quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hij is te leuk voor haar denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Niet naar complimenten vissen Priscilla.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Hij heeft geen contact meer met zijn moeder, omdat zij overleden is.
Er zit wel een gescheiden Kevin in Scheveningenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze wil iets wat ze niet meer kan krijgen met 3 kinderen erbij
Of die FvD'er uit Limburgquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zit wel een gescheiden Kevin in Scheveningen
Daar moest ik nog aan denkenquote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft deze drie kussen gegeven?
Type knuffelaar
Geen ruggengraat.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik kan verliefd worden ja zeker”
“Ik mis aantrekkingskracht”![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Ze vinden elkaar te lelijk maar zullen het er echt mee moeten doen.
Hij wilde volgens mij wel een tweede date.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Idd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij wilde volgens mij wel een tweede date.
Goedenavond onlo.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van haar kon je het op een kilometer afstand zien dat ze niet wilde
'een 2e date is er niet van gekomen'quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wel attent, hij vindt haar niks maar verkoopt het netjes op tv
Hoi Onlo. Doei onlo .Tot morgen Onloquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'een 2e date is er niet van gekomen'
Ja, je kan ook gewoon eerlijk zijn en zeggen jammer, ik had het wel een kans willen geven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tanika en Nanquote:
Ciaoquote:
Zo zie ik jou voor me. Laurens Dassen.quote:
Nee zeg. Wat een grijze nobody is dat. Ik ben eerder een Dijkhoff maar dan niet vd VVD.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zie ik jou voor me. Laurens Dassen.
Jouw eindeloze edits.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee zeg. Wat een grijze nobody is dat. Ik ben eerder een Dijkhoff maar dan niet vd VVD.
Eindeloze edits? Kom je daar nou bij?quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw eindeloze edits.![]()
Niks mis met Laurens.
En een fotomodel!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Fons zoekt een date in de leeftijd van z’n dochter
Dan ben jij geen echte gentlemenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
Dat met de stoel is altijd ongemakkelijk. Laat een vrouw dat zelf doen joh
Jaaaaaa. Een nieuwe parel voor de OP misschien? @DKUpquote:
WAAR KOM JE?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
ze praten met een zzz zowiezo, zzzzoetermeer perzooon
IK KOM HIER, KIJK DANquote:
Sorryquote:
Beugel gehad,quote:
Ben je verkocht?quote:
Chin chinquote:
Wel leuk ja.quote:
super awkwardquote:
For surequote:
Swingen, dan kom je al gouw uit bij sexquote:
Hij kon het niet latenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Meteen over de vleselijke lusten beginnen.
Weet ik ook niet, maar daar hadden de 2 hindoestanen een discussie over.quote:
JAAAAAquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Een nieuwe parel voor de OP misschien? @:dkup
Mensen die veel sporten, hoge sexdrivequote:
Platen tillen is ook eigenlijk geen sportquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Klopt wel wat hij zegt maar die testosteron boost krijg je niet van een 2 kg dumbbell
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tiltquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die veel sporten, hoge sexdrive
Kun je dit beamen?
Dat doet Hans Fons niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tilt
@onlogisch hoe staat het met jouw libidoquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft wel invloed ja, maar dan vooral als je flinke gewichten tilt
Is dat ook niet cosplay? Oprechte vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
Rollenspell,
Ohw princess van het kasteel, deze ridder komt jou bevrijden daarna zullen we het steekspel doen om te kijken of ik hem eruit kan halen en ik tot Koning Arthur gekroond kan worden.![]()
Ja dat klopt, alleen is cosplay in passende outfit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook niet cosplay? Oprechte vraag
Vond haar wel okay, alleen weet niet of ik kan wennen aan de stem en het rommelig zijn. Wel leuk gezicht en lekker thicc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is die vrouw actrice?
Waar is @:sapstengel die zegt dat vrouwen met kleur leuk zijn
Te openquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was ook open, maar dat heeft niet geholpen
Je was te directquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was ook open, maar dat heeft niet geholpen
Oké dan win je.quote:
Dat lijkt mij dus niks.quote:
Zoek de verschillenquote:
Jij toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Wie komt er regelmatig thuis van een evenement?
Nee tochquote:
Splitten is namelijk super onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ander laten betalen en dan nee zeggen.. Wat een rat
Genoteerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Enkel als een versnaperingen zijn.
Valt uiteindelijk wat tegen ja, ook nog met zijn kickboksen. Ik was te snel in mijn oordeel.quote:
Oh sorry dat had ik gemist. Ik ging af op het uiterlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Komt uit het Gooi, daar is dat iedereen toch?
Energiedrankjes merk, kan ook wat anders zijn als Monster of Rockstar maar denk Red Bull.quote:
Gemist, schakel nu pas inquote:
Cosplay of bdsm?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik mountainbike heel veel en doe aan rollenspellen
We hebben nog evenquote:
Hij zoekt een blondine uit Scheveningen. Stukje botox en siliconen. Had hij maar duidelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Ah lenig voor de seksstandjes denkt smeerkees
Ja, op tijd voor de 20 uur date!quote:
quote:
Helaas kan ik maar 1 like geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Red Bull, dan ben je moreel totaal failliet.
Hand uit je broek?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:55 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin. is f vietnam niet Islamitisch Aceh ofzo.
62 vs 69 volgens mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Was die getatoeëerde oma een stuk jonger?
Wil spiritueel overkomen, komt over als de ene helft van een ANWB stel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Een jas alsof je bij de wegenwacht werkt
35quote:
Lekker dik haar heeft hij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga niks over zijn haar zeggen want dat van mij zag er ook niet meer uit.
Waar zie jezelf over 5 jaar?quote:
De psycholoogquote:
Volgens mij kan je niet anders als je die beroep uitoefent.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ze praat wel echt als een psycholoog. Zou het ongeveer een uur volhouden met haar op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |