Er wonen miljoenen Palestijnse vluchtelingen in de buurlanden van Israel en dat al sinds 1948.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf miljard moslims in de wereld en niet een die een Gazaan in zijn achtertuin laat kamperen.
Dit is dan ook wel weer een reden dat de tweestatenoplossing dood en begraven is. En die kan ook niet meer makkelijk tot leven worden gewekt op deze manier....quote:
Ja dat gaat ook prima, de koning van Jordanië zie ik binnenkort ook nog wel aan de galg hangen en Hezbollah gijzelt al jaren het Libanese volk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wonen miljoenen Palestijnse vluchtelingen in de buurlanden van Israel en dat al sinds 1948.
Ja, en dat is geen onverdeeld succes volgens die landen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wonen miljoenen Palestijnse vluchtelingen in de buurlanden van Israel en dat al sinds 1948.
Ook ff vragen of Egypte nog een rode zee resort voor ze over heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook prima, de koning van Jordanië zie ik binnenkort ook nog wel aan de galg hangen en Hezbollah gijzelt al jaren het Libanese volk.
Hezbollah is geen Palestijnse organisatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook prima, de koning van Jordanië zie ik binnenkort ook nog wel aan de galg hangen en Hezbollah gijzelt al jaren het Libanese volk.
paar dagen al tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:31 schreef ExTec het volgende:
Grond offensief is nu wel begonnen. Israel cleared langszaam wijken.
Daarna naar beneden werken en mensen die naar het noorden willen screenen.
Houd je vanzelf hamas over in het zuiden.
Ze hebben nu die snelweg, die van noord naar zuid de boel doorsnijd.quote:
Zo iets van ik trap je uit je eigen huis en vervolgens ga je bij de buren aanbellen met de vraag of je daar mag wonen. Als de buren weigeren dan is het hun fout.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus de mede-moslims in de regio laten de Palestijnen gewoon echt compleet stikken?
Beetje zoals Hamas dus.
Ja, fucking duh, hier lopen we al te mekkeren over een paar duizend vluchtelingen, landen als Jordanie, Syrie en Libanon hebben met miljoenen te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:31 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ja, en dat is geen onverdeeld succes volgens die landen.
het is minimaal niet aardig van die burenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zo iets van ik trap je uit je eigen huis en vervolgens ga je bij de buren aanbellen met de vraag of je daar mag wonen. Als de buren weigeren dan is het hun fout.
Geweldige logica weer capricia.
Als werkelijk al je buren je niet moeten, moet je je eens af vragen wat je niet goed doet, denk ik dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zo iets van ik trap je uit je eigen huis en vervolgens ga je bij de buren aanbellen met de vraag of je daar mag wonen. Als de buren weigeren dan is het hun fout.
Ik vermoed zo dat je aardig wat Palestijnse achternamen tegenkomt bij de ledenadministratie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hezbollah is geen Palestijnse organisatie.
Wat zijn Palestijnse achternamen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat je aardig wat Palestijnse achternamen tegenkomt bij de ledenadministratie.
Als ik zeker weet dat die buren mijn gezin niet uitmoorden, zou ik best de vakantiewoning beschikbaar willen stellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat moet je even navragen bij de ledenadministratie van Hezbollah, ik heb een IQ van tegen de 150, ik ben de grootste filosoof van Fok! en ik weet alles over geopolitieke spanningen en verbanden maar deze kennis heb ik even niet paraat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat zijn Palestijnse achternamen?
dat staat vast in de thoraquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdens de stichting hadden die een tovenaar die de zee kon splitsen, dat was wel verdomde handig toen Ramses II ze wilde afslachten.
Dat Israël oorlogsmisdaden begaat, dat zou me niets verbazen. Hamas begaat ze sowieso. De tijd zal het verder leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://familienamen.net/palestijns-gebiedquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moet je even navragen bij de ledenadministratie van Hezbollah, ik heb een IQ van tegen de 150, ik ben de grootste filosoof van Fok! en ik weet alles over geopolitieke spanningen en verbanden maar deze kennis heb ik even niet paraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |