11 staan EINDELIJK op het veld.
Ik ben het hier FEL mee oneens.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot heeft tegenwoordig na twee trainingen al auw, die kunnen we zo langzamerhand helemaal gaan afschrijven.
Zolang Gernot niet zichzelf weer sloopt, vind ik alles best.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaarstomen voor de CL campagne.
Even Europa SLOPEN
Het enige wat gesloopt wordt is zijn knie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaarstomen voor de CL campagne.
Even Europa SLOPEN
Stop hier mee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat gesloopt wordt is zijn knie.
Op topniveau zit zijn carrière er een beetje op vrees ik. En Slot vreest het ook merk je aan zijn gezichtsuitdrukking.
Dan moet je die kankergrote oren waarmee je flappert maar dichtdoen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik de waarheid niet te weten.
Je begint als freaky40 te klinken zo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik de waarheid niet te weten.
Ik wil alleen het beste voor je. Je moet jezelf niet verliezen door de waarheid te negeren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg even wat flinke klappen te verwerken.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil alleen het beste voor je. Je moet jezelf niet verliezen door de waarheid te negeren.
Laat je niet kisten, ze snappen er allemaal helemaal niks van.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg even wat flinke klappen te verwerken.
Eens. Alhoewel tegen Lazio Arne dat denk ik niet aandurft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ipv van druisende Nieuwkoop nu maar gewoon een keer Beelen op de plek van Trauner.
Oh wacht, dit ging over tot de winterstop, laat maar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:28 schreef hhh38 het volgende:
De scouting heeft vast een uitstekende (tijdelijke) vervanger voor Trauner op het oog die ons in januari komt versterken
Tot die tijd hopen dat ie nog 6-8 wedstrijdjes kan spelen
Dat blijft als je hem nooit minuten laat maken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel tegen Lazio Arne dat denk ik niet aandurft.
Tegen RKC is een uitstekende wedstrijd om het in ieder geval te proberenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel tegen Lazio Arne dat denk ik niet aandurft.
Nee, twee trainingen meegedaan deze week en gisteren weer afgehaakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
Is Trauner al terug?
Ah nu zie ik het, Trauner wordt door mensen hier afgeschreven... Dé beste Feyenoorder over de laatste drie jaar gezien.
Bijlow werd ook afgeschreven, toch weer blij dat ie er bij is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, twee trainingen meegedaan deze week en gisteren weer afgehaakt.
Lijkt me logisch, je kan nou eenmaal niet op spelers bouwen die om de haverklap in de lappenmand liggen. Dat staat vaak los van kwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bijlow werd ook afgeschreven, toch weer blij dat ie er bij is.
Ja, ik weet het niet, als ze fit zijn dan staan ze gewoon in de basis. Dat ze wel eens geblesseerd zijn is jammer, maar het zij zo. Trauner is nog steeds de beste in het opbouwen, zeker met Geertruida aan die rechterkant.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, je kan nou eenmaal niet op spelers bouwen die om de haverklap in de lappenmand liggen. Dat staat vaak los van kwaliteiten.
Exclusive FOK inside info: een goede vriend van mij was aan het tanken bij hetzelfde station waar John op dat moment ook was. John was onbeschoft tegen een van de medewerkers en komt over als een arrogante man.quote:
Zeker. Maar als je op een gegeven moment geen twee potjes in de week meer kan spelen moet je jammer genoeg ook wel gaan doorselecteren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, als ze fit zijn dan staan ze gewoon in de basis. Dat ze wel eens geblesseerd zijn is jammer, maar het zij zo. Trauner is nog steeds de beste in het opbouwen, zeker met Geertruida aan die rechterkant.
Ja, die momenten heeft iedereen wel eens, we hebben allemaal wel eens een minder aardige actie, maar inderdaad niet leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Exclusive FOK inside info: een goede vriend van mij was aan het tanken bij hetzelfde station waar John op dat moment ook was. John was onbeschoft tegen een van de medewerkers en komt over als een arrogante man.
Weten jullie dat ook weer.
Nee joh, Arond staat los van Ten Hag, heeft zichzelf inmiddels wel bewezen, zeker als je een of twee rondes verder komt in de CL. Maar nog een jaar blijven sluit ik echt niet uit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:25 schreef bbuddybb het volgende:
Vraag me af in hoeverre de prestaties van Ten Hag dit seizoen en zijn eventuele ontslag de kansen van Arond zullen beïnvloeden wat betreft zijn zo gewilde stap naar de PL.
Ergens denk ik dat ze minder happig zullen zijn als (wanneer...) hij ontslagen wordt.
Wat denken jullie?
Ik heb zo’n situatie vroeger eens meegemaakt met Bert Konterman, ik vind dat nu nog steeds een paardenlul. Tot zover deze anekdotequote:Op zaterdag 4 november 2023 12:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Exclusive FOK inside info: een goede vriend van mij was aan het tanken bij hetzelfde station waar John op dat moment ook was. John was onbeschoft tegen een van de medewerkers en komt over als een arrogante man.
Weten jullie dat ook weer.
Omdat CL plek nu belangrijker is dan ooit tevoren...quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh wacht, dit ging over tot de winterstop, laat maar.
Ik zie de noodzaak voor een veel te dure winteraankoop nog steeds niet echt. Je kan echt prima het seizoen afmaken met Trauner, Beelen en Nieuwkoop.
op alle drie die spelers kun je niet rekenenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh wacht, dit ging over tot de winterstop, laat maar.
Ik zie de noodzaak voor een veel te dure winteraankoop nog steeds niet echt. Je kan echt prima het seizoen afmaken met Trauner, Beelen en Nieuwkoop.
Ja en een speler die in de winterstop ergens weg mag, daar is vaak ook wat mee mis. Kan zomaar ook geblesseerd raken, natuurlijk. Uiteindelijk kun je op niemand echt rekenen, als je het zo bekijkt. Eerst Beelen eens de kans geven een aantal wedstrijden in de Eredivisie aan te haken. Wieffer was tegen Lazio uit ook nergens te bekennen en kwam tekort, paar maanden later gelinkt aan Milan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op alle drie die spelers kun je niet rekenen
je komt al vroeg in het seizoen op die plek in de problemen, lopez moet daar ineens in de CL spelenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en een speler die in de winterstop ergens weg mag, daar is vaak ook wat mee mis. Kan zomaar ook geblesseerd raken, natuurlijk. Uiteindelijk kun je op niemand echt rekenen, als je het zo bekijkt. Eerst Beelen eens de kans geven een aantal wedstrijden in de Eredivisie aan te haken. Wieffer was tegen Lazio uit ook nergens te bekennen en kwam tekort, paar maanden later gelinkt aan Milan.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op alle drie die spelers kun je niet rekenen
wie van die 3 zet je er zonder stress in tegen lazio dan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een onzin.
We hebben het hier over de Eredivisie heh? Ze zijn alledrie uiteraard meer dan goed genoeg voor dat niveau. Vrij absurd hoe snel spelers worden afgeschreven.
Alledrie zouden ze prima in de basis kunnen tegen Lazio. Maar hoe is dat in godsnaam relevant aangezien deze hele discussie gaat over het halen van een extra speler in de winterstop. Dan zit de groepsfase er al weer op.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie van die 3 zet je er zonder stress in tegen lazio dan?
op alle andere posities heb je namen waar je op kunt rekenen en die je zonder veel problemen op kunt stellen, op rechtsback is dat nog niet het geval
maar ik meen mij te herinneren dat jij niet begreep waarom (langlopende) schulden nog bleven staan, maar er toch al werd geïnvesteerd in spelers
dus misschien is het ook wat moeilijk voor je
ah, is daarna het seizoen voorbij?quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alledrie zouden ze prima in de basis kunnen tegen Lazio. Maar hoe is dat in godsnaam relevant aangezien deze hele discussie gaat over het halen van een extra speler in de winterstop. Dan zit de groepsfase er al weer op.
Kramerinho zou wel een goeie pinchhitter zijn voor in de CL finale die Feyenoord dit seizoen gaat spelen. @dondennisquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Arne kietelt de ballen van Kramerinho
@:de_kraam
Daar gaat het 2e deel van mijn post over, fijn dat je die compleet negeert.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, is daarna het seizoen voorbij?
daarom is het logisch om een rechtsback te halen, hoef je geertruida niet meer zo snel uit het centrum weg te halenquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sws een hele rare discussie omdat juist die positie van Gernot prima bezet is.
Als het nu over de positie van Hancko ging waar eigenlijk niet echt iemand voor achter de hand is. Al vindt Arne dat Lutsa dat prima kan.
omdat je tweede gedeelte ook als kut op dirk slaatquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Daar gaat het 2e deel van mijn post over, fijn dat je die compleet negeert.
Maar ik was even vergeten wat voor een vermoeiend figuur jij ook al weer was, mijn fout.
Maar Geertruida is een uitstekende back. Aangezien je niet meer op Trauner kan vertrouwen zou ik een centrale verdediger halen die nog een paar jaar mee kan. Als Geertruida weggaat haal je een nieuwe rechtsback.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom is het logisch om een rechtsback te halen, hoef je geertruida niet meer zo snel uit het centrum weg te halen
Ik vind Geert beter op RCV dan rechtsback. En je hebt nu eigenlijk drie RCV’s en twee RB’s, dan zou ik eerder een nieuwe back erbij nemen, ook zodat Beelen het perspectief blijft houden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar Geertruida is een uitstekende back. Aangezien je niet meer op Trauner kan vertrouwen zou ik een centrale verdediger halen die nog een paar jaar mee kan. Als Geertruida weggaat haal je een nieuwe rechtsback.
Daar heb je nog de stille hoop omdat het bijna altijd om een heel andere blessure ging.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu kunnen we Trauner ineens niet meer vertrouwen.
Wat moeten we dan wel niet vinden van Justin.
En ook bij Bijlow is het gewoon een discussie die vaak gevoerd wordt, maar op zich kan je hem -mits fit- maximaal belasten, dat is bij een keeper niet zo gek. Bovendien hebben we een reservekeeper die de opbouwende taken van Bijlow net zo goed kan overnemen, dat maakt hem redelijk makkelijk vervangbaar.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je nog de stille hoop omdat het bijna altijd om een heel andere blessure ging.
Een speler die ziek is, daar kan je dus niet meer op bouwen. Weg ermee. Tijd voor een nieuwe middenvelder in de winterstop.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer ontbreekt in de wedstrijdselectie.
Zeg het vertrouwen maar vast op. (Zerrouki gaat dus deze kans met beide handen pakken)
Revanchegevoelens en bijna een volle week voorbereidingstijd. We gaan RKC kapoet makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:48 schreef fetX het volgende:
Wieffer ziek. Hopelijk speelt Zerrouki wel beter dan tegen Twente.
Moet wel goed komen zou je zeggen.
Ik mag het hopen, ja. Dit mag echt niet mis.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Revanchegevoelens en bijna een volle week voorbereidingstijd. We gaan RKC kapoet maken
Dit roepen na slechts tien speelrondenquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk bizar dat we daar nog zo op moeten letten
In het Feyenoord-topic is het seizoen voorbij na 17 speelronden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit roepen na slechts tien speelronden
Feyenoord presteert een jaartje goed en ze gaan direct naast hun schoenen lopenquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit roepen na slechts tien speelronden
We moeten inderdaad weer terug naar de 5,5-mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord presteert een jaartje goed en ze gaan direct naast hun schoenen lopen
Beetje geforceerd dit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten inderdaad weer terug naar de 5,5-mentaliteit.
Wel echt hele goeie verliezers, die Feyenoordersquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:40 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Arne heeft Feyenoord terugkoppeling gehad dat het een strafschop had moeten zijn vorige week.
Benieuwd naar de overcompensatie van van Boekel vandaag.
Een keer een blundertje in ons voordeel zou wel fijn zijn. Mag eventueel ook in de pot tegen PSV.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:40 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Arne heeft Feyenoord terugkoppeling gehad dat het een strafschop had moeten zijn vorige week.
Benieuwd naar de overcompensatie van van Boekel vandaag.
Zit dat halve stadion vol met Feyenoorders?quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Het Legioen is al de winnaar van deze avond, nu het team nog.
Met rechts ook?quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat deed PoolGod toch beter.
ja en messi doet dat nog veel beter domboquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat deed PoolGod toch beter.
Het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit dat halve stadion vol met Feyenoorders?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
De passjes van Zerrouki zijn nog geen Wieffer kwaliteit
Die begint niet geweldig nee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
De passjes van Zerrouki zijn nog geen Wieffer kwaliteit
Zag een tijdje terug een statistiek dat de passing van Zerrouki beter is in wedstrijden waar het tempo hoog ligt, of de druk van de tegenstander hoger is. Dan is dit geen ideale wedstrijd voor hem.quote:
Deed 'ie niet handig, maar de rest liep ook precies de dekking im waardoor hij wel alleen moest.quote:
Nat ja.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja, dit is een kutwedstrijd.
Een Paixao in vorm speelt daar de bal vrij om te schieten of passeert die verdediger gewoon. Dit was heel knulligquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deed 'ie niet handig, maar de rest liep ook precies de dekking im waardoor hij wel alleen moest.
Dat is overdreven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
Tjongejonge wat spelen we weer ongekend slecht zeg.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:11 schreef Pistolero het volgende:
Dit begint toch stilletjes aan op een rampseizoen te lijken.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:11 schreef Pistolero het volgende:
vorig jaar kwamen we volgens mij ook vaak achter, genoeg tijd om dit goed te makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:11 schreef Pistolero het volgende:
Geef ze eens ongelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:12 schreef Netsplitter het volgende:
RKC speelt ook verschrikkelijk laf.
Bus parkeren en counteren.
Verdediger heeft vaak de korte hoek in zo'n situatie. Als ie dan door de benen gaat sta je op het verkeerde beenquote:
Is er al sprake van een DIEPE CRISIS?quote:
Hoe durven zequote:Op zaterdag 4 november 2023 19:12 schreef Netsplitter het volgende:
RKC speelt ook verschrikkelijk laf.
Bus parkeren en counteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |